Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

New Level Management Ltd was registered at the end of 2017 in Lovech and the sole owner of the company's capital is a 26 years old woman. The main activity of the company is "publishing of other software products".
The company's business falls into the definition of start-up entrepreneurs who define their product as new to a particular consumer sector, which is not offered by many other businesses.
The subject of this project proposal is the development of New Level Management through the creation of a team of experts and the purchase of tangible and intangible assets, in order to develop a standard software systems for reporting and accountability in line with the latest requirements of EU and local legislation in the field of trading with financial instruments.
The Identified key users are investment intermediaries, banks, other financial institutions, as well as companies that carry out reporting activities on the basis of procurement contracts (legal and accounting offices).
The program product is intended for mass use and will not take into account the specifics of the activity of the particular user. The software will feature a vertical market application, ie. which performs a wide range of business functions for a particular industry.
The described entrepreneurial activity falls within the priority sections of the ISIS thematic areas, namely in "Informatics and ICT" and in particular in "web, hybrid and „native“ applications, web based applications for creating and exploiting new services and products.
The main activities to be implemented are:
1) Entrepreneurship Market Implementation Activity by creation of a team of experts, hiring a workplace, developing standard software systems for reporting and accountability in line with the latest requirements of EU and local legislation in the field of trading with financial instruments, preparing of market analysis, purchase of tangible and intangible assets.
2) Information and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 1: Ню Левъл Мениджмънт ЕООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - да разработи и предложи 4 стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти. Софтуерните продукти ще бъдат разработени на програмен език MQL, за да бъдат съвместими с най-използваните на национално и световно ниво платформи за търговия на световните пазари с валути, акции, стоки, индекси и др., които имат най-голям пазар. Програмните продукти са насочени към клиенти от финансовата сфера и небанковия сектор, които чрез използването им ще отговорят на новите регулаторни изисквания по отношение на прозрачността и отчетността на търговията с финансови инструменти. Политиката на фирмата ще включва предоставяне на лицензионни права за ползването на продуктите на клиентите си, като допълнително ще бъдат договаряни възможности за закупуването на един или няколко от всички продукти и/или всички в пакет. Функционалността на софтуерите е подробно описана в т.11. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Екипът е основата на предприемаческата дейност. Именно от добре подбраните експерти зависи ефективността на реализацията на предприемаческата идея. За целта в екипа са включени: Предприемачът, който ще определи функционалността на приложението; Експерт „Бизнес анализатор“, подпомагащ определянето на функционалната структурата на системата и под модулите, както и процеса по разработването на функционално техническо задание; Експерт „Сложни системи“ (обект на оценка), който ще разработи архитектурната основа на приложението; Оператор „База данни“ и Специалист „Тест на функционалността“. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. В рамките на изпълнение на проектните дейности, ще бъдат назначени на трудови договори следните експерти - 5 броя: – Експерт „Бизнес процеси“ (Предприемач) - на 4 ч. тр.дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Сложни системи“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Бизнес анализатор“ - на 8 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 2 600 лв./мес; Осиг. – 491,92 лв.; – Оператор „База данни“ - на 4 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Специалист „Тест на функционалността“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 300 лв./мес; Осиг. – 56,76 лв. 2) Наемане на работно помещение в гр.Разград – 18 мес. х 1 300 лв. без ДДС. Тъй като дружеството не разполага със собствено работно помещение, снабдено с необходимия брой работни места, предвидено е в рамките на проекта да бъде нает офис. В наетото помещение ще бъдат реализирани проектните дейности и ще бъдат доставени и инсталирани закупените активи, необходими за разработване на програмния продукт. Съпътстващите работния процес режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет) са включени в общата стойност на разходите за наем на работното помещение. 3) Външни услуги за изготвяне на пазарни анализи (1бр. х 16 000 лв. без ДДС) С цел успешната комерсиализация на предприемаческата идея, е предвидено в рамките на проекта да бъде изготвен пазарен анализ, включващ анализ на размера и характера на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, анализ на тенденциите за развитие. Целта е да бъдат идентифицирани и анализирани всички ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на настоящата предприемаческата идея. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Ню Левъл Мениджмънт ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 245 625.44 152 850.38
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 2: Настоящата дейност включва закупуване на ДМА и ДНА, необходимо за реализация на предприемаческата идея, предмет на настоящия проект. Закупуване на ДМА: 1) Сървърна конфигурация с три виртуални сървърни машини – 1 бр. – 27 000 лв. без ДДС За разработката на стандартни софтуерни системи за справки и отчетност, съгласно най-новите изисквания на европейското и местно законодателство в областта на търговията с финансови инструменти е необходимо закупуването на един физически сървър. Той, в последствие, ще бъде конфигуриран на 3 виртуални такива, всеки от които с определена функция. А. Приложен сървър: той ще събира данни от търговската сесия за всички финансови инструменти, с помощта на специализиран софтуер, ще ги препраща към database сървър. Б. Database сървър, на който ще се записват събраните данни с цел справки и анализи; В. Уеб сървър, към който ще се свързват потребителите, за да достъпват базата данни. Подробната структура като функционалност е описана в т.11 2) Преносими компютри – 3 бр. Закупуването на компютрите е необходимо за обезпечаване на всички ключови дейности, свързани с реализация на предприемаческата идея. Предвидено е трите преносими компютъра да бъдат използвани основно за дейностите по проектиране и разработване на софтуерния продукт и тестване на отделните функционалности, както и за внедряване на системата при клиенти. Освен за осигуряване на основни дейности, свързани с работния процес единият компютър ще бъде използван за презентиране на системата пред потенциални корпоративни клиенти и внедряване на програмния продукт на място. Компютрите ще бъдат използвани както следва: - преносим компютър 1 - 1 бр. (1 бр. х 2 300 лв. без ДДС) - за програмиране и презентиране. - преносим компютър 2 - 2 бр. (2 бр. х 2 100 лв. без ДДС) - за програмиране и внедряване. Закупуване на ДНА: 1) Лиценз на библиотека за събиране на данни с неограничен брой конекции – 1 бр. (50 000 лв. без ДДС) - осигурява извършването в реално време на прихващане на тиковете (цените), сключените сделки и отворените позиции на различните финансови инструменти и предаването им за запис в базата данни. Библиотеката предоставя предварително дефинирани функции, позволяват трансфера на данни от събиращата платформа в базата данни. На база на тях и с помощта на MQL програмен език ще бъде разработен специализиран експертен съветник, осигуряващ извличането на данни (търговска информация) в реално време, тяхното преформатиране, препращане и записване в базата данни, а от там и последваща обработка. Чрез тази библиотека и функциите, които тя предлага ще се гарантира работата на всички модули на софтуерните продукти. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Ню Левъл Мениджмънт ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 0.00 83 500.00
Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран на база поне 2 събрани оферти, съгласно указанията на УО. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (4 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 540.00 480.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).