Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

To date, the company stands to the question of improving its management capacity in terms of:
Production Of products while maintaining the same high quality workmanship for all products, thus the company strives to meet the requirements of consumers; Improving the efficiency of the control of resource consumption in order to reduce costs and mitigate environmental impact; Optimization of business processes in the enterprise.
To improve management capacity and following the procedures for selection of contractors according to ZUSESIF and Decree №160, the company will invest in:
* Introduction and certification to  ISO 9001: 2015 and  ISO 14001: 2015;
* Professional services for the development and implementation of integrated software system for managing business processes to Victory 2000 Ltd.
To increase the management capacity of the candidate are two activities:
1. "Action to develop and strengthen the management capacity through the introduction and certification of ISO 9001: 2015 and  ISO 14001: 2015"
2. "Action to promote the use of information and communication technologies and services through the development and introduction of integrated software system for managing business processes Victory 2000 Ltd."
After successful implementation of the Company will comply with international quality standards and environment; will optimize the efficiency of business processes and workflows in the enterprise; will increase their productivity; will increase the average revenue generated from exports and net sales revenue.During the implementation of the project will comply with all the requirements related to the visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1."Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015": Дейността е пряко свързана както с подобряване на качеството, организационните и бизнес процесите в дружеството, така и с оптимизация на резултатите по отношение на околната среда. Поради значителния обем и асортимент (над 600 крайни продукта)ароматизатори ,които компанията произвежда, се наблюдават отклонения в еднаквостта на качеството при различните партиди,като негодните се бракуват.Това води до загуби на енергия и суровини от невъзобновяеми източници,а причините за това не се регистрират систематично,което води до повтаряемост на грешките.Поради това е необходимо да се унифицират производствените процеси за различните продукти с оглед на постигане на еднакво качество и да се изготви набор от процедури за регистриране и подобряване на ефективността при разходването на ресурсите, необходими за производство.Към момента липсва ясно разписан модел за действие, както по отношение на организационните и бизнес процесите, така и във връзка с процесите свързани с околната среда.От друга страна, част от контрагентите, опериращи на националния (хипермаркет Kауфланд) и международния пазар (хипермаркети АШАР и КОРА) са уведомили Виктори 2000 ЕООД, че от 2018г. ще изискват валидни сертификати по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 от фирми, реализиращи над 50 000бр. продукти годишно в техните обекти. Поради тези причини, компанията ще инвестира във въвеждане и сертификация на интегрирани системи съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството ISO 9001:2015 и за управление на околната среда ISO 14001:2015. С въвеждането и сертификацията по ISO 9001:2015 ще се подобрят организационните и бизнес процесите в дружеството, ще се съкрати времето за вземане на решения и тяхното изпълнение, а качеството на продуктите ще се подобри в резултат на системния подход за постоянно усъвършенстване на работните операции при спазване на процедури по текущ и последващ контрол.Тези подобрения ще обхванат поне: документооборота,записите,планирането,отговорността на ръководството,човешките ресурси,работната среда, работните операции,политиката по качеството с насоченост към клиента и реализиране на продукта,вътрешни връзки,взаимоотношения с клиенти,дистибутори и т.н. В резултат на въвеждането и сертификацията по ISO 14001:2015 ще бъдат регистрирани причините за загубите на енергия и суровини в следствие на брака и ще се подобри и оптимизира съществено управлението на процесите по отношение на околната среда.Тези подобрения ще обхванат поне:политика по околна среда;аспекти на околната среда;процедури за намаляване на загубите на енергия, горива и суровини от невъзобновяеми източници;правни и други изисквания; програми за управление на околната среда, документооборот и т.н. Компанията очаква в следствие на внедряването на стандарта и постигне спад на брака с ≈ 2% и на влаганите ароматизиращи суровини с ≈ 3% на год.