Организация и управление: Основната цел на дейността е да се сформира екип за управление, координиране, мониторинг и отчитане на проекта. В рамките на дейността бенефициентът ще осигури достъп до проектната документация на: всички заинтересовани страни - финансиращия орган, ИТ фирми и организации на работодатели, НПО и държавни институции, ангажирани с проблема със заетостта на младежите. Дейността се осъществява от ръководителя, координатора и счетоводителя и включва следните етапи:
- отделяне на 1 стая в офиса на бенефициента за целите на проекта оборудвана с 3 компютърни места, обезпечено с нужното оборудване;
- установяване на задълженията на екипа за управление съвместно с изпълнителния директор на "ИНСИС" ООД;
- изготвяне на длъжностни характеристики и сключване на договори с членовете на екипа за управление.
- изготвяне на детайлен график на организационните и оперативни дейности ;
- разработване на инструментариум за мониторинг и методика за подбор на безработните младежи, които ще бъдат назначени;
- провеждане на регулярна оценка на дейностите по проекта и работните постижения и проблеми на новонаетите младежи.
Със старта на проекта ще се сключат договори с членовете на екипа за управление, които ще се ръководят от принципите на добро управление, периодична отчетност и своевременно изпълнение на проектните дейности. Мониторингът и оценката през целия проектен цикъл ще се провеждат спрямо индикаторите на Програмата и на проекта чрез: - аналитична проверка на проектната документация; - обективно оценяване на провеждането на проектните дейности и на възможностите за възникване на рискове за тяхното изпълнение; - наблюдение на постиженията, проблемите и удовлетвореността на наетите четирима младежи чрез изискване и анализ на даваната от тях обратната връзка; - проследяване на съхраняването и обновяването на документооборота и спазването на времевия график на проекта;
Регулярният мониторинг на проектните дейности ще се осъществяват чрез - периодично наблюдение на индикаторите за резултати по съответните дейности, представяне периодични финансови и технически отчети според изискванията на Програмата.
Изработените длъжностни характеристики за всички участници в проекта ще включват всички необходими условия за неговото успешно и навременно изпълнение. Дейността ще се осъществява през целия период на проекта поради необходимостта от управление, периодична оценка и контрол на изпълняваните дейности.
Дейности - обект на външно възлагане поради липса на експертиза на партньорите за справяне.:
- дейността по превод на продуктите и материалите по проекта и изготвяне
- осъществяване на информационна стратегия (Дейност 5 ) и деиността по информация и публичност (Дейност 2) ще бъде възложена на външна фирма
- осъществяването на оценка на проектните резултати (Д7)
Всички експерти посочени в останалите дейности (Д3-Д7), пряко заети с осъществяването на проектните дейности са членове на екипа на Кандидата.
|
11 556.21
|
11 555.44
|
Информация и публичност: Основната цел на дейността е да промотира и популяризира проектните дейности и резултати, целите на програмата и приоритетите на ЕСФ сред целевите групи и заинтересованите страни. Дейността ще бъде осъществявана от ръководителя на проекта и включва следните етапи: -
изготвяне и разпространение на 140 бр. информационна брошура (3 стр., А4 формат/сгъваеми на 3);
- изготвяне и разпространение на 30 бр. информационен плакат (1 стр., А4 формат);
- осъществяване на 2бр. платени публикации в печатни медии за началото и края на проекта, които ще популяризират целта и резултатите на проекта;
- публикуване и поддържане на актуална информация за проекта на сайта на бенефициента "ИНСИС" ООД. Промотирането и популяризирането ще се осъществяват чрез публикуване на информация за началото и края на проекта в печатните медии, както и посредством разпространение на информационните материали сред широк кръг работодатели -партньори на "ИНСИС" ООД и по време на събитията, в които организацията участва.
- провеждане на 2 еднодневни пресконференции (1 в началото и 1 в края на проекта) с по 20 участника, представители на организации на работодатели; неправителствени организации, работещи по проблема с младежката заетост; служители на бюра по труда; ИТ специалисти, медии и други заинтересовани страни. Пресконференциите ще популяризират сред широка аудитория целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. Пресконференциите ще бъдат проведени в гр. Бургас, като най-динамичното развиващата се среда в сектора на ИТ услугите.
Партньорите ще поддържат връзка на английски език основно чрез Skype, E-mail, Facebook и други комуникационни канали. Всички информационни материали ще бъдат изготвени на немски, английски и български език.
Дейността ще се осъществява през целия период на проекта поради необходимостта от регулярно информиране за резултатите от проекта и съответните европейски и национални приоритети..
