Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Filibe Evropa" Ltd. is a company founded in 2018 with the main economic activity Production of plastic packaging.
The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization on the market of an entrepreneurial idea falling within the sectors related to the overcoming of the European and regional challenges, namely: Production of plastic packaging - zip log plastic bags falling as an economic activity in within sector C 22.22. "Manufacture of packaging of plastics".

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect, and it also corresponds to the thematic area New Technologies in the Creative and Recreational Industries, Healthy Living and Biotechnology Industry and Mechatronics and Clean Technologies of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:
Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
-formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
-realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for the realization of the entrepreneurial idea;
- rented work space;
- established website of the candidate promoting the entrepreneurial idea and promoting its market realization;
- provided materials necessary for realization of the entrepreneurial idea on the market.

Activity 2: Activity for project visualization - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт – стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал -4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата; - наето работно помещение и - закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея) ЧАСТ 1” : Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор на квалифициран персонал - 4 лица: В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на трудов договор (ТД) в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ и нейните области. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на предприемаческата идея, ще бъдат наети още 2 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на производство, неговото правилно протичане, за развитието на продукта и неговия асортимент, определяне на влаганите материали за производство на предприемаческата идея и всички други, съпътстващи производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на предприемаческата идея - пликове с цип, е необходимо закупуването на следните ДМА, обхващащи пълния производствения цикъл на продукта: - Екструдер за фолио с цип - 1 брой - планираният за закупуване актив е необходим за създаване на технологични предпоставки за реализация на процеса по екструдиране - първата стъпка в производствения процес на предприемаческата идея. Материалът, влаган в екструдера, е под форма на гранулат/гранули от LDPE, които, при висока температура, се стопяват, след което се опъват, охлаждат и се навиват на фолио с цип в единя му край. С оглед на обстоятелството, че дружеството планира производство на пликове с цип с различни размери, екструдерът е необходимо да бъде оборудван със сменяеми глави, осигуряващи необходимите технологични предпоставки за производство на фолио с различни размери. - Машина за странично изрязване на пликове - 1 брой - машината е необходима за успешна реализация на следващата, финална стъпка от процеса на производство на опаковките - за изрязване на фолиото от екструдера до постигане на желания размер на опаковката - плик с цип. Машината разролва полученото при екструдиране фолио и го изрязва до зададения желан размер на плика, като асортиментът на пликове с цип ще обхваща производство на пликове със следните размери в съответствие с търсенето на пазара - 4х4 см., 5х5 см., 5х7 см.; 7х 9 см.; 9 х 11 см.; 10х 12 см.; 13х16 см.; 15х18 см.; 17х 23 см.; 16х 20 см.; 21х 27 см.; 23х 31 см.; 26х35 см.; 30х40 см.; 35х45 см. 3. Закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на проекта е предвидено закупуването на материал, предназначен за влагане в производствения процес за периода на изпълнение на проекта, който допринася непосредствено за реализирането на предприемаческата идеята. В планираните за производство опаковки от пластмаси - пликове с цип, се влага като материал гранулат LDPE - полиетилен с ниска плътност. Гранулатът се влага в планирания за закупуване Екструдер за фолио с цип, като е необходим за производство (екструдиране) на фолиото, от което ще бъдат произвеждани след последващото странично изрязване на фолиото до желания размер, пликовете-обект на предприемаческата идея. С оглед на изложеното, планирано е обезпечаване на дружеството с материал - гранулат LDPE, 12500 кг., необходим за влагане в производството на предприемаческата идея за периода на изпълнение на проекта. 249 090.00 221 494.99
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт – стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал -4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата; - наето работно помещение и - закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея) ЧАСТ 2: 4. Наем на работно помещение - с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на производствената дейност по реализация на продукта-обект на проекта, както и с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение, в рамките на проектната реализация е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. Планира се наем на работно помещение за период от 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта, като изложеният период обхваща периода на заетост на планираните за наемане на трудов договор лица, както и срок за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване в рамките на проекта дълготрайни материални активи. 5. Външна услуга (ВУ) за: Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта и асортимента, данни за контакт, форма за запитвания, както и информация за разпространение на продукта в търговската мрежа. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на Европейския Съюз и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 4 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 400.00 396.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).