Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project proposal fully responds to the need to achieve positive effects and sustainability of start-ups by creating job stability and achieving growth through the realization and offering of a product of an entrepreneurial idea. The applicant is the representative of the target group for the procedure and is a representative of a sector declared as a priority sector for the creation and development of new enterprises from NSMEPA 2014-2020 - the sector of "IT activities", falling within one of the thematic areas of ISS 2014 -2020 - "Informatics and ICT", while satisfying several priority directions of this field.

Target group of the outcomes of this project proposal are drug users, nutritional supplements, adherence to specific regimens and all relevant to the above mentioned.

The main objective of the project proposal is the creation of an interactive platform and the necessary infrastructure for its sustainable supply and realization on the market, and through the implementation of the project, the company implements a strategy for imposing and sustaining the entrepreneurial service market.

Expected results from the implementation of the project are the creation and sustainable realization of the entrepreneurial idea, incl. creating the necessary infrastructure, such as:
1) Creating an innovative interactive platform for control and regulation of medication intake and special lifestyle;
2) Creating sustainable jobs;
3) Ensuring social and environmental impact and sustainable development.
4) Increasing the level of entrepreneurial innovative activity, capacity and potential of the enterprise;
5) Generating knowledge and experience contributing to a more efficient and sustainable technological and production process;
6) Optimizing the conditions for creation and realization of innovative products and services;
7) Implementation of high-tech equipment for the realization of the entrepreneurial activity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал и работно помещение; закупуване на: ДМА, ДНА и офис консумативи; предоставяне на услугите: икономическа оценка, разработване на технологии за програмиране на мобилни устройства, разработване на интернет страница): Цел на дейността: Основна цел на дейността е създаването на иновативна интерактивна платформа за контрол и регулация на приема на медикаменти и режим от медицински специалисти и пациенти и необходимата инфраструктура за устойчивото му предлагане и реализация на пазара. Основни функции от изпълнение на основната цел е повишената конкурентноспособност и устойчивост на новото предприемаческо дружество. Реализацията на основната цел се осъществява посредством реализацията на проектното предложение, което включва съгласно плана за изпълнене: наемането на квалифициран персонал, наемане на работно помещение, както и закупуване на ДМА (комуникационен сървър, компютърни конфигурации и мобилни устройства), ДНА (интерфейс между платформи и облачен сървър) и офис консумативи, както и получаване на услугите: икономическа оценка, разработване на технологии за програмиране на мобилни устройства и разработване на интернет страница. Описание на дейността: За постигане на целите на дейността се предвижда изпълнение на следните етапи: Д1-ЕТАП 1: Наемане на квалифициран персонал и наемане на работно помещение Наемане на квалифициран персонал – 4 бр., необходими за реализиране на предприемаческата идея по проекта, като с всички планирани лица се сключва трудов договор за съответната длъжност и период. Д1-ЕТАП 2. Доставка на Дълготрайни материални активи Етапът се предвижда да се изпълни като бъдат закупени и внедрени: комуникационен сървър за връзка с облачна среда, бази данни и виртуални машини - 1 брой; Компютърни конфигурации – 4 броя; Мобилни смарт устройства – 4 броя. Предвиденото за закупуване оборудване е функционално и високотехнологично, то е необходимо за извършване на дейностите по ЕТАП 6. Д1-ЕТАП 3. Доставка на Дълготрайни нематериални активи Етапът се предвижда да се изпълни, като бъдат закупени и внедрени следните активи: Интерфейс между различни операционни платформи – 1 брой; Облачен виртуален сървър – 1 брой. Предвидените за закупуване активи са функционални и високотехнологични, удовлетворяващи потребностите по реализацията на проектното предложение, необходими са за изпълнение на ЕТАП 6. Д1-ЕТАП 4. Доставка на материали и консумативи Етапът се предвижда да се изпълни като бъдат закупени и внедрени в употреба офис консумативи за времето на изпълнение на проекта. Д1-ЕТАП 5. Осигуряване на външни услуги Етапът се предвижда да се изпълни, като бива осигурено работно помещение (офис) под наем за 18 месеца – 1 брой. В допълнение от външни експерти се извършва изработване на икономическа оценка, както и се разработва необходимата технология за мобилни устройства и се разработва интернет страница. Чрез осигуряването на изложените външни услуги се удовлетворяват потребности както по отношение на разработването на инфраструктурата на ICYou (Interactive Care for You), така и по отношение нейното последващо устойчиво реализиране и предлагане на пазара. Д1-ЕТАП 6. Реализиране на инфраструктура и продукта на предприемаческата идея Задача 1.6.1. Изследване, доказване и експериментално тестване на концепцията, оформяне на изисквания, разработване на протокол и създаване на обектен модел на платформата – първоначални изпитвания и изграждане на фундаменталната конструкция на платформата; Задача 1.6.2. Програмиране и проектиране на технология и алгоритъм на модули и модели; създаване на речник, таблици, заявки и форми – създаване на структурата на отделните компоненти и на цялата платформа; Задача 1.6.3. Изграждане на симулационна и релевантна среда и архитектура за демонстрация и валидиране; Задача 1.6.4. Демонстрация и валидиране в предварителни условия на изградените модули и модели; Задача 1.6.5. Интегриране на утвърдените модули в прототип и демонстриранне в операционна среда; Задача. 1.6.6. Изграждане на постпроектна инфраструктура за устойчиво предлагане и реализиране на пазара на услугата – създаване на предпоставки за добавяне на функционалности и оптимизация и развитие в бъдеще. 247 980.00 216 536.07
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 9 броя стикери, както и ще бъде осигурен 1 брой инфографика): Като част от дейността ще бъдат закупени 2 броя табели, 9 броя стикери, както и ще бъде изработена 1 брой инфографика. Дейността се изпълнява в рамките на целия проект с оглед осигуряване на публичност и визуализация на подкрепените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“, вследствие на което се осигурява успешната реализация на проекта. В изпълнението на целия проект бенефициента поема отговорност при всички мерки за информация и комуникация изрично да указва съфинансирането на фондовете на ЕС, чрез поставяне на: 1) Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския Съюз; 2) Упоменаване на фонда или фондовете, който оказват подкрепа по проекта; 3) Общото лого за програмния период 2014-2020 в съответствие с графините изисквания и правила за визуална идентичност. 1 970.00 1 920.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).