Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Gorainvest AD applies under the procedure as an employer, following a targeted social policy and social responsibility manifested through activities ensuring healthy and safe working environment. This project is an appropriate opportunity for the company to add more value to its activities by taking related measures: improving work organization and introduction of new methods of management and development of human resources, improvement of work environment factors, providing additional social benefits for employees. The activities in the proposal include: development and implementation of a system for development of human resources; providing organized transport to and from the workplace; purchase of personal and collective protection means which would avoid the identified risks in relation to insufficient lighting, excessive noise, chemical agents and dust; equipment and repair of facilities for dining and recreation. Within the project are provided activities of information and publicity as well organization and project management.
The target group of the project includes 65 company employees, including 5 persons over 54 years of age, one person with disabilities, 6 mother with a child under the age of 7 years, 2 working families. The candidate will maintain the employment of min. 50% of the target group involved in the project for a period of six months. Planned activities will result in the achievement of the objectives of the project proposal related to improving the quality of life, improving productivity, enhancing social inclusion by improving working conditions in the workplace and occupational and health status of the workforce, in compliance with the law (national and European), the principles laid down in Regulation (EC) №1081 / 2006 and in accordance with established company policy safety and health at work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси в Гораинвест АД.: Основна цел на дейността е да постигне оптимизране на управлението на човешките ресурси в Гораинвест АД, да изведе нови и по-ефективни организационни модели, които едновременно да мотивират персонала, да повишат трудовата дисциплина и производителността в компанията, да създадат предпоставки за устойчива заетост на служителите със специфични нужди. В рамките на дейността се предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси (СРЧР). СРЧР ще бъде разработена от външен изпълнител, като предварително Гораинвест АД ще изготви задание със задължителните мерки, които следва да се съдържат в документа. Документът ще бъде насочен основно към служителите със специфични нужди: лицата с увреждания, хората над 54 г., майките с малки деца, работещите семейства. Специално внимание ще се обърне и на мерките, насочени към опазване на околната среда (ОС), представляващи приоритет в политиката на кандидата. Предвиждат се следните етапи: ЕТАП 1: Предаване на подробна информация от Гораинвест АД към избрания изпълнител по отношение на човешките ресурси на компанията, методите на управление, развитие, мотивация на служителите, идентифицирани проблеми по отношение на персонала. На базата на представените данни фирмата-изпълнител ще изведе план с конкретни стъпки за подобрение и ще се разработи СРЧР. ЕТАП 2: Изготвяне на документа - СРЧР. Към момента ръководството на Гораинвест АД счита, като задължителни и най-близки до собствените си нужди следните три елемента, на които следва да се базира СРЧР: I. Създаване на модел на гъвкави форми на заетост. Предложеният модел ще има за цел да стимулира задържането и привличането на работещите специфични групи – лицата с увреждания, хората над 54 г., майки с малки деца. Ще бъдат предложени и адаптирани към фирмената политика на Гораинвест АД конкретни стъпки за осъществяване на модела, като например: Нестандартни договорни споразумения (временна заетост, непълно работно време и др..); Гъвкаво регулиране на работното време (намалено работно време, ненормиран работен ден, удължено работно време, променливо работно време и др.); Ротация на работното място; II. Създаване на модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.). Примерни стъпки за осъществяване на модела ще бъдат: Продължаване на работа след навършването на възраст за пенсиониране на същата или друга позиция; Работа на половин работен ден; Използване на служителя от работодателя като консултант, работещ на гъвкаво работно време; Осигуряване на специални социални пакети за бивши служители. III. Създаване на модел за насърчаване развитието в областта на политиката по ОС. В насока опазване на ОС, СРЧР ще очертае философията за осъществяване на