Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at creating and developing services in the field of façade engineering and the design of façade external electrical installations and complete façade constructions with lighting design by encouraging the activity of an engineering bureau. Within the framework of the project, the following services will be developed: design of standard external electrical installations to façade constructions and design of architectural lighting exterior installations, offering unique design approaches to the lighting of buildings.
The project proposal includes 2 activities:
1. Activity for realization of the pre-sale market. ideas - it will be realized by hiring expert staff - 3 (Design Engineer 1, Engineer-Designer 2 and Designer 2) as one of them will be a disabled person. Next step in the implementation of the activity will be the renting of a room / engineering office for the services in the town of Lovech. After a selection procedure for contractors will be purchased: computer configurations, wide format printer and design software. The entrepreneur will prepare the necessary documents for registration under the CAEID Act. The project team will produce a set of standard façade electrical installations and conceptual models for non-standard lighting. For the marketing of the services of the company, a contractor will be selected to develop a marketing plan for marketing realization of façade electrical installation services, and a website of the company will be created to stimulate the interest of the clients.
2. Project preview - Activities will be implemented with strict observance of the requirements for visualization, awareness and publicity.
Upon completion of the project, the company will ensure the sustainable employment of all persons by the expert staff, including the person with permanent disabilities, while retaining the original terms and conditions of the employment relationship.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея, част 1 /наемане на експертен персонал - 3 бр., наем на помещение/инженерно бюро, закупуване на ДМА 4 бр. и софтуер за проектиране и извършване на инженерните дейности, маркетингов план за пазарната им реализация и създаване на интернет-страница на предприятието/: Проектното предложение на ФИД Инженеринг ООД е насочено към реализиране на инженерни дейности за проектиране на стандартни електрически инсталации към фасадни конструкции и услуги за проектиране на фасадни конструкции с инсталации за архитектурен светлинен екстериор. За професионалното извършване на инженерните дейности по проектиране и реализирането на предприемаческата идея, дружеството ще стартира изпълнението на дейността с наемането на квалифициран персонал - 3 бр. / Инженер-проектант 1 - 1 бр., Инженер-проектант 2 - 1 бр., Чертожник - 1 бр./. Експертите ще бъдат наети поетапно, като Предприемачът /Инженер-проектант 1/ и Инженер-проектант 2 ще бъдат назначени в началото на дейността. Те ще бъдат ангажирани за 8 работни часа на ден при пълна месечна заетост, за 18 месечен период. Назначените експерти ще подготвят документите за регистрация на инженерно-проектанското бюро в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ и по проектантската правосопособност. Това е необходима предпоставка за по-нататъшната дейност и ще осигури възможност за самостоятелно изпълнение на предвидените услуги. Работата на квалифицирания експертен персонал ще продължи с изработването на концепции и техники за развитие на проектните услуги по външно осветление на сгради или прилежащите им части, които ще могат да се използват като базови, съобразно спецификата на конкретния проект. Екипът ще изготви комплект типови обекти за фасадни ел. инсталации-1бр. и комплект концептуални модели за нестандартно осветление-1бр. за последващо мащабиране и влагане в проектите на клиентите. Добрата организация на етапа за подготовка и планиране на инженерните услуги впоследствие ще осигури безпроблемното боравене с документацията и качественото изпълнение на услугите. Ще бъдат разработени функционални модули, които биха могли да се използват на по-късен етап от реализацията на проекта. Следваща стъпка в изпълнението на проектното предложение е наемането на Работно помещение - 1 бр. в гр. Ловеч. В наетото помещение ще се извършва и предвидената стопанска дейност на дружеството, там ще бъде възложено и на експертите да изпълняват ангажиментите си с месторабота в гр. Ловеч. В инженерното студио ще бъдат позиционирани предвидените материални активи и софтуер за осъществяване на услугите, а именно компютърна конфигурация - 3 бр. и широкоформатен принтер - 1 бр. Тъй като ФИД Инженеринг ООД не разполага с такива активи, поради тази причина те ще бъдат закупени след провеждане на процедури за избор на външни изпълнители. Предвидените ДМА - 4 бр. и ДНА - 1 бр. ще обезпечат работата на привлечения експертен персонал за извършване на проектните услуги. Предвидените за закупуване ДНА и ДМА служат за автоматизирано инженерно проектиране на ел. инсталациите и моделиране на решенията за светлинен екстериор и имат следното предназначение: = Софтуер за проектиране -1 бр. Позволява проектиране на конструктивни съоръжения с 2D и 3D моделиране, симулации и прогнозиране на процеси при дизайнерското външно осветление на сгради и графично онагледяване (рендеринг) на светлинните ефекти. Подобрява точността, намалява времето за анализ на различните варианти за изпълнение и оптимизира проектирането на инсталациите с цел по-голяма енергийна ефективност и техническа надеждност, като дава по-последователна и координирана документация. Автоматично изготвя технически спецификации и има възможност за дигитална синхронизация в реално време на отделни части от цялостния проект чрез връзка с другите работни станции.Софтуера е специализиран програмен продукт,който ще бъде реално придобит от предприятието и ще отговаря напълно на изискванията за ДНА по процедурата.Той ще бъде инсталиран на всички компютърни конфигурации,като ги синхронизира в една обща виртуална система за инженерно проектиране. 249 992.00 229 368.80
