Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Bulgarian SME BDINTEX EOOD has developed this project in order to develop its activities and especilally to develop its management capacity and achieve growth as a whole and in connection with the export. The project aims BDINTEX Ltd:
1) to obtain specialized services for development, implementation and certification of management system - systems for environmental management EMAS,
2) to expand the use of ICT and services through the development, implementation and use of ICT-based systems and applications for managing business processes in enterprises - specific processes and documentation, connected and adapted to the current use in the company.

The activities are:
1) Activitiy to develop and strengthen the management capacity of enterprise through the development, impelementatipn and certification of system for environmental management according to the standard EMAS, as planned concrete result of the activity is obtaining a certificate for the standard EMAS
2) Activity to support  the use of information and communication technologies and services through the acquisition of software (license) for database and fixed assets - server configuration and computers for system operators - a direct result is available assets and their use in purpose.
3) Activity to support the use of information and communication technologies and services through the implementation of Specialized ICT-based systems and applications for managing business processes in the company - specific processes and documentation incl. connected and adapted to current use in the company - a direct result is available implemented system and its use in purpose.
4) Visualization of the project - the direct result is informed all interested parties with the projetc and its results and compliance with the rules of awareness and promotion of the project.

The implementation period is 18 months, and the place is the town Vidin, Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятиятието, чрез разработване, внедрявaне и сертифициране на система за управление на околната среда съобразно стандарта EMAS : Целта на дейността е разработване, внедряване и сертифициране на EMAS - Европейската схема за управление по околна среда и одит (EMAS), която представлява доброволен ангажимент от страна на бизнеса в лицето на Дружеството по отношение на опазването на околната среда и е съществена част от усилията за подобряване на екологичните резултати. EMAS спомага за рационалното използване на ресурсите, минимализиране на замърсяването, участието на служителите и печеливш бизнес. Дейността ще включва предварителен етап - избор на външни изпълнители (специализирани фирми с опит и необходимите акредитации при необходимост) и два същински етапа и на изпълнение: I. Същински етап - разработване и внедряване 1 Провеждане на предварителна среща с Ръководството на Организацията. 2. Провеждане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на одит за оценка на съществуващото състояние на Системата за управление на организацията в съответствие с изискванията на EMAS 3. Анкетиране на ръководителите на структурни единици за определяне на управляваните от тях процеси и документи. 4. Извършване на консултации по въпроси, повдигнати като несъответствия по време на одита. 5. Внасяне на необходимите корекции и предоставяне на окончателен вариант на документи липсващи в системата за управление. 6. Методическа помощ при пробно внедряване, в т.ч. тестване на документите. 7. Провеждане на Вътрешен одит за оценка степента на съответствие на СУК спрямо определените в документите изисквания. 8. Консултиране по изпълнение на изискванията на EMAS за провеждане на преглед от ръководството. 9. Отстраняване на несъответствията, констатирани в резултат на проведения вътрешен одит. II Същински етап - Сертифициране от сертифициращ орган, акредитиран да проверява по околна среда (ПОС) в съответствие с Регламент ЕО № 1221/2009 на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 г. относно доброволното участие на организации в Схемата на Общността за управление по околна среда и одит и за отмяна на Регламент (ЕО) № 761/2001 и решения 2001/681/ЕО и 2006/193/ЕО на Комисията (ОВ L 342,22/12/2009). 1. Провеждане на предварителен и сертификационен одит и издаване на протоколи за проведени одити 2. Издаване на сертификат за постигнати изискванията на системата EMAS. Ако в срока на изпълнение на проекта не бъде получен съответният сертификат , извършените разходи за въвеждането, инвестициите и удостоверяването, няма да бъдат признати, като Дружеството следва да върне предоставените му по настоящата процедура средства със съответната законова лихва. 12 000.00 12 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване на ДНМ - софтуер (лиценз) за база данни и ДМА - сървърна конфигурация и компютри за операторите на системата.: Целта на дейността е осигуряване на: 1) софтуерна среда - база данни или съответно лиценз за ползване на база данни. 