Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Polypress is Advertising Agency and polygraphic complex based in the town. Gabrovo. The company exists since 1994 and offers people with extensive experience and knowledge of practice in advertising. Over the years, the company developed rapidly, becoming one of the leading companies in this industry in the Gabrovo region. The company invests in the development of human resources and potential of their staff. the main objectives of the company is one of the main objectives of the candidate is human capital development to ensure
higher employment, income and social integration, to enable the company to maintain capacity built over the years. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. It is planned to be hired 3 people unemployed youths up to 29 years and 3 persons permanently unemployed and inactive persons. In addition, the objectives of the project
proposal fully consistent with the objectives of the "Development of human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to quality education and lifelong learning and enhancing social inclusion. The project envisages implementation of the following activities: Activity 1. Hire unemployed and / or inactive for a period of 12 months;
Activity 2. Purchase of equipment, furniture to the creation of new jobs, business activity 3. organization and management of project activities 4. Information and publicity. jobs and the continuation of investment in human resources are of paramount importance in 2015. The objectives and activities of the project are consistent with long-term priorities of the strategy "Europe 2020" and the need to improve the business environment in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 6 лица: 3 безработни лица до 29 г. и 3 продължително безработни и неактивни лица. Те ще бъдат назначени на следните длъжности: - 3-ма на длъжност с код 72232020. Машинен оператор, металорежещи машини с основно възнаграждение в размер на 362,00 лв. и общо разходи за работодателя 426.80 лв. на месец. Предвид, че на тази позиция ще бъдат наети 3 лица това прави общо 15 364.80 лв общо за период от 12 м. - 2- ма на длъжност с код 21663008. Графичен дизайнер с основно възнаграждение в размер на 407,00 лв и общо разходи за работодателя 479,85 лв. на месец. Предвид, че на тази позиция ще бъдат наети 2 лица това прави общо 11 516,40 лв. за 12 м. - 1 лице на длъжност с код 33393022. Технолог, приемане на поръчки с основно възнаграждение в размер на 384 лв. и общо разходи за работодателя 452.74 лв. на месец. Това прави 5432,88 лв. общо за период до 12 м. Той ще оформя точно задание и описва технологичен лист за изпълнение. Разходите за възнаграждения и осигуровки на всички новонаети по проекта служители възлизат на обща стойност от 32 314,08 лв. Наемането на хора на тази позиция ще доведе до увеличаване обема на извършваните поръчки. Друг проблем пред кандидата е, че до момента не е имало назначен служител на длъжност „Технолог, приемане на поръчки“ – човек, който е запознат на 100% с възможностите на всички машини, познава спецификата на различните видове печат; има опит с печата на конкретни видове материали, в резултат на което да направи точно задание, което да бъде изпълнено от „Специалиста предпечатна подготовка“. Затова и понякога се печатат неща, които в крайна сметка не могат да бъдат довършени технологично. Друг проблем пред компанията са довършителните операции, част от които до момента се извършват ръчно или полуавтоматично. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на печата и рекламата и да отговори на нарастващото търсене на този тип услуги. 32 314.08 32 314.08
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в Полипрес ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите фирма Полипрес ООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуването на машина - лазерен гравир, служи за гравиране, надписване или изрязване на надписи, логота и др. и се използва основно в областта на рекламата. Самата машина представлява настолна лазерна система за гравиране и рязане на широка гама материали: дърво, гума, плексиглас, плат, гранит, мрамор, ABS двуслойни плоскости, алуминий, кожа, картон и др. Оборудвани са с лазер с водно охлаждане, система за обдухване, RedDot показалец, панорамно затъмнено стъкло за по-добра видимост, работен плот тип "пчелна пита". (Нещо като заместител на фрезер), (металорежеща машина). Стойността на лазерния гравир възлиза на 16 000 лв. Посредством тази машина ще се постигне по-високо ниво на производителност, възможност да се поемат по-голям брой поръчки като се съкрати времето им за изпълнение. С нея ще бъдат обучени да работят всички наети по проекта лица. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на ооборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. 16 000.00 15 960.00
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип , който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта е управител на дружеството, а за координатор и счетоводител ще бъдат избрани външни лица съгласно ЗУСЕСИФ и ще бъдат сключене договори за възлагане на услуга . В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 5 376.00 5 376.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност фирмата кандидат Полипрес ООД ще бъде ангажирана с изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Това решение е продиктувано от факта, че дейността на самата фирма е свързана с печата и рекламата, освен това Полипрес ООД има богат опит като подизпълнител по различни обществени поръчки на дейности по Визуализация и публичност. Кандидатът е отлично запознат с всички условия за осигуряване на информация и публичност на проекти финансирани с европейски средства. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 000.00 980.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).