Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Kremak LLC was founded in 1993 with its main business professional armed and unarmed security and security with technical security systems. Within the project, the company plans to implement an innovative process of remote protection through a security system for continuous wireless monitoring and control of equipment and measuring devices within the regions of Plovdiv, Pazardzhik , Haskovo, Kardzhali , Burgas, Sliven, Stara Zagora and Yambol.
For the implementation of the innovative process the company plans under the project: 
1) to purchase and install in the secured sites of its clients: transmission stations (Class 1) - 5400 pcs. and transmission stations (Class 2) - 150 pcs.
2) to equip its own monitoring center in the town of Stara Zagora through purchasing and introducing into operation high-tech equipment: servers for visualization - 4 pcs .; storage - 2 pcs .; switches - 4 pcs .; uninterruptible power source (DPI) - 4 pcs .; server cabinets - 2 pcs.; routers - 2 pcs; and specialized software "virtual host machine."
In technological terms the project will lead to the commercialization into the regular business practice of Kremak LLC of the innovative process of remote protection through a security system for continuous wireless monitoring and control, and thus to improve the quality of service, expand the technological capabilities and increase the operational capacity of the company.
Economically, the project will contribute to reducing the cost of service, to an increase in revenues and increase in the overall profitability. In ecological terms, the project will contribute to environmental protection by reducing energy consumption and allowing for more efficient use of raw materials and energy resources.
With all this the project will lead to a lasting increase in the profitability of the company, which will contribute to the sustainable increase of its competitiveness in the long term.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на предавателни станции (клас 1):5400 бр.; предавателни станции (клас 2):150 бр. и оборудване за Мониторинг център: сървъри за визуализация:4 бр.; сторидж:2 бр.; комутатори:4 бр.; непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ):4 бр.; сървърни шкафове:2 бр. и рутери:2 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: I. Оборудване за монтаж на охраняваните обектите: 1) Предавателни станции (клас 1) – 5400 бр. 2) Предавателни станции (клас 2) – 150 бр. II. Оборудване за Мониторинг център в гр. Стара Загора, ул. „Новозагорско шосе“ № 6: 1) Сървъри за визуализация - 4 бр. 2) Сторидж - 2 бр. 3) Комутатори - 4 бр. 4) Непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ) - 4 бр. 5) Сървърни шкафове - 2 бр. 6) Рутери - 2 бр. По проекта е предвидено да бъде внедрен иновативен процес на отдалечена охрана с помощта на система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол на съоръжения и измервателни устройства (трафопостове и ел.табла). Ключов компонент от внедрявания процес са предвидените предавателни станции (клас 1 и клас 2), по 1 бр. от които ще бъде монтиран във всеки от охраняваните от "Кремък" ЕООД обекти, съдържащи измервателни уреди (електромери). Така по проекта ще бъдат закупени и монтирани общо 5400 бр. предавателни станции (клас 1) за охраняваните обекти с нисък риск на територията на областите: Пловдив (900 бр.), Пазарджик (2300 бр.), Хасково (730 бр.), Кърджали (260 бр.), Бургас (720 бр.), Сливен (160 бр.), Стара Загора (160 бр.) и Ямбол (170 бр.). Едновременно с това, ще бъдат внедрени и 150 бр. предавателни станции (клас 2) за охраняваните обекти с висок риск в областите: Хасково (40 бр.) и Стара Загора (110 бр.).Всички посочени активи са необходими за внедряването от "Кремък" ЕООД на посочената процесова иновация. Количествата от всеки от активите, предвидени за придобиване, са определени въз основа на детайлен разчет на необходимото съотношение на различните категории активи за предвиденото предлагане на иновираната охранителна услуга. Като част от проекта са предвидени и инвестиции в ДМА за оборудването на съществуващ Мониторинг център на „Кремък“ ЕООД в гр. Стара Загора. В рамките на тези инвестиции ще бъдат закупени следните видове оборудване: сървъри за визуализация - 4 бр.; сторидж - 2 бр.; комутатори - 4 бр.; непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ) - 4 бр.; сървърни шкафове - 2 бр.; рутери - 2 бр. Предназначението на тези активи е да осигурят непрекъснатост на работата на Мониторинг центъра, специализиран в получаването на данни от междинните и предавателните станции, в тяхната обработка и анализ с помощта на специализиран софтуер, както и в архивирането им. В този смисъл, ролята предвидените 4 бр. сървъри е да послужат за изграждането на единна виртуална хост система с непрекъснат цикъл на работа за Мониторинг