Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main activity of ARBOTRADE LTD is the production of furniture. The company specializes in the production of bedroom, living room and canteen furniture. Pursuing its main objective, namely to be a modern, constantly developing and adequately market-oriented company, increasing its competitiveness and constantly enhancing its export potential, the management team of ARBOTRADE Ltd. aims at improving the production processes by seeking the best methods for doing so.

The main needs of the company are related to the increase of the production capacity and the export potential. Satisfaction of both needs is one of the main goals of the project. Through the implementation of the project envisaged for the improvement of the production capacity, it will be possible to achieve the overall objective of the project.

The main results of the activity are expected to improve the production process and to increase the production capacity and to strengthen the export potential of the company. In order to achieve the results of the project a CNC Processing Center - 1 pc. will be purchased.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде закупен Обработващ център с ЦПУ - 1 бр.): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация Обработващ център с ЦПУ - 1 бр. Основната дейност на фирмата е производство на мебели за спални, всекидневни и столови. Към момента производствения процес преминава през следните основни етапи: „разкрой“- „кантиране“ – „пробиване“. На етап „разкрой“, плоскостите се разкрояват/разрязват на необходимите размери. В момента фирмата разполага с модерно и високопроизводително оборудване за разкроя, което има свободен производствен капацитет. Следващия етап от производствения процес е „кантиране“. АРБОТРЕЙД ЕООД разполага с модерно производствено оборудване за кантиране, което е с висок производствен капацитет и този етап не е тясно място в производството. След кантирането, детайлите се разпробиват (етап „пробиване“). Със старо и амортизирано оборудване (обработващ център) се правят отвори за панти и отвори и улеи сглобки. Този етап е тясно място в производството на фирмата, тъй като се изпълнява по-бавно от останалите, налага се извършването на довършителни ръчни операции и реално не позволява на фирмата да увеличи производствения си капацитет. Закупувайки Обработващ център с ЦПУ (1бр.) фирмата няма да променя базисния производствен процес, а ще го подобри като замени амортизирано и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на което ще се подобри производствения капацитет на фирмата и ще се осигурят необходимите производствени мощности за покриване на увеличеното пазарно търсене. Включването на машина с ЦПУ значително ще подобри производствения процес, като: - го ускори, чрез премахване на множеството ръчни операции - повиши качеството на произвежданата продукция, тъй като наличието на програмно управление прави обработката по-прецизна и качествена Всичко това ще има положително отражение и върху производствения капацитет на фирмата. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Машините ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 5 414 бр. мебели за спални, всекидневни и столови за година N на 7 165 бр. мебели за спални, всекидневни и столови за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 213 000.00 212 980.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).