Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Targets in the project proposal "alternative for independent living" Isperih Municipality are focused on the objectives of the Operational Programme "Human Resources Development" 2014-2020 set out in the Investment Priority № 3: "Improving access to services that are available price, sustainable and high quality, including health and social services of general interest, "Specific objective 1 to IP3" Improving access for people with disabilities and people over 65 years in the inability for self-service to social inclusion and health "
The target groups of the project proposal are:
- People with disabilities and their families;
- People over 65 with limitations or unable to self-service.
Activities provided in the project proposal are aimed at improving the quality of life and access to services for social inclusion in response to complex needs, including health, people with disabilities and people over 65 years in the inability to self in order to overcome the effects of social exclusion and poverty. This project proposal aims to provide opportunities for the return of the real labor market of people who care for relatives with disabilities, on the other hand will enable people with disabilities to choose the desired and necessary assistant, which in turn will reassure environmental control.
As a result of activities will improve the quality of life of the elderly ,eople and persons with disabilities by creating environment and support for the effective using of their right to independent living and social inclusion, while respecting their rights, comply with their specific needs and opportunities .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Дейността ще се предоставя на територията на Община Исперих в рамките на 21 месеца, като предвиждаме стартирането на проекта да започне през месец ДЕКЕМВРИ 2015 г.. За организация и управление на проекта ще бъде назначен екип със Заповед на Кмета на Община Исперих /Граждански договори/, който ще се състои от 1 ръководител, 1 координатор, 1 счетоводител и 1 технически сътрудник. Ръководител: • Отговаря за цялостната организация, координация и управление на дейностите по проекта; • Контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; • Координира изпълнението на проекта; • Отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на проекта; • Следи за правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; • Контролира изготвянето на отчети към договарящия орган, управлява риска и взема решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне и/или неизпълнение на дейностите; • Отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап от изпълнението на проекта; • Следи за изготвянето на междинни и заключителен технически доклади. Координатор: • Подпомага основно дейността на ръководителя на проекта, като създава и поддържа контакти с външните и вътрешните лица; • Координира последователното протичане на проектните дейности и качеството на изпълнението им; • Следи задачите да се изпълняват в срок от съответно отговорните лица; • Администрира оперативно всяка част от проекта; • Изготвя отчети и доклади за извършените дейности и приключилите етапи; • Въз основа на своите виждания и предишен опит, консултира ръководителя и обсъжда решения с него за възможните алтернативи Технически сътрудник: • Отговаря за приемането и обработването на документите по проекта; • Изготвя трудовите договори по проекта; • Изпълнява цялостната дейност по приемането и обработването на документи; • Отговаря за съхраняването на цялата документация по проекта, води кореспонденцията и поддържа връзка с екипа по изпълнение на проекта; • Подпомага основно дейността на ръководителя на проекта, като създава и поддържа контакти с външни и вътрешни лица; • Изготвя отчети и доклади за извършените дейности и приключилите етапи. Счетоводител: • Извършва анализи за финансовото състояние на проекта във всеки един момент; • Документира, записва и отчита всички разходи и финансови документи; • Изготвя междинни и финални отчети за направените разходи; • Извършва контрол над разходваните финансови средства; • Оценява финансовата рентабилност на дейностите и проекта като цяло. 40 966.04 40 966.62
Създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: По проекта ще бъде създаден "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда", към който ще бъдат назначени лични асистенти и домашни помощници, които ще предоставят социална услуга в общността на потребители от целевата група в домашна среда. Центърът ще се намира в административната сграда на Община Исперих за целите, на който ще бъде предоставено офис оборудване и всички необходими технически средства за ефективното изпълнение на дейностите по проекта. Дейността на Центъра ще продължи не по-малко от шест месеца без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта. Персоналът в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда ще бъде назначен на непълно работно време (почасово) в зависимост от натовареността на конкретната длъжност и нуждите на потребителите от конкретната услуга. 0.00 0.00
