Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at developing the production of various wood products - wooden details, profiles, sills and blanks, focusing on frames and subframes for paintings and photographs created according to the specific wishes of the client. Freemurks Ltd. aims to cover the needs of the Bulgarian market from quality wooden products, and plans to implement 2 business models:
- B2B - the product portfolio of the company will be realized through partnerships with specialized companies offering framing of paintings and photographs or sale of wooden products;
-B2C - through the internet platform that the company plans to build, end customers - artists, photographers, museums, galleries, etc. will be able to make an individual order according to their personal preferences.
- For its realization, Freemurks Ltd. will hire a team of engineers and woodworking specialists as well as buy the necessary FTA for the design and production of the wooden products and achieve competitiveness based on quality against the background of global trends.
- For the purpose of the project, suitable production facilities will be hired in the town of Dupnitsa.
-To promote product sales, a contractor will be selected to develop a Marketing Plan for sales of -1pcs, which will give an objective view of the market situation and mark approaches to promoting the supply.
-The project ends with creation and launching on the web site of the enterprise-1 pc. The company will strictly adhere to the requirements for visualization, awareness and publicity.

Freemurex Ltd. believes that successful innovations, modern technologies and novelties in the field of design in woodworking bring higher revenues, increased sales and added value of the products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро и 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част : Наемане на персонал В рамките на дейността се предвижда сформиране на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти за производство на разнообразни изделия от дърво – дървени детайли, профили, первази и заготовки, с фокус върху изработването на рамки и подрамки за картини и фотографии. За целите на предприемаческата идея, на трудов договор ще бъдат назначени: 1. Предприемачът–Изабела Радкова, с дългогодишен опит като директор на мебелна фабрика, доктор по Автоматизация на производството, СУ, ще заеме длъжността "Главен технолог". Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1580 лв.х18 м.=28 440 лв.Тя ще изготвя идейни проекти, скици и технически задания към проектантите, принципни схеми за свързване на отделните детайли и ще ръководи изработката на техническата документация, съпътстваща новите изделия и др. 2. Борис Борисов-дизайнер– Наемането ще бъде с тр. договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 2500 лв.х18 м.=45000 лв. Той ще следи процеса на работа на предварително настроени дървообработващи машини със специално предназначение за производство на дървени изделия като специфични рамки за картини и други; ще избира ножове, триони, остриета, режещи глави, дискове и накрайници в зависимост от изработваните части, функциите на машините и техническите спецификации. 3. Технолог - 1 бр., чрез подбор с конкурс - Пряко ще бъде ангажиран с правилното протичане на производствения процес; Следи за механични износвания на работните инструменти и своевременно ги подменя; Ще извършва текущи настройки на машинния парк, ще участва и в разработване на пробни работни програми. Екипът е специално и внимателно подбран с оглед на успешното стартиране на производството, обект на предприемаческата инициатива. Наемането на работното помещение е изключено от обхвата на ПМС 160/01.07.2016 г. и в тази връзка "Фреймуъркс" ООД ще извърши пазарно проучване на цените на сходни имоти за отдаване под наем в гр. Дупница, където ще се изпълнява проекта. На база на това пазарно проучване ще бъде сключен договор за наем с определен контрагент. Дружеството стриктно ще спазва принципите за икономичност, ефективност и ефикасност на разходите при наемането на работното помещение. Закупуване на необходимите ДМА за реализация на проекта: 1. Абрихт щрайхмус комбинирана машина – 1 бр. - ползва се за изглаждане на детайла и форматирането на точните размери на заготовката на дървото за рамката. 2. Форматен циркуляр – 1бр.- ползва се за форматиране (разбичване) на дървесната заготовката на по- малки детайли (летви), но с прецизни размери. Ускоряването на работния процес поражда необходимостта от голям и малък циркуляр . Големият циркуляр се използва само за листване (разбичване), а малкия за рязане на детайли на конкретен размер, тъй като платната за рамките са на различни размери. (размерите на платната варират от 14 см 200 см и повече). 3. Настолен циркуляр-1 бр. - Като 1-ва операция ще служи за точен разкрой на вече готовите детайли на конкретен размер. За 2-ра операция- ще служи за изработка на дървени клинчета за разпъване на рамки с отпуснати платна. 4. Четиристранно подрязваща/фрезова/ машина - 1 бр. – Ще се ползва за извършване на фина калибровка и орнаментиране на лицевите рамки в две равнини Y/Z за рамките. Тя е компактна машина за калиброване и фрезоване на един преход на всичките четири страни на детайла. е много функционална, лесна за настройка и високопроизводителна, което я прави подходяща при серийно производство или направата на специални детайли. 5. Фрезов апарат -1бр. - На фрезовия апарат посредством фрезови глави ще се извършват няколко операции: - 1-ва Правене на клин; - 2-ра Операция- правене на нут. Продължава! 249 375.00 242 254.66
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро и 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част : Продължение! Посредством клина и нута детайлите се сглабят и образуват правоъгълна конструкция върху която се опъва платнаото за рисуване (канава, платно или друго изображение подходящо за опъване на рамка.). Тази клинова сглобка дава възможност при евентуално отпускане на платното, което е възможно да се случи поради различни климатични условия (голяма влажност, висока температура и др.) и естествените материали върху самото платно да бъде изпънато в последствие само с поставяне на дървени клинчета в ъглите и разпъване на детайлите в ъглите при тяхната сглобка. Това е световната практика в сферата на компаниите, които произвеждат платна за рисуване и рамки. 3-та операция- При по големи размери рамки между основните 4 детайла, които образуват конструкцията на рамката се налага поставянето на допълнителни разпъващи детайли, които да не позволяват огъването на основната рамкака (разпънки) 4-та операция- правене на скосение на рамката с цел след изпъване на платното върху нея, то да не обира в детайла, а да бъде свободно. 6. Винтов компресор - 1бр. - Ще се използва за подаване на въздух към допълнително поставяните на плевматични стеги към машините с цел висока прецизност (изключително важна за рамките). При прецизно производство като нашето е задължително да присъства такава машина. Създаване на интернет-страница - 1 бр. След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите инженерни дейности и технически консултации, с проектиране на машини и промишлени системи за топлоенергетиката:, както и предимствата на прилаганите креативни подходи от страна на екипа. Със създаването на интернет-страницата ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от дружеството, както и самия кандидат. 0.00 0.00
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табели и 12 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, което ще се наеме за реализацията на дигиталната печатница, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. Кандидатът ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността „Фреймуъркс" ООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 12 бр. х 10 лв. = 120 лв., които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 380 лв. 500.00 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).