екологично ефективни дейности. Моделът ще се базира на няколко основни принципа на добрите практики: Развитие и насърчаване на екологичното съзнание сред служителите; Ранна преценка на ефектите върху ОС от новите бизнес дейности и продукти от страна на служителите; Намаляване на замърсяването до минимум по време на ежедневните задачи на заетите, чрез превантивни мерки; Планиране на действия за овладяване на трудови инциденти с въздействие върху ОС; Прилагане на мислене, основано на жизнен цикъл на продукта – от неговото създаване, до момента на излизане от употреба. ЕТАП 3: Практическо внедряване на разработената СРЧР в дейността на Гораинвест АД (Етап 3 е описан по-подробно в т. Начин на изпълнение). 7 974.34 7 900.00
Осигуряване на транспорт до и от работното място на 8 заети лица в Гораинвест АД: Целта на Дейност 2 е да се осигурят предпоставки за насърчаване на географската мобилност и запазване заетостта и доходите от труд на 9 заети в производствената дейност на Гораинвест АД лица, чрез осигуряване на ежедневен транспорт до и от работното място. Превозът на 9-те работници до и от работното място ще бъде извършен по един основен маршрут (определен въз основа на най-кратко разстояние от местоживеенето на пътуващите служители до местоработата им). Превозът по маршрута ще бъде възложен на външен изпълнител-лицензиран превозвач. Маршрут: -първи курс за деня (до работното място) -тръгване от с. Равно, минаване през с. Каменово и простигане в гр. Кубрат = 14 км. - втори курс за деня (от работното място) -гр.Кубрат-с.Каменово-с.Равно = 14 км. Транспортното средство ще пътува по 2 курса по маршрута /общо 28 км./ и ще превозва 9 работници до и от работното място. Лицата, включени в този маршрут са с адресна регистрация:-с Равно и с. Каменово. За превоза по Маршрут 4 ще бъде използвана външна фирма- лицензиран превозвач. Оптимизирането на времето за пътуване ще позволи на пътуващите заети лица да съчетават професионалния, личния и семейния живот и ще допринесе за намаляване на текучеството на персонала във фирмата, дължащо се на тази причина. За периода на изпълнение на дейността лицата от целевата група ще попълват ежедневно присъствени форми при явяване на работа. 3 528.00 3 262.00
Осигуряване на лични предпазни средства за заетите в производствената дейност на Гораинвест АД. : С изпълнението на настоящата дейност Гораинвест АД си поставя за цел да създаде предпоставки за намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания, чрез закупуване на нови и по-усъвършенствани ЛПС за заетите в производствената дейност на предприятието. Дейност 3 е разработена на база утвърден от кандидата Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа въз основа на извършената оценка на риска на работните места. В съответствие с разпоредбите на Наредба № 3/2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с рискове от падащи предмети, подхлъзване и наднормен шум, се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и гарантиращи безопасността и здравето при работа ЛПС. Предвижда са осигуряването на антифони и работни обувки със защитно бомбе на работниците от цеховете в гр. Русе и гр. Кубрат. Антифоните осигуряват защита на слуха в работна среда с наднормен шум, каквато е ситуацията с производстото на детайли от тополова дървесина, за мебелната индустрия. Новите антифони ще осигурят три степени на защита на слуха, равномерен натиск и упътнение през цялото време на носене. Чашките на антифоните ще могат да бъдат завъртани навън в удобна за почивка позиция. Планираните за закупуване обувки са с модерен и усъвършенстван дизайн, с анатомично и антистатично ходило, протовоплъзгащи, подходящи за работа при хлъзгава повърхност, със защитни бомбета за по-добро предпазване на краката от удар. Длъжностите, за които ще се закупят антифони и работни обувки, със защитно бомбе са: за гр. Русе: Отчетник- 1 лице, Машинен оператор -Поточна линия Primultini в Цех 1- 2 лица,Общ работник- Поточна линия Primultini в Цех 1- 2 лица, Общ р-к на рампа (Поточна л-я Stоrti) Цех 2- 1 лице, Машинен оператор (Поточна л-я Stоrti) Цех 2- 1 лице, Общ р-к- транспортна лента (Поточна л-я Stоrti) Цех 2- 1 лице, Общ р-к, редач на дъски (Поточна л-я Stоrti) Цех 2- 3 лица, Машинен оператор на машина за панели (Цех 4)- 1лице, Оператор Пендула (Цех 4)- 3 лица, Машинен опратор Преса Torwagge (Цех 4)- 1 лице, Общ работник- окачествяване и ремонт на панели Преса Torwagge (Цех 4)- 1 лице, Водач на мотокар- 2 лица, Ел. монтьор- 1 лице, Кранист- 1 лице. за гр. Кубрат: Организатор производство- 2 лица, Машинен оператор на поточна линия за панели- 2 лица, Общ работник (поточна л-я за панели)- 8 лица; Машинен оператор- Четиристранка- 2 лица, Общ работни (Четиристранка)- 2 лица, Машинен оператор-водач на фреза (Машина за колинозъбно снаждане)-1 лице; Водач на преса (Машина за колинозъбно снаждане)- 1 лице; Машинен оператор на Опт. пендула за напречен разкрой- 1 лице; Редач на дъски (Опт. пендула за напречен разкрой)- 1 лице; Маш. оператор (многолистов цирку;яр)-2 лица; Общ работник (Многолистов циркуляр)- 2 лица; Маш. оператор (хидр. преса)- 1 лице; Общ работник (Хидр. преса)-1 лице; Маш. оператор- машина за плочки- 2 лица; Сортировач (машина за плочки)- 5 лица; Водач на мотокар-2 лица; Ел. монтьор- 1 лице. 4 275.00 4 275.00