Подбор, обучение и наемане на персонал.: Подборът на персонала на проекта ще се извърши съгласно разпоредбите на българското трудово и антидискриминационно законодателство. Процедурата включва първичен подбор по документи и интервю с работодателя за установяване на мотивацията и нагласите на кандидата за работа с уязвими групи. Ще се наемат само кандидати показали удовлетворителни резултати по време на събеседването намиращи се в добро физическо и психическо състояние. Подборът и обучението на личните асистенти и домашните помощници са насочени към осигуряване на подходящи хора в трудосписобна възраст и пенсионери - одобрени от потребителите, за предоставяне на качествени и гъвкави социални услуги в общността. Ще се проведе въвеждащо обучение с лицата преминали успешно първичния подбор и показали удовлетворителни резултати по време на събеседването с изключение на лицата преминали обучителен курс по сходни програми/ проекти, които трябва да приложат копие на удостоверение/ сертификат. 2 000.00 1 840.00
Кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за ползване на услугата личен асистент/ домашен помощник.: В настоящия проект ще бъдат включени лица, отговарящи на едно от следните изисквания: 1. Хора с увреждания и техните семейства; 2. Хора над 65 г. с ограничения или с невъзможност за самообслужване. Желаещите да ползват услугата личен асистент/ домашен помощник подават заявление пред бенефициента по образец, в което имат възможност да впишат предпочитания от тях личен асистент/ домашен помощник. Кандидатите за потребители ще могат да подават заявленията си за включване в социалните услуги личен асистент/ домашен помощник , както следва: За първи етап - първите 15 (петнадесет) дни на втори месец от стартирането на проекта. За втори етап - първите 15 (петнадесет) дни на месец МАРТ 2016 година. Процеса на кандидатстване, оценка и класиране ще бъде реализиран съгласно Методика за извършване на оценка на потребностите от услугата и определяне на индивидуален месечен бюджет за личен асистент/ домашен помощник. Членовете на екипа за организация и управление на проекта, ще извършат социална оценка на потребностите на кандидат потребителя или с неговия законен представител и ще изготвят Карта за оценка на потребностите за предоставяне на социалната услуга личен асистент/ домашен помощник. Крайният подбор на потребителите ще се извърши от бенефициента въз основа на специфичните потребности на потребителя. Подборът на кандидатите ще бъде извършен при условията на недопускане на дискриминация основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и други. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати лица, обслужвани по проект "Нови възможности за грижа" след прекратяване на дейността му, както и лица не обхванати до момента по други програми и проекти отговарящи на целевата група. 1 465.00 1 401.92
Предоставяне на социални услуги и управление на риска за потребителите и личните асистенти/ домашните помощници в процеса на ползване на услугата.: Социалните услуги ще се предоставят на общо 70 потребителя, живеещи в населените места на територията на Община Исперих от 50 лични асистенти и 20 домашни помощници. 57 потребители обгрижвани от 37 лични асистенти и 20 домашни помощници ще бъдат включени/ назначени през третия месец от стартирането на проекта. Останалите 13 /тринадесет/ потребители са потребители на процедурата "Нови алтернативи" и ще бъдат включени след приключването й, като потребители на настоящото проектно предложение след направена нова оценка на техните нужди. Те ще бъдат обгрижвани от останалите 13 /тринадесет/ лични асистенти. Лицата от целевата група, които са подали заявления за услуги по "Нови алтернативи ", направена им е оценка, но поради недостиг на финансов ресурс не получават услуга, ще подават ново заявление за включване в услугите по процедура "Независим живот" с нова оценка на нуждите. След приключването се предвижда устойчивост на проекта без прекъсване за период от 6 (шест) месеца на 10 % от потребителите включени в проекта. 445 922.04 440 542.67
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала предоставящ социални услуги.: В социалната работа има общоприети форми на добра практика, изразяваща се в следването на определени правила и процедури при предоставянето на подкрепа. Работата с уязвими групи често води до професионално прегряване, за избягването, на което помагащият професионалист има нужда от професионална подкрепа. Супервизията, предоставена от експерт цели проследяване и проверяване на работата на супервизирания професионалист, с оглед предоставянето на качествена грижа на уязвимите групи и избягване на професионалното прегряване. Психологическата подкрепа, която ще предоставя екипа от експерти, назначени в Центъра цели оказване на подкрепа на помагащите професионалисти и уязвимите групи. 9 046.92 8 792.81
Мотивационна и/или психологическа подкрепа за потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност.: Работата с уязвими групи често налага оказване на професионална психологическа подкрепа на потребителите на услугите, която ще бъде оказана от екипа експерти назначени към създадения Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. В социалната работа има общоприети форми на добра практика, изразяващи се в следването на определени правила и процедури при предоставянето на подкрепа. Психологическата подкрепа, която ще предоставят експертите ще бъде оказана според индивидуалната потребност на потребителите. 0.00 0.00
Информиране и публичност.: Предоставяне на информация и осигуряване на публичност чрез: - Информационни рекламни материали свързани с проекта, публикации на официалната интернет страница на Община Исперих - www.isperih@isperih.bg и в местни медии. 600.00 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).