Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The COVID-19 pandemic has created extraordinary circumstances requiring measures to support and protect the most vulnerable groups in health and social aspects of the population - the main activity and responsibility of the Sofia Municipality and its district administrations. The planned project activities are: Selection and recruitment of personnel - this activity will ensure the necessary personnel providing services to address the effects of the COVID-19 epidemic. The employees will be selected with the necessary motivation and basic competence. Material supplies - In this activity the material resources will be purchased related to the necessary measures to ensure healthy and safe working conditions for the assistants, the technical aids needed for the services provided, and the transportation costs related to the activity of delivering the relevant products/services to the target groups.  Provision of services, selection of customers, and operational coordination - The associates hired in Activity 1 will provide Sub-activity 1 activities, directly contacting the target groups and providing them with the project services, according to their specific needs and requests, regarding the purchase of food and medicines, payment of household bills, and rendering other services by means of the identified needy persons in the territory of the Krasno Selo district, by their own financial means. Also within Sub-activity 2 a dispatch center with a hotline will operate. In Sub-activity 3 a procedure will take place for information campaign and selection of customers, including using the hotline. Implementing these activities, Krasno selo region will achieve the following results: 230 representatives of the target groups will receive the necessary aid and assistance in the period of Covid-19 measures, and the region will expand its activity as a social service provider.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал: Тази дейност има за цел да обезпечи наемането на необходимия персонал, който да предоставя услуги за преодоляване на последиците от епидемията от COVID-19 с по следващите проектни дейности. При това е необходимо да бъдат подбрани и наети лица с необходимата мотивация и с базова компетентност по отношение на предстоящите действия, за които район “Красно село” се явява гарант пред целевата група по проекта и пред конкретните получатели на дейността. Във връзка с това, дейността ще протече на следните поддейности: 1.1. Формиране на комисия за подбор на персонала от трима души членове, със заповед на кмета на район “Красно село”; 1.2. Публично оповестяване на процедурата за набиране на кандидати; 1.3. Определяне на критерии за подбор на кандидатите от страна на комисията; 1.4. Подбор на кандидатите, съобразно приетите критерии; 1.5. Сключване на договори с одобрените кандидати; 1.6. Провеждане на първоначален инструктаж на наетите кандидати. 0.00 72 446.90
Материални доставки : В рамките на тази дейност от район “Красно село” ще бъдат закупени и осигурени материалните средства, свързани с необходимите мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд за сътрудниците, техническите пособия, необходими за предвидените услуги, и транспортните разходи във връзка с дейността по самото доставяне на съответните продукти/услуги до целевите групи. Включените артикули ще бъдат придобити по текущи пазарни цени. Тъй като оценките за стойността на предвидените артикули не превишават праговете определени според Закона за обществените поръчки, за тяхната покупка не се предвижда провеждането на тръжни процедури. 0.00 24 086.12
Предоставяне на услуги, подбор на потребители и оперативна координация: В рамките на тази дейност ще бъдат осъществявани всички планирани цели по проекта, които да обезпечат различните потребности на целевите групи обхванати в него. Наетите сътрудници в Дейност 1 ще обезпечават дейността в частта по Под-дейност 1, като непосредствено контактуват с включените членове на целевите групи и им предоставят услугите, предвидени по проекта, съобразно техните специфични потребности и подадените заявки, по отношението на закупуването на храна и лекарства, плащането на битови сметки, и оказване на други услуги със средства на идентифицираните нуждаещи се лица на територията на район “Красно село”, или с други средства, различни от тези по договора. В рамките на Под-дейност 2 на тази дейност ще действа диспечерският център с горещ телефон, в който ще бъдат заети 4 лица. Центърът ще бъде организиран и ръководен от служители на район “Красно село”, назначени по изпълнението на дейностите по проекта, които да осигуряват текущата оперативна координация, контрол и ръководство на сътрудниците по Под-дейност 1. Центърът ще работи за ефективно и балансирано изпълнение на посочените в проекта дейности, а именно: проверка и контрол навременното и качествено осъществяване на услугите по Под-дейност 1; финансов контрол на средствата предоставени от получателите на услугата. Съставът на центъра ще включва: Отговорник диспечерски център, Функционални експерти/Организатори на основни дейности по проекта – 3 души. По Под-дейност 3 на тази дейност се включва процедурата за подбор на потребители от целевите групи по проекта, на които да бъдат оказвани услугите. Тя съдържа следните етапи: Информационна кампания за набиране на потребители стартира с публикуване на обява с информация за настоящия проект с призив към гражданите на района да се свържат с администрацията на район „Красно село“ при нужда от подкрепа. Обявлението се публикува на интернет страницата на районната администрация и на фейсбук страницата на район „Красно село“ – Столична община. Обявлението се разпространява и чрез управителите на Етажните собствености. Район „Красно село“ възнамерява информационната кампания да продължи през целия срок на реализиране на проекта, предвид продължаването на борбата против разпространението на COVID 19. Във връзка с достъпа до единната система на карантинираните лица се идентифицира необходимост от предоставяне на заложените в проекта услуги на лица попадащи под карантина. Още един начин за разпознаване на другите две целеви групи са възрастни лица, попаднали в ситуацията на „Рискова група“, както и хора над 65 години с невъзможност за самообслужване, тази информация ще се допълва и чрез регистрираните председатели на Етажна собственост по смисъла на Закона за упрaвлeние на етажната собственост. За целевата група на хората с увреждания и техните семейства, районната администрация на Красно село ще ползва както информацията от председателите на Етажните собствености, така и данни от Личните асистенти, които не попадат в същата функционалност на дейностите по проекта (в чийто задължения не попада пазаруване и доставка на храни и лекарства). Включването на потребители в проекта става след изрично съгласие от страна на потребителя, изразено след тяхно обаждане на „Горещия телефон"; чрез обаждане от страна на екипа на диспечерския център към лицата попадащи в целевите групи по проекта, или чрез подадено заявление на електронния адрес на диспечерския център, специално предназначен за такива комуникации: grija@krasnoselo.net. 0.00 255 850.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).