Осигуряване на средства за колективна защита в производствената дейност на Гораинвест АД. Част 1-ва: В допълнение към ЛПС, необходими за индивидуална защита, на работниците от производството на Гораинвест АД, в гр. Русе и гр. Кубрат ще бъдат осигурени колективни средства за защита от идентифицирани рискове. Прогарамата за минимизиране на професионалните рискове в Гораинвест АД, разработена от СТМ, идентифицира опасности и рискове, свързани с експозицията на шум на работещите, експозиция на дървесен прах, механични опасности от срязване, порязване, отрязване от въртящи се и предавателно движещи се части на работното оборудване във връзка с осветеността на работното място. В настоящата дейност кандидата предвижда изпълнението на мерки, свързани с: I.Защита от наднормен шум: Производството във фирмата е свързано с много високи нива на въздушен шум, които се генерират от всяка една от 3-те линии за производство на сърцевинни панели/плоскости (влагат се в мнгослойните масивни плоскости с приложение в мебелната индустрия): Линия 1 в Цех 4 в гр.Русе : измерено средно ниво на шум от 102,4 dB (периодично); Линия 2 в Цех 5 в гр.Кубрат: измерено средно ниво на шум от 99,9dB (постоянно); Линия 3 в Цех 5 в гр.Кубрат :измерено средно ниво на шум от 99,9dB (постоянно). Всяка една от производствените линии включва: комбинирана машина REX или Kupfermuhle за рендосване на яновете по дебелина и след това надлъжен разкрой на малки летвички; дробилка за раздробяване на отпадъците до дървесен чипс; отвеждане на чипса генериран от дробилката посредством аспирационна тръба. Тези 3 компонента са и основните източници на висок шум. За намаляване на шума от дробилките фирмата е взела решение за подмяна на съществуващите машини от тип „високооборотен барабан” с такива с нискооборотни барабани, чиито шум е в рамките на допустимите 88 dB. Дробилката на Линия 2 е вече подменена. Дробилката за Линия 3 е поръчана и се очаква да бъде доставена през юли 2016 г. През 2016г. предстои да бъде поръчана и новата дробилка за Линия 1. В случая на Линия 1 (гр.Русе) е установено, че след поставянето на шумозаглушителните кабини през 2013 г. остава още един периодичен източник на шум – аспирационните тръби с диаметър 200 мм и сумарна дължина 45 м, през които се осъществява пневмо транспорт на раздробена дървесина (дървесен чипс). Едрите дървесни частици се движат с високаскорост (26-30 метра/сек.) като в участъците на 5-те завоя от 90° по трасето потока се блъска и рикушира по вътрешните стени на аспирационните тръби като това води до кънтене и много силен шум. За да се неутрализира този шум е нужно тръбите да бъдат облечени в кожух от минерална вата с дебелина 50 мм и тънка ламарина отвън като обшивка. В случаите на Линии 2 и 3 в Цех 5 в гр.Кубрат основните източници на шум нямат шумоизолиращи и шумопоглъщащи кабини нито пък шумоизолация по участъците от аспирационните тръби, по-които преминава чипса. Тоест с изключение на придобитата нова дробилка ReinboldAZR800 за Линия 2, в Кубрат не са предприемани никакви други мерки за намаляване на шума. Освен това помещението там е с голям обем (цех 5 е с площ от 3240 м2, при височини 6 до 8 метра) и е силно реверберантно – без никакво звукопоглъщане, което предполага множество звукови отражения и „натрупване” на звукова енергия. От описаното до тук става ясно, че риска от увреждане на слуха на работещите е съществен. Съгласно предписанията на СТМ, ръководството на Гораинвест АД предвижда: - Закупуване и монтиране на 2 бр. преместваеми шумоизолационни съоръжения към източниците на шум, съответно към машина REXHOMS 510-K от Линия 3 (гр. Кубрат) и към машина KupfermuhleKM30 от Линия 2 (гр. Кубрат). Съоръженията ще са с приблизителни размери ширина 4,26 м, дължина 3,80 м и височина 3,40 метра; необходимо е да имат плъзгащи врати за вход и изход, както и прозорци за ненарушаващи функцията им. Съораженията са изградени от материали, които поглъщат и изолират шума. Не се закрепят трайно в/у под или стена. Преграждат източника на шум и са преместваеми, което ги причислява към ДМА. Продължава в "Начин на изпълнение" 319 172.44 269 428.92
