Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project "New work places and sustainable employment in VICTORIA-NAIS LTD" aims:
"To create the conditions for sustainable employment and professional realization of unemployed and/or inactive persons in the field of mediation in the purchase and sale of real estate".
Specific objectives of the project:
1. To create new jobs for youth under 29 years old, the unemployed and/or inactive persons over 30 years and persons over 54 years for work on perspective professions and positions in VICTORIA-NAIS LTD.
2. To ensure a sustainable and long term employment of new hired employees.
3. The Acquisition of knowledge, skills and experience of new hired persons during employment,for effective professional development in the field of trade in real estate.
These objectives will be achieved through the following activities:
Activity 1: Organisation, management and control of project activities;
Activity 2: Publicity and visualization of project activities
Activity 3: Provision of equipment for new jobs in VICTORIA-NAIS LTD.
Activity 4: Conducting selection and choice of unemployed/inactive persons to work in VICTORIA-NAIS LTD.
Activity 5: Provide employment for the unemployed/inactive persons in VICTORIA-NAIS LTD.
Through the realization of these activities will achieve the following results:
* for 7 unemployed/inactive persons (one of them under 29 years old and three of them over 54) employment will be provided (min 1 year) in VICTORIA-NAIS LTD., the position: Real estate agent
* an equipment will be provided for the 7 new work places to ensure effective flow of the work processes in the company. 
* at least 4 from new openned work places wil be saved after the end of the project. 
The project will focus on occupational integration of some of the most vulnerable groups in the labor market: young people, the long-term unemployed and/or inactive persons over 54 years.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управлениe, координация и вътрешен контрол на проекта и планираните дейности: Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на предвидените дейности по проекта. Ще се сформира 3-членен управленски екип, избран на база квалификация и опит в областта, както следва: - Ръководител - Технически сътрудник/координатор - Счетоводител За целите на проекта към екипа е привлечен ръководител с необходимия професионализъм, като изборът е направен след предварителен подбор на база квалификация и опит, които може да бъдат проследени в приложената автобиография . За ръководител на екипа е посочена Мария Петкова, която притежава опит в успешното реализиране на няколко проекта по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси, свързани с подбор, обучение, осигуряване на дългосрочна заетост и интеграция на уязвимите групи на пазара на труда. Притежава богата квалификация и опит в сферата на сделките с недвижими имоти и ще бъде ментор на ново наетите в процеса на въвеждането им в професията на агенти по покупко-продажба на недвижими имоти. Мария Петкова е експерт счетоводител и деловодител. Координаторът по проекта, ще обезпечава технически документооборота по него, а счетоводителят ще гарантира финансовото планиране и отчетност и ще бъде финансово отговорно лице по проекта. Счетоводител на проекта ще бъде Славка Чоплишка, която и към настоящия момент осчетоводява дейността на ВИКТОРИЯ-НАЙС ООД, познава в детайли спецификата в бранша, ползва се с доверието на управителя и работят успешно в екип. Екипът ще има за цел добро управление на проекта, организиране, контролиране и отчитане на цялостното му изпълнение. Ще се извършва непрекъсната координация между членовете му за по-добро изпълнение на задачите по всяка дейност. Ще се заложи на екипна работа и прозрачност при извършване на дейностите, което да гарантира успешното управление на самия проект. Екипът своевременно ще планира, подготвя и организира изпълнението на всяка дейност, като ще се грижи за навременното постигане на заложените индикатори и резултати. Също така, в рамките на тази дейност екипът ще изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се реализира посредством следните основни етапи: - Сключване на граждански договори с членовете на екипа; - Изготвяне на месечни планове за конкретните задачи и отговорности, които ще бъдат разработвани от ръководителя на проекта, съгласувани от другите двама членове и ще бъдат утвърждавани от управителя на фирмата; - Ежедневна организация, контрол и изпълнение на дейностите на база на изготвените планове и в съответствие с проектното предложение; - Отчитане на изпълнението - чрез ежемесечни отчети за напредъка и технически и финансови отчети към УО Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОП РЧР. И тримата представители на управленския екип, ще провеждат подбор на кандидатите за новооткритите работни места, ще съблюдават стриктно спазването на изискванията за публичност и визуализация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.“ и дейностите по осигуряване на оборудване за новите работни места. За целия период на проекта - 15 месеца, екипът се ангажира да осигури благоприятен микро климат на работното място, за да се гарантира ефективната работоспособност и мотивираност на привлечения персонал. Членовете на екипа ще сключат граждански договори за целите на проекта, като се гарантира изплащане на възнаграждения с включени осигуровки, съгласно българското трудово законодателство. За реализирането на дейността ще се осигурят всички необходими консумативи за гладкото обезпечаване на административното обслужване. 9 137.84 9 103.59
