Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal includes carrying out repairs to expand the existing Center for Social Rehabilitation and Integration in the village of Rudnik, Dolni chiflik municipality in order to include activities for Day Care Center for Supporting Children with Disabilities and their Families and Improving Access to Quality Care And community-based services according to the individual needs of each child, which will be achieved through the following objectives:
Overall Goal: Establish an appropriate community child service infrastructure to provide access to quality care and services tailored to their individual needs.
Specific objective 1: Ensure social inclusion and equal access to services for children with disabilities and children with a need for permanent care.
Specific objective 2: Provide adequate infrastructure that contributes to local development, reduce health inequalities, promote better social inclusion, improve access to social, cultural and recreational services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цели: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най- подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на строителство, доставки и услуги. Управлението на дейностите по проекта е насочено към създаване на организация за лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Екипът за управление ще включва ръководител проект, координатор, счетоводител. В дейността се включва: Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на строителство, доставки и услуги. Ще бъде назначена комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в документацията за участие. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни Протоколи от заседания. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители, ежемесечно. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган и др. 1 632.62 1 335.90
Информация и комуникация по проекта : Цел: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕФРР. С оглед спазването на изискванията на Регламентите на ЕС за информация и комуникация, се предвиждат следните дейности: Провеждане на 2 публични събития /пресконференции/, за представяне на проекта; 25 бр. плакати за информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата; 100 бр. брошури; 100 бр. дипляни; Публикации в местни вестници с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма – 2 бр. – при стартирането и при приключването на проекта; Поставяне на 1 обяснителна табела след приключване на проекта на видно място на обекта на интервенция, достъпни за широката общественост. Информация за хода на проекта ще бъде публикувана на официалната интернет страница на община Долни чифлик. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” С реализацията на тази дейност ще се популяризира финансовата подкрепа на ЕС пред обществеността. 796.40 955.68
Подготовка за избор на изпълнители на дейностите по проекта: В настоящата дейност се предвижда да се извърши подготовка на документите за определяне на изпълнители по дейности "Информация и комуникация на проекта", "Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"", "Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ", "Строителен надзор", "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", с цел оптимален и законосъобразен избор на изпълнители. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства".: Цел: Създаване на подходящи помещения за предоставяне на услуги в общността за подкрепа на децата и семействата, с цел превенция на рисковете и създаване на условия, който в най-голяма степен ще отговорят на индивидуалните потребности на децата и ще гарантират техните права и интереси. Дейността включва: проектиране- изработка на технически или работен проект съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка в пълно съответствие с КС на проектантите строителство и авторски надзор на обект: "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства". 73 000.00 81 355.32
Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ.: Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, съгл. чл. 142 от ЗУТ. 1 250.00 1 500.00
Упражняване на строителен надзор.: С оглед спазване изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане, ще се упражнява строителен надзор. Тази дейност ще се осъществява по време на целия строителен процес до въвеждането на обекта на интервенция в експлоатация. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подготвя всички актове и протоколи по време на строителството и ще носи отговорност, като ще следи и за: Законосъобразно започване на строежа; Пълно и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Изготвяне окончателен доклад за годността на строежа и въвеждането му в експлоатация и др. С реализацията на тази дейност ще се постигне законосъобразното и качествено изпълнение на инвестиционния проект. 2 250.00 2 700.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.: След приключване на строителните работи ще бъде закупено и доставено оборудване и обзавеждане, отговарящо на функционалните изисквания за услугата, част от насоките за кандидатстване. 29 640.00 28 202.46
Въвеждане на обекта в експлоатация.: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, обектът ще бъде приет и въведен в експлоатация. С реализацията на тази дейност, обектът на интервенция ще отговаря на всички нормативни документи за годност и експлоатация. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).