Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

GPS BULGARIA AD is a leading Bulgarian provider of high-tech GPS/GSM based solutions for fleet control and management that develops and provides fleet management systems software whose main functionalities are control over different parameters of the vehicle, generation of various reports, route management, etc. 
The functionalities mentioned are available through different elements of a web-based module system. The software is available as a service in different packages according to the functionalities package available to the client. 
Subject of the present project proposal is the development of an innovative software product (service) in the field of the GPS-based systems for transport, logistics and total fleet management - “SUSTAINABLE FLEET”.
The main goal is to significantly improve the main service of the company of fleet management by conducting industrial scientific research (ISR) for development of additional stable and socio-economic functions of the system, which would improve the efficiency and provide mechanisms for development of a stable transport and for reducing the harmful effects on the environment. 
The development is on level TRL1 (basic principles observed and reported), ISRs are the next studies to be conducted for developing the technology to TRL 7 (prototype, demonstrated in an operational environment). 
The development shall be realized on two stages as the project provides the following activities: 
- Conducting the research, the tests, the measurements, necessary for the development of the innovation;
- Creating and testing the prototype of the innovation. 
The activities shall be conducted by hired expert candidates and by assigning them to external contractors, according to the necessary qualifications, capacity and experience. The results expected are the development of an innovative service with high added value and market potential, which would improve the innovative capacity and the competitive status of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията: Дейността предвижда изпълнението на следните изследователски задачи: Задача 1: Набиране на данни, дефиниране на характеристиките на информационните масиви и изпълнителни операции чрез: - провеждане на научно изследване 1 "Създаване на комплексни алгоритми за оптимизация на маршрути и ограничаване влиянието на транспорта върху отделените вредни емисии", 1 бр., Работен пакет 1. - подготовка на данни за защитени зони от мрежата на Натура 2000 в България и защитени територии, Работен пакет 2. - формулиране на софтуерната среда/инструменти на системата, Работен пакет 3. - формулиране на хардуерна архитектура на системата, Работен пакет 4. Задача 2: Тестване на формулираните в задача 1 структури, чрез: - симулирано тестване на формулираните комплексни алгоритми, Работен пакет 1. - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони, Работен пакет 2. - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност, Работен пакет 3. - експериментално симулиране на комуникация между установените крайни устройства на системата, Работен пакет 4. Описание на работните пакети: Работен пакет 1: - дефиниране на всички фактори и необходими данни: (за отговорните и заинтересовани институции/организации; комуникационни етикети; технически характеристики на превозните средства - категоризация по различни стандарти, коефициенти на влияние на всеки параметър, данни за генерирани емисии при различни вътрешни и външни фактори и др.) - дефинирането на тежестта на различните фактори в изчисляването на различни показатели; - дефиниране на необходимото количество и качество информация и бази данни за постигане на заложените функционалности; - разработване на алгоритми (числени методи) за изчисляване на измерими емпирични величини и отношения (вредни емиси, километри, разходи и др.); - разработване на алгоритми (математически модели) на изпълнението на различни команди за осъществяване на заложените функционалности; - разработване на алгоритми на комуникация между всички оператори - ползватели на системата, администратори, предоставящи информационни ресурси и достъп до бази данни, заинтересовани страни, институции, външни организации; - разработване на алгоритъм на логическа структура и ейрархия на командите и възможните пътища. Работен пакет 2: - консултации по въпроси свързани със защитените зони и територии; - верифициране и набавяне на актуални данни (за цифрови граници, нормативни ограничения, съществуващи бази данни, механизми за тяхното обновяване, времеви срокове за актуализации, комуникационни пътища за достъп до информация и др.); - анализ на наличната информация за защитените зони за целите на проекта; - представяне на информацията за защитените зони по популярен и достъпен начин; - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони. Работен