Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"SAMOTEX" Ltd. is a company founded in 2017 with the main economic activity Manufacture of made-up articles, without clothing.
The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization of the market of an entrepreneurial idea falling within the NSSME's sectors, as a priority for creating and developing new enterprises, namely:Manufacture of tourist pillow covers falling within sector C 13.92 "Manufacture of made-up textile articles, except apparel".

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect, and it also corresponds to the thematic area New Technologies in the Creative and Recreational Industries of the Innovation Strategy for Smart Specialization.
The project will be implemented by implementing the following set of activities:
Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
-realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for the realization of the entrepreneurial idea;
- rented work space;
- an established website of the Candidate promoting the entrepreneurial idea and promoting its market realization;
- a market analysis and a marketing plan for market realization, creating prerequisites for successful marketing, as a source of expert information for appropriate and market-specific actions in this process.
Activity 2: Activity for project visualization - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор на квалифициран персонал - 6 лица: В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 2 лица,които предстои да бъдат наети на трудов договор (ТД) в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ. Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети още 3 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за технологичния процес на производство,неговото правилно протичане,кроене,шиене,за развитието на продукта и неговия асортимент,определяне на влаганите материали за производство на калъфки и влаган пълнеж на възглавниците и всички други,съпътстващи производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на ПИ,е необходимо закупуването на следните ДМА, обхващащи пълния производствения цикъл на продукта: •Кроялен робот-1 бр.–необходим за създаване на кройка на калъфки, за рязане, след ръчно накатяване, на съставните елементи–лице и гръб на възглавницата и на безконечна лента за шнур за направа на илици за копче и за закопчаване на възглавниците. •Двуиглова шевна машина за ципове-2бр.–необходими за зашиване на ципова лента към кройките на калъфките; •Автоматична едноиглова машина прав шев-2бр.-необходими за пришиване на етикети с обозначителни маркери за гладене,пране,съхранение,състав на възглавницата;фирмен знак, както и за пришиване на шнур с копче и илик (позволяващ сгъване и закопчаване на възглавницата с цел закачване към куфар/раница при пътуване) •Автоматична двуиглова машина прав шев с изключване на иглите-1бр.–необходима е за довършване и ушиване от безконечната лента, изрязана на кроялния робот на шнура за закопчаване–посредством устройство за подаване и загъване на лентата с автоматично регулиране. Шнурът,при тази операция,също е безконечен. •Автоматична машина за програмируеми шевове-1бр.–необходима за външния шев на калъфката, при който се изисква най-голяма прецизност и точност при повтаряемостта,което е от ключово значение при серийно производство и изпълнение на големи по обем поръчки. •Автоматична машина за програмируеми шевове с лазерно устройство-1бр.–изпълнява същите операции като машината за програмируеми шевове, както и допълнителна операция, благодарение на вграденото лазерно устройство-за прецизно изрязване на шнура за закопчаване от изрязания безконечен такъв на кроялния робот.На тази машина ще бъдат зашивани и изрязвани калъфките за пълнеж на възглавницата с оставяне на малък отвор,който,след напълване на вътрешната калъфка със съответния пълнеж,ще бъде зашиван на Автоматична едноиглова машина прав шев. Машината, също така ще бъде използвана в процеса по бродиране на фирмено лого и неговото изрязване посредством лазерното устройство. /продължение в част 2/ 247 661.00 246 547.58
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез: наемане на квалифициран персонал 6 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3. Наем на работно помещение - с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на производствената дейност по реализация на продукта-обект на проекта, както и с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение, в рамките на проектната реализация е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. Планира се наем на работно помещение за период от 9 месеца в рамките на периода на реализация на проекта, като изложеният период обхваща периода на заетост на планираните за наемане на трудов договор лица, както и срок за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване в рамките на проекта дълготрайни материални активи. 4.Външни услуги (ВУ) за: 4.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда (социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи.Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват,търсене,предлагане,пазарни сегменти,пазарна ниша,тенденции за развитие,проблеми,перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация. 4.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта, данни за контакт, форма за запитвания, както и информация за разпространение на продукта в търговската мрежа. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 16 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 440.00 430.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).