база. За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител на услуги ще бъде/ат избрана/и организация/и, която/ито да анализира/т процесите в предприятието и да разработи/ят наръчник/ ръководство ,процедури,методи и всички документи на системата за управление на качеството по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Тяхното наличие и организацията на процесите са условие за сертифициране на компанията по горепосочените стандарти. Самият сертификационен одит ще бъде извършен след провеждане на процедура за избор на изпълнител на услуги ще бъде/ат избран/и орган/и по сертификация, акредитиран/и съгласно ISO/IEC 17021:2011 и/или други приложими стандарти в областта. Дейността приключва след успешното провеждане на два сертификационни одита и издаване на по 1бр. сертификат за съответствие спрямо ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. По този начин компанията ще отговори и на нуждите на своите контрагенти на националния (Kауфланд) и международния пазар (хипермаркети АШАР и КОРА), имащи изискване за сертификация по ISO 9001 и ISO 14001 при възлагане на поръчки в големи обеми. 68 355.00 32 900.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление на бизнес процесите във Виктори - 2000 ЕООД 1бр.: В рамките на дейността ще бъде разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление на бизнес процесите (съкр.ИССУБП) във Виктори 2000 ЕООД- 1бр.Инвестицията е крайно необходима с оглед на цялостната оптимизация на бизнес процесите и преодоляването на предизвикателствата, подробно описани в т.11 от настоящия проект. Тъй като към днешна дата на пазара не се предлага съществуващо софтуерно решение,което да удовлетвори коплексните нужди на предприятието,Виктори 2000 ЕООД планира след провеждане на процедура за избор на изпълнител/и на услуги да избере организация/и, която да разработи и въведе едно цялостно бизнес решение от типа „всичко-в-едно“.По своята същност Системата ще представлява BPM (Business Process Management) с интегрирани ERP функционалности,позволяващи управлението на всички ключови за компанията ресурси - доставки, производство, маркетинг и продажби, финанси, счетоводство, документооборот, и то достигайки до всички специфични аспекти от фирмената дейност.Разработването на ИССУБП ще стане по индивидуално задание изготвено от екипа по проекта.То ще бъде изцяло съобразено с нуждите на предприятието. Предвижда се Системата да разполага поне със следните основни функционални характеристики,които са сепарирани в отделни модули: - "Адмистративен"- управлява всички админ. процеси,както и всички входящи и изходящи документи с партньори, клиенти и институции; обменът на документи между отделите,както и външни на фирмата страни. -"Финансово-счетоводен"-тясно свързан със счетоводството на фирмата и управлява всички финансови процеси,като:Фин.документи; Парични потоци; Аналитичност; Сметкоплан; Счет. отчети. -"Клиенти и дистрибутори"-класическа CRM функционалност с възможност за съхраняване на данни за клиентската листа, както и за всички събития и друг вид информация, която е важна, но е разпръсната между отделните служители. Модулът ще може да създава и поддържа персонификация на поне 2000 клиентски профила, съдържащи контактна информация,минали и предстоящи събития от корпоративно значение. -"Доставчици и склад"-Той ще следи наличните артикули и техните себестойности, минималните количества на склад и има възможност за съставяне на заявки за поръчка на материали и суровини при намаляване на наличностите.Модулът може да създава,поддържа и персонифицира поне 2000 профила на доставчици, съдържащи контактна информация,ценова листа и срок на доставка. -"Управление на проекти"-Проектите са организационни обекти в системата, които на най-високо ниво групират задачи, процеси, документи, преписки, потребители и други информационни обекти, с цел постигане на определена бизнес цел - напр. разработване на нов продукт. Модулът ще може да поддържа различни типове задачи в зависимост от нуждите. По този начин системата подпомага служителите в управлението на техните индивидуални задачи и взаимодействието им по време на работа с други служители. Те ще биват уведомявани за нови задачи, насочени към тях за изпълнение,като статуса и евентуалното просрочване ще се следи в реално време. -"Управление на работни процеси"-Работният процес в софтуерната среда e предварително дефинирана последователност от задачи спрямо произвеждания продукт, като резултатът от всяка задача определя посоката на разклонение на работния процес и съответно следващата задача, която ще се генерира за изпълнение. Във всеки работен процес могат да бъдат включени различни типове задачи и производствени операции, според нуждите и спецификата на крайното изделие. Други важни характеристики, с които системата трябва да разполага са: - Възможност за управление на документи и процеси спрямо ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 - Пълна интегрираност между различните функционални модули; - Управление на потребители и нива на достъп; След разработване на ИССУБП за нуждите на Виктори - 2000 ЕООД, тя ще бъде внедрена и пусната в предприятието спрямо изготвено от екипа по проекта задание от изпълнител избран чрез съответната процедура за подбор спрямо ЗУСЕСИФ. 172 000.00 168 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).