Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project goals at creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons and improve their qualifications by providing professional development through training in vocational training and training in key competencies, which will lead to their integration in the labor market. This project is entirely directed towards improving access to employment and quality jobs by investing in human capital. With the implementation of a specific project "STEALIT" Ltd. focuses on increasing adaptability of unemployed and inactive persons by enhancing their professional qualification and conduct appropriate training. This in turn will lead to raising the competitiveness of "STEALIT" LTD. Implementation of the project will promote the development of the social economy sector and as a result will contribute to guaranteeing the right of unemployed and inactive persons to participate fully in society and decent work, sustainable social protection, ensure equal opportunities and thereby intensify and economic and social cohesion. With the opening of the new jobs are intended to widen the scope and quality of "STEALIT" Ltd. goods. For this purpose is planned to modernize working methods by investing in human resource of the company, including conducting appropriate training of recruits. To achieve the set objectives will be implemented the following activities: Selection of unemployed and inactive persons; Providing employment in "STEALIT" Ltd; Trainings for acquisition and / or enhance the professional skills of employees already; Providing training on key competences of already employed in the project; Purchase and delivery of fixed assets for the performance of official duties of the newly persons. The project provides activities and organization and project management, as well as in information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм, а именно: Бенефициентите не провеждат процедура за определяне на изпълнител, когато предвидената стойност за доставки и услуги, в т.ч. съфинансирането от страна на бенефициента, без данък върху добавената стойност е по-ниска от 30 000 лв. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта е външно за фирмата лице, с което ще бъде сключен гражданки договор. За ръководител на проекта е привлечен експерт, който разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. 11 000.00 11 000.00
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. Дейността е насочена и към информиране на заинтересованите страни по отношение на целите, резултатите, реализирания опит, както и добрите практики, постигнати чрез предоставената безвъзмездна финансова помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: • Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери; • Поставени стикери на закупените ДМА; • Изработени информационни табели; • Публикуване на актуална информация за проекта на Интернет-страницата на “СТЕАЛИТ” ООД; В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат предоставяни на всички клиенти на фирмата при доставка на заявените от тях продукти. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 1 000.00 1 853.00
Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: В настоящата дейност се предвижда да бъде направен подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се фирма “СТЕАЛИТ” ООД в областта на производството на калциеви, литиеви, натриеви, литиеви комплексни и алуминиеви комплексни смазки (греси) и моторни, индустриални, трансмисионни масла и консервационни състави за защита на метали от корозия, контрол, изпитване и продажба на крайния продукт, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала мениджърският екип провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на “СТЕАЛИТ” ООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост в “СТЕАЛИТ” ООД на безработни и неактивни лица: Дружеството осъществява дейността си в областта на производството на калциеви, литиеви, натриеви, литиеви комплексни и алуминиеви комплексни греси и моторни, индустриални, трансмисионни масла и консервационни състави за защита на метали от корозия. СТЕАЛИТ ООД непрестанно се стреми да се усъвършенства в производството на изброената продуктова гама и да подобри производствения процес, да подобри комуникацията с клиентите, както и бързината при доставките на произведените от предприятието продукти. В тази връзка фирмата се стреми към разширяване на дейността си и привличане на нови клиенти. Стеалит ООД има над 300 клиенти, на които доставяме греси и масла всяка седмица в цялата страна. За всеки клиент се поддържа база данни за всички доставки, цени, разплащания, провеждат се разговори с клиентите с цел подобряване качеството на обслужването.