Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main goal of the project is to create, develop and implement on the online media market of Internet Radio "Sharing knowledge - Without Borders" - a multimedia Internet radio platform, which with the means and capabilities of the new technologies will deliver quality journalistic video and audio content bound to the region, as well as national and pan-European value orientations. 
The main objective of the project will be achieved through the implementation of the following activities: 1. Implementation of the entrepreneurial idea on the market "Creation, development and realization on the market of the Internet radio " Without Borders "; 2 Project visualisation.
The expected results from the implementation of the project are: providing a team of 8 experts on a labour contracts; rent a work space for 16 meters; delivered and put into service equipment and developed and implemented multimedia management and presentation software, podcast and online broadcast audio and video production; conducted market research and analysis and marketing plan for market realization of the entrepreneurial idea; an information board created and placed - 1, reflecting EU financial support; - Printed and placed stickers on the equipment purchased under the project - 20 numbers.

After the end of the funding, the company will provide sustainable employment 6 months after the end of the financing for three persons, including 1 (one) person with permanent disabilities. The entrepreneurial idea falls entirely within the thematic area of Innovation strategy for smart specialization "New Technologies in Creative and Recreational Industries".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея „Създаване, развитие и реализиране на пазара на интернет радио „Споделено знание -Без граници““: В рамките на проекта се предвижда да се създаде и развие радио от ново поколение с онлайн и ондеманд /по заявка/ излъчване и активен подкаст, което със средствата и възможностите на новите технологии ще доставя качествено журналистическо видео и аудио съдържание, обвързано както с региона, така и с общонационални и общоевропейски ценностни ориентации. За успешната пазарна реализация на услугите на компанията е необходимо да се изпълнят следните поддейности: 1.Осигуряване на екип от квалифициран персонал, с дългогодишен опит. В рамките на проекта е предвидено да се наемат на трудови договори: 1 лице, предприемач на длъжност “Програмен директор”, 1 лице на длъжност „Главен редактор“, 1 лице на длъжност „Заместник главен редактор“, 1 лице на длъжност „Редактор“, 1 лице на длъжност „журналист“, като позицията ще се заеме от лице с трайни увреждания, 1 лице на длъжност „Оператор“, 1 лице на длъжност „Репортер“ и 1 лице на длъжност „Музикален редактор“. За създаването и развитието на интернет радиото, както и утвърждаването му на пазара е необходимо да се закупи оборудване и да се разработи софтуер за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция. 2.Осигуряване на оборудване и софтуер за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция, подробно описани в Техническа спецификация: В рамките на тази дейност ще се закупи и въведе в експлоатация оборудване, необходимо за развитието и реализирането на пазара на интернет радиото. Предвиденото за закупуване оборудване е базирано изцяло на нелинейни технологии и е необходимо, за да се обезпечи целия производствен процес: - Уеб сървър и сървър за стрийминг на аудио; Компютър за видео-стрийминг и постпродукция с монитор; Компютър за създаване и излъчване на аудио плейлисти с монитор; офис компютри – 2 бр. и преносими компютри 2 бр., необходими за изпълнение на задълженията на програмния директор, журналиста, редакторите; непрекъсваемо токозахранващо устройство- необходимо за осигуряване на непрекъсваемост на производствения процес; Пулт за радиоразпространение с вкл. софтуер; Звукови мониторни колони – 2 бр.; Комплект от 2 бр. микрофон тип брошка с принадлежности; Комплект от студиен микрофон за радиоразпространение с принадлежности и студийни слушалки – 6 бр., необходими за осигуряване възможност за извършване на паралелни дейности от различни екипи и осигуряване