Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

DIGIMARK INTERNATIONAL LTD is a newly established company in 2015 with main activity innovate in the field of information technology, creation of software programs and products. The company strives to develop and successfully compete with other companies on the market by developing new sophisticated products, on the one hand have significant potential for subsequent deployment in view of its uniqueness and the other are completely market oriented. In this regard, the company decided to develop a new innovative product-a global information system that registers and keeps track of each issued diploma educational qualification awarded by an independent, private or public educational institution. In its design the product is a step towards entering new digital opportunities in the education system. Technology platform will enable us to implement web-based and mobile communication between educational institutions and business organizations. This type of product is not available in the national and global market, which is a prerequisite for successful marketing after the completion of this project and the subsequent implementation of innovation in the company. So formulated the goal of the company requires the formation of a research team with high qualifications and experience in R amp; D, which in its current activities have gained experience in project management to the field of communication and information technology, including those relating to development and practical application of new technologies, inventions and innovations. The overall design of the product can be systemized as a concept that combines all modern possibilities of information technology in education, given that it is fully geared to new technologies in creative and recreational industries of ISIS and - especially - computer and mobile applications with educational character.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототип ( чрез наемане на квалифициран персонал- 6 лица, закупуване на Мобилен телефон - вид 1-2 бр.; Настолен компютър-6бр.; Лаптоп – вид 1-4бр.; Лаптоп – вид 2-1бр.; Мобилен телефон - вид 2-1бр.; Монитор-6бр.; Сървър-1бр.; Непрекъсваем ТЗИ- 1 бр.; Таблет – вид 1-2бр.; Таблет – вид 2-2бр.; Лаптоп – вид 3-2бр.; Таблет – вид 3-1бр.; и материали): С оглед описаните в т. 11 етапи и нивото на технологична готовност (TRL-4) на разработка на иновативния продукт чрез реализиране на настоящия проект „ДИДЖИМАРК ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ЕООД цели да достигне до създаване на прототип на глобален регистър на дипломи и образователни сертификати-GRID, позволяваща чрез индивидуални решения, изградени в съответствие с добрите практики, да се представят резултатите на крайни клиенти като се гарантира максимална добавена стойност. Компанията изцяло самостоятелно ще извършва тази дейност като за осигуряване на необходимия ресурс на нейното успешно осъществяване и достигане на положителен краен резултат – изпитан прототип ще бъдат наети 6 висококвалифицирани специалисти в съответната област, ще се закупи хардуерно оборудване, което да обезпечат тяхната работа. Членовете на екипа с оглед тяхните отговорности ще участват в предвидените етапи за създаване на продукта, които ще бъдат директно свързани с разработката и с подобряване и рефакториране на съществуващата функционалност.Те ще бъдат назначени съгласно изискванията още първия месец при стартиране на проекта като първоначалния етап от работата им е планиране, дефиниране, естимиране и анализ на риска за текущите задачи. Техните задължения ще бъдат пряко обвързани с: задачи по архитектура, дизайн и модел на данните; задачи по разработка на модулите, компонентите и алгоритмите и задачи по тестване на функционалностите на системата. Тяхна задача е и оценка и управление на риска през целия жизнен цикъл на разработка. Стремежът е да се създаде система, която да се характеризира с бързина, устойчивост, удобен интерфейс и лесно поддържане като от първостепенно значение ще бъде тя да отговаря и на други показатели: удовлетворяване на изискванията за ефективно управление на процесите и производителност. Предвид същността на разработката и работните задачи на членовете на екипа, в тази проектна дейност се предвижда и осигуряване на оборудване, което пряко ще се използва от тях. Към настоящия момент наличното оборудване на фирмата не е достатъчно, за да обезпечи работния процес, както не притежава и необходимите технически и функционални параметри. За да бъде разработен иновативния продукт обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който компанията към момента не разполага. Новите активи се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Оборудването