Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The current project encompasses the social services in Gabrovo Municipality which are to be reformed according to the National strategy “Vision for deinstitutionalization of children in Bulgaria”, the Map of community-based social services and services in the usual home environment and the Map of residential social services. In such a context, the project envisions rehabilitation and construction works in part of a building on 13 Ivailo St in Gabrovo for the relocation of the existing Center for community support, aiming at expansion of its activity and increase in its capacity. The project also foresees the construction of a sensory garden, as well as the provision of specific equipment, for the needs of the future social service Day center for support of disabled children and their families, which Gabrovo Municipality undertakes to create through the unification of the existing Day center for disabled children and Center for social rehabilitation and integration. The provided equipment will contribute to the diversion, complementation, improvement and building on the conditions and methods for work with disabled children.
The realization of the project in its integrity will contribute to the creation of favorable environment for the provision of quality complex social services in community for children and their families, and will foster their social integration.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Дейността "Управление на проекта" има за цел да осигури своевременно и пълно осъществяване на предвидените проектни дейности, цялостно качествено изпълнение на проекта, ефективна работна организация при реализацията, необходимата отчетност и устойчивост на постигнатото. Дейността ще стартира със сформирането на Екип за управление /ЕУ/ и ще се изпълнява през целия период на реализация на интервенцията. ЕУ ще има ангажимента да управлява проекта в процеса на реализацията му и изпълни всички заложени дейности, като: спазва клаузите на Административния договор за безвъзмездна финансова помощ и всички изискванията, поставени от УО по отношение изпълнението, документирането и отчитането на проекта; спазва вътрешните правила и процедури за работа, разработени и приети от Община Габрово; организира провеждането и изпълнението на всички проектни дейности, съобразно планираното; оперативно ръководи изпълнението, като следи реализацията на планираните дейности да са изпълнени качествено и в срок; осъществява непрекъснат мониторинг и контрол на напредъка по изпълнението на проекта, в това число и на изпълнителите на договорените дейности. Екипът за управление на проекта включва ръководител, счетоводител и координатор, които са подбрани на база образование и професионален опит като е отчетена спецификата на проекта, предвидените за реализация проектни дейности, личните компетенции и опит в сходни инициативи. Дейността на екипа ще гарантира прозрачност на управлението, добрата отчетност, устойчивото и качествено изпълнение на проекта. 4 000.00 832.00
Информация и комуникация : Дейността има за цел да осигури постигане на информиране и публичност, като ще бъдат реализирани мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект. Предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени съгласно предвиденото в Договора за безвъзмездна финансова помощ и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Планираните мерки за информация и комуникация включват: 1. Организиране и провеждане на 2 бр. информационни събития при стартиране и приключване на проекта. 2. Изработване на 20 бр. информационни стикери, с които ще бъде обозначено оборудването, закупено в рамките на проекта. 3. Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Габрово www.gabrovo.bg за целия период на изпълнение на проекта. 1 000.00 0.00
Проектиране, авторски надзор и строителство: За преустройството и ремонта на помещенията на ет. 2 в сградата на ул. Ивайло № 13, гр. Габрово, в настоящия проект се предвижда възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство). Ще бъде изготвено техническо задание за проектиране, което ще съдържа информация за обекта, обхвата на инвестиционното проектиране, обем и съдържанието на проекта, включително функционалните характеристики, на които помещенията трябва да отговарят, съобразно изискванията на Управляващия орган. Ще бъде разработен инвестиционен проект във фаза „работен проект“, отговарящ на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Проектът ще предвиди въвеждане на всички необходими енергоспестяващи мерки, изграждане на достъпна архитектурна среда, ремонт на помещенията и съществуващите инсталации и др. Предвижда се проектът да предложи и проектантски решения за оборудване и обзавеждане, съобразно спецификата на социалната услуга. Ще бъдат предвидени офис помещения, зали за индивидуална и семейна работа, зала групова работа с деца и родители, санитарни помещения, обслужваща площ/коридори/складове, „синя стая“ и други, съобразно функционалните изисквания за услугата. Изготвеният инвестиционен проект ще премине за съгласуване и одобрение от съответните компетентни органи, съобразно категорията на обекта по ЗУТ и спецификата на строително-ремонтните дейности. За целите на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, по проекта се предвижда и изграждането на сензорна градина, чието възлагане също ще бъде чрез инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство), като инвестиционния проект ще отговаря на всички нормативни изисквания и функционални характеристики. Новата услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ще се предоставя в две бази – в сградата на Дневен център за деца с увреждания в кв. Велчевци и в сградата на Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър на ул. Ивайло № 13. Предвидената сензорна градина ще бъде изградена в дворните площи на сградата на ул. Ивайло № 13. В рамките на дейността следва: - разработените инвестиционни проекти да бъдат съгласувани с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; да бъдат издадени разрешения за строеж; - да се изпълнят предвидените строително-монтажните работи; - да бъде осъществяван авторски надзор по ЗУТ в рамките на изпълнение на строително-монтажни работи на предвидените за интервенция обекти. 226 600.00 253 956.66
Строителен надзор: Консултантът - изпълнител на строителния надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. 4 000.00 0.00
Доставка на оборудване : Настоящето проектно предложение обхваща, освен строително-ремонтни дейности, и подобряване на техническото осигуряване на дейността на социалните услуги в обхвата на проекта. Предвиденото оборудване надгражда и допълва наличното в съществуващите социални услуги Дневен център за деца с увреждания и Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър. Предложението за закупуването му е продиктувано от необходимостта от разширяване и надграждане на условията и методите за работа с децата с увреждания. Закупуването на допълнително оборудване ще доведе до подобрена работна среда, съответстваща на съвременните изисквания. Подобрената работна среда за специализирания персонал в социалните услуги ще има активираща роля, като ще внесе допълнителна мотивация, инициативност и креативност и ще спомогне за постигане на по-добри резултати при работата с деца. 15 000.00 5 512.32

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).