на техническа възможност за посрещане на минимум 4 гости в студиото; професионална камера –необходима за заснемане на видео материали; цифров звукосмесителен пулт – 1 бр. Осигуряване на софтуер за за управление и презентация на мултимедия, подкаст и онлайн излъчване на аудио и видео продукция - Новосъздадената компания ще предоставя услуги посредством интернет сайт. За неговото създаване и функциониране е необходимо разработването и въвеждането в експлоатация на Софтуерната платформа, която ще бъде изградена на модулен принцип с отделни подсистеми, прадставляващи интегрирани софтурени модули или интегрирани отделни софтуерни системи : 1. Модул "Система за управление на съдържанието"; 2. Модул "Уеб сайт"; 3. Модул "Система за онлайн излъчвания"; 4. Модул "Мултимедиен архив. Подкаст"; 5. Модул "Мобилна версия на уеб сайт"; 6. Модул "Управление на уебреклами"; 7. Модул "WEB 2.0 СЪДЪРЖАНИЕ, ГЕНЕРИРАНО ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ"; 8. Модул "Наблюдение на аудиторията". 248 978.04 241 181.09
Реализиране на пазара на предприемаческата идея „Създаване, развитие и реализиране на пазара на интернет радио „Споделено знание -Без граници““ - продължение: Продължение на описанието на Дейност 1.... 3.Осигуряване на наем на работно помещение. Проектът ще се реализира в гр. Благоевград, където компанията ще наеме работно помещение за 16 месеца, добре обзаведено с обособени 8 работни места, с изградена вътрешна мрежа и осигурена интернет свързаност. 4. Изработване на пазарено проучване и анализ и маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. В рамките на дейността ще се възложи на външен изпълнител да изготви пазарено проучване и анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предриемаческата идея. Целта на проучването и анализа е да даде ясна и точна представа за възможностите за пазарна реализация на интернет радиото. Ще се изготви детайлен маркетингов план за пазарната реализация на предприемаческата идея. Тази дейност е особено важна за постигане на предвидените финансови резултати от пазарната реализация на услугата. Етапи на реализация на дейността: 1. Назначаване на тр. договори на екипа на компанията: – експерт на длъжност „Програмен директор“, назначен на тр. договор от месец 1 до м. 16, останалите 7 лица ще бъдат назначени на тр. договори от м. 5 до м. 16; 2. Наем на работно помещение за период от 16 месеца – от м. 1 до м. 16; 3. Избор на външни изпълнители без провеждане на процедура за доставка на оборудване – м. 1-м.2; 4. Сключване на договор с избрани доставчици на оборудването и доставка на оборудването – м. 3- м. 4; 5. Избор на външен изпълнител за разработване на софтуер и сключване на договор. Изпълнителят ще бъдат избрани, чрез провеждане на процедура по ПМС 160 и съобразно изискванията на УО (от м. 1 до м. 3 включително). Процедурата ще премине предварителен контрол от страна на УО на всеки един етап от провеждането й; 6. Разработване и внедряване на софтуера – от м. 3 до началото на м. 5; 7. Избор на външен изпълнител за изработване на пазарно проучване и анализ и маркетингов план, без провеждане на процедура и сключване на договор - месец 10 8. Изпълнение на поддейност „Изработване на пазарно проучване и анализ и маркетингов план“ от избран външен изпълнител – от м. 11 до м. 16. 0.00 2 700.00
Визуализация на проекта : Дейностите по проекта ще се изпълняват съобразно изискванията на програмата за визуализация и публичност. Във всички публикации и материали, свързани с изпълнението на проекта, кандидатът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. Предвидено е да се постави табела (поне размер А3), отразяваща финансовата подкрепа от ЕС, на видно място – пред входа на офиса по проекта и да се поставят стикери, отразяващи финансовата подкрепа на ЕС, върху закупеното по проекта оборудване. Етапи на реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, който ще изработи табелата и стикерите по проекта (от м. 1). 2. Сключване на договор с избран изпълнител (м. 2); 3. Изработване и доставка на табела и стикери (м. 2). 4. Публикации и материали, свързани с изпълнението на проекта (от м. 1 до м. 16) 300.00 295.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).