Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to improve and enhance the competitiveness of the workforce and the economy by implementing appropriate education and training programs that meet the needs of employers in the Hospitality sector and promote lifelong learning. Specific objectives:
• Increasing the labor productivity for more sustainable employment of 30 employees in COMMERCE TONI - 91 EOOD by providing training in accordance with the occupied work place.
• Extension of the active work activity of the employees and overcoming the gap between demand and supply on the labor market.
The following employees of COMMERCE TONI - 91 EOOD were appointed as the target group of the company, with a total of 30 employees (8 people in the position of the Chambermaster, 5 people in the position of Waiter, 7 people in the position Administrator Hotel, 3 people in the position of Pikolo, 6 people In the position of Cook, 1 employee in Salon manager) will be included in the project training, with 16 of the participants having secondary education.
The activities to be accomplished to achieve the objectives set forth include the provision of a set of training courses for the acquisition of professional qualifications - according to the position of the relevant staff and the provision of key competency training 2 "Communication in foreign languages".
The expected effect of the project implementation
• Improving the adaptability and opportunities for labor market integration
• Motivation for continuous professional improvement
• Acquiring confidence in your practical skills
• Improving language skills in English
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Обучението на персонала представлява системен процес на обогатяване на знанията, уменията и нагласите на заетите с цел да се усъвършенства тяхното трудово представяне в длъжностите, структурното ниво и организацията. Самата функция “усъвършенстване” е с много отговорно и естетично съдържание. Нейното предназначение е да осигури необходимите условия в организацията, за да могат хората да развиват и увеличават своята, а и на организацията ефективност. Основна задача в рамките на тази дейност е да бъде повишена професионалната и езикова квалификация на работещите в туристическия отрасъл, като по този начин се посрещнат по-добре нуждите на работодателите от квалифицирани кадри.На върха на изисквания в хотелиерския бизнес, експертите, туроператорите и най-вече клиентите /туристите/ поставят обслужването. То от своя страна е функция преди всичко на квалификацията, езиковите познания, културата и професионализма на ръководните и изпълнителски кадри. Хотел "Авеню" функционира не само като ваканционна морска дестинация, но и като градски, бизнес хотел, като това е една от причините за посещението му и от чуждестранни гости. Поради това и с цел повишаване знанията на служителите на кандидата , ще бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - английски език, съгласно Европейската квалификационна рамка за служителите, които общуват с клиентите на хотела - 8 души на длъжност „Камериер“, 5 души на длъжност „Сервитьор“, 7 души на длъжност „Администратор хотел“, 3 души на длъжност „Пиколо“, 6 души на длъжност „Готвач“, 1 служител на длъжност „Салонен управител“. Изборът на лица за включване в обучение за съответната ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото на служителите. Обучението по английски език ще е с продължителност 300 учебни часа и ще обхваща три нива съобразно входящото ниво на обучаемите. 1. Хорариум на обучението (учебни часове (45 минути): 300 часа 1.1. Теория; 140 часа 1.2. Практика; 160 часа 2. Брой на обучаваните лица: 30 бр.; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - на успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение). Период на изпълнение на дейността за заетите в "КОМЕРС ТОНИ - 91" ЕООД, за КК2: от месец първи до месец пети включително, като процедурата за избор на изпълнител ще бъде осъществена непосредствено след стартирането на проекта и одобрението на график тръжни процедури от страна на УО. 21 000.00 21 000.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица - първа част: Провеждане на процедура – избор с публична покана за избор на обучаваща/и организация/и, която да предостави обучение за 22 служители на кандидата.  Сформиране на групи за обучение по съответните професии и специалности както следва: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене – обучение с придобиване на професионална квалификация, втора квалификационна степен. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 660 2 .1. Теория: 300 2.2. Практика: 360 3. Брой на обучаваните лица: 5 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация Основна цел на обучението по професията "Сервитьор-барман" е подготовка на обучаваните за реализация в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. След завършване на обучението по професията обучаваният трябва да: - знае и прилага основните правила за безопасна работа на работното място, познава и ползва личните предпазни средства, - спазва системите на организация на труда; води строга отчетност; прилага въведените стандарти в обслужването; - знае и прилага стандарта за обслужване в ресторанта и бара; - знае и прилага хигиенните изисквания в търговските зали, бара, общите помещения и офисите; - владее терминологията на туристическото обслужване; - знае технико-експлоатационните характеристики на всички машини и съоръжения в дейността; - знае всички организационни връзки и политиката на фирмата; - познава вътрешния туристически пазар и фирмената политика.не замърсява околната среда, поддържа лична и производствена хигиена и хигиена на работното място; - познава външните и вътрешните фактори, влияещи върху бизнес поведението на организацията, познава принципите на деловото общуване, оценява ролята на комуникациите при ежедневния контакт с госта; - познава пазарните отношения, мястото и ролята в тях на отделните лица, фирмите, институциите и държавата; - познава и спазва правата и задълженията си като участник в трудовия процес, съгласно Кодекса на труда, разбира и спазва договорни отношения между работодател и работник; - участва при разпределяне на задачите, съдейства и търси помощ от членовете на екипа, отнася се с чувство на отговорност при изпълнение на задълженията си; - осъзнава необходимостта от повишаване на професионалната и езиковата си квалификация 19 800.00 7 200.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица - втора част: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811030 Камериер, специалност 8110301 Хотелиерство – първа степен на професионална квалификация 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 300 2.1. Теория: 120 2.2. Практика: 180 3. Брой на обучаваните лица: 8 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за придобита първа степен на професионална квалификация 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811040 Портиер-пиколо, специалност 8110401 Хотелиерство – първа степен на професионална квалификация. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 300 2.1. Теория: 100 2.2. Практика: 200 3. Брой на обучаваните лица: 3 служители на кандидата 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811070 Готвач, специалност 811070 Производство на кулинарни изделия и напитки – втора степен на професионална квалификация. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 660 2.1. Теория: 250 2.2. Практика: 410 3. Брой на обучаваните лица: 6 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за придобита втора степен на професионална квалификация Продължителност на подготвителната дейност - месец първи от проекта. Продължителност на провеждане на обученията: • за професиите с продължителност на обучението от 660 часа – от месец 5 до месец 14 вкл. • за професиите с продължителност на обучението от 300 часа – от месец 7 до месец 14 вкл. 0.00 6 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).