Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal includes assets which will improve the production process, add new product characteristics, implement resource efficiency improvement  and technological efficasy technologies, which will allow the product quality to increase and new unique characteristics to be added.
With the completion of this project, Orthoteh will guarantee itself offering of standard and individual orthopedic medical products with higher quality and aesthetics which would allow for achieving of competitive advantage and offering of products on the international markets; will allow clients to get complex service - diagnostics, analysis, product with a serious medical value and, in addition storage of current data and tracking the "problem" in the future. The project is oriented towards healthy way of life and sustainable development.
The pledged assets:
Three needle flat roof machine
Programmable sewing machine coupling and decorative stitches
Four needle flat lock machine
Electric scissors with vertical blade
Automatic  cold cutting machine
Console presses
Allow the creation of a better design, better aesthetics, opportunity for combining of specific materials and increase of productive capacity.
On the other hand, owing to:
The system for express shaping of individual orthopedic insoles with the possibility of creating a database of their three-dimensional images;
The system for three-dimensional scan of soles and identification of plantar load areas
Milling machine for milling of individual orthopedic insoles based on a created  3D model
Software for applying orthopedic corrections on three-dimensional model of the foot and 3D modeling of individual insoles
Enable accurate and rapid diagnosis and sending of the generated 3D image via
Internet, modeling of specific individual insoles and setting them for milling, rapid production of the final product.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой; Чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина се постига скъсяване на времето в процеса на поставяне на бие. Намалява се технологичния брак в продукцията и съответно се спестява време за отстраняване на дефектите, което подобрява производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 2 880.00 2 790.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой; Поставянето на съединителен шев, който има страндартно зададена форма - например окръжност или дъга се постига трудно без шевен автомат. В момента такива шевове се изпълняват, но винаги има отклонение от стандартно зададената форма. Чрез използването на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове времето за изработване ще се съкрати и работния персонал ще бъде облекчен при изработването на тези детайли. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 45 581.00 45 480.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой; Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове позволява изпълнението на огромен брой съединителни или корективни шевове с различни характеристики. По този начин ще могат да се прикрепят към ортопедичните изделия стабилизиращи елементи със сложна, съобразена с анатомичните контури форма. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 0.00 0.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой; Този тип машина позволява присъединяване на текстили с различни дебелини и еластичности. Това е необходимо за конструиране на ортопедични изделия - ортези и брейсове, прилягащи по контурите на крайниците. От медицинска гледна точка този тип съшиване е важен, защото се избягва формирането на обемни, изпъкващи към кожата шевове, което може да бъде причина за увреждане на кожата Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 18 727.00 18 620.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой; Този тип ножица позволява разкрой на няколко ката от даден вид материал. В нашето производство често се кроят материи с дебелина на всеки кат - 4мм, 6мм., 8мм., затова вертикалният нoж увеличава скоростта на разкроя. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 2 240.00 2 240.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой; Машината за автоматично, студено рязане с различни форми ще подобри производствените процеси като увеличи производствения капацитет на този тип разкрой, ще се постигне стандартно оформяна на среза. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 9 300.00 8 890.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой; Изрязването на велкро елементи с елипсовидна форма, с форма на окръжност или придаване на камбановидна форма в края на лентата е възможно чрез закупуване и внедряване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми. Такива детайли ще позволят разнообразяване на функционалния /медицински/ и естетическия дизайн на продукцията на Ортотех ЕООД Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой; Щанцоването на детайли със сложна форма и по няколко ката от материала ще оптимизира процеса на разкрой, като ще намали времето и ще увеличи прецизността му, което е важно при конструирането на медицински изделия. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) 13 000.00 11 800.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой; Чрез изпълнението на тази дейност се намалява разходната норма на материал за единица продукция, което резултира в повишаване на ресурсната ефективност Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуването на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя; Тази система позволява производство на някои видове индивидуални стелки в момента на медицинския преглед. Същевременно се осигурява запазване на 3D образ, както на произведената ортопедична стелка, така и на ходилото. По този начин значително се оптимизира целия производствен цикъл от диагностиката, през производството до създаването и съхраняването на база данни. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 40 000.00 16 540.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя; При възможност да се приложи тази система, тя оптимизира голяма част от производствените разходи - не се употребява ортопедична пяна, гипс, вода и електричество. Практически производството и мястото за консултация се намират в едно помещение, което оптимизира разходи за отопление, вентилация и електричество. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ Полученият дигитален триизмерен отпечатък отчита при динамични и статични условия състоянието на ходилата. Въз основа на този образ произвежданите индивидуални ортопедични стелки ще бъдат с добавени нови корекционни зони. Ще се подобри ефекта от тяхната употреба Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 172 000.00 112 420.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварван- 4 броя;/ Получения дигитален триизмерен образ ще намали употребата на консумативи за производството - ортопедична пяна за ходилно отпечатване, строителен гипс, и вода. Дигиталният образ се запазва в системата и при нужда от втори чифт стелки няма да се повтаря отново гипсово отливане. Намалява и нуждата от складово пространство за съхраняване на ортопедична пяна. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой Намалява се времето за производство на чифт индивидуални стелки. По зададените корекции милинг машината произвежда точно и без отклонения проектираният модел. Подобряват се условията на труд в производствените помещения по отношение на нивата на запрашеност и се постига оптимизирането на производствените площи. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 72 000.00 70 854.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой Използването на милинг машина ще намали технологичния отпадък и използването на лепила за производство на индивидуални стелки. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване и внедряване на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен и внедрен Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой; Използването на този софтуер ще позволи по-висока прецизност на нанесените корекции. Той позволява разиграване на няколко възможни модела, без да се налага да се правят пробни гипсови отливки; 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 27 000.00 17 800.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване, внедряване и валидиране на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;/: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен, внедряван и валидиран Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой; Библиотеката от възможни корекции, налична в базата данни на софтуера е изключително широка. Това прави произвежданите ортопедични стелки с големи възможности за конструктивно разнообразие. По този начин изиксванията на медицинските специалисти и пациентите ще бъдат спазени в пълна степен. 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).