Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

VODNO STROITELSTVO I REMONTI was registered in 2003. Main activity of the company is implementation of construction works on objects of hydro and water development and construction of residential and industrial buildings. The biggest potential of the company is focused in the field of hydro and water construction.
Over the years his business the company has built dozens of water supply and sewerage networks, pumping stations and treatment plants and other hydraulic structures.
The company participates as a performer of collector and drainage systems in building site "Highway" Maritza "- LOT 2" section Dimitrovgrad. - Town. Harmanli.
The project will be purchased crawler hydraulic excavator, backhoe loader, ventilation system in a production building for recovery of residual heat system for monitoring energy consumption of Measure 1 - crawler hydraulic excavator and their commissioning will reduce the consumption of diesel fuel and lead to an expansion of production capacity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на верижен хидравличен багер (Мярка 1)- 1 брой: Верижният хидравличен багер, с който разполага дружеството, е с двигател: 116 kW. При извършване изкопни и насипни дейности, се използва с кофи с обем 1,30 m³ и 0,80 m³. За дейностите свързани с къртене и разбиване се използва хидравличен чук с тегло 1 200 kg. Средната производителност на машината е 65 m³/h, характеризира се с висок разход на гориво. Новият хидравличен багер е с мощност на двигателя 149 kW и производителност 208 m³/h. Разходът на гориво на новия багер е 11,50 ltr/h., по-нисък от този на съществуващия актив. Характеризира се с: • Стрела с дължина 5,9 m; • Носач с дължина 2,95 m (макс.дълбочина 6,81 m, макс. обхват 10,11 m); • Ходови плочи (башмаци) с три зъба и ширина 600 mm; • Хидравлична линия за високо налягане за хидравличен чук; • Хидравлична линия за средно налягане за прикачки с въртене; • Багерна кофа с ширина 1350 mm, обем 1,54 m³ за бързосменник CW40. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец). 351 000.00 350 520.00
Закупуване на комбиниран багер-товарач (Мярка 2)- 1 брой: Фирма ВОДНО СТРОИТЕЛСТВО И РЕМОНТИ ООД притежава багер-товарач с мощност на двигателя му е 63 kW и извършва изкопни и насипни дейности работи с кофи с обем 0,50 m³ и 0,35 m³. Производителността на актива е 11,66 m³/h. Ще бъде закупен нов багер-товарач, който ще работи съвместно със съществуващия, като по този начин ще се увеличи капацитетът на дружеството за извършване на изкопни и насипни дейности. Новата машина ще е с мощност на двигателя 74,5 kW. Характеризира се още с: • Телескопично багерно устройство позволяващо дълбочина на копаене - 5,69 m; • Система за плавно движение по неравни терени– предотвратява разсипването на материала от товарачната кофа и залюляването на машината по време на движение; • Гуми предни 12,5/80-18 и задни 16,9-28; • Многофункционална (МP) товарачна кофа с обем 1,03 m³ със зъби и вилици; • Багерна кофа с ширина 762 mm със зъби. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец). 128 500.00 128 220.00
Закупуване на система за мониторинг на енергопотреблението на Мярка 1 – верижен хидравличен багер - (Мярка 3), състояща се от: 1. Софтуер за енергиен мениджмънт; 2. Уред за измерване ефективност на строителни машини - Измерване разход на гориво, движение на машината и брой загребвания. : Закупуване на система за мониторинг на енергопотреблението на Мярка 1 – верижен хидравличен багер - (Мярка 3), състояща се от: 1. Софтуер за енергиен мениджмънт; 2. Уред за измерване ефективност на строителни машини - Измерване разход на гориво, движение на машината и брой загребвания. Системата за мониторинг и контрол на енергопотреблението, която се предвижда да бъде въведена по отношение на Мярка 1 - Верижен хидравличен багер, представлява: Софтуер за енергиен мениджмънт: • разработен на език HTML5; • с възможност за анализ на разходите по различни активи; • с възможност да задава нива на консумация и да известява с аларми при превишаването им; • с възможност да се конфигурират собствени клиентски екрани и ключови параметри; • с възможност да се достъпва от различни мобилни устройства; Уред за измерване ефективност на строителни машини - Измерване разход на гориво, движение на машината и брой загребвания: • технологично GPS устройство за проследяване, за мониторинг и контрол на хидрваличния багер; • с възможност да чете и да предава данните от борд-компютъра на превозното средство; • с възможност за дистанционно предаване на данни от дигитални тахографи; • GPS устройството има DUAL CAN функционалност, която позволява да се чете и да предава данни към системата, както от борд компютър, така и от дигитален таходграф едновременно; • вградена батерия, позволяваща на устройството да изпраща данни до 4 часа след неговото изключване от токоизточника. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец). 16 000.00 15 850.00