пакет 3: - набиране на данни за компонентите и основните характеристики на процесите; - изискванията към софтуерните инструменти; - изисквания за интеграция с външни системи и бази данни; - анализ на наличните ресурси и възможни решения; - дефиниране на софтуерните инструменти на системата; - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност. Работен пакет 4: - набиране на данни за процесите и основните характеристики на устройствата; - изискванията към информационната архитектура (осигуряване на двупосочна връзка между операторите, включително външни институции/заинтересовани страни, непрекъсваемост, сигурност на информацията, намаляване на въглеродния отпечатък и др.); - изисквания за интеграция с външни устройства (различни крайни и изпълнителни устройства); - анализ на наличните информационни ресурси и възможни технологични решения; - формулиране на концепция за това каква хардуерна архитектура е необходима и следва да се изгради. - експериментално симулиране на комуникацията между установените устройства на системата. 433 380.00 430 875.12
Създаване и тестване на прототип на иновацията: Задача 3: Разработка и тестване на елементите на системата, работен пакет 5: - създаване на функционална и техническа спецификация на включените инструменти. - разработка на съответния софтуерен код на включените инструменти. - изграждане на инфраструктура за софтуерна реализация. - програмиране на фърмуер и слоеве за връзка с дефинираните крайни устройства. - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда, от които да е видно че отделните софтуерни модули, постигат заложените технически и функционални изисквания към тях. Задача 4: Конструиране и тестване на прототип: - създаване на функционална и техническа спецификация на системата като цяло, работен пакет 6. - интеграция на различните компоненти в единна система, работен пакет 6. - изпитване на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. - отстраняване на идентифицирани дефекти и несъвършенства в системата и повторно програмиране, работен пакет 6. - повторно тестване и демонстриране на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. Задача 5: Извършване на полеви тестове за изпитване и валидиране на резултатите като технология с широко приложение: - тестване на прототипа на системата в операционна среда от реален автопарк, работен пакет 8. Описание на работните пакети: Работен пакет 5: - програмиране на инструмент за визуализиране на защитените зони от Натура 2000 и защитените територии в картата за мониторинг на системата; инструмент за добавяне на данни за защитени зони и територии в Европа; инструмент за текстова и гласова информация на водачите за защитените зони и територии; инструмент за обратна информация от водачите на транспортните средства за забелязани нарушения в районите на защитените зони и територии; инструмент за използване на еко-критерии за генериране на маршрути; инструмент за анализ на данни; инструмент за генериране на конкретни препоръки за „еко-шофиране“ към водача; инструмент за предоставяне на данни през публичен портал; инструмент за изчисление на показатели в защитените територии и зони от Натура 2000; инструмент за генериране на маршрути по критерий "икономически най-изгоден маршрут"; - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда на отделните инструменти. Работен пакет 6: - интеграция на различните инструменти в единна система, прототип; - отсртраняване на "бъгове" и несъвършенства в системата, корективно програмиране. Работен пакет 7: - осигуряване на необходимите бази от данни за тестване на прототипа (симулатор на маршрути; интеграция с бази данни за еко-категорията на превозното средство; интеграция с бази данни за пътни такси и др.); - осигуряване на инфраструктура, в т. ч. сървъри и периферия (телематични устройства и таблети за нуждите на двупосочна комуникация "система/оператор - водач" и възпроизвеждане на информацията за защитените територии и зони); - тестване на прототипа, върху осигурената инфраструктурата и чрез използване на осигурените информационни ресурси в лабораторна среда; - демонстрация и изследване чрез изпитване на прототипа в релевантна среда (осигуряване на превозни средства с различна еко-категория и от различен тип (тежкотоварни, леки); преминаване през предварително дефинирани маршрути, пресичащи защитени територии и зони) - валидиране на технологията и работоспособността на системата в цялост. Работен пакет 8: - анализ и избор на тестова среда - реален автопарк; - интегриране с крайните устройства на избрания автопарк (телематични у-ва, датчици и др.); - провеждане на изследване на поведението на прототипа в операционна среда, съгласно предварително формулирани критерии; - анализ на резултатите и публикуване на информация за разработката. 273 960.00 271 618.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).