Предстои преразглеждане и актуализация на вътрешните правила (инструкции, указания), касаещи цялостната дейност на фирмата. Фирмата се стреми да използва всички възможности за развитие и разрастване и по този начин да поддържа създадения добър имидж и добро реноме сред постоянните клиенти, а също така да привлича и нови клиенти. За целта се предвижда и да се назначи и мениджър проекти, като по този начин се цели да се използват всички възможности за участие в бъдещи процедури за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по различните програми. Новите работни места, които фирма Стеалит ООД предвижда да разкрие са следните: 1. Ръководител производствени технологии с код по НКИД 2011 - 21417005 Ръководителят производствени технологии ще ръководи организацията на труда и производството в цеха, ще осъществява контрола за техническата и оперативна подготовка на работа в цеха и осигуряване на техническа и технологична документация и материалните ресурси. Ръководителят производствени ще възлага ежедневната работа и ще разпределя оперативните задачи, ще контролира качественото изпълнение на задачите. 2. Счетоводител с код по НКИД 2011 -24116004 Счетоводителят ще извършва всички дейности, свързани с обработка на финансово-счетоводни документи по сметките, за които отговаря, ще изготвя оборотни ведомости, ще извършва извлечения и справки от аналитични сметки, ще участва при изработването на тримесечните, шестмесечни и деветмесечни междинни баланси, както и годишния баланс на предприятието. 3. Мениджър проекти с код по НКИД 2011 – 24215027 Мениджърът проекти ще носи отговорност за всички проекти, които ще се изпълняват от кандидата СТЕАЛИТ ООД. Основните му задължения ще са да координира, подпомага и информира заинтересованите страни в проекта, също така ще определя потребностите от обучение, квалификация и преквалификация на персонала и ще организира такива обучения. 4. Експерт продажби с код по НКИД 2011 – 24215028 Експертът продажби ще отговаря за ефективното обслужване на клиентите, ще съдейства при решаване на рекламации на стоките, ще наблюдава и ще се стреми към запазване на клиентите на фирмата. 5. Експерт маркетинг с код по НКИД 2011 – 24316002 Експертът маркетинг ще организира маркетинга и ще участва в рекламирането на продукцията, ще следи състоянието и тенденциите на пазарите и цените на аналогичните стоки, ще извършва маркетингови проучвания на пазарите, ще подготвя и предоставя периодично информация за състоянието им и тенденциите за развитието им, ще събира, обобщава и анализира информация за произвежданите продукти от конкурентни фирми. 6. Икономист търговия с код по НКИД 2011 – 26316022 Икономистът търговия ще отговаря за приемане на всички заявки на клиенти за доставка на стоки, ще отговаря за контрола и подпомагането на текущото обслужване на клиентите, ще отговаря за активното търсене и привличане на нови клиенти. 7. Шофьор лек автомобил до 9 места с код по НКИД 2011 -83222002 Шофьорът ще поддържа връзки и взаимоотношения с клиентите на СТЕАЛИТ ООД, ще отговаря за доставките на произведените продукти, като ги развозва до клиентите на фирмата. 63 678.65 71 930.68
Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по професионална квалификация за следните професии: 1. За длъжност - ръководител производствени технологии – обучение за част от професия по трета квалификационна степен икономист с код 345120, специалност индустрия с код 3451201 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; 2. За длъжност - счетоводител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; 3. За длъжност - мениджър проекти – обучение за част от професия по трета квалификационна степен офис - мениджър с код 346010, специалност бизнес – администрация с код 3460101 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; 4. За длъжност - експерт продажби - обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501, обучението е от втора степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа; 5. За длъжност - експерт маркетинг - обучение по професия сътрудник в маркетингови дейности с код 342020, специалност маркетингови проучвания с код 3420201, обучението е от втора степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа; 6. За длъжност - икономист търговия - обучение за част от професия по трета квалификационна степен икономист с код 345120, специалност търговия с код 3451202 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; 7. За длъжност - шофьор, лек автомобил до 9 места - обучение по професия куриер с код 840100, специалност Логистика на товари и услуги с код 8401001, обучението е от втора степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа. Броят на учебните часове за предвидените обучения за придобиване на професионална квалификация и за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоретично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 2, т. 2 и ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение с придобиване на степен на професионална квалификация - свидетелство за професионална квалификация и за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “СТЕАЛИТ” ООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на произвежданите от предприятието асортименти и тяхното предлагане на пазара. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. Предвидените обучения по професионална квалификация са съобразени напълно с спецификата на новоразкритите работни место и са необходими за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група. 8 100.00 8 100.00
Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За част от новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език, както следва: 1. Ръководител производствени технологии; 2. Мениджър проекти; 3. Експерт продажби; 4. Експерт маркетинг; 5. Икономист търговия. Обученията по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език са необходими за извършване на преките задължения на лицата от целевата група и при изпълнение на ежедневните задачи. За посочените позиции използването на чужд език е задължителен предвид това, че предприятието има дългогодишни чуждестранни клиенти, което предполага, че при работа с документацията на предлаганите стоки и комуникацията с чуждестранните клиенти ще е необходимо лицата от целевата група да владеят поне средно ниво на английски език. За позицията счетоводител се предвижда обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Длъжността изисква работа със счетоводни документи, работа със синтетични и аналитични счетоводни сметки, платежни документи, разчетно-платежни ведомости и др. В тази връзка обучението по дигитална компетентност е необходимо за изпълнение на ежедневните задължения и отговорности за конкретната позиция. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “СТЕАЛИТ” ООД, както и ще спомогне за тяхната увереност по време на кореспонденцията на документи, фактури и др. и комуникацията с клиентите на кандидата. 3 750.00 3 075.00
Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на новоназначените лица от целевата група. Съгласно изискванията, “СТЕАЛИТ” ООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Основната дейност на фирмата се изразява в производство на калциеви, литиеви, натриеви, литиеви комплексни и алуминиеви комплексни смазки (греси) и моторни, индустриални, трансмисионни масла и консервационни състави за защита на метали от корозия, контрол, изпитване и продажба на крайния продукт. Производственият процес във фирмата се извърша с помощта на следното оборудване, което е собственост на “СТЕАЛИТ” ООД: 1.Реактори – за производството на греси; 2.Химически реактор за работа под налягане Химически реактор открит; 3.Газова подгряваща инсталация с топлоносително масло; 4.Електрически смесители; 5.Автоматизирана инсталация за регенерация на отработени масла модел LYE 1000; 6.Хомогенизатори – 3 бр.;7.Помпи за масла и греси – 15 бр.;8.Възел ПФК - 7 бр.;9.Метални резервоари;10.Висок повдигач;11.Контролно-измервателна апаратура;12.Мотокар 3,3 т/м;14.Транспортни средства - Товарен автомобил МАН, Товарен автомобил Мерцедес 814, Товарен бус, и 2 бр. пикапи – служат за доставка на продуктите на фирмата до крайни клиенти, дистрибутори и търговци;15.Ел.агрегати - 2 бр.;16.Компресор 200l,500l/min,3kw. Видно от изброеното оборудване фирмата разполага с необходимото оборудване за извършване на производствения процес. Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда да се закупят следните ДМА, за следните новоразкрити позиции: За длъжност - шофьор, лек автомобил до 9 места се предвижда да се закупи 1 бр. лекотоварен автомобил, с който служителят ще извършва основните си задължения, а именно да извършва доставки на произведените продукти от фирмата. Лекотоварният автомобил, който се предвижда да бъде закупен е: 1 бр. лекотоварен автомобил с двигател – дизел, работен обем на двигателя -1461 см3, максимална мощност (kW) – 55, полезен товар - 750 кг. Цена - 21 546,00 без ДДС. За лекотоварният автомобила се предвижда се се сключи застраховка – 1500, 00 лв. без ДДС. Обща стойност за лекотоварният автомобил 23046,00 лв. без ДДС (процедурата е с пряко възлагане, тъй като е под 30 000 лв. без ДДС- чл. 9 от ПМС 118/2014г.) За останалите 6 позиции: Ръководител производствени технологии, счетоводител, мениджър проекти, експерт продажби, експерт маркетинг и икономист търговия се предвижда да се закупи оборудване, което ще се ползва пряко от 6-те лица от целевата група по изброените позиции, както следва:  4 бр. преносими компютри тип: лаптоп капацитет RAM: 8 GB, капацитет HDD: 1000 GB. Обща стойност за 4 бр. 5400,00 лв. без ДДС;  2 бр. компютърни конфигурации PC- Процесор 2.7 GHz Памет обем 4 GB Графична карта 1024 MB Твърд диск 500 gb Обща стойност за 2 бр. 1800,00 без ДДС  3 бр. периферни устройства 3 в 1 Color Laser Multifunctional Копир Принтер Скенер – Цветен, Черно-бял печат -16 стр. / минута, Цветен печат - 4 стр. / минута, Размер на хартията - A4. Обща стойност за 3 бр. 1650 лв. без ДДС Обща стойност за IT процедурата – 8850,00 лв. без ДДС - (процедурата е с пряко възлагане, тъй като е под 30 000 лв. без ДДС- чл. 9 от ПМС 118/2014г). Чрез закупуване на изброените ДМА за посочените позиции ще се обезпечават по-добри резултати по отношение на квалификацията на служителите и качеството на предлаганите продукти и дистрибуция, както и мотивиране дългосрочните отношения служител-работодател. 31 896.00 31 896.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).