Закупуване на вентилационна инсталация в производствена сграда, за оползотворяване на остатъчна топлина (Мярка 4) състояща се от: 1. Приточно-смукателен блок с рекуператор, ел. нагревател, комплект с два броя вентилатори и филтри; 2. Въздуховоди и вентилационни решетки.: Фирмата предвижда изграждането на високоефективна, енергоспестяваща механична вентилационна инсталация за оползотворяване на остатъчната топлина в помещение на ремонтната база. Рекуперацията е процес, при който отработения въздух се използва за затопляне на приточния пресен въздух. Изхвърляният от помещението въздух преминава през топлообменник (енерговъзстановяващ блок) и затопля постъпващият в помещението пресен въздух. По този начин се редуцират разходите за отопление, като се подава топлина от затопления вътрешен въздух към пресния, но студен през зимата външен въздух. Проветряването на помещенията, чрез отваряне на прозорците води до огромни загуби на енергия. Интегрирането на управляеми рекуперативни вентилационни системи ще доведе до намаляване на тези загуби и значителни икономии на електроенергия. Мярката предвижда изграждане на система за вентилация, включваща: 1. Един брой приточно-смукателен блок с рекуператор, ел. нагревател, комплект с два броя вентилатори и филтри със следните характеристики: - дебит Vmin/mid/max = 210/260/360 m³/h; - ел. мощност на вентилатори N = 0,165 kW; - ел. мощност на нагревател N = 2,40 kW; 2. Въздуховоди и вентилационни решетки: - въздуховоди правоъгълни прави от поцинкована ламарина на фалц с дебелина на ламарината до 1 mm и периметър до 750 mm - въздуховоди правоъгълни фасонни от поцинкована ламарина до 1 mm и периметър до 750 mm; - вентилационна решетка с регулираща секция; - жалузийна решетка. Инсталацията ще осигурява дебит от 360 m³/h. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец). 6 050.00 5 900.00
Енергиен одит: Дейността по изготвяне на енергийния одит в ВОДНО СТРОИТЕЛСТВО И РЕМОНТИ ООД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой : Дейността за въвеждане на система за енергиен мениджмънт включва: - одит и анализ за съотвeтствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - изготвяне на разработена документация на системата за управление – - инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - съдействие при провеждане на преглед от ръководството. Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) 1 000.00 800.00
Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой : Процеса на сертификация се осъществява в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO/IEC 17021:2011, като целта е да се оцени внедряването и ефикасността на Системата за управление на бенефициента, например: - информацията и доказателствата за съответствие с всички изисквания на приложимия стандарт за системата за управление или друг основен документ; - наблюдението, измерването, отчитането и прегледа на постигнатото спрямо целите за най-важните характеристики и резултатите (за съответствие с приложимия стандарт за система за управление или друг основен документ); - постигнатото по отношение на съответствието с нормативните актове; - оперативния контрол на процесите и др. Сертифицирането на Система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните задължителни етапи при извършване на процедурата по сертифициране: - провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата. Чрез сертифицирането на система за енергиен мениджмънт ВОДНО СТРОИТЕЛСТВО И РЕМОНТИ ООД ще постигне следните резултати: • намаляване на разходите за енергийни ресурси; • ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; • измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) 14 000.00 13 800.00
Визуализация: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. (ако е приложимо) Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) 3 000.00 2 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).