Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The current project of the OP"Human Resources Development" 2014-2020, procedure under the Community-led Local Development Strategy of the NGO "Ardino-Dzhebel", in connection with priority axis 2: Poverty Reduction and promotion of social inclusion, investment priority 3, title of procedure BG05M9OP001-2.020 - "Home care in the territory of the Ardino - Jebel LAG" actively contributes to the implementation of two of the objectives of the EU 2020 Strategy. These are the objectives in the area of employment and the fight against poverty and social exclusion. The Local Government-led Local Development approach helps boost employment and mobilize local growth potential and improve the quality of life of the population in the territories covered.
Measures are envisaged to improve access to social services and to help the elderly over the age of 65 unable to self-handle and the disabled.
The activities of the project are aimed at extending the scope of the existing municipal enterprise "Center for Services in Home Environment", as well as the provided social services under Art. 36 of RASPC, namely:
- Providing support for mobile part-time social services in the home environment (Social Assistant), which are not currently available on the territory of the municipality;
 - Support for the creation of employment;
- Consultative services for prevention and healthy lifestyle. Assistance for access to health services, rehabilitation and occupational therapy;
- Training and supervision of staff.
- Compliance with the requirements for the implementation of the information and communication activities according to the Beneficiary's Unified Beneficiary Manual for the implementation of the information and communication rules 2014-2020.
The provision of mobile social services in the home environment will be carried out in accordance with the Methodology for providing the Social Assistant service, approved by the Executive Director of the Social Assistance Agency.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на подкрепящи услуги в домашна среда: Дейността включва: - Подбор и наемане на персонал за "Центъра за услуги в домашна среда" - Ардино; - Сформиране на компетентен екип с необходимите знания и умения за предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги. За реализирането на тази дейност ще се извърши: 1. Подбор и наемане на персонал в "Центъра за услуги в домашна среда" в гр. Ардино, което е свързано с провеждане на процедура за избор на персонал. Ще бъдат наети, както следва: - социални асистенти - 20 броя; - медицински специалисти - 2 броя; - рехабилитатор - 1 брой. Лицата за предоставяне на социалните услуги ще бъдат наети, съобразно изискванията на българското законодателство на конкурсен принцип при спазване на принципите на законосъобразност, недискриминация и равенство между половете. Здравните услуги ще се предоставят двама медицински специалисти и един рехабилитатор, които ще бъдат наети по реда на Закона за обществените поръчки. 2. Разработване на Методология, съобразена с условията за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. чрез подхода Водено от общностите местно развитие и Методиката за предоставяне на услуги в общността "Социален асистент", утвърдена от изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане. 3. Актуализиране на Правилника за дейността на "Центъра за услуги в домашна среда" в гр. Ардино с решение на Общински съвет - Ардино. 0.00 0.00
Подбор на потребители на интегрираните социални и здравни услуги: Дейността включва: 1. Провеждане на информационна кампания в община Ардино. Ще се разяснява на населението същността на услугите, които ще се предоставят. Ще бъдат разпространени информационни материали. 2. Подготовка и разработване на документи за кандидатстване от страна на потенциалните потребители. Кандидатите заявяват необходимостта от ползване на почасови мобилни интегрирани социални и здравни услуги по настоящ адрес и разработване на индивидуални планове за предоставяне на услугите. Възрастните лица с увреждания предоставят медицински документи, удостоверяващи здравословното им състояние. 3. Извършване на оценка на потребностите от почасови мобилни интегрирани услуги. За целта ще се изготвени индивидуален план за всеки заявител въз основа на личния избор и направените анализ и оценка на индивидуалните потребности. 4. Подбор на потребителите и сключване на договори с тях за предоставяне на интегрираните социални услуги. За целта ще бъде сформирана комисия с представители притежаващи нужните компетенции и квалификация за подбор на потребители, която ще разглежда постъпилите заявления от кандидатите и извършената индивидуална оценка на потребностите. Сключените договори ще съдържат информация за: описване на конкретните потребности; услугите, които ще се предоставят; тяхното времетраене и честота; правата и задълженията на страните; условията за актуализиране и/или прекратяване на договора. 0.00 0.00
Предоставяне на подкрепящи почасови социални услуги в домашна среда. Консултативни услуги за превенция и здравословен начин на живот. : Социалната услуга ще се предоставя от "Центъра за услуги в домашна среда" - Ардино. Тя ще обхваща 72 души потребители месечно в продължение на 12 месеца. Мобилните почасови интегрирани социални и здравни услуги имат за цел да подпомогнат ежедневието на лицата от целевата група. Предоставянето на услугата включва осигуряване на достъп до социални и здравни дейности според специфичните потребности на лицата в неравностойно положение. Ще се организират дейности, както следва: - Осъществяване на пряк допир с бенефициента (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене и поддържане на устната кухина); - Прием на лекарства (съгласувано с личния лекар) и осъществяване на други дейности поддържащи здравето; - Приготвяне на храна и хранене; - Ползване на баня и тоалетна; - Почистване на дома; - Боравене с лични вещи и документи; - Пазаруване в търговската мрежа; - Придружаване до здравна или административна институция; - Медицинска и социална рехабилитация; - Плащане на битови сметки и други такси; - Административна помощ; - Осъществяване на социални контакти по местоживеене с населението и представителите на институциите; - Посещения на културни мероприятия; - Организиране на трудотерапия и други. Дейностите ще бъдат предоставяни от екип - назначени към "Центъра за услуги в домашна среда" - Ардино след проведен конкурс. Ще бъдат наети следните специалисти: Социален асистент - 20 души, медицински специалисти и рехабилитатор. Социалните асистенти ще предоставят социални услуги, които ще се детайлизират в индивидуалните планове и в съответствие с потребностите и желанията на потребителите. Медицинските специалисти ще предоставят здравни услуги в съответствие с компетенциите си, съгласувани с личния лекар. Рехабилитатора ще извършва медицинска рехабилитация, назначена от лекар. 0.00 118 504.00
Консултиране и супервизия: Дейността е насочена към подобряване качеството на услугата и да се отговори максимално ефективно на потребностите на потребителите. В резултата на супервизиите ще се подобри психологическия и емоционален комфорт на предоставящите услуги лица. За провеждане на супервизиите ще се проведат процедури по ЗОП. Супервизията се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Тя ще е насочена към изграждане на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на емоционалното самочувствие на специалистите. Супервизиите ще се провеждат в екипен, групов и индивидуален формат, както следва: - ЕКИПНАТА супервизия ще улесни и подпомогне развитието на отношенията в работното място и реализирането на мултидисциплинарност, като преди всичко ще се създадат условия на сътрудничество и на екипна подкрепа при обсъждането и решаването на практически въпроси и проблеми в работата по индивидуалните случаи на потребителите. - ГРУПОВАТА супервизия - ще служи за подкрепа, обмен на познания, гледни точки и професионален опит. От всеки участник в групата ще се получи обратна информация, ще се споделят преживявания и взаимна емоционална подкрепа, ще се придобие групов опит в хода на динамиката на груповите отношения. - ИНДИВИДУАЛНАТА супервизия цели да създаде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа, да провери усещанията, чувствата и преживяванията си, да изясни ролите и очакванията си във връзка с клиентите. Супервизията ще се осъществява и при заявка от страна на специалиста или по преценка на доставчика на услугите. 0.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).