Дейността ще се осъществява съобразно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
|
2 396.00
|
2 396.00
|
Идентифициране и адаптиране на социална иновация - трудов уеб портал: Дейността се състои от две основни поддейности:
А. Провеждане на проучване на нагласите на работодатели и кандидати за работа
Проучването ще бъде проведено сред клиенти и партньори на немската организация в сферата на ИТ услугите, както и сред търсещите работа в ИТ сектора в България. За целта ще бъде разработени он-лайн въпросници (1 за рабтотодатели и 1 за безработни младежи до 29г.), базиран на текущата ситуация на пазара на труда във Гермаиия и България, като ще бъдат отчетени спецификите свързани с европейското, немското и българското трудово законодателство и актуалните тенденции в ИТ сектора. Въпросниците ще бъдат изпратени до контактните мрежи на клиенти и партньори на Парньора, както и до безработни младежи до 29 г. в България чрез популярни социални и вритуални медиини канали (Facebook, Twitter, информационни и дискусионни сайтове за ИТ технологии и други подобни)
В рамките на проучването ще бъде идентифициран най-добрия модел на иновативен трудов уеб портал за заетост в ИТ сектора в рамките на Германия. Ще бъде изготвен и анализ (индикативно 30 стр.) на резултатите от проучването на немски, английски и български език. Анализът ще послужи като база за последващото осъществяване на проектните дейности съобразно идентифицирания модел на социалн иновация.
Изготвянето на въпросниците, провеждане на проучването и изготвянето на анализа ще бъдат осъществени от един български и един немски експерт.
Б. Провеждане на две работни дискусии за обсъждане, адаптиране и планиране на изработването на трудовия портал
Ще бъдат проведени две тридневни работни дискусии с по 12 участници всяка (една в Германия и една в гр. Бургас, България). Кандидатът и Партньорът ще осигурят участници в събитията чрез контактите си с малкия и средния бизнес в ИТ сферата в своята страна. Участниците ще бъдат представители на партниращите организации, IT специалисти в разработването на интерактивни уеб-платформи, представители на бюра по труда, работодатели и студенти в ИТ сектора.
В рамките на срещите ще бъдат дискутирани и детайлизирани основните параметри на изработването и адаптирането на трудовия портал спрямо спецификите на българския и немския трудови пазари и съществуващите подобни платформи в Германия и други страни от ЕС. След провеждане на дискусиите ще бъде начертан План за изработването и популяризирането на трудовия уеб портал.
Работните дискусии ще бъдат базирани на вече идентифицирания работещ иновативен модел на трудов уеб портал в Германия.
Работните дискусии ще бъдат с участието на преводач от немски.
|
5 610.00
|
5 610.00
|
Разработване на трудов интерактивен уеб портал: Трудовия уеб портал ще съдържа база данни с потенциални работодатели и потенциални служители в България и Германия, актуални новини, съвети при търсене и намиране на работа, подходящи образователни и квалификационни курсове, актуална информация за промени в релевантното европейско и национално законодателство.
В същността си платформата ще представлява двупосочен двуезичентрудов портал, който предлага:
За търсещи работа - индивидуални профили на ИТ фирмите разположени на територията на България и Германия, които ще включват:
- актуални фирмени проекти, продукти, услуги
- актуални свободни работни места и стажове
- актуални фирмени събития, изложения, ревюта
- актуални фирмени обучения
- виртуални интервюта
За работодателите: - база данни с индивидуални профили на завършващите университети и училища, която ще включват:
- квалификации и умения (завършени образователни степени и сертификати)
- професионален опит (опит в ИТсферата и работата с конкретни софтуерни приложения)
- предпочитания за бъдеща трудова реализация (позиции, от които кандидатът се интересува)
- мотивационен видео запис, в който всеки кандидат се представя и накратко обяснява мотивацията и амбициите си за развитие в ИТ сектора
-виртуални интервюта
Предвижда се организиране на обучения по актуални теми в ИТ сектора, като новост тук е предвидената възможност за провеждане на дистанционни обучения и интервюта чрез директен уеб интерфейс интегриран в платформата
Интернет платформата ще осигури популяризиране на неактивните младежи до 29 години като добри служители с потенциал за развитие в ИТ сектора и ще събере в себе си всички резултати, продукти, обратни връзки и новини около настоящия проект. Платформата ще бъде поддържана от един администратор, а след края на проекта със собствени средства на организацията на Кандидата.