центъра. Предвидените сторидж (2 бр.) ще осигурят място за съхранение на получените и обработени данни от крайните устройства, докато комутаторите (4 бр.) ще изградят дублирана свързаност на сървърите с интернет и локалната мрежа на Мониторинг центъра. Непрекъсваемият токозахранващ източник (ТЗИ) (4 бр.) ще осигурят непрекъснатост на електрозахранването на инсталираното оборудване. Предвидените рутери (2 бр.) ще осигурят непрекъснатата интернет свързаност, необходима за работата на Мониторинг центъра. Всички закупени активи за Мониторинг центъра ще бъдат инсталирани в сървърни шкафове (2 бр.), предназначени да гарантират сигурност и непрекъсваемост на работата на оборудването, в защитена от запрашаване и токови удари среда. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка на оборудването за Мониторинг центъра в гр. Стара Загора, както и доставка на предавателните станции (клас 1 и клас 2) на охраняваните от фирмата обекти на територията на областите: Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали, Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол, както и подписване на приемо - предавателния протокол (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и подписване на финалния приемо - предавателен протокол (18-ти месец). 1 237 640.85 1 232 889.50
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина" (софтуер за виртуализация:8 бр.; софтуер за управление на виртуализацията:2 бр.; софтуер за архивиране и репликация: 8 бр.; операционна система за виртуални машини:10 бр. и програмен продукт - отдалечен работен плот:25 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупен, инсталиран и въведен в експлоатация: Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина". "Виртуалната хост машина" представлява единен софтуерен комплекс, , който се изгражда въз основа на и интегриращ в себе си следните софтуерни компоненти: 1) Софтуер за виртуализация - 8 бр. 2) Софтуер за управление на виртуализацията - 2 бр. 3) Софтуер за архивиране и репликация - 8 бр. 4) Операционна система за виртуални машини - 10 бр. 5) Програмен продукт - отдалечен работен плот - 25 бр. Предназначение на внедрявания Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина" е да формира цялостната виртуална среда, осигуряваща непрекъснатостта на работата на Мониторинг центъра на "Кремък" ЕООД в гр. Стара Загора, ул. „Новозагорско шосе“ № 6. Специализираният софтуер представялва по същество програмното осигуряване на внедрявания от дружеството иновативен процес на отдалечена охрана с помощта на система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол на съоръжения и измервателни устройства. След постъпването на данните от междинните и предавателните станции (клас 1 и клас 2) в Мониторинг центъра, "виртуалната хост машина" чрез комплекса си от софтуерни подкомпоненти, осигурява тяхната надеждна обработка, анализ и архивиране в бази от данни за последващо ползване. Във функционално отношение, софтуерът за виртуализация (8 бр.) предоставя възможност наличната хардуерна производителност да е достъпна за всички активни виртуални машини. Броят на софтуерите от този вид съответства на броя на процесорите на доставените сървъри за виртуализация (4 бр. сървъри x 2 бр. процесора/сървър = 8 бр. софтуери за виртуализация). Предвиденият софтуер за управление на виртуализацията (2 бр.) е отговорен за стартирането, преместването и спирането на виртуалните машини. Софтуерът за архивиране и репликация (8 бр.) предоставя възможност за архивиране на виртуалните машини, като броят на доставяните софтуери от този вид трябва да съответства на броя на софтуерите за виртуализация (8 бр.). Операционната система за виртуални машини (10 бр.) е специализиран софтуер, управляващ и координиращ ресурсите на хардуера и софтуера, даващ платформа за едновременна работа на всички обособени услуги за работата на системата за непрекъснат мониторинг и контрол на съоръжения и устройства за измерване на величини. Програмният продукт - отдалечен работен плот (25 бр.) предоставя възможност за изграждане на отдалечените сесии с графична визуализация за връзка със специализирания софтуер "виртуална хост машина". Техният брой трябва да е равен на максималния брой едновременно работещи крайни устройства. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Подготовка и провеждане на процедура за доставчик (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка на специализираният софтуер в предприятието и подписване на приемо - предавателния протокол (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на софтуера и подписване на финалния приемо - предавателен протокол (18-ти месец). В рамките на изпълнението на дейността и на проекта като цяло, дружеството ще приложи всички изисквания за информираност и публичност, съгласно приложимите правила. 77 999.75 82 749.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).