Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project aims at creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons and improve their qualifications by providing professional development through training in vocational training, which will lead to their integration in the labor market. This project is entirely directed towards improving access to employment and quality jobs by investing in human capital. With the implementation of a specific project "Zem Hold 2012" Ltd is focused on increasing adaptability of unemployed and inactive persons by enhancing their professional qualification and conduct appropriate training. This in turn will lead to increased competitiveness of the "Zem Hold 2012" LTD. Implementation of the project will promote the development of the social economy sector and as a result will contribute to guaranteeing the right of unemployed and inactive persons to participate fully in society and decent work, sustainable social protection, ensure equal opportunities and thereby intensify and economic and social cohesion.
With the opening of the new jobs are intended to widen the scope and quality of the "Zem Hold 2012" Ltd services in the field of logistics obsluvzhvane. For this purpose is planned to modernize working methods by investing in human resource of the company, including conducting appropriate training of recruits.
To achieve the set objectives will be implemented the following activities: Selection of unemployed and inactive persons; Providing employment in 'Hold Zem 2012" Ltd; Trainings for acquisition and / or enhance the professional skills of employees already; Purchase and delivery of fixed assets for the performance of official duties of the newly persons. The project provides activities and organization and project management, as well as in information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: „Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване. С изпълнението на тази дейност ще се създаде управленска структура, която да отговаря за организацията на всички дейности, които се включват в изпълнението на проекта. Правилно създадената организация ще доведе до успешното и безпроблемно изпълнение на настоящия проект. Чрез правилното управление на проекта се цели изпълнение на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, а също така и да се контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да се осъществява контрол за постигане на резултатите. „Организация и управление“ е дейност, която ще се изпълнява по време на целия проект. Тя е ключова за успеха на самия проект и е съпътстваща за изпълнението на останалите дейности в него. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Христо Иванов Близнаков, собственик и управител на дружеството. Ръководителят на проекта разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Проектът ще се изпълнява под ръководството на Ръководителя на проекта, като външният изпълнител ще се грижи за организацията, координацията и техническо изпълнение и ще съгласува всички свои действия с ръководителят. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. Дейността гарантира ефективното и ефикасно изпълнение на проекта и допринася за постиганите на всички заложени цели и очаквани положителни резултати. 11 000.00 10 200.00
Дейност 2. Информиране и публичност: Чрез дейността по информиране и публичност на проекта се цели да се достигне до най-широк кръг хора, които могат да се идентифицират като заинтересована страна, както и до широката общественост за възможностите, които са предоставени чрез процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. Дейността е насочена и към информиране на заинтересованите страни по отношение на целите, резултатите, реализирания опит, както и добрите практики, постигнати чрез предоставената безвъзмездна финансова помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: • Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери; • Поставени стикери на закупените ДМА; • Изработени информационни табели – една на входа на седалището на дружеството и една в складовата база в София, ул. Суходолска 175 . В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат предоставяни на всички клиенти на фирмата. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 1 100.00 1 002.00
Дейност 3. Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: В настоящата дейност се предвижда да бъде направен подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се фирма „Зем Холд 2012“ ЕООД в областта на складиране и съхраняване на товари, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в тази дейност на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „Зем Холд 2012“ ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. 0.00 0.00