Осигуряване на средства за колективна защита в производствената дейност на Гораинвест АД. Част 2-ра: II.Защита от дървесен прах и инхалабилна фракция. Производството във фирмата изисква интензивно движение на мотокари по алеите около машините и линиите или от и към складовите площи, с цел подаване или изкарване на пакетите със заготовки или готови изделия. Това води до акумулиране на съществени количества прах по краищата на алеите за движение на мотокарите. В края на смяната работниците метат работните си места и част от общите площи, при което силно се запрашава въздуха в помещението, а работещите го вдишват. За някои места, където това е възможно работниците използват струя от въздух под налягане за измитане на пода. В резултат на метенето по описаните начини, част от праха се изхвърля, но не малка част от него се наслоява в зоните с машини, които не са в експлоатация през дадената седмица или месец. Това повишава общото ниво на запрашеност и съответно крие рискове за здравето на служителите.Не е за подценяване връзката м/у редица заболявания (респират. и белодробни), сред които и синоназалния рак и експозицията на дървесен прах. С цел по-добро събиране на праха и постигане на минимални нива на запрашеност на въздуха, производствените помещения в гр.Русе и в гр.Кубрат имат нужда от професионална метачна техника. С оглед на големите площи, Гораинвест АД счита за най- удачно закупуването на 2 бр. малки и маневрени метачни машини със седящ водач. Продължава в раздел "Описание, част 2-ра от дейността. III. Защита от опасности от трудови злополуки от морално остарели осветителни тела и от механични опасности на работното оборудване при недобра осветеност на работните места. Осветителната инсталация в производствените помещения в гр.Русе създава все повече проблеми, поради откачане и падане на телата на луминисцентните лампи. Всички лампи над 5 години проявяват един и същ скрит дефект – пластмасата на корпуса се чупи и лампите увисват или падат, при което съществува риск от нараняване на хората работещи под тези точки. Лампите, които не подлежат на ремонт се отстраняват, но това води до недостатъчна осветеност в някои зони и затрудняване зрението на работниците. Гораинвест АД е собственик на базата в гр.Кубрат от месец май 2014 г. До този момент в Цех 5 е имало друго производство, спрямо което е била изградена осветителната инсталация. В момента производството е различно от предишното и това налага преработка на осветителната инсталация, така че осветлението да бъде разположено адекватно на нуждата от осветеност на вс. работна зона. Поради старостта на електрическата инсталация преразпределението на осветеността е постигнато само частично. За двете производствени площадки съществува ясно изразена нужда от подмяна на осветлението с цел елиминиране на риска от нараняване на работниците в Русе от падащи лампи и с цел по-добра осветеност и комфорт на работните места за работниците и в Русе и в Кубрат. За площадката в Русе е предвидено да се монтират общо нови 184 бр. LED лампи, заменящи старото, амортизирано и вредно за здравето луминисцентно осветление, както следва: Цех 1 : 48 бр.; Цех 2а : 46 бр.; Цех 2б : 6 бр.; Цех 3 : 58 бр.; Цех 4 : 26 бр. За площадката в Кубрат, с квадратура 3240 м2 м2 е предвидено да се изработи нова ел. инсталация от разклонителните кутии до осветителните тела по сектори и да се монтират 121 бр. нови LED лампи. 0.00 49 740.16
Осигуряване на социални придобивки за работещите в Гораинвест АД, гр. Русе и гр. Кубрат , включително ремонт и оборудване на места за хранене и почивка : Целта на дейността е осигуряването на социални придобивки за работниците и служителите на Гораинвест АД, в двете производства на фирмата, в гр. Русе и гр. Кубрат, изразяващи се в ремонт и оборудване на 2 места за хранене и почивка, което от своя страна ще създаде добри условия за труд. Налично помещение- гр. Русе- намира се в непосредствена близост до производствените цехове. Площ: 39 м2. В момента се използва като битовка. Състоянието е добро, стените и тавана са боядисани през 2014 г., настилка- бетонна плоча с 2 слоя силно износено полиуретаново покритие. Цел: да се създадат условия за топъл обяд чрез „разливна“ кухня, както и условия за хранене и отдих. Служителите, които биха се възползвали, са 21 души, работещи в производството, сред тях има лице с увреждане. Наличност: хладилник, микровълнова печка, кафе-автомат, дограма- неотваряема. Необходимост: създаване на кухненски кът с мивка и система за пречистване на водата; закупуването на основни електроуреди като съдомиялна, готварска печка, абсорбатор; маси и столове. С оглед спазване на хигиенните изисквания в помещението за хранене, съществува нужда и от смяна на подовата настилка с теракот. Наличната към момента дограма е неотваряема, налага се заменянето й с отваряема, за да може помещението да се проветрява и да се поддържа здравословен микроклимат. Предвижда се поставянето на тена/сенник на външната страна на помещението, под който да се поставят два бр. пейки. Налично помещение- Кубрат- намира се в непосредствена близост до цеховете.