Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project envisages the inclusion of a total of 106 human users, 86 people will be transferred from the project "New opportunities for care" and 20 new users will be involved in this project . It is envisaged that the appointment of the 87 assistants of which 77 personal assistants, 10 social assistants. Will appoint a therapist who will provide rehabilitation at home too. Will provide the following services: 1.Providing hourly service for personal assistance - help to maintain personal hygiene; assistance in nutrition; help in making medicines prescribed by a doctor; assistance in carrying out rehabilitation or other specialized services in the consumer's home; or escorting children to school, hospital or workplace and others. 2.Predostavyane hourly services to utilities activities - shopping; hygiene in living quarters inhabited by users; administrative services and payments; preparation of food products to the consumer, etc. 3. Providing hourly service to support social inclusion of people who receive services - assistance in communication and social contacts; accompaniment during visits to the cinema, theater, exhibitions, concerts etc .; assistance in writing letters, applications and submitting them to the relevant institutions. 4. Providing psychological support and counseling personnel providing social services; 5. Motivational and psychological support for service users according to their individual needs. With the planned rehabilitation activities in the home environment, providing social and psychological support and the inclusion of social assistants in rotation, the project is its innovative nature. The project provided for execution of repair of premises which will provide support services. At stake is buying a car for the transportation of service users to doctor medical commission, appearance before the Territorial Expert Medical Commission.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Създаването на организация за ефективно управление е основна предпоставка за успешното реализиране на проекта. Екипът за организация и управление ще бъде определен със заповед на Кмета на Община Провадия, отчитайки спецификата на проекта и съблюдаване на изискванията за недопускане конфликт на интереси. Екипът за организация и управление на Проекта ще включва: ръководител, счетоводител и технически сътрудник. За провеждане на процедурите за възлагане по реда на ЗОП, ще бъде използвана експертната помощ на юрист от общинска администрация. Отговорност за спазване на законодателството при изпълнението и управлението на дейностите носи Екипа за управление на проекта 30 000.00 19 172.53
Информираност и публичност: Дейността ще се изпълнява през цялата продължителност на проекта. Предвиждат две основни презентации - начална и финална, както и периодични публикации. Ще бъдат поканени представители на целевите групи и всички заинтересовани страни. Всички материали за популяризиране на дейностите по проекта , публичните събития и документите ще посочват приноса на общността и ще съдържат всички задължителни реквизити, посочени в изискванията за информиране и публичност на ОП Развитие на човешките ресурси. 3 600.00 3 600.00
Подбор и наемане на персонал : Предвижда се наемането на : - 10 социални асистенти които ще обслужват ползвателите на услугите на ротационен принцип, ще оказват подкрепа и съдействие за социализация; - 10 лични асистенти които ще обгрижват потребители в домашна среда - 1 рехабилитатор - ще предоставя рехабилитационни услуги в отремонтираните помещения през целия период на проекта, а за тези които не могат да напуснат дома си, рехабилитаторът ще извършва посещения в дома им. - 2 социални работника за 2 месеца, който ще оказват методическа подкрепа на екипа на проекта. Посочената стойност на дейността представлява възнаграждението на двамата социални работника за период от 2 месеца, които ще изготвят доклади и оценка на потребностите на желаещите да ползват услугите. 2 400.00 0.00
Обучение на наетия персонала : Предвижда се двудневно обучение на наетия персонал 400.00 0.00
Информиране, консултиране и подбор на кандидат – потребители: осигуряване на достъп до кандидатстване за услугата за всяко лице от определената в проекта целева група и обективна оценка на потребностите. Подбора на желаещите да ползват услугите ще се извърши на база подадено заявление и установена нужда от изготвена оценка на потребностите и при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. 0.00 0.00
Предоставяне на почасови услуги: Предоставянето на почасовите услуги за нуждаещите се лица от община Провадия ще бъде съобразено с изготвената оценка на потребностите. След идентифициране на потребностите, потребителите могат да ползват следните услуги: 1.Предоставяне на почасови услуги за лична помощ – помощ за поддържане на лична хигиена; помощ при хранене; помощ при вземане на лекарства, предписани от лекар; помощ при извършването на рехабилитационни или други специализирани услуги в дома на потребителя; придружаване до детско или учебно заведение, болнично заведение или месторабота и др.; 2.Предоставяне на почасови услуги за комунално-битови дейности – пазаруване; поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите; извършване на административни услуги и плащания; приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.. 3.Предоставяне на почасови услуги в подкрепа на социалното включване на обслужваните лица - помощ в общуването и осъществяване на социални контакти; придружаване при посещения на кино, театър, изложби, концерти и др.; помощ при писане на писма, заявления и подаването им до съответните институции. 4. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социални услуги; 5.Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. По проекта се предвижда включването на общо 106 човека потребители, като 86 човека ще бъдат прехвърлени от проект "Нови възможности за грижа" и 20 нови потребители ще бъдат включени по настоящия проект. Услугите ще се предоставят чрез назначаването на общо 87 асистенти от които: 77 лични асистенти, 10 социални асистенти. Ще се назначи и един рехабилитатор, който ще предоставя рехабилитация и в домашна среда.Предвижда се услугите да стартират в началото на 6 проектен месец, като се предполага, че това ще съвпадне с края на предоставянето на услугите по проект "Нови възможности за грижа". Така, всички 67 асистенти ще могат да преминат в настоящия проект, като към тях ще се добавят 1 рехабилитатор и 20 асистента, в т.ч.: 10 лични асистента и 10 социални асистента (СА). СА ще работят на ротационен принцип, което означава, че няма да бъдат прикрепени към някой от потребителите персонално, а ще извършват пазаруване, закупуване на лекарства, плащане на сметки, извеждане на разходка и др., като за всеки ден от седмицата ще имат поне по 2 потребители на ден. По този начин се оптимизира обхващането на по-голям брой потребители. Всички асистенти ще бъдат назначени на 4 часов работен ден. По този начин се осигурява заетост на повече хора, дава се възможност и на хора които в момента имат 4 часова заетост. Основната характеристика на целевата група е, че това са хора със заболявания, затруднено придвижване, самотноживеещи възрастни хора, живеещи извън общинския център. Община Провадия има един град и 24 села. По-голяма част от личните лекари са ситуирани в гр. Провадия, а тези които са в селата, обслужват най-малко три населени места.Транспортът до част селата е ограничен до 2 пъти седмично. Всичко това говори за обема и качеството на здравните услуги които получава населението. В тази връзка, в проекта е заложено закупуването на автомобил посредством който ще се даде възможност потребителите на проекта да се транспортират за преглед до личните лекари, явяване пред ЛКК и ТЕЛК, посещение на рехабилитация и при оказване на психологическа подкрепа и мотивация. Автомобилът ще бъде мултифункционален като ще предоставя възможност за транспортиране и на хора в инвалидни колички. Стойността за изпълнение на дейността включва разходите за заплати и осигуровки на асистентите, както и възнаграждението на рехабилитатора. Включени са и разходите издръжка на помещенията (ток, вода, телефон), които ще се ползват за нуждите на потребителите, в размер на 2160,00лв.Предвижда се предоставянето на социалните услуги да стартира през 6 проектен месец, съгласно описаният график за изпълнение на дейностите.Първите пет проектни месеца ще са подготвителни 421 920.00 430 048.07
Извършване на строително-ремонтни работи: Предвижда се извършването на ремонт на помещения, находящи се на първи етаж в имот частна общинска собственост, с АОС№248/12.03.1999, гр.Провадия, ул.“Иван Вазов“ №16, кв.44-а, парцел VI-887. Помещенията ще се ползват от рехабилитатора за предоставяне на рехабилитационни услуги. По време на информационните кампании и набирането на заявления от кандидат потребителите и кандидатите за асистенти, двамата социални работника ще могат в подходяща среда и атмосфера да обслужват кандидатите. Предвижда се, помещенията да се превърнат в своеобразен дневен център за получаване на информация, консултиране и организиране на различни мероприятия за потребителите на услугите. Отремонтираните помещения ще се предоставя психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социални услуги, както и мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. Сградата се намира в централната част на гр.Провадия, в непосредствена близост до административната сграда на общинска администрация, помещенията са на първия етаж, което улеснява достъпа до нея. Това обуславя избора на помещенията и необходимостта от ремонтните дейности, изразяващи се в: изкърпване и боядисване на стени, подмяна на подови настилки, ремонт и подмяна на дограма, подмяна на керемиди. Ремонтните дейности са предвидени за 5 стаи и 1 сервизно помещение, намиращи се на първия етаж от монолитна сграда на два етажа. 16 800.00 16 792.64
Закупуване на автомобил за нуждите на потребителите на услугите.: Закупуването на автомобил ще допринесе за по-пълното обхващане и по-пълноценно обслужване на потребителите. Една немалка част от тях живеят в отдалечени краища от общинският център и ползването на здравни, социални и др. услуги е затруднено. Всеизвестно е, че ТЕЛК комисиите при необходимост посещават болния в дома му, но при всички случаи възниква въпроса с транспорта. . Друг проблем на хората над 65 г., които са в частична или пълна невъзможност да се самообслужват вкъщи, най-често поради здравословни проблеми и обикновено самотноживеещи, е невъзможността да организират самостоятелно бита си и ежедневните си дейности, както и липсата на социални контакти. Основната характеристика на целевата група е, че това са хора със заболявания, затруднено придвижване, самотноживеещи възрастни хора, живеещи извън общинския център. Община Провадия има един град и 24 села. По-голяма част от личните лекари са ситуирани в гр. Провадия, а тези които са в селата, обслужват най-малко три населени места. Транспортът до част селата е ограничен до 2 пъти седмично. В тази връзка, в проекта е заложено закупуването на автомобил посредством който ще се даде възможност потребителите на проекта да се транспортират за преглед до личните лекари, явяване пред ЛКК и ТЕЛК, посещение на рехабилитация и при оказване на психологическа подкрепа и мотивация. Автомобилът ще бъде мултифункционален като ще предоставя възможност за транспортиране и на хора в инвалидни колички. Със осигуряването на автомобил, се създава възможност за транспортиране на потребителите до различни, други услуги, които по принцип са им недостъпни поради липсата на транспорт, и се откриват се възможности за социализация и социално включване. 24 000.00 23 900.00
Отчитане на проекта: Подготовка на финален технически доклад и окончателен финансов отчет. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).