Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The voucher system for financing of the process of preparation of stock exchange portfolio is aimed at providing access for Bulgarian SMEs to the capital market financing by providing incentives that will enable them to work with service providers in the field of the issuance of security papers. 
The aim is to broaden the scope of existing financing opportunities for enterprises at different stages of their development by supporting the development of the capital markets, which will contribute to the growth and sustainable development of the Bulgarian economy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изработване и отпечатване на ваучери за предоставяне на услуги за емитиране на ценни книжа на капиталовите пазари : Дейност 1 е задължителна за изпълнението на настоящото проектно предложение. Тя ще се осъществи посредством външен изпълнител, съобразно изискванията на Закона за обществените поръчки и актовете по прилагането му, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-202. Отпечатването на ценните образци ще се осъществява върху хартия, със степен на защита, отговаряща на изискванията на ИАНМСП и УО на ОПИК, посочени в техническата спецификация документацията за участие в обществената поръчка. Отпечатването ще се осъществява при спазване на изискванията на ИАНМСП и съгласно чл. 22 от Наредба за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с ПМС № 289 от 1994г. В случай, че настъпи промяна в нормативната уредба, относно наименованието на ценните образци, избрания за Изпълнител участник е длъжен да преименува същите съгласно настъпилата промяна. 2 500.00 0.00
Набиране на проектни предложения, оценка и предоставяне на поименни ваучери, осъществяване на контрол върху предоставянето на услуги за емитиране на ценни книжа на капиталовите пазари : ИАНМСП стартира процедура по набиране на формуляри за участие във ваучерна схема за предоставяне на услуги за емитиране на ценни книжа на капиталовите пазари. Информация за стартиралото набиране на заявления се публикува на интернет страниците на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020: www.opic.bg; Единния информационен портал за ЕСИФ: www.eufunds.bg и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия: www.sme.government.bg. Преди обявяването на ваучерната схема ИАНМСП задължително представя за одобрение от Ръководителя на Управляващия на ОПИК условията за кандидатстване и условията за изпълнение по ваучерната схема и приложенията към тях. Финансирането по схемата се осъществява посредством предоставянето на ваучери на стойност 50 000 лева. Подаване на проектно предложение (в опростен вариант) по ваучерната схема по електронен път чрез попълване на уеб базиран формуляр за кандидатстване и подаване на формуляра и придружителните документи чрез Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на ЕС в България (ИСУН 2020) единствено с използването на Квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез модула „Е-кандидатстване“ на следния интернет адрес: https://eumis2020.government.bg. В него кандидатът за ваучер следва да опише как използването на заявените услуги ще допринесе за интернационализацията, растежа и повишаване на конкурентоспособността на предприятието-кандидат, чрез набирането на допълнителен частен капитал. При одобрението на проектно предложение, бенефициентите ще могат да финансират посредством ваучера следните дейности: 1. Дейности и разходи, свързани с предоставянето на консултантски услуги, свързани с емитирането на ценни книжа (акции и облигации) на капиталовите пазари в страната и чужбина: --подготовка/изготвяне на проспект за емитиране на ценни книжа; --пласиране на ценни книжа в страната и чужбина. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензирани инвестиционни посредници, притежаващи пълен или частичен лиценз, които са включени в Списъка на инвестиционните посредници, поддържан от Комисията за финансов надзор към датата на обявяване на ваучерната схема за предоставяне на консултантски услуги за емитиране на ценни книжа на капиталовите пазари, като за доказателство на това, при сключване на договор за предоставяне на ваучер, ще се изисква и договор с посредник от посочените по-горе. 2. Разходите за такси, свързани с процеса на подготовка на проспекта за емитиране на ценни книжа и самия процес на емитиране на ценни книжа, дължими към съответните институции. Задължително условие за изплащането на стойността на ваучера ще е осъществяването на успешна емисия - набиране на капитал равен на или по-голям от 500 000 лв., което представлява стойността на десетократния размер на ваучера. За удостоверяване на успешна емисия, ИАНМСП ще извършва контрол. 1 500 000.00 0.00
Консултантски услуги за разработване на документация и провеждане на предвидените по проекта обществени поръчки. : В процеса на изпълнение на настоящото проектно предложение, Бенефициентът, съгласно националното законодателство, следва да избере външни изпълнители посредством възлагане по Закона за обществените поръчки (открита процедура и процедури на пряко договаряне). Предвидено е дейността да бъде възложена на външен изпълнител, предвид спецификата на поръчките. В техническата спецификация като задачи за изпълнение към Изпълнителя, ИАНМСП е предвидила следните дейности: 1.Разработване на тръжна документация, ведно с придружаваща техническа спецификация и методика за оценка на офертите; 2.Участие в подготовка на документация при обжалване; 3.Изготвяне на проектно предложение; 21 400.00 0.00
Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта спада към непреките разходи по проекта, като съгласно Методология за определяне на единна ставка за финансиране на дейности за организация и управление, сумата няма да надхвърля повече от 9 процента от преките допустими разходи по проекта. В обхвата на дейностите за организация и управление попадат и дейностите за одит на проекта, както и дейностите, свързани с информация и комуникация. Като експертен екип, който ще участва пряко в управлението и организацията на настоящото проектно предложение, ИАНМСП предвижда следния персонал: -Ръководител проект, който ще притежава опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В неговите задължения ще влиза изготвянето на междинни/финален технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта, ежемесечен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. -Координатор-ще участва в цялостната дейност по организацията и координацията на всички дейности, бенефициента, участниците в проекта и екипа -Счетоводител -Юридически консултант- ще подпомага експертно и технически процеса на цялостното юридическо администриране на проектното предложение -Експертен персонал, състоящ се от двама експерти, служители на ИАНМСП, които ще изпълняват дейността по приемане, одобрение и контрол при изпълнението на проектните предложения на участниците във ваучерната схема. С особено внимание ще се следи за стриктното спазване на Условията за изпълнение на проекта и правилното попълване и поддържане на Досието на проекта. Дейността по организация и управление включва следните видове разходи: -разходи за възнаграждения, включително здравни и осигурителни вноски, свързани с възнагражденията, които са за сметка на работодателя, на ръководителя на проекта, координатора, счетоводителя, юридическия консултант двамата експерти за период от 36 месеца, съобразени с нормативната уредба на Р България. -разходи за одит -предвидено е част от преките допустими разходи по проекта, като за разхода ще бъде проведена обществена поръчка по реда на ЗОП -разходи за информация и комуникация. 137 151.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).