Дейност 2: Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта: Дейността се изразява във визуализация на безвъзмездната помощ от Европейските Структурни и Инвестиционни Фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се гарантира приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Заинтересованите лица ще бъдат информирани, че дейността на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД е подкрепена от Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси. Тази дейност ще се реализира в две насоки: От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевата група да участват в проекта. По този начин, освен че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за обучение и осигуряване на заетост по настоящия и бъдещи проекти. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички участници в проекта, всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с него. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Пловдив, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта от 15 месеца: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група посредством публична презентация, разпространение на рекламно информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупеното оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страниците за недвижими имоти, в интернет медии и в социалните мрежи. 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на операцията сред свои партньори, клиенти и сред обществеността в населеното място, където ще се реализират проектни дейности - град Пловдив. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с проекта. 1 827.57 1 800.00
Дейност 3: Осигуряване на оборудване за целите на новите работни места във ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД: Настоящото проектно предложение има за цел откриване и оборудване на нови работни места. Според нуждите на всяко новооткрито място се планира закупуване, внедряване и застраховане на оборудването за по-ефективно изпълнение на дейността. Тази дейност е необходима, тъй като фирмата към момента не разполага с нужното оборудване и обзавеждане за новооткритите 7 работни места. Фирмата планира за реализирането на целогодишно качествено обслужване на своите клиенти, да разшири обхвата си на дейност и да предлага по-гъвкави форми на работа, удобни за клиентите, като така ще повиши качеството на услугата. Посредством осигуряване на ново и качествено оборудване за новосъздадените работни места, ще се допринесе за бързото и ефективно навлизане в професията и високата степен на удовлетвореност на ново наетите лица. Посредническите услуги в съвременните условия изискват добри условия на труд и използване на най-нови технологии, чрез които да се осигури бързо, гъвкаво и ефективно обслужване на клиентите. Доброто качество на обзавеждането и оборудването в двата офиса и в полеви условия е от съществено значение и за цялостния имидж на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД пред клиентите. Затова инвестициите в модерни ергономични и енергийно ефективни технически средства и обзавеждане е изключително важно. При реализирането на дейността, за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. За да се обезпечи трудовата дейност и да се гарантира бърза и качествена услуга на клиентите на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД, за новоназначените на длъжност Агент, недвижими имоти ще е необходимо следното оборудване: * Лек автомобил, с който агентите да осъществяват огледите на недвижимите имоти, заедно с клиентите; да достигат своевременно и надеждно до всяка точка на града и околността, със служебна цел. Автомобилът ще се използва от всички ново наети, в зависимост от поетите ангажименти и отдалеченост на обекта. * Мобилни телефони, с които да се поддържа служебната комуникация и да се ползват приложения за навигация, за бързото и безпроблемно достигане до обекта за оглед, клиента или административни офиси на институции; с възможност за бърз достъп до интернет в полеви условия, за онагледяване на информация пред клиента и проучване в база данни * Преносими компютри, за осъществяване на бърз достъп до базата данни; за презентация и визуализация на предлаганите имоти пред клиента и оформяне на документация. Цялото предвидено за закупуване оборудване е предназначено за извършване на ежедневната трудова дейност на брокерите. Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата им самостоятелна и всеки да има необходимите условия за качествено изпълнение на служебните си задачи. За цялостното обезпечаване на дейността ще бъде осигурено допълнително оборудване, което е извън допустимите разходи по проекта. За опазване на закупеното имущество и гарантиране неговото използване за периода на проекта, ще бъде направена застраховка имущество. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: - Проучване на оферти и изпращане на официална покана/заявка за доставка. - Избор на изпълнител за доставка и сключване на договор. - Доставка и монтаж, провеждане на инструктаж. - Тестване на оборудването и окончателно приемане с приемо-предавателен протокол. Всеки етап от изпълнението на дейността ще бъде под контрола и мониторинга на екипа по управление на проекта, с водене на документация и подробна отчетност пред УО и управителя на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД. 28 797.20 28 783.95
