Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to enhance the competitive advantages of Green management Ltd., by development of innovative solution for adaptive management measures and energy efficiency investments.
The innovation that we offer is a cloud based service that allows identification of the condition of an object or building and to assess the potential cost-effective options for the owner for improving the energy efficiency of the building. The innovation falls into Mechatronics and clean technology thematic area of ISIS. The target groups are owners and users of premises/buildings.
The main purpose is to develop innovative service targeted at buildings owners /user for adaptive management measures and investments in energy efficiency. The development of the innovative service will increase the knowledge and understanding of the specific problems of energy consumption in the building, including the impact of measures taken and identify many actions and packages of energy saving measures leading to cost-effective solutions for specific conditions, ensuring the reduction of energy costs and a guaranteed quality of the microclimate in the living environment. It allows the owner /user of the building to identify efficient solutions for the specific building, and prevent from any wrong steps. The service address also the challenge of ensuring the achieving compliance with the European environmental regulations by owners / users of buildings including production facilities, residential buildings and public buildings. The service can be used as a mobile application.
The project proposal envisages activities for development and testing of highly innovative service in the field of clean technology; feasibility; market research and marketing plan; presentation of the innovation; project visualization .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (вкл. създаване на програми и методики), свързани с разработването на иновативния продукт или процес: Дейността ще се извърши със собствен ресурс. Поддейност 1.1: Ще бъде извършено планиране на изпълнението: регламентиране на цялостната организационна структура за управление и изпълнение на дейностите по проекта и на екипите по изпълнението, с техните компетенции и отговорности; определяне на нивата на взаимодействие между екипите по различните дейности и нивата и времената за ескалиране и решаване на потенциални проблеми при изпълнение на проекта. Поддейност 1.2: Ще се създаде методика за структуриране и осигуряване на иновативната услуга за адаптивно управление на мерките и инвестициите в енергийната ефективност, в т.ч. проектиране на информационната и ресурсна структура на услугата. Поддейност 1.3:Ще се извърши бизнес анализ за целите на проекта: детайлен анализ на всички изисквания към облачно базираната услуга „Адаптивно управление на мерките и инвестициите в енергийната ефективност“ Поддейност 1.4: Ще бъде създадена детайлна техническа спецификация (детайлни функционални и нефункционални изисквания) за разработка на иновативната услуга, въз основа на извършения бизнес анализ. Тя е необходима, за да се определят ясно характеристиките и исканите функционалности на приложението. Поддейност 1.5:Ще бъде изготвена документация, провеждане на процедура за избор на изпълнител, сключване на договор и доставка на: Дисков масив 1 бр.; Сървър - 2 бр.; Дрон- 1 бр.; Термо камера- 1 бр.; Комутатор- 1бр. Софтуерна платформа за геопространствени обекти; Програмно приложни интерфейси и библиотеки, осигуряващи възможност за изграждане на корпоративни портали за онлайн заявки. Тези интерфейси дават възможност за изграждане на иновативни услуги, предоставящи онлайн и офлайн достъп до информация; Софтуер - сървърна операционна система - 2 бр. 310 100.55 286 169.03
Създаване и тестване на прототип : Ще се реализира на следните стъпки -Ще бъде създаден модел на базата данни и модел на приложението – прототип за предоставяне на услугата -Ще се разработи прототип на приложението, чрез което се предоставя иновативната услуга, съгласно разработената по дейност 2 техническа спецификация. - Ще се извърши тестване на разработения прототип в собствената среда (алфа тестване), на база дефинираните критерии за оценка: функционални тестове за оценка на съответствието на реализираната функционалност към детайлните функционални изисквания и системни тестове за оценка на съответствието на реализираната функционалност към детайлните нефункционални изисквания. Създаването на прототип е една от основните дейности на проекта, чрез която се реализират и поставените цели: разработка на иновация, която е собствена разработка на фирмата и на иновативна услуга „Адаптивно управление на мерките и инвестициите в енергийната ефективност“, попадаща в тематична област „Мехатроника и чисти технологии“ на ИСИС, с потенциал за внедряване 62 390.35 79 802.33
Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка (вкл. инвестиционен бизнес план) на разработвания иновативен продукт или процес: Дейността ще се извърши чрез възлагане на външен изпълнител. Ще бъде изготвена спецификация, проведена процедура за избор на изпълнител, сключен договор и доставка на услугата. В рамките на тази дейност е необходимо да се извърши оценка за техническа изпълнимост и приложимост на иновативния продукт, икономическата му приложимост и жизнеспособност, да се изследва и анализира съотношението между прогнозни разходи и очаквани резултати. Очакваните резултати от изпълнението на тази дейност са: Финансова оценка, която да съдържа като минимум: финансова обосновка, нетна настояща стойност; вътрешна норма на възвращаемост; индекс на рентабилност; срок на откупуване. Икономическа оценка, , която да съдържа като минимум: икономически анализ на приходните и разходните парични потоци, свързани с дейността на организацията по разработване и внедряване на иновативния продукт; Техническа оценка, която да съдържа като минимум: анализ на техническото осигуряване на проекта; анализ на експертния потенциал на проекта; анализ на технологичния риск; анализ на неикономически ползи за обществото от разработвания проект - принос за опазване 29 000.00 28 950.00
Разработване и тестване на технологии за предлагане на иновативната услуга: Дейността ще се извърши със собствен ресурс. - Ще се извърши инсталация на разработеното приложение, чрез което се предоставя иновативната услуга, в облачна среда (върху закупеното ДМА и ДНА). - Ще се направи тестване и пускане в реална експлоатация за работа на външни потребители на разработената услуга, вкл. изготвяне на документация – техническа и експлоатационна. Разработената иновация ще бъде предоставена на външни потребители, с което разработеният прототип може да бъде тестван в реални условия (бета-тестване) от потребителите, с възможност за обратна връзка, което е предпоставка за създаването на пазарен продукт (релийз). 0.00 0.00
Изработване на маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт или процес : Изработване на маркетингово проучване и маркетингов план за пазарна реализация на иновативната услуга (дейността ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга). Дейността ще се извърши чрез възлагане на външен изпълнител. Ще бъде изготвена спецификация, проведена процедура за избор на изпълнител, сключен договор и доставка на услугата. Изготвянето на реалистичен и добър маркетингов план за реализация на пазара ще допринесе за привличането на потенциални клиенти и за популяризиране на иновативната услуга. В процеса на изработване на маркетинговия план следва да бъде извършен анализ на пазарите за бъдещата реализация, начините за достигане до клиентите, укрепването на позициите му на българския пазар, както и възможностите за навлизането на чуждестранни пазари. В резултат от анализа, следва да бъдат дефинирани маркетинговите цели и стратегия на бенефициента за реализация на продукта, като в него трябва да бъдат включени най-малко следните елементи: анализ на актуалната ситуация на пазара и наличието на подобни технологии, както и предлагани услуги; идентифициране на основните конкуренти; SWOT анализ, който да установи силните и слабите страни на конкуренцията; маркетингови цели и маркетингово позициониране в зависимост от основните конкурентни предимства; Изготвеният маркетингов план трябва да съдържа: описание на бранша и тенденции за развитието му; прогноза за растеж на пазара; списък на конкуренти, предлагани от тях изделия и конкурентни цени; списък на стоки заместители; списък местни доставчици на компонентна база; план и канали за разпространение на продукта; потенциални потребители; пазарен потенциал и обем. 29 000.00 28 950.00
Организиране на промоционално събитие в България, свързане с популяризиране на иновативния продукт (услуга): Дейността ще се извърши чрез предоставена външна услуга по организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативната услуга. Ще бъде изготвена спецификация, провеждане на процедура за избор на изпълнител, сключване на договор и доставка на услугата. Ще се организира семинар, на който ще се представи функционалностите на иновацията и ще се популяризира нейното използване. Ще се разработи допълнителна функционалност на уеб-сайта, чрез който ще се предоставя иновативната услуга, която промотира и демонстрира иновацията. Времево разпределение в рамките на дейността: - Подбор на изпълнител за извършване на външната услуга - Сключване на договор и изпълнение на услугата 556.00 490.00
Визуализация на проекта: За спазване на изискванията за визуализация и публичност ще бъдат създадени следните материали: Информационна табела – 1 бр. Прогнозна цена: 100 лв. Стикери за визуализация на новозакупените ДМА, Прогнозна цена: 100 лв. Папки с джоб, цветна, с информация за проекта, която ще бъде разпространена сред клиентите и партньорите на фирмата - 100 бр.; Прогнозна цена: 400 лв. Химикалки със ситопечат, с информация за проекта, които ще бъдат разпространена сред клиентите и партньорите на фирмата - 100 бр. Прогнозна цена: 450 лв. Информационни дипляни, с информация за дейностите и постигнатите резултати, с цел популяризиране на добри практики, които ще бъдат разпространена сред клиентите и партньорите на фирмата - 200 бр. Прогнозна цена: 500 лв Х-Банер със стойка - 1 бр., с информация за проекта, който ще бъде поставен на видно място в офиса на фирмата. Прогнозна цена: 200 лв. Изготвяне и поставяне на банер на уеб страницата на бенефициента, в който е включено кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз, финансиращия фонд и пр.; Прогнозна цена: 200 лв. Публикуване на актуална информация за изпълнение на проекта на сайта на бенефициента. При всички дейности и материали по проекта ще се спазват изискванията за визуализация на програмата, като се прилагат съответните знаци и текстове. 1 950.00 1 931.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).