Дейност 5. Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведе обучение по професионална квалификация за част от професия по трета квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа: Техник по подемно - транспортна техника с код 525050, специалност подемно - транспортна техника с електрозадвижване с код 5250502. Броят на учебните часове за предвидените обучения за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоретично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвиденото обучение е включено в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на „Зем Холд 2012“ ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на предлаганите от дружеството услуги и тяхното предлагане на пазара. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. Предвидените обучения по професионална квалификация са съобразени напълно с спецификата на новоразкритите работни место и са необходими за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група. 10 125.00 9 900.00
Дейност 4. Осигуряване на заетост в „Зем Холд 2012“ ЕООД на безработни и неактивни лица: След проведен подбор на персонала кандидатът „Зем Холд 2012“ ЕООД ще сключи трудови договори с избраните лица от целевата група. Дейността предвижда обезпечаване на „Зем Холд 2012“ ЕООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности, осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новонаетите безработни и неактивни лица. Дружеството „Зем Холд 2012“ ЕООД, осъществява дейност в областта на складиране и съхраняване на товари „Зем Холд 2012“ ЕООД, непрестанно се стреми да се усъвършенства в предлаганите услуги, да подобри комуникацията с клиентите при логистичното ослужване. С оглед посоката към оптимизации към която дружеството поема, през последните няколко години се обособи все по-ярко изразено и увеличаващо се търсене на услугата „логистично обслужване”. В тази връзка предвид непрестанно увеличаващото се търсене на тази услуга дружеството се стреми към разширяване на дейността си и привличане на нови клиенти. Кандидатът се стреми да използва всички възможности за развитие и разрастване и по този начин да поддържа създадения добър имидж и добро реноме сред постоянните клиенти, а също така да привлича и нови клиенти. Новите работни места, които фирма „Зем Холд 2012“ ЕООД предвижда да разкрие са следните: Водач, мотокар с код по НКПД 2011 8344 2004 - 9 служители, за период от 12 месеца. МОД за длъжността 415 лв., за 12 м. общо средства за заплати за 9 лица: 44 820,00 лв. Осигуровки 18,3% - 8 202,06 лв. за 12 месеца. Обща сума - 53 022,06 лв. /осигуровки и заплати/ 58 324.27 51 291.92
Дейност 6. Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на новоназначените лица от целевата група. От изключително значение за развиването и качеството на процесите в един логостичен център е неговото професионално технологично оборудване. „Зем Холд 2012“ ЕООД работи за своето устойчиво и възходящо развитие, акцентирайки върху непрекъснатото подобряване качеството на предлаганите услуги. Технологичното обновление води до повишаване производителността, гъвкавостта и повишаване на качеството на предлаганите услуги. За да бъдат конкурентни на пазара на труда представителите на целевата група трябва да бъдат практически подготвени в условията на комплексното логистично обслувжване, в съответствие със съвременните тенденции на технологиите. С оглед създадане на нови работни места в дружеството един от подходите е да се подобрят и разширят предлаганите услуги чрез закупуване на ново обурудване с цел да се отговори на нарастващите потребности и изисквания за качеството на своите клиенти. Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда да се закупи следното оборудване по работни места: За позиция водач, мотокар с код по НКПД 2011 - 83442004 – дейността му включва умения да обслужва подемно-транспортните съоръжения за товарене, разтоварване, транспортиране, повдигане и подреждане на стоки и палети в складовата база на дружеството. Водач, мотокар поставя повдигащи устройства под, над или до натоварени палети и платформи, осигурява безопасно транспортиране на материали или продукти. Водач, мотокар ще осъществява своята дейност на следното оборудване: Дизелов мотокар. Дизелов мотокар 1 брой - пряко ще се използва от новоназначените лица на длъжност водач, мотокар. Функцията на мотокара е с висока маневреност да товари и разтоварва тежки товари върху и от камиони извън склада и да придвижва стоката от и до него. Той е с товароподемност от 3 500 кг., максимална височина на повдигане - 3500мм. Закупеното оборудване Дизелов мотокар - 1 брой е предназначено за осигуряване на повече от едно работно място при 24 часов режим на работа на дружеството, както следва: за 3 работни места за длъжност водач, мотокар. За останалите 6 новонаети лица на длъжност водач мотокар, дружеството разполага с необходимото оборудване за обезпечаване на новоразкритите работни места. По настоящата дейност със закупуване и въвеждане в експлоатация на новото оборудване реално ще се обезпечат част от новите работни места. Всичко това ще допринесе за разширяване на дейността на кандидата „Зем Холд 2012“ ЕООД, за повишаване степента на конкурентоспособност на предприятието, подобряване на пакета предлаганите услуги и за утвърждаване на дружеството на пазара в областта на складиране и съхраняване на товари. Съгласно изискванията, „Зем Холд 2012“ ЕООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. 33 053.00 33 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).