Дейност 4: Провеждане на подбор и избор на безработни и/или неактивни лица за работа във фирма ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД: Дейността цели да се осъществи набор на безработни и/или неактивни лица за наемането им като Агенти, недвижими имоти към ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД. Подбраните лица ще получат възможност за включване в устойчива заетост, в екип от консултанти по сделките с недвижими имоти. Ще бъдат подбрани 7 лица на длъжността "Агент, недвижими имоти", с код 3334 от НКПД , както следва: 1 безработен младеж до 29 г. и 6 икономически неактивни лица над 30 г., като голяма част от тях (поне трима) ще бъдат трайно безработни или неактивни лица над 54 г. Необходимостта от точно този брой и тип длъжност произхожда непосредствено от два фактора : - фирмената стратегия на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД за развитие на дружеството и неговия пазарен дял - анализ на нуждите и възможностите на целевата група от безработни и неактивни лица на пазара на труда в региона на Пловдив Към момента ВИКТОРИЯ-НАЙС разполага с трима служители, с които не успява да обхване пазара на недвижими имоти в Пловдив, поради големите му мащаби. Виждайки потенциала в сферата на жилищното посредничество, ръководството на ВИКТОРИЯ-НАЙС иска да предостави възможност за професионално развитие на хора, които на база своите умения и мотивация, да стабилизират както професионални си живот, така и икономическото си състояние. За да заработи фирмата ефективно е необходим голям екип, който да може да обслужва потока от клиенти бързо и ефективно. В голям университетски център като Пловдив, отдаването под наем на имоти в края на лятото и началото на есента, когато е началото на учебната година е изключително голямо и за следващия такъв период през 2016 г. ВИКТОРИЯ-НАЙС се надява да разполага с количествено и качествено подготвен екип, който да гарантира първокласно обслужване на търсещите и предлагащи имоти лица. Затова ще бъдат разкрити 7 нови работни места в двата офиса, в които дружеството извършва дейността си. За набирането на кандидатите ще се търси както съдействие от Бюрата по труда в региона, така и пряк контакт с местната общност и използване на мерките по публичност и визуализация по проекта. Не на последно място, ще се разчита и на уеб-базираните портали за трудово посредничество, както и на лични контакти и препоръки. Изборът на служители ще бъде направен от комисия на ВИКТОРИЯ-НАЙС по предварително определени обективни критерии. Те ще бъдат максимално широки с цел да се даде възможност на повече лица да кандидатстват за длъжността. При избора няма да се поставят ограничения за образование, опит и ценз, като по този начин се цели ефективно трудово и социално включване на неактивни и безработни лица отдалечени от пазара на труда. За предимство ще се считат минимум средно образование, владеенето на чужди езици, компютърна грамотност, както и личните контакти на кандидатите и възможността им за развиване на нови. Лични качества, като общителност, приветливост и умения за убеждаване, са част от необходимите за изпълняване на длъжността Агент, недвижими имоти. Доброто познаване на градската инфраструктура и притежанието на свидетелство за управление на МПС и личен автомобил биха били от полза на кандидатите при подбора. За да се гарантира качество на работата на заетите лица и устойчива и дългосрочна професионална реализация като Агенти, недвижими имоти, след наемането им те ще получат ценни професионални съвети, насоки и препоръки от брокерите, с дългогодишен стаж, работещи във фирмата. Предаването на опита им в практически ситуации, ще бъде безценен ориентир в по-нататъшната самостоятелна дейност на новонаетите агенти. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни и/или неактивни лица, като с приоритет ще бъдат избирани младежи до 29 г., продължително безработни на възраст от 30 до 54 г. и неактивни лица над 54г. ВИКТОРИЯ-НАЙС си поставя за цел поне 60% (четирима) от подбраните 7 лица да попадат в една от тези категории. 0.00 0.00
Дейност 5: Осигуряване на заетост за подбраните безработни/неактивни лица във ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД: В рамките на тази дейност ще се сключат трудови договори със селектираните безработни и неактивни лица: седем безработни/неактивни лица за длъжността Агент, недвижими имоти, с код 3334 от НКПД. Договорите и със седмината ще бъдат срочни за период от 12 месеца, с възможност за удължаването им за минимум още 12 месеца. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на придобилите опит в областта на имотното посредничество, за период от минимум 12 месеца. Целта на дейността е да се осигури заетост на седем безработни и/или неактивни лица и да се създадат необходимите условия за постигането на устойчива заетост. С подбраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори (за 1 година) с опция за удължаването им, за показалите добри резултати в работния процес. За позицията ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост правата и отговорностите им. Основните дейности, които ще изпълняват назначените Агенти, недвижими имоти, заложени в длъжностната им характеристика ще бъдат следните: • Подготовка на оферти; • Провежда огледи на имотите предлагани от дружеството; • Набира информация свързана с предлаганите на пазара имоти; • Подготвя необходимата информация и документи, свързани с оферирането към клиенти; • Води преговори с клиенти на фирмата във връзка с условията на сделките; • Подготвя всички технологични етапи по сключването на сделката; • Проучване и анализ на тенденциите на пазара; • Поддържане на отношения с клиенти и привличане на нови. Всички ново наети брокери трябва да спазват правилата за здравословни и безопасни условия на труд, противопожарните и санитарно-хигиенните изисквания, както и да носят материална отговорност във връзка с опазването на повереното им оборудване. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес и да се учат допълнително чрез опита си. Екипът на ВИКТОРИЯ-НАЙС ЕООД ще инвестира собствено време и усилия, за да получат назначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане на възнагражденията и осигуровките на назначените служители. Ще бъдат осигурени оборудвани работни места. След края на срочните трудови договори поне на четирима от назначените ще се предложат нови трудови договори за период от още 12 месеца. Това гарантира запазване на минимум 60% от откритите нови работни места и след края на проекта. 51 615.84 51 506.63

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).