Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

PREDSEDNIK EOOD is a company that specializes in the processing of natural stone tiling materials. The company mainly uses "Vratsa limestone" and the processing results in the following product groups: slabs, plates, tiles, stairs, columns, cornices, etc. The activity takes place in the company’s own factory, which is equipped with modern high-performance machines.
This project aims to improve the management and production processes as a means of improving the competitiveness and export potential of the company. Improvement of the management and production processes will be achieved through the acquisition and integration of an ERP (Enterprise Resource Planning) resource management system.
The integration of the ERP system has been identified as the most effective and efficient solution to certain weaknesses in the organization of the production process (traceability of operations and of the actions of the persons responsible for the implementation and reporting thereof; calculation of the estimated and final cost of the products; management of the inventory and the provision of materials), sales and customer relations.
The following activities will be completed during project implementation:
- Provision of the necessary technical infrastructure (conducting a procedure for contractor selection, delivery and installation of the equipment necessary for system operation);
- ERP system integration (conducting a procedure for contractor selection, integration and setting up of the system for effective operation in production conditions);
- Visibility and publicity actions aimed to promote the EU financial contribution;
The integration of the system will lead to significant positive results for the company, such as:
- increase in the average revenues generated by exports to 51.31%
- increase in net sales by 99.38%;
- increase in productivity by 12.45%.
Estimated project duration is 18 months and the total budget is 249 705.00 BGN, VAT excl.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и внедряване на ERP (Enterprise Resource Planning) система: Дейността включва придобиване и внедряване на ERP (Enterprise Resource Planning) система за управление на ресурсите, включваща следните модули и функционалности: * Много складова дейност (или еквивалентно); * Търговска дейност (или еквивалентно); * Логистична и складова дейност (или еквивалентно); * Внос, износ и обмитяване (или еквивалентно); * Финанси (или еквивалентно); * Контрагенти (или еквивалентно); * Логистика и транспорт (или еквивалентно); * Управление на вътрешнофирмени задачи (или еквивалентно); * Взаимоотношения с клиенти (CRM) (или еквивалентно); * Управление на проекти (или еквивалентно); * Управление на инвентар (или еквивалентно); * Разширено производство (или еквивалентно); * Управление на отпадъците от дейността (или еквивалентно); * Бюджетиране (или еквивалентно); * Човешки ресурси (или еквивалентно); * Администриране (или еквивалентно); * Справки; Системата и съставящите я модули ще бъдат структурирани и настроени така, че да покрият в максимална степен специфичните нужди на компанията. Наличието на описаните модули и техните функционални възможности ще осигурят обхващане на всички производствени, търговски и административни процеси. Системата ще генерира значителен обем от данни и справки в реално време, което ще даде възможност на ръководството на „ПРЕДСЕДНИК“ да анализира тези данни и да взема навременни и обосновани бизнес решения. Така, внедряването на системата ще повиши управленския капацитет в компанията. 237 000.00 237 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата.: Планира се закупуването на следното оборудване (хардуер), необходимо за внедряването и оптималното функциониране на ERP системата: 1. Сървър - 1 бр. 2. Непрекъсваемо токозахранващо устройство - 1 бр. Към момента на кандидатстване, „Председник“ ЕООД не разполага с такова оборудване. Без него, ERP системата не може да бъде внедрена и да функционира нормално в предприятието. Сървърът е необходим за качване на специализирания софтуер на ERP системата, извършване на значителен обем от аналитични операции, съхранение на текущи и архивни данни от системата. Непрекъсваемото токозахранващо устройство ще служи за осигуряване на безпроблемна работа на системата, в случай на планови или инцидентни прекъсвания на електрическото захранване. Устройството ще има ключова роля за запазване на данни и информационни масиви, в случай на аварийни ситуации. За да отговарят на нуждите на системата, активите ще покриват определени технически и функционални изисквания, които са определени в Приложение Е „Техническа спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА“. 12 475.00 12 475.00
Дейности за визуализация: Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряване на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 2 бр. информационни табели (временна и постоянна) и 3 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на административно-производствената сграда на предприятието, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 бр. информационни табели временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. На временната табела ще бъдат изписани също и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. Временната табела ще бъде монтирана при стартиране на дейностите по проекта, а постоянната табела ще замени временната веднага след приключване на предвидените по проекта дейности. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за широката общественост, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Информация за проекта, неговите цели и приноса на ЕФРР за неговото реализиране ще бъде поместена и на интернет страницата на кандидата - http://www.vratsa-stone.com В допълнение, при стартиране на ERP системата ще се визуализира информация за финансирането от страна на програмата. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Поместване и актуализиране на информация на интернет страницата на кандидата. 4. Сключване на договор за изработка на 2 информационни табели - временна и постоянна на база проведена процедура за избор на изпълнител. 5. Доставка на средствата за визуализация. 6. Монтиране на временна информационна табела на входа на сградата. 7. Монтиране на постоянна информационна табела след края на проектните дейности. 230.00 230.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).