Площ: 72 м2. В момента се използва като битовка. Състоянието е задоволително, стените са боядисани, настилката е балатум. Наличност: кафе-автомат, мивка, 4 стари радиатора. Цел: да се създадат условия за топъл обяд чрез „разливна“ кухня, както иусловия за хранене и отдих. Служителите, които биха се възползвали, са общо 36 души, работещи в производството, сред тях има лица на възраст над 54 години. Необходимост: от създаване на кухненски кът с мивка, топла вода и система за пречистване на водата; закупуване на кухненско оборудване (съдомиялна, готварска печка, абсорбатор, хладилник, микровълнова печка), маси и столове, подмяна на радиаторите с нови. С оглед спазване на хигиенните изисквания в помещението за хранене, съществува нужда и от смяна на подовата настилка с теракот, който да се третира ежедневно с подходящ препарат. Наложителна е и смяната на прозорците, тъй като те са неотваряеми и да разположени на високо. Предвижда се замяната им с отваряеми, както и поставяне на механизъм за дистанционно отваряне (възможност за проветряване и поддържане на благоприятен микроклимат). С цел осигуряване на пълноценен отдих и комфорт на работниците, се предвижда обособяване на кът с мека мебел. 27 038.85 27 157.12
Информиране и публичност на проекта.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 7 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. 2 от плакатите ще бъде поставен в административната част на сградите на предприятието в гр. Русе и гр. Кубрат, а останалите ще бъдат предназначени за обхванатите от проекта производствени помещения- цехове на Линия 1, гр. Русе, Линия 2 и 3, гр. Кубрат и 2 те нови помещения за хранене и почивка. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 250 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на стикери за закупените по проекта ДМА (2 шумоизолиращи съоръжения към източници на шум, 2 индустриални метачни машини, 11 бр. кухненско оборудване), съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, логото за програмен перод 2014-2020 г., и номера на договора за безвъзмездна помощ; - Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация. Събитието ще бъде предварително анонсирано по подходящ начин, като информация ще бъде изпратена и на УО. На подходящо място в залата ще бъде монтиран информационен банер, съдържащ наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта, знамената на ЕС и РБ; - 2 бр. публикации – след официалния старт на проекта и в края на проекта за представяне на резултатите от него; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 2 500.00 2 500.00
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С всеки от членовете на екипа ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Задълженията на Ръководителя на проекта са подробно описани в т. 9 Екип. Задълженията и отговорностите на останалите членове на екипа са, както следва: 1. Технически сътрудник: - Подготвя и изпълнява проектните дейности в съответствие с одобрения проект и план-графика на дейностите; - Поддържа ефективна комуникация и координация между компанията-кандидат и избраните външни изпълнители; - Наблюдава спазването на графика на проектните дейности и изпълнението им в съответствие със заложените цели и индикатори; - Подпомага дейността по доставка и пускане в експлоатация на предвидените средства за колективна защита; - Извършва наблюдение и анализ на удовлетвореността на участниците в проекта – конкретни бенефициенти; - Докладва напредъка на проекта на работни срещи на екипа по проекта; - Отговаря за съхранението на техническата и финансова документация по проекта; - Подпомага процеса на подготовка на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. 2. Счетоводител: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; Настоящата дейност застъпва един от основните принципи на Устойчивото развитие, а именно ресурсната ефективност, насърчавайки мерките, които позитивно допринасят за защита и подобряване на околната среда, като намаляване на консумацията на ресурси и др. Поради това е предвидено минимално разходване на хартия, тонер и други ресурси, разходите за които са описани в следващата точка. 25 000.00 22 188.13

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).