Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The dynamics in the development of information technology and increasingly serious penetration of technologies to provide secure access and improving the protection of information, including the financial sector, increased requirements for companies software developers to provide innovative and qualitatively new solutions. In order to meet the high market requirements, development team of NEVEXIS Ltd. creates innovative process for multifactorial authentication and authorization under the name "SYNTEGRA", which creates new opportunities with area of ​​application in ICT-based services and systems.

The process falls entirely within the scope of priority axis of the thematic area "ICT and Informatics" of the Innovation Strategy for smart specialization as an innovation in the global / European market and outperforms existing alternatives.
The implementation of this project will enhance the innovative capacity of the company and its competitiveness and support the commercialization and deployment of innovative process "SYNTEGRA". In this regard, the project envisages the realization of the following activities:
1. Acquisition of new equipment necessary for the introduction of the innovation process;
2. Acquisition / development of specialized software needed for the implementation of the innovation process;

Activities will be implemented through the purchase and deployment of fixed assets. The expected results are implementation and marketing of the innovative process to global / European market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния процес - дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на ДМА - 4 броя: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "SYNTEGRA", а именно да се доставят хардуерно оборудване и специализиран софтуер, необходими за внедряването на иновативния процес и обезпечаващи пазарната му реализация. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за пазарно внедряване чрез следните инвестиции в хардуерни компоненти, планирани за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София и обслужващия дейността дейта център: - Хардуерна платформа за предоставяне на облачни услуги и софтуер като услуга, 1 бр. - Система за съхранение на данни, 1 бр. - Защитна стена, 2 бр. За нуждите на пазарна реализация на процеса и предлагането му в специализирани услуги към финансовите институции, е необходимо да разполагаме с частна хардуерна платформа и виртуализационен софтуер, за да възможно за всеки един отделен клиент финансова институция да се осигури виртуален частен облак, който да изпълнява изчислителните нужди на решението. Предвид консервативния подход на финансовия сектор осигуряването на такъв частен виртуален облак е задължително, тъй като е недопустимо да се предостави споделен логически дял на операционна система и база от данни на повече от един клиент. Изискванията към информационната архитектура и всички изброени активи - предвидената хардуерна платформа за предоставяне на облачни услуги и софтуер като услуга, системата за съхранение на данни, и двете защитни стени - ще осигурят висока надеждност и непрекъсваемост на процеса, като е предвиден и сценарий за отказ на всеки един от компоненти в хардуера при който отказ услугата ще продължи да бъде налична. Системата за съхранение на данни също е със значима функция, като освен че осигурява самото съхранение на частния облак, позволява логическо разделяне на данните на отделните клиенти, както и пълна резервираност в случай на отказ на контролер, диск(ове) или захранващи модул. Също така, с този подход за внедряване на нови хардуерни компоненти за предоставяне на облачни услуги от висок технологичен клас, при работа "SYNTEGRA" ще спестява и значителни разходи за електроенергия и ще намалява и въглеродният отпечатък в природата. Всички доставки по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-1.001 "Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 244 000.00 244 000.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния процес - дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на ДНА - 2 броя: Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на специфичната цел на проекта "SYNTEGRA", а именно да се доставят хардуерно оборудване и специализиран софтуер, необходими за внедряването на иновативния продукт и обезпечаващи пазарната му реализация. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за пазарно внедряване чрез следните инвестиции в специализиран софтуер, планиран за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София: - Софтуер за виртуализация и управление, 1 бр. - Софтуерен модул за разработване на решения за мултифакторна аутентикация, 1 бр. За да се изгради сложната и специфична архитектура, която ще позволи внедряването на иновативния процес и бързо и качествено предоставяне на услуги за мултифакторна аутентикация и оторизация на данни чрез разработения собствен иновативен процес "SYNTEGRA", е необходимо осигуряването и на специализиран софтуера. Инвестицията в отделен хардуер за всеки един клиент би повишила изключително много цената на услугата затова за внедряването на иновативния процес ще се използва виртуализационен софтуер. Така, чрез закупуването на софтуер за виртуализация и управление, ще бъде осигурена възможността множество клиенти да се обработват от няколко изчислителни нода. От друга страна предвиденият софтуерен модул за разработване на решения за мултифакторна аутентикация ще се използва да се разработят основни функционалности на различни решения на база процеса, като имплементация на софтуерен токен, пуш аутентикащия и авторизация и гарантиране на висока степен на сигурност посредством предлаганите алгоритми за криптиране, които отговарят на водещи стандарти за сигурност използвани във финансовите институции. Всички доставки по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-1.001 "Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 191 000.00 191 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).