Реализиране на пазара на предприемаческата идея, част 2 /наемане на експертен персонал - 3 бр., наем на помещение/инженерно бюро, закупуване на ДМА 4 бр. и софтуер за проектиране и извършване на инженерните дейности, маркетингов план за пазарната им реализация и създаване на интернет-страница на предприятието/: * Полето е продължение и се отнася към дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемачески идеи". = Компютърни конфигурации - 3 бр. Представляват настолни работни станции и са необходими за проектиране на отделни елементи за инсталациите или части от цялостния поръчан проект на съоръжение за осветление на фасади. Мониторът от конфигурацията е с размери и характеристики, позволяващи прецизно проектиране и дигитална визуализация на 2D и 3D елементи от проекта. Конфигурациите ще бъдат свързани помежду си в мрежа и на тях ще бъде инсталиран горепосочения софтуер за проектиране. Връзката между тях ще позволи едновременна и паралелна работа по различни части от проекта, като се регистрират в реално време всички нововъзникнали изменения в отделните части и отражението им върху цялостната идея. = Широкоформатен принтер - 1 бр. Необходим е за автоматизирано изчертаване на изготвяните проекти на съоръжения за осветление на фасади или ел. инсталации в изискуемите формати по БДС и със съответните цветове. С помощта на новозакупеното оборудване и софтуер ще се автоматизира и дигитализира напълно инженерното проектиране и моделиране. Предприемачът /Инженер-проектант 1/ и Инженер-проектант 2 притежават необходимите образователно-квалификационни и професионални умения и опит в областта на инженерно-проектантската дейност. Това обстоятелство ще спомогне за бързата им адаптация към техническата работна среда и процеси. С помощта и на закупеното оборудване и софтуер те ще стартират разработването на конкретни проектни решения за фасадните ел. инсталации на сградите. Функциите и ангажиментите им ще са разпределени съобразно инженерната област, в която са придобили знанията си и професионалния им опит. Предприемачът /Инженер-проектант 1/ ще е отговорен за общото конструктивно проектиране и проектантската дейност в основни линии, а Инженер-проектант 2 ще е ангажиран в частта за електро проектиране на инвестиционните проекти: с основен фокус на осветителни инсталации, но също и по други свързани направления - мълниезащита, проектиране на фотоволтаични решения и др. След като бъдат осигурени техническите средства, необходими за проектирането, екипът ще бъде увеличен с Чертожник-1бр. На тази позиция се предвижда да бъде наето лице С трайни увреждания, което ще бъде ангажирано за целите на проекта на трудов договор за 4 работни часа на ден при пълна месечна заетост, за 6 месечен период. Той ще добавя готови фрагменти към проектите и ще отговаря за довършителните работи по подготовката на техническата документация. Ще следи за спазването на техническите правила и норми, както и ще окомплектова готовите чертежи и скици. Чертожникът ще проверява връзките между отделните компоненти при подготовката на цялостен проект. Инженерните дейности, които ще бъдат изпълнени от привлечения квалифициран персонал ще са комплексни, за да могат да бъдат удовлетворени до голяма степен нуждите на потенциалните клиенти. В рамките на проектното предложение и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, предприятието ще възложи на външен изпълнител, изготвянето на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по проектиране на фасадни ел. инсталации-1бр.Разработката е необходима за да бъдат проучени потребителските нужди и пазарните възможности за откриване на нови перспективни контрагенти. В него ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимална пазарна реализация на предоставяните от ФИД Инженеринг ООД услуги и налагане на дружеството на пазара . След провеждане на процедура за избор на изпълнител, ще бъде възложено на външен изпълнител изработването на цялостна интернет страница на компанията, в която ще бъдат детайлно представени услугите на дружеството. Интернет страницата играе важна роля за достигане до целевата аудитория, до потенциалните клиенти, които се интересуват от предлаганите услуги и правят запитвания online. С изготвяне на страницата завършва и дейността "Реализиране на пазара на предприемаческата идея". 0.00 0.00
Визуализация на проекта: Във всички информационни материали, свързани с изпълнението на проекта ще се оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Предвижда се ФИД Инженеринг ООД да изработи и постави изцяло за собствена сметка: - Информационен плакат - 1 бр. - Стикери за закупените активи - 5 бр.; - Информационна табела -1 бр. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализация съгласно Оперативното ръководство за изпълнение на проектите и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).