Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project is related to provision of services for preparation of architectural projects by encouraging the activity of an architecture bureau. Within the project it will be prepared commercialization and market realization of design service, covering all parts of the investment projects (architectural, constructive, plumbing, heating, ventilation and air conditioning, energy efficiency, safety and health plan, fire safety, technological, landscaping, interior and furnishing, preliminary sanitary control, etc.).
The project team will carry out 2 activities:
1) Realization of the entrepreneurial ideas on the market - 4 experts will be hired in stages. (Architect 1, 2 and 3 and Draftsman), incl. disabled person. The activity continues with selection and hiring of a workplace in Lovech. At the same time, a supplier selection procedure will be carried out and a PC configuration will be purchased and implemented - 4 pcs., Multifunctional device - 1, LS Printer-1, Server system - 1 pc. and Project Design software-1pcs. The staff will be involved in development of software packages of construction and building elements, basic computer animations for visualization of facades and finished structures, documents for registration under the Chambers of Architects and Engineers in Investment Design, etc. To promote the sales and commercialization of services, a contractor will be selected to develop a Marketing Plan for Market Implementation of Architectural Design Services - 1 pc. Its presence will give an objective view of the state of the market and will mark approaches to promote sales. The project ends with creation and launching of the web-site of the enterprise-1pc.
2) Project preview - the activity will be implemented with strict observance of the requirements for visualization, awareness and publicity.
After the end of the project, the company will retain on the labor contract and under the same conditions all the team members, incl. the person with disability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предпр. идеи - част 1(дейността се осъществява чрез наемане на квалиф.персонал-4бр.,наем на раб. помещение–1бр., закупуване на Софтуер за проектиране-1бр., Комп.конфигурация- 4бр.,Мултифункционално устройство-1бр., ШФ принтер-1бр. и Сървърна система-1бр., Маркетингов план за паз. реализация на услуги по арх. проектиране-1бр. и създаване на Интернет страница на канд.-1бр.): В рамките на тази дейност ще бъде нает квалифициран персонал – 4 бр. /Архитект 1–1бр., Архитект 2– 1бр., Архитект 3–1бр., и Чертожник–1бр/. Персоналът ще бъде наеман поетапно. Проектът ще стартира със сключване на трудов договор с Предприемача /Архитект 1/ с необходимата експертиза в областта на предприемаческата идея и при спазване на изискванията от Условията за кандидатстване. Той ще бъде ангажиран на трудов договор за 8 работни часа на ден при пълна месечна заетост от 18 месеца. Предприемачът /Архитект 1/ ще подготви необходимите документи за регистрация в съответната териториална камара, съгласно изискванията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). Работата на Архитект 1 продължава с подготовка на комплект софтуерни обекти на строителни конструкции и елементи, които ще се ползват като базови при изготвянето на индивидуалните проекти на клиентите. След селектиране на предложения, ще бъде наето работно помещение-1бр. за период от 14 месеца в гр. Ловеч. То е необходимо за поместване на оборудването и създаване на работните места за екипа. След подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация компютърна конфигурация- 4бр., мултифункционално устройство-1бр., ШФ-1бр. и сървърна система-1бр., с които ще се извършват услуги по строително-информационното моделиране. Паралелно с това ще се организира доставката на софтуер за проектиране-1 бр. за изготвяне на архитектурните проекти, използващ перспективния т. нар. BIM модел. Той не НЕ подлежи на наемане/абониране/отдаване на лиценз,а ще бъде реално придобит от кандидата и ще отговаря напълно на изискванията за ДНА по процедурата. Чрез строително информационния модел (BIM) ще се съставя и управлява документацията за даден проект през целия му живот - от архитектурата, през инженерните специалности и строителите дейности и до последващата поддръжка на сградата. С BIM ще се създава модел на сгради, като се използват конструктивни и архитектурни елементи в реални размери, както и оборудване и обзавеждане, предоставено от производителите. Моделът използва софтуерни обекти за проектиране, вместо класическите използвани обикновени геометрични линии като основни елементи на чертежите. Така чрез създаване на 3D модел в реални размери могат почти автоматично да се получат точни количествени сметки и лесно да се засичат конфликти между отделните елементи на сградата. Грешките и разминаванията в проектирането ще бъдат избегнати и ще се намали значително необходимостта от проби и преразход на материали при строителството. Устройствата за строително-информационно моделиране имат следното предназначение: = компютърни конфигурации - 4 бр. Състоят се от подвижни станции със специализиран контролен монитор. Те са необходими за изготвяне на сегменти от цялостния поръчан архитектурен проект, по време на консултации, демонстрации и преговори на място при клиента. Взаимодействието „на едно бюро“ с потребителя на изготвяния проект при използване на технологии за физическа и информационна защита на хардуерната система е от ключово значение за съкращаване на предпроектната подготовка и постигане на пълно съчетание на изискванията и очакванията на клиента с характеристиките на крайния проект. = сървърна система – 1 бр. Системата е необходима за извършване на заключителен контрол на създаваните архитектурни и строителни инженерни проекти, поддържане на база данни от типови конструкции и елементи, както и готови проекти, архивиране и резервиране на работните варианти, изготвяни на преносимите работни станции, съхраняване на заявките и спецификациите, подадени от страна на клиентите. Работните станции на конфигурациите позволяват работа в режим на паралелна обработка на фрагменти от проектирането, което ще доведе от една страна до по-голяма сигурност при постигане на проектните параметри, а от друга – до намаляване на общото време за извършване на проектирането. 