осигурява пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимални възможности за разработване на иновативния продукт. Предвидена са и закупуване на мобилни телефони с оглед необходимостта от тестване и валидиране на мобилните приложения, които са част параметрите на информационната система. Тъй като към момента на кандидатстване са определени всички специалисти, които ще участват в разработването на иновативния продукт, същите ще бъдат наети в първия месец от стартиране на проекта без да се налага извършване на подбор на персонала. Периода на заетост на персонала е от 1 месец до 15 месец от изпълнението на проекта Избор на изпълнител за доставка на ДМА и материали - 1 месец до 3 месец от изпълнението на проекта Сключване на договор и доставка на оборудването-от 3 месец до 4 месец от изпълнението на проекта (предвиденият срок е в рамките на месец с оглед вида и броя на активите, а именно широко рапространение на такъв тип хардуерни решения и бързата им доставка). 329 525.75 320 889.22
Изработване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработвания иновативен продукт: „ДИДЖИМАРК ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ЕООД оценява икономическите, финансовите и технически предизвикателства, които стоят пред компанията при изпълнение на настоящия проект и съответно създаване на изцяло нов програмен продукт на пазара. В тази връзка фирмата предвижда изпълнението именно на тази дейност с цел осигуряване на прецизна оценка за иновативната система преди пристъпване към последващия етап на развитие- реалното внедряване. Изработването на подобен вид анализ включва икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка.В рамките на тази дейност трябва да се извърши оценка на техническата изпълнимост и приложимост на разработения продукт, икономическата му приложимост и жизнеспособност, да се изследва и анализира съотношението между прогнозни разходи и очаквани резултати. Задължителни елементи, подлежащи на обстоен експертен анализ и оценка: -Финансова оценка-нетна настояща стойност, вътрешна норма на възращаемост, индекс на рентабилност, срок на откупуване - Икономическа оценка-икономически анализ на приходните и разходните парични потоци,свързани с дейността на организация по разработване и бъдещо внедряване на иновативния продукт. -Оценка на въздействието на проекта върху общата конкурентоспособност на организацията като цяло, анализ на търсенето и предлагането, анализ на необходимите инвестиции, реалистичен вариант на проекта; оптимистичен и песимистичен вариант. -Техническа оценка-анализ на неикономическите ползи за обществото от разработвания проект-принос за опазване на околната среда, анализ на техническото осигуряване на проекта. Дейността се предвижда да стартира от 19 месец от изпълнението на проекта с оглед спазване на указанията, дадени в Насоките за кандидатстване, а именно да бъде приключила дейността по създаване и тестване на прототипа и извършена последващата верификация от страна на УО. Избор на изпълнител на услугата- от 19 месец до 20 месец Сключване на договор и извършване на услугата-от 22 месец до 24 месец 28 000.00 27 620.00
Изработване на пазарен анализ за пазарна реализация на иновативния продукт: За последващото успешно пазарно развитие на новия продукт е необходимо изготвяне на пазарно проучване. Предвид това дружеството в настоящия проект е предвидило такъв тип дейност. Проучването трябва да включва : - описание на релевантния пазар; - размера и потребителския профил на целевия пазар; - планираните пазарни дялове, които фирмата смята да заеме; - начина за навлизане в пазара и позициониране на продукта, фактори и тенденции за развитие на пазарната му реализация; - конкурентните позиции на дружеството, което ще придобие след разработване на иновативната система; - анализ на конкуретите на дружеството. - Оценка на риска и прогнози за ефекта на въздействие от въвеждане на новия продукт. Поради липса на реални алтернативи, предлагани на българския и световния пазар, основната цел на дружеството ще бъде поетапно позициониране като лидер в предлагането на това ново решения първоначално на националния, впоследствие и на международния пазар. Проучването ще подпомагне вземането на управленски решения от страна на „ДИДЖИМАРК ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ЕООД. Основните задачи са насочени в бъдеще: да се разкрият нови пазарни възможности и да се използват възможностите на съществуващите пазари. За дружеството дейността е от съществено значение, за да се определят пазарните потребности и да се ориентира фирмената дейност към тези потребности. Ще бъде определена бизнес стратегията на дружеството за бъдещо развитие, както и ясно очертани целите, областите