Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The implementation of the project "Dynamico" will support the development of LIFE CONCEPT Ltd. - a newly established enterprise that will provide services through an innovative agency for architecture and interior design. The company will develop its economic activity in M 74.10 Specialised design activities, which falls entirely within the scope of the creative industries in a sector related to overcoming European and regional challenges. Customized interior design services will be provided through a creative and individual approach with focus and care for nature, the environment and society.
The project support will lead to a sustainable economic presence on the Bulgarian and European market, sustainability of the created work places and revenue growth through the realization of the entrepreneurial idea of the enterprise, the project envisages the realization of the following main activities:
1) Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market (products - goods and/or services);
2) Project visualization activity.
The activities will be implemented through the formation of a qualified team for the realization of the entrepreneurial idea market, the purchase of specialized equipment and materials, assigning external services to rent a work space, market analysis and activities for visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 1: (ЧАСТ 1) Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на основната и първите три специфични цели на проекта "Dynamico", а именно да се сформира подходящ квалифициран екип, да се осигурят необходимите специализирани материални и нематериални активи, както и да се осигури извършване на пазарен анализ, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея и гарантиращи техническата осъществимост на проекта за създаването на агенция за интериорен дизайн. Ще се предлагат услуги по създаване на различни интериорни решения, включително услуги за създаване, разработване и консултации в областта на промишления дизайн - най-вече при проектиране и дизайн на мебели и разнообразни продукти за обзавеждане, специфични дизайнерски решения за клиентите на агенцията с екологична тематика, включително и за преработка на съществуващи мебели или чрез използване на различни материали, което пряко ще спомогне доброто конкурентно позициониране на услугите на дружеството както на българския, така и на европейските пазари. Дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги) ще бъде изпълнена на отделни етапи, както следва: Етап 1. Формиране на квалифициран работен екип Основна цел на този етап е пряко свързана с развитие на организационния капацитет и човешкият капитал на новосъздаденото предприятие ЛАЙФ КОНСЕПТ ЕООД и осъществяването на проекта, като ще бъде сформиран екип от квалифицирани лица, които притежават необходимата степен на знания и умения в областта на предприемаческата идея. Тяхното образование, професионален опит и лични способности кореспондират и ще кореспондират с предоставяните от агенцията за интериорен дизайн услуги - интериорен дизайн и проектантски услуги за създаване и разработване на различни решения за вътрешно обзавеждане. Лицата ще бъдат назначени на следните позиции и ключови длъжности - съответно по НКПД 2011 с месторабота в гр. Пазарджик, описани подробно в т. 9 от формуляра, като всяко от тях е пряко свързано с разработка на интериорни проекти за дизайн, проектиране на мебели и друго интериорно проектиране, пряко свързано с предоставяните от компанията услуги: - Художник, проектант, 18 месеца, 8 ч., трудов договор (Елица Стефанова Станева - Предприемач); - Архитект, интериор, 18 месеца, 8 ч., трудов договор (Ива Христова Цаловска-Ценкова - Експерт); - Интериорен дизайнер, 17 месеца, 4 ч., трудов договор; - Чертожник, 2 месеца, 4 ч., трудов договор. Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 2. Осигуряване на необходимите специализирани активи и материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимите специализирани активи и материали, които ще гарантират техническата осъществимост на проекта. Доставката им ще се извърши в работното помещение на компанията в гр. Пазарджик: - Графична система - тип 1, 2 бр. - Графична система - тип 2, 1 бр. - Работна станция с монитор, 1 бр. - Сървър с харддискове, 1 бр. - Графичен таблет, 1 бр. - Принтер (А3), 1 бр. - Дизайн софтуер, 1 бр. (следва продължение в ЧАСТ 2) 249 480.00 195 025.06
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 2: (ЧАСТ 2) Предвидените специализирани активи пряко способстват за предоставянето на висококачествени услуги в областта на интериорния дизайн, като ще: - позволяват използването на различни софтуерни програми и са пряко свързани с предоставянето на планираните услуги (чрез работната станция с монитор и двата вида графични системи в качеството им на основни инструменти за работа на планираните 4 лица проектанти и чертожник); - способстват създаването на цветни и нагледни разпечатки във формат А4 и А3 или компютърни визуализации за представяне, обсъждане и визуално детайлизиране на отделните компоненти в дизайнерските решения на място в обектите или в офиса (чрез графичния таблет и планирания за закупуване принтер); - позволяват съхранението и управлението на информацията по работените файлове за всеки отделен проект за интериорен дизайн и наличните електронни графични библиотеки, както и предоставяне на отдалечен достъп (ако такъв) е необходим поради обема на файловете (чрез сървъра с харддискове); - позволяват отдалечен достъп на екипа и клиентите до съответните работни проекти (чрез дизайн софтуера), както и способстват за създаване (от страна на екипа на интериорната агенцията) и избор (от страна на клиентите) на разнообразни текстури, цветове, видове материали и стилове в компютърни модели, което ще позволи по-лесното сравнение и подобрена визуална представа на клиента за пространството и предлагания интериорен дизайн. Чрез планирания за закупуване софтуер клиентите ще могат да допълват с коментари поставените към дизайнерите изисквания, като ползването на този актив е с ключово значение за качеството на предоставяните услуги и съкращаването на някои разходи на дружеството като пътни и комуникационни разходи. Всички изброени материални и нематериален активи са от изключителна важност, като без подкрепа по настоящия проект не биха могли да бъдат придобити в ранната фаза на развитие на компанията. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 3. Осигуряване на външна експертиза за изработване на пазарен анализ Необходимо е да бъде изработен пазарен анализ, чрез който да бъде получена конкретна, задълбочена и обективна информация, която да подпомогне вземането на стратегически решения относно перспективите за развитие на услугите на интериорната агенция. Фокусът на анализа ще бъде в извеждането на конкретни препоръки за разширяване обхвата на услугите и пазарно позициониране към външните европейски пазари. Предлагането на различни решения и услуги за интериорен дизайн е голямо, като очакванията са предприятието да разшири присъствието си чрез следване на изведените от пазара конкретни препоръки. Очакваната продължителност на този етап е през първите 6 месеца от изпълнение на проекта. Всички планирани назначения по длъжности, доставки и услуги по проекта са реалистични и технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, в съответствие с хоризонталните политики за устойчиво развитие и равнопоставеност и недопускане на дискриминация, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020 при спазване на най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи. 0.00 6 689.04
Дейност 2 Дейност за визуализация на проекта: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на петата специфична цел на проекта "Dynamico", а именно да се осигурят съответните задължителни мерки за информиране и публичност (визуализация) на проекта. С изпълнението на дейността ще се гарантира спазването на всички изисквания и правила за визуализация и публичност на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, като се осигури популяризиране на финансиращата програма, изпълнението на проекта и неговата полза за ЛАЙФ КОНСЕПТ ЕООД като стартиращо предприятие и бенефициент по BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020. В изпълнение на дейността по визуализация на проекта, ЛАЙФ КОНСЕПТ ЕООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­-2020 г., а именно: 1. При изпълнението на всички дейности ще бъдат предприети мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, като изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския фонд за регионално развитие, Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъдат публикувани кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на ЛАЙФ КОНСЕПТ ЕООД, както и 2 бр. кратки съобщения до медиите, също публикувани на интернет страницата на дружеството; - ще бъдат поставени 2 бр. плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на екипа по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет на Република България. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани вследствие финансовата помощ на оперативната програма чрез публикации в интернет страницата и страницата в социалните медии (facebook) на студиото. 520.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).