Интернет платформата ще бъде изготвена от четирима експерта на екипа на Кандидата и консултирана с експерти на Партньора. Предвижда се да бъде около 25 стр. текст (индикативно)
|
80 730.00
|
80 725.10
|
Изготвяне и осъществяване на информационна стратегия за внедряване на социална иновация - трудов уеб портал: Информационната стратегия ще служи за повишаване осведомеността за популяризиране на трудовия уеб портал и възможностите, които той предлага за обучение и заетост в ИТ сектора в Германия. Стратегията ще включва:
- изработване на специално проектно лого;
- изработване на информационен банер - ще бъде използван при публичните събития по проекта;
- изработване на стратегия за позициониране в Гугъл и оптимизация на платформата за немския и българския пазар;
- изработване на стратегия за партниране с уебсайтове в b2b сферата където се очаква да бъде достигната целевата група;
- изпълнение на маркетинг стратегията и координация с партниращите фирми;
- провеждане на кампания в социалните медии;
- заснемане и качване в уеб портала на 2 кратки 7-10 минутни видео-филма, представящи гледните точки на работодатели и търсещи работа за проекта;
- осъществяване на 4 публикации във виртуални медии, информиращи за напредъка и постигнатите резултати по проекта.
- 4 публикации в немски информационни уеб сайтове
Информационната стратегия ще популяризира, легитимира и валидизира във времето очакваните проектни резултати. В допълнение стратегията ще позволи разширяване на кръга на потенциални целеви групи, излизане извън ИТ сектора и развитие на портала на национално и международно ниво. Изготвянето и последващото реализиране на информационната стратегия ще бъде осъществено с участието на български външни и вътрешни за партньора експерти и консултирано от експерти на Партньора.
|
17 686.09
|
17 686.09
|
Пилотно тестване на социална иновация - трудов уеб портал: Провеждане на две двудневни обучения за работа с платформата след нейното изработване - едно за работодатели (12 човека) и едно за безработни младежи до 29 г. (24 човека). Участниците ще бъдат подбрани сред клиенти и партньори на бенефициентите, както и чрез обяви в Интернет пространството. Всяко обучение ще се състои от разясняване на функциите на портала, изготвяне на персонализирани профили (на работодатели и търсещи работа), лесни стъпки за най-бързо намиране на желаната работа или желания служител. Обучението за работодатели ще се проведе в Германия, а за кандидати за работа, в гр. Бургас, България...
След провеждане на двете обучения всеки участник ще има за задача в рамките на три месеца да изпробва функционалността на платформата. За целта ще бъде изготвен озвучен видео-наръчник и предварителен оценъчен въпросник и формат за обратна връзка, по които участниците ще се водят в процеса на оценка на платформата и работа с нея. Въпросника и наръчника ще бъдат качени на портала и достъпни он-лайн. Освен изпробване на функционалностите на портал аи даване на обратна връзка участниците ще имат и индивидуални задачи както следва:
- работодатели - в рамките на 3 месеца всеки работодател трябва да е провел поне 6 виртуални интервюта за работа и да е предложил работа на поне един безработен младеж до 29 г. (в писмен вид)
- безработни младежи до 29 г. - в рамките на 3 месеца всеки кандидат трябва да е провел поне 6 виртуални интервюта и да е получил поне едно предложение за работа (в псмен вид)
Обученията ще се водят от двама експерти в сферата на ИТ технологиите (един български и един немски).
Въпросника и видео-наръчника ще бъдат консултирани от немски експерт и ще бъдат преведени на английски и немски език. Въпросника ще се състои от 5 стр. (индикативно). Видео-наръчника ще бъде с времетраене 5 мин. (индикативно). И двата продукта ще мултиплицират проектните резултати отвъд рамките на проекта, ще оптимизират процеса на боравене с трудовия уеб портал и ще го направят по-достъпен за широки кръгове заинтересовани страни.
Резултатите от обратните връзки на участниците ще бъдат систематизирани и описани, заедно с изводите от тях в Доклад за мониторинг и функциониране на социалната иновация - трудов уеб портал. Екипът на Кандидата се ангажира да изготвя и публикува на страниците на уеб портала подобни доклади всяка календарна година и след края на проекта. Докладът ще се състои от 50 стр. (индикативно). |
6 670.00
|
6 667.22
|
Оценка на постигнатите резултати и потенциала за въздействие на социалната иновация: Избиране на външен изпълнител за:
• Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетворяване потребностите на целевата група;
• Особености при изпълнение на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта;
• Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати.
След провеждане на комплексната оценка ще бъде изготвен Доклад за оценка на постигнатите резултати и потенциала за въздействие на социалната иновация - трудовия уеб-портал. Докалдът ще бъде съставен от 40 стр. (индикативно), преведен на немски и английски и ще бъде достъпен на уеб-портала. |
2 470.00
|
2 470.00
|