250 000.00 145 918.85
Реализиране на пазара на предпр. идеи - част 2(дейността се осъществява чрез наемане на квалиф.персонал-4бр.,наем на раб. помещение–1бр., закупуване на софтуер за проектиране-1бр., комп.конфигурация- 4бр.,мултифункционално устройство-1бр., ШФ принтер-1бр. и сървърна система-1бр., маркетингов план за паз. реализация на услуги по арх. проектиране-1бр. и създаване на интернет страница на канд.-1бр.): !!! Полето е продължение към дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемачески идеи" = широкоформатен принтер - 1 бр. Необходим е за автоматизирано изчертаване на изготвяните архитектурни проекти в съответните формати по БДС и със съответните цветове. = мултифункционално устройство - 1 бр. Предназначено е за разпечатване на документация във формат до А3, сканиране на скици и предварителни чертежи, както и за създаване на копия от оригиналите на документи за прилагането им според съответните изисквания за комплектност от наблюдаващия орган по проектирането. Дружеството планира да наеме Архитект 2 и Архитект 3 непосредствено преди пускането в експлоатация на новозакупените ДМА за строително-информационно моделиране. Предвижда се те да бъдат ангажирани за целите на проекта на трудов договор за 8 работни часа на ден при пълна месечна заетост за период от 12 месеца. Наличието на такава експертиза наред с тази на Архитект 1 допълва капацитета на дружеството да изпълнява всички части на архитектурното проектиране, което е от ключово значение за развитието на предприемаческата идея. След получаването на придобитото оборудване и проверките за свързаност, Архитекти 1, 2 и 3 ще бъдат ангажирани с пълното усвояване на режимите за паралелна обработка на данните по проектирането. Това ще позволи да бъдат изготвени хронометражи на типови операции по архитектурното проектиране с цел съставяне на предварителни калкулации за стойността на бъдещата услуга при воденето на преговорите с потенциалните клиенти. Екипът ще подготви и набор от базови компютърни анимации за онагледяване на фасади и завършени структури с цел те да бъдат изполвани за визуализация на идеята на клиента още в етапа на преговорите за възлагане на проект или при доуточняване на детайлите. Компанията планира след усвояването на режимите на обработка и пробни проекти за установяване на бързодействието и качеството на графичната симулация и визуализация да премине към същинско изготвяне на проекти в почти непрекъснат режим. За тази цел дружеството ще наеме Чертожник – 1 бр., който ще бъде ангажиран с изготвяне на отделни елементи от архитектурния проект с ниска степен на сложност и рутинен характер.На тази позиция се предвижда да бъде наето лице с трайни увреждания, което ще бъде ангажирано за целите на проекта на трудов договор за 4 работни часа на ден при пълна месечна заетост за период от 6 месеца. Включването на 4-ти експерт в екипа ще позволи на дружеството да обезпечи, както с експертиза, така и физически всички етапи от процеса по създаване на архитектурен или строителен инженерен проект. Дружеството планира да извърши целеви инвестиции за насърчаване на продажбите. За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, компанията ще използва професионална помощ за изготвяне на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по архитектурно проектиране – 1 бр. Той е необходим с оглед на установяване на текущото състояние на пазара на услуги по арх. проектиране. Ще бъде установен моментния размер (обем) на пазара и ще бъде прогнозирано бъдещето му изменение. Чрез използване на метод за анализ на базата на жизнения цикъл на услугата ще бъде прогнозиран пазарния потенциал. За целта ще се използват различни дименсии, най-важните сред които са: пазарен потенциал; продажбен потенциал; прогноза на пазара; прогноза на продажбите. В планът ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимална пазарна реализация на услугите по проектирането. Ще бъдат дефинирани основни конкуренти, целеви контрагенти и ще бъдат предложени методи за насърчаване на продажбите. Паралелно с това предприятието предвижда да създаде интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и атрактивно за клиентите особеностите на предлаганите дейности по проектиране, както и предимствата на прилаганите креативни подходи от страна на екипа. С пускането на интернет страница на кандидата – 1 бр. в мрежата, завършва и дейността "Реализиране на пазара на предприемаческа идея". 0.00 62 904.15
Визуализация на проекта: Предвижда се дружеството да изработи и постави за изцяло за собствена сметка: - Информационна табела - 1бр. - Стикер - 9 бр. Дейността по визуализация ще бъде изпълнена изцяло съгласно условията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).