Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project aims to provide stable employment for young people up to 29 years in prospective and convertible area of computer design, visual communication and advertising and to improve the capabilities and competitiveness of the company on the Bulgarian and mainly foreign markets. Company "AI DU ADV". is established on the Bulgarian market. Our clients are: Danone , UniCredit Bulbank,  Express Bank, Bank, FIBank, United Bulgarian Bank, Piraeus Bank and others. The company has strong orders from abroad and has set itself the goal to enter more aggressive on the international market, offering high quality and products with high added value. For this reason, "AI DU ADV" focuses on young people who are in need of environment and opportunities to realize their potential. We believe that the combination of the employed and already experienced designers and young people will help increase creativity, productivity and product quality. HRD OP support will allow the company to realize its plans more quickly and with greater vigor, providing sustainable and viable environment for the realization of that vulnerable group. „AI DU ADV“  aims to develop and retain these young people, thus increasing their capacity, and providing them permanent employment and opportunity for growth. Planned new job positions are 4 in total (unemployed young people up to 29 years old): 3 of them designers (prepress specialist, 2 graphic designers , 3D designer ). There are plans for purchasing of high-quality computer equipment.

Activities: 1) Preparation and management. 2) Public procurement and supply of equipment. 3) Selection and recruitment of employees from the target group. 4) Publicity.   

As a result of the project there will be: 1. Employed 4 people from the target group, inactive persons up to 29 year old.   2. Improved quality and competitiveness of the company on the Bulgarian and international market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Д Е Й Н О С Т - 1. Подготовка и управление на проекта.: Тази дейност ще протича през целия период на изпълнение на проекта и цели правилното му изпълнение и постигане на заложените цели и резултати. Разделяме я на 2 поддейности: 1.1. ПОДГОТОВКА. В тази поддейност са предвидени: - Изготвяне на документация и съгласуване с Договарящия орган на тръжните документи, свързани с закупуване на оборудване за новоткритите работни места. - Изготвяне на документация и съгласуване за новооткритие работни места. Включва- изисквания, длъжностни характеристики и др. съпътстващи документи. Предвижда се поддейността да приключи за 3 месеца. 1.2. УПРАВЛЕНИЕ. Тази дейност ще трае през целия период на изпълнение на проекта и ще приключи след неговото финално отчитане. За целта е предвиден ръководител с опит в управление на проекти по оперативни програми и опит в подбор и назначаване на служители. Ръководителя ще бъде назначен на граждански договор. Към проектното предложение е приложена автобиография на лице с необходимата квалификация и опит Дейността на ръководителя ще е да организира и следи за правилното изпълнение на проекта, постигане на целите за бенефициента и доброто отчитане пред ДО. В неговите правомощия и задължения са: - поддържане на комуникацията с ДО - следене за изпълнение на план-графика. - следене за законосъобразното провеждане на процедурите за избор на доставчици на оборудване. - следене за прозрачния и законосъобразен избор на служителите. - контрол върху изпълнението на бюджета по проекта и отчетите към ДО, съхраняване досието на проекта. 5 250.00 5 250.00
Д Е Й Н О С Т - 2. Провеждане на тръжни процедури и доставка на оборудване. : Дейността ще бъде извършена от външен изпълнител, избран чрез адекватния и законов избор на изпълнител (публична покана или възлагане без тръжна процедура). За да се спазят принципите на доброто управление при възлагане без тръжна процедура ще бъдат събрани минимум 3 оферти. 1- процедура. 4 броя - Компютърни графични работни станции - по прогнозна стойност - 3300 лв . В съответствие с характеристиките на всяко новоткрито работни място ще бъде изготвени технически спецификации за необходимата компютърна система и необходимия софтуер. Тове ще стане от комисия в състав: Управителя на фирмата, главния дизайнер и външен компютърен експерт. Имайки предвид характера на работата е необходимо да се закупят компютърни станции от най-висок клас, които да осигурят бързина, производителност и конкурентноспособност. Необходимо е техниката да може да служи поне в следващите 4 години. Важено изискване към доставчика ще бъде гаранционното обслужване и времето за остраняване на проблемите. 13 200.00 13 200.00
Д Е Й Н О С Т - 3. Подбор и наемане на служители от целева група: В рамките на тази дейност ще бъде извършено публикуването на обявите, подбора и назначаването на служителите от целевата група. Предвижда се да бъде извършена първоначална селекция на кандидатите, след което комисия от 3-ма служители на фирмата да оценят кандидатите. Одобрените кандидати ще бъдат поканени да сключат трудов договор с Ай До Адв. Заложените нови работни места са следните: - 2 бр. специалисти - графични дизайнери - 1 бр. специалист - предпечатна подготовка - 1 бр. специалисти - 3D дизайнер Изискванията за кандидатите за позициите са следните: - завършено средно или висше образование в някоя от следните области: Дизайн, компютърна графика, пространствено оформление, плакат, визуална комуникация, анимация, художествено образование, реклама, графика, архитектура, 3D моделиране, уеб-дизайн. Трудов стаж няма да бъде изискван като задължително условие. Добро познаване на съответните специализирани компютърните програми. Отново подчертаваме, че в проектът не са заложени обучения поради това, че допустимите такива покриват базови знания. Тези знания ще са придобити вече от новоназначените служители по време на тяхното образование или друга квалификация. Въпреки това 3-ма от опитните служители ще бъдат като наставници на младите хора и ще ги напътстват, обучават и споделят опита си за специфичните задачи и проблеми. За наставниците не са предвидени средства по настоящото проектно предложение. Предвижда се дейността да стартира от 1-ри месец и служителите да бъдат назначени към 3-ти месец от началото на проекта. Работните места ще бъдат заети през останалите 12 месеца от изпълнението на проекта. Минимум 50% от работните места ще бъдат запазени и след приключване, като амбицията на фирмата е да запази всички. 34 704.00 35 709.09
Д Е Й Н О С Т - 4. Публичност.: ПУБЛИЧНОСТ В съотвествие с изискванията на ОПРЧ по тази дейност са предвидени следните дейности, осигуряващи публичност за подкрепата: - стикери на всички активи, закупени по програмата - 8 бр. - табелки на новоткритите работни места - 4 бр. - външна табела - 1 бр. - банер в уеб сайта на фирмата - 1 бр. ПУБЛИЧНОСТ Ще бъде нает външен изпълнител, който да предостави проект и да изработи необходимите материали. Изпълнителя ще извърши и монтажа където е необходимо. Изработените материали ще визуализират подкрепата през зелия период на изпълнение на проекта. 980.00 524.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).