за търсене на потенциланите клиенти. Ще се формулират подходи за прилагане на нетрадиционни методи за насърчаване на продажбите при въвеждането на новия продукт на пазара. На този етап дружеството мисли, чрез реализацията на проекта да постигне бързо и ефективно разширяване на дейността си, навлизайки в една от малкото пазарни ниши, където няма наличие на алтернативи на подобен вид продукт. Развитие ще се търси чрез разширяване на пазарния сегмент, популяризиране на новата система и поддържане на лоялни контакти с потенциални клиенти. Удовлетвореността на клиентите и високият процент на успешна пазарна реализация ще са водещи при отчитане на резултатите. Повишаването на финансовите показатели е следствие от това. Дейността се предвижда да стартира от 19 месец от изпълнението на проекта с оглед спазване на указанията, дадени в Насоките за кандидатстване, а именно да бъде приключила дейността по създаване и тестване на протитипа и извършена последващата верификация от страна на УО. Избор на изпълнител на услугата- от 19 месец до 20 месец Сключване на договор и извършване на услугата-от 22 месец до 24 месец 28 000.00 27 530.00
Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт: Тази дейност обхваща организиране на промоционално събитие, което ще се осъществи, с цел популяризиране на разработената иновативна система. Целта е подобряване на перспективите за постигане на широко въздействие на постигнатите резултати посредством реализиране на мероприятие за публичност и оповестяване на резултатите по време на целия живот на проекта. На събието ще бъдат поканени представители на всички образователни инстистуции, крайни клиенти: потенциални потребители (ученици, студенти, заинтересавани, които искат чрез използване на една иновативна система бързо и лесно да получат информация за личните си дипломи и образователни сертификати и квалификация). Ще бъде демонстриран иновативния продукт- GRID система, неговите предимства и усъвършенствани функционалности всравнение с предлаганите на пазара алтернативни решения. Благодарение на реализиране на този вид дейност компанията ще има възможност не само да покаже и докаже превъзходството на собстената си иновативна разработка пред широка аудитория, но ще създаде добри контакти с потенциални клиенти и инвеститори, заинтересовани да вложат средства в последващия етап на развитие на дейността на новостартиращата фирма, а именно реалното внедряване на продукта и последващата пазарна реализация. В тази връзка дружеството предвижда да покани на организираното събитие не само български представители на гореизброените браншови фирми, но и чуждестранни такива. Дейността се предвижда да стартира от 20 месец от изпълнението на проекта с оглед спазване на указанията, дадени в Насоките за кандидатстване, а именно да бъде приключила дейността по създаване и тестване на протитипа и извършена последващата верификация от страна на УО. Избор на изпълнител на услугата- от 20 месец до 21 месец Сключване на договор и извършване на услугата-от 22 месец до 24 месец 25 000.00 24 500.00
Визуализация на проекта : Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - Изработване на табела с информация за проекта - Стикери за всеки от предвидените по проекта активи - Изработка на промоционални материали - Отпечатване и разпространение на информационни брошури Чрез изпълнение на дейността ще се осигури публичност на целите, напредъка и постигнатите резултатите от проекта. Осигуряването на публичност на дейностите и резултатите от проекта, както мултиплицирането на ефекта от изпълнението му ще се осъществи чрез информационни материали и обозначителна табела. Предвидените информационни брошури ще бъдат разпространявани сред общността, както и на всички публични събития, организирани в рамките на проекта. По време на организираното събития за популяризиране на иновативния продукт тази информация ще бъде видима посредством предвидените промоционални материали, които ще бъдат раздавани на участниците. Всеки документ, обвързан с изпълнението на проекта, ще бъде изготвен в съответствие с изискванията за мерките за публичност и комуникация. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020, номер и наименование на проекта на английски и български език. Дейността се предвижда да стартира от 1 проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвянето на необходимата документация за избора на членове на екипа и подготовката на тръжни процедури за доставка на предвиденото оборудване съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия проект като при стартиране или финализиране на отделни дейности ще бъдат изработвани и предвидените визуализационни материали. 2 000.00 1 211.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).