Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 781 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project "Higher qualification-a key factor for increasing efficiency and competence-a guarantor of sustainable professional realization" is aimed at training in the subject Business Administration and English language key competence of employed persons working under labor agreements at NASI EOOD, Multiprofile Hospital for Active Medical Treatment-Elin Pelin EOOD and Multiprofile Hospital for Active Medical Treatment-Svoge EOOD, and wishing to increase their skills and competencies.NASI EOOD is a Vocational Training Center licensed by the National Agency for Vocational Education and Training/License№200312071/and having 25 years of extensive experience in vocational education and key competence training.Through highly qualified lecturers, it will provide the target group with effective training that fully covers the needs of the employer in the day-to-day implementation of the activity and working process.It will provide quality training, covering all the necessary educative materials, as well as excellent equipment that fully complies with the State Educational Standards(SES)
The following activities will be implemented in relation to the Project realization:
Activity1-Providing training for the acquisition of the third degree of professional qualification in the profession Office Manager, specialty Business Administration
Activity2-Providing training for the acquisition of the Key Competence 2 in "Foreign Language Communication"-English Language-three levels of one hundred teaching hours each,according to the European Qualifications Framework, the levels will be determined after completing an entry test by the learners
The above listed activities are aimed at enhancing the knowledge and skills of employed persons, which guarantees their sustainable employment and increased career development opportunities.Employers will rely on a competent human resource on the grounds of increased skill adequacy,according to the current needs in the field of their activity
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на трета квалификационна степен по специалност "Бизнес - администрация" - код по СППОО 3460101, професия "Офис - мениджър" - код по СППОО 346010. : Основната цел на Дейност 1 е чрез предоставяне на професионално обучение по специалност "Бизнес - администрация", професия "Офис - мениджър" да се повиши професионалната квалификация на заетите лица в "НАСИ" ЕООД, "МБАЛ - Елин Пелин" ЕООД и "МБАЛ - Своге" ЕООД. Предвиденото професионално обучение съответства на необходимостта на работодателите от заети лица, притежаващи способности за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и качества за адекватно и бързо решаване на проблеми. Необходимо е да притежават добри комуникативни умения, свободно боравене с компютърни конфигурации и най - често използваните периферни устройства. Обучението по Дейност 1 се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение и е включено в Списъка на професиите за професионално образование и обучение (СППОО). При успешно завършване на обучението лицата ще придобият трета степен на професионална квалификация, удостоверено със Свидетелство - образец 3-54 на МОН. Лицата включени в целевата група ще бъдат разпределени в групи, включващи не повече от 15 лица всяка. Обучението ще се проведе изцяло в присъствена форма. Информация за обучението: 1. Наименование на обучаващата организация - "НАСИ" ЕООД; 2. Номер на лицензията от НАПОО - 200312071; 3. Наименование и код на професията, и код на специалността - професия "Офис -мениджър", код по СППОО 346010, специалност "Бизнес - администрация", код по СППОО 3460101; 4. Хорариум на обучението - 960 учебни часа; 4.1. Теория - 400 учебни часа; 4.2. Практика - 560 учебни часа; 5. Брой на обучаваните лица - 85 лица; 6. Документ, доказващ завършеното обучение - Свидетелство за професионална квалификация 3-54 на МОН. Учебната програма съдържа следните модули, съгласно държавните образователни изисквания: МОДУЛ 1 – ОБЩА ИКОНОМИЧЕСКА ТЕОРИЯ МОДУЛ 2 – БИЗНЕСКОМУНИКАЦИИ И ПРЕГОВОРИ МОДУЛ 3 - ФИРМЕНО ПРАВО МОДУЛ 4 - СЧЕТОВОДСТВО НА ФИРМАТА МОДУЛ 5 - ПАРИ, БАНКИ И ПАРИЧНА ПОЛИТИКА МОДУЛ 6 - АНГЛИЙСКИ ЕЗИК ПО ПРОФЕСИЯТА МОДУЛ 7 - ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД МОДУЛ 8 - КОМПЮТЪРНА ГРАМОТНОСТ- WINDOWS, WORD, EXCEL, POWER POINT, INTERNET МОДУЛ 9 - КОМПЮТЪРЕН МАШИНОПИС И ДЕЛОВА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ МОДУЛ 10 - УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ МОДУЛ 11 - ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО И СРЕДЕН БИЗНЕС МОДУЛ 12 - МАРКЕТИНГ И МЕНИДЖМЪНТ НА ФИРМАТА МОДУЛ 13 - ИКОНОМИКА НА ФИРМАТА МОДУЛ 14 - ФИРМЕН ВЪНШНО-ТЪРГОВСКИ БИЗНЕС МОДУЛ 15 - ФИНАНСИ МОДУЛ 16 - ФИНАНСОВ И ДАНЪЧЕН КОНТРОЛ Етапите за изпълнение на Дейност 1 ще бъдат следните: 1. Изготвяне на поименен списък на лицата, разпределени по групи; 2. Застраховка на всички лица, включени в професионалното обучение; 3. Определяне на материално-техническата база за провеждане на обучението; 4. Изготвяне на учебна програма за всяка отделна група с цел конкретизиране на теми, дни, часове, място и преподавателски екип; 5.