2 ) хардуер - сървърна конфигурация и 20 бр. работни компютърни конфигурации с монитор /работна станция за работа на операторите на системата. Проектът не би могъл да се реализира и не би могло да функционира разработената система - интегрираната система, базирани на ИКТ и приложения за управление на бизнес процесите в предприятието - специфична за процесите и документооборота във дружеството, вкл. свързана и адаптирана към текущо ползваните във фирмата, без физическата среда за съхранение и съответно за управление, въвеждане на данни и разчитане на данни. Същото се отнася и до необходимостта от наличието на софутер за управление на базата данни - софтуерната среда на системата. След направения анализ за капацитета на фирмата, планираните операции и дейности, детайлите по планираните модули и функционалности на системата, са изготвени изискванията за минималните технически изисквания. Подробното им описание - техническа спецификация (минимални технически и функционални характеристики) са описани на приложение към настоящия проект в допълнителен документ, неразделна част от проекта. Предвидените за придобиване - закупуване компютърно оборудване и софтуер НЕ Е за административни нужди на Дружеството. Предвидените за закупуване компютърно оборудване/сървъри са необходими за употребата на специализирания софтуер, допринасящ за въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието. 71 682.00 71 480.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез внедряване на специлизирана базирани на ИКТ система и приложения за управление на бизнес процесите в предприятиятието - специфична за процесите и документооборота във дружествтото, вкл. свързана и адаптирана към текущо ползваните във фирмата.: Целта на дейността е разработване и внеряване на интегрираната система -специлизирана базирани на ИКТ система и приложения за управление на бизнес процесите в предприятиятието - специфична за процесите и документооборота във дружествтото, вкл. свързана и адаптирана към текущо ползваните във фирмата. включваща два модула: 1. Модул за управление на документация 2. Модул за управление на задачи и бизнес процеси Първията модул предвиждаме да бъде : изграждане на уеб-базирано софтуерно приложение, което позволява пълна дигитализация на всички процеси, свързани с управление на качеството. То ще поддържа различните стандарти по управление на качеството, чрез автоматизиране на процедурите, интеграция на данни от хетерогенни вътрешни и външни информационни източници, управление на екипна работа, обмен на данни, управление на процеса по осъществяване на промени и пълна проследимост на информацията. Вторият модул предвиждаме да предоставя възможност да бъде обединена информацията от процесите по управление на клиентска поръчка, дизайн на продуктите, управлението на продуктовото портфолио и портфолиото от услуги, визуализация на продуктите, в едно логическо работно пространство. Това ще позволи всички въвлечени в тези процеси екипи, да разполагат с унифициран информационен източник, единна система за управление на задачите(процесите) и да работят с точната информация в реално време. Така ще се постигне ускоряване на процесите по изпълнение на клиентска поръчка, оптимизация на дейността на служителите, намаляване на рисковете от грешки и постигане на по-бърза пазарна реализация. Работните задачи ще обхващат: - Въвеждане на информация от поръчка от клиент; - Стартиране и управление на проект за изпълнение на поръчката; - Създаване и управление на досиета - на поръчка, клиент, продукт; - Разпределение на задачи между организационни единици на последователен и паралелен принцип – дизайн, кроене, рязане, шиене, пране, гладене, пакетаж, експорт; - Маркиране на изпълнението на задачи, с необходимата съпътстваща документация и информация; - Маркиране на изпълнението на клиентската поръчка; - Интеграция с CAD система; Дейността ще включва два етапа: - Предварителен етап - избор на външен изпълнител - Същински етап - самото раработване и внедрявне на системата , съобразнно нуждите и спецификите на предприятието . ·Анализ на потребностите · Дефиниране и настройване на процесите и предложения за промяна, съобразно най-добри практики · Разработване и настройване на допълнения към софтуера ·Подготовка на първоначалните номенклатури, вкл. импорт от друга система ·Подготовка на бизнес модела – трансформирането на документите, ролите на потребителите, шаблони за отчети, модел за защита на данните и т.н. ·Първоначални опитни въвеждания на данни съвместно с ръководителя на проекта ·Обучение на потребителите/операторите ·Финален анализ за пълнота, съвместно с ръководителя на проекта и ресорните мениджъри ·Пуск на системата 96 234.00 96 230.00
Визуализация на проекта: Целта на дейността е популяризиране на Проекта, ОП и финансирането по ЕФРР, запознаване с проекта - неговите цели, резултати и ползи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са: 1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на офиса на Дружеството. 2. Изготвяне и разпространение на 100бр. информационни брошури 3. Осъществяване на 2 бр. публично събитие в началото и края на проекта. 4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии и 2 бр. ПР - съобщения 5. Поставяне на визуализиационни символи на всичко , придобито по проекта 6. Използване на визуализационните символи на всички документи, публикации и др. по проекта. 7. Публикуване на актуална информация за проекта на сайта на дружеството. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).