Предоставяне на оригинални учебни материали, обезпечаващи учебния процес; 6.Изготвяне на месечни присъствени форми; 7. Назначаване на изпитна комисия за провеждане на държавни изпити по теория и практика; 8. Периодичен вътрешен контрол на качеството на обучение, обратна връзка с курсисти; 9. Изготвяне на документацията, съпътстваща цялостния процес на обучение - лични картони, протоколи от проведени междинни тестове по модули, заповеди, протоколи от държавни изпити и други; 10. Издаване на свидетелство за професионална квалификация образец 3-54 на МОН на лицата, успешно положили държавен изпит. 153 000.00 151 200.00
Предоставяне на обучение за придобиване на Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - "Английски език" - три нива по сто учебни часа.: Същността на Дейност 2 е да се предостави обучение за придобиване на Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - "Английски език", триста учебни часа, три нива по сто учебни часа, съгласно Европейската квалификационна рамка, като нивата ще бъдат определени след попълване на входящ тест от обучаемите. Предвиденото обучение съответства на нуждите на работодателите от служители, свободно ползващи английски език - писмено и говоримо, при комуникация с клиенти и партньори на фирмите. Динамиката на развитие в сферата на здравеопазването и образованието налага тази необходимост. Подборът на лицата за включване в обучение по английски език ще се извърши след провеждане на входящ тест за определяне на нивото на познания от обучаващата организация "НАСИ" ЕООД. Лицата, включени в обучението, ще бъдат разпределени в групи не надвишаващи 15 лица, съобразени с нивото на владеене на английски език, като целта е постигане на максимална ефективност от обучението. Обучението по Дейност 2 ще се проведе в присъствена форма. След приключване на всяко ниво ще бъде проведен междинен тест, а след приключване на трите нива - окончателен тест. При провеждане на обучението ще бъдат предоставени оригинални комплекти учебни материали. Обучаемите ще получат документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. Информация за обучението: 1. Наименование на обучаващата организация - "НАСИ" ЕООД; 2. Хорариум на обучението - 300 уч. часа, три нива по 100 уч. часа; 3. Брой на обучаваните лица 85 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - Удостоверение. Учебната програма по английски език е насочена към овладяване и придобиване на знания и умения, свързани с общуването и увеличаване компетентностите на обучаемите. Програмата позволява гъвкаво прилагане на изискванията за постигане на желаните нива на знания и умения по английски език в съответствие с нуждите на работодателя. Тематичните области, езиковите средства, речевите и писмените дейности в програмата са съобразени с интересите, възрастта и нивото на лицата, включени в обучението. Програмата следва спираловидния принцип на повторяемост и постепенно разширяване на знанията, уменията и компетентностите, отнасящи се за всеки следващ етап на обучение. Обучението по английски език се осъществява чрез: - прилагане на личностно-ориентирано обучение, индивидуализиран подход; - прилагане на дейностно-ориентиран подход с акцент върху практическото приложение на езика; - метода на преподаване от лесно към трудно, от изучено към ново; - интегрирано изграждане на четирите езикови умения с акцент върху развиването на говорните и писмени компетентности; - общуване на английски език по време на занимания (български език се използва при необходимост). Етапите за изпълнение на Дейност 2 ще бъдат следните: 1. Провеждане на входящ тест и определяне на нивото; 2. Изготвяне на поименен списък на лицата разпределени по групи, съобразно резултатите от положения тест; 3. Определяне на материално-техническата база за провеждане на обучението; 4. Изготвяне на учебна програма за всяка отделна група с цел конкретизиране на теми, дни, часове, място и преподавателски екип; 5. Предоставяне на необходимите учебни материали за провеждане на качествено обучение по теория и практика; 6. Изготвяне на месечни присъствени форми; 7. Предоставяне на квалифицирано и качествено обучение от преподавателския екип; 8. Провеждане на междинни и окончателен тест; 9. Периодичен вътрешен контрол на качеството на обучение, обратна връзка с курсисти; 10. Изготвяне на документация, съпътстваща обучението; 11. Издаване на Удостоверение за преминато обучение по Ключова компетентност 2 - "Английски език" на успешно положилите окончателен тест обучаеми лица. Прилагаме сканирано копие на Удостоверение за завършено обучение по КК2. 59 500.00 59 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).