Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Independent medical diagnostic laboratory “Kandilarov” Ltd. is a private laboratory that has a status of a medical facility of primary care. It was created in 1999 as a family company. Its future development is related to the expansion of the volume of services and the attraction of new patients and clients .
In this connection it is necessary to open new job positions at its sites in Sofia and Varna. The project is aimed at hiring unemployed and inactive persons, a total of 23 people, including 10 people from a specific category of "Unemployed young adults up to 29 years of age" and 2 persons of specific categories of "Unemployed persons over the age of 54 years of age".  All of them will be hired for a period of 12 months, and at least 50% of the jobs of the employees under the project  will be reserved after completion of the project activities. The project also provides for the supply with specialized equipment to perform medical diagnostic tests for workplace equipment of "Biologist".
The project provides activities and information and publicity of the target group and the public about the contribution of the EU to co-finance this project.
The implementation of this project will contribute to fulfilling the objectives of the EU strategy "Europe 2020" in the field of employment and combating poverty and social exclusion, and to implement:
- Specific Objective 3 of the Investment Priority 3 Priority Axis 1 of the Operational Programme "Human Resources Development" 2014-2020, namely: Increase the number of unemployed young people aged under 29 years included in employment, self-employment or training with secondary or higher education;
- Specific Objective 3 of the Investment Priority 1 Priority Axis 1 of the Operational Programme "Human Resources Development" 2014-2020, namely: Increasing the number of started work unemployed or inactive people over 54 years old"
Implementation of all activities under this project will be completed not later than 30.09.2018
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица на работни места за специалисти за извършване на лабораторни изследвания в медико-диагностична лаборатория за период до 12 месеца: Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са: - Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 5 броя; - Принос към постигане на индикатор за резултат "Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа - 12 човека" За изпълнение на целите ще бъдат открити 4 нови работни места в лабораториите на дружеството в гр. София и 1 ново работно място в гр. Варна за специалисти за извършване на лабораторни изследвания в медико-диагностична лаборатория: - Работно място 1 (гр. София): Биолог, код по НКПД 22116006 - 1 човек; - Работно място 2 (гр. София): Биолог, код по НКПД 22116006 - 1 човек; - Работно място 3 (гр. София): Медицински лаборант, код по НКПД 32125012 - 1 човек; - Работно място 4 (гр. София): Медицински лаборант, код по НКПД 32125012 - 1 човек; - Работно място 5 (гр. Варна): Медицински лаборант, код по НКПД 32125012 - 1 човек; Необходимостта от разкриването на новите работни места е свързана с нарастване на обема на лабораторните изследвания и на клиничните проучвания в областта на онкологията, хематологията, ендокринологията, пулмологията, кардиологията, нефрологията и други, в които дружеството участва. Конкретната необходимост от разкриването на работните места и наемането на персонал е, както следва: Биолог - 2 човека За извършване на качествени и количествени анализи на биологичните проби в различни области: хематология и имунохематология; коагулация; биохимия; имунология; хормонални изследвания; туморни маркери; вирусология; микробиология; ДНК – тестове и др. високо специализирани изследвания. Лаборант - 3 човека За извършване на пробонабиране на биологичен материал, необходим за извършване на назначените лабораторни изследвания. Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи, като индикативните срокове за изпълнение са съобразени с необходимостта от доставка на специализирана апаратура за оборудване на работно място на "Биолог": Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места Етап 2. Набиране на кандидатите Етап 3. Предварителна проверка на документите Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него Етап 5. Избор на кандидати Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор за период от 12 месеца Етап 7. Приключване на субсидираната заетост Дейността ще се извърши от Екипа за организация и управление на проекта съвместно с управителя на СМДЛ "Кандиларов". При изпълнението на тази дейност ще се прилагат принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. На всички кандидати ще бъдат дадени равни възможности без оглед на раса, етническа принадлежност, религия, национален произход, пол, сексуална ориентация, увреждания, възраст, семейно положение. 36 557.00 162 444.05
Наемане на безработни и неактивни лица на работни места за помощен персонал в медико-диагностична лаборатория за период от 12 месеца: Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са: - Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 12 броя; - Принос към постигане на индикатор за резултат "Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа - 12 човека" За изпълнение на целите ще бъдат открити 10 нови работни места в лабораториите на дружеството в гр. София и 2 нови работни места в гр. Варна за помощен персонал в медико-диагностична лаборатория : - Работно място 1 (гр. София): Чистач/Хигиенист, код по НКПД 91120004 - 1 човек; - Работно място 2 (гр. София): Чистач/Хигиенист, код по НКПД 91120004 - 1 човек; - Работно място 3 (гр. Варна): Чистач/Хигиенист, код по НКПД 91120004 - 1 човек; - Работно място 4 (гр. София): Регистратор, код по НКПД 44152005 - 1 човек; - Работно място 5 (гр. София): Регистратор, код по НКПД 44152005 - 1 човек - Работно място 6 (гр. София): Оператор, телефонна централа, код по НКПД 42232001 - 1 човек; - Работно място 7 (гр. София): Оператор, телефонна централа, код по НКПД 42232001 - 1 човек; - Работно място 8 (гр. София): Куриер, код по НКПД 96210001 -1 човек; - Работно място 9 (гр. София): Куриер, код по НКПД 96210001 -1 човек; - Работно място 10 (гр. София): Куриер, код по НКПД 96210001 -1 човек; - Работно място 11 (гр. Варна): Куриер, код по НКПД 96210001 -1 човек; - Работно място 12 (гр. София): Технически сътрудник, код по НКПД 41102005 - 1 човек; Необходимостта от разкриването на новите работни места е свързана с нарастване на броя на пациентите на лабораторията и обема на извършваните лабораторни изследвания. Конкретната необходимост от разкриването на работните места и наемането на персонал е, както следва: Чистач/Хигиенист - 3 човека; За почистване на лабораторните помещения и спазване на санитарно-хигиенните процедури съгласно сертифицираната система за управление на качеството, посрещаща изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008. Регистратор - 2 човека; За извършване на регистрация на личните данни и назначени изследвания на пациентите в специална лабораторна информационна система (ЛИС). Оператор, телефонна централа - 2 човека; За даване на информация по телефона на всички пациенти и клиенти, както и на персонала, работещ на различните обекти (манипулационни) на лабораторията. Куриер - 4 човека; За транспортиране на биологичните проби, набрани от собствените манипулационни (21 броя в София и една в гр. Варна) и от клиенти на лабораторията(медицински заведения), с които СМДЛ "Кандиларов" до централната лаборатория, за да бъдат изработени необходимите анализи. Технически сътрудник - 1 човек; За техническа поддръжка на всичките ни обекти, отстраняване на възникнали проблеми, сглобяване на офис мебели. Отговаря за склада, приема, подрежда и издава материали на различните отдели. Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи: Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места Етап 2. Набиране на кандидатите Етап 3. Предварителна проверка на документите Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него Етап 5. Избор на кандидати Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор за период от 12 месеца Етап 7. Приключване на субсидираната заетост Дейността ще се извърши от Екипа за организация и управление на проекта съвместно с управителя на СМДЛ "Кандиларов". При изпълнението на тази дейност ще се прилагат принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. На всички кандидати ще бъдат дадени равни възможности без оглед на раса, етническа принадлежност, религия, национален произход, пол, сексуална ориентация, увреждания, възраст, семейно положение. 70 906.00 0.00
Наемане на безработни и неактивни лица на работни места за специалисти по продажбите и рекламата за период от 12 месеца: Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са: - Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 5 броя; - Принос към постигане на индикатор за резултат "Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа - 12 човека" За изпълнение на целите ще бъдат открити 3 нови работни места в офиса на дружеството в гр. София и 2 нови работни места в гр. Варна за специалисти по продажбите на медицински услуги и рекламата, в т.ч. - Работно място 1 (гр. София): Специалист продажби в областта на медицината и техниката, код по НКПД 24336003 - 1 човек; - Работно място 2 (гр. София):Специалист продажби в областта на медицината и техниката, код по НКПД 24336003 - 1 човек; - Работно място 3 (гр. Варна): Специалист продажби в областта на медицината и техниката, код по НКПД 24336003 - 1 човек; - Работно място 4 (гр. София): Графичен дизайнер, код по НКПД 21663008 - 1 човек; - Работно място 5 (гр. Варна): Графичен дизайнер, код по НКПД 21663008 - 1 човек. Необходимостта от разкриването на новите работни места е свързана с планираното разширяване на пазарното присъствие на СМДЛ "Кандиларов", нарастване броя на клиентите - болници, клиники, медицински цетрове, лаборатории, служби по трудова медицина - и необходимостта от презентиране на услугите на лабораторията. Конкретната необходимост от разкриването на работните места и наемането на персонал е, както следва: - Специалист продажби в областта на медицината и техниката - 3 човека За извършва на визити при лекари (всички специалности), както и при управители и собственици на частни и държавни медицински заведения (болници, клиники, медицински цетрове, лаборатории, служби по трудова медицина), с цел презентиране на услугите на лабораторията, подписване на договори за извършване на лабораторни изследвания, позициониране на нови филиали на лаборатория там, където има възможност и др. Също така посещения на различни фирми и предприятия за презентиране и уговаряне на профилактики на служителите. Визитите се извършват в цялата страна. - Графичен дизайнер - 2 човека За подготвяне дизайна на всички рекламни материали – направления, флайери, брошури, карета за реклами във вестници и списания, календари, рекламни продукти - и предаване за печат. Тези материали ежемесечно се разпространяват сред лекари, бизнес клиенти, пациенти. За поддържане на визията на сайта http://kandilarov.com/ и в социалните мрежи чрез ежедневни промени и публикации. Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи: Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места Етап 2. Набиране на кандидатите Етап 3. Предварителна проверка на документите Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него Етап 5. Избор на кандидати Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор за период от 12 месеца Етап 7. Приключване на субсидираната заетост Дейността ще се извърши от Екипа за организация и управление на проекта съвместно с управителя на СМДЛ "Кандиларов". При изпълнението на тази дейност ще се прилагат принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. На всички кандидати ще бъдат дадени равни възможности без оглед на раса, етническа принадлежност, религия, национален произход, пол, сексуална ориентация, увреждания, възраст, семейно положение. 45 967.00 0.00
Наемане на безработни и неактивни лица на работни места за счетоводен персонал в медико-диагностична лаборатория за период от 12 месеца: Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са: - Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 1 брой; - Принос към постигане на индикатор за резултат "Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа - 12 човека" За изпълнение на целите ще бъдат открити 1 ново работно място в офиса на дружеството в гр. София, в т.ч. - Работно място 1 (гр. София): Оперативен счетоводител, код по НКПД 34334001- 1 човек; Необходимостта от разкриването на това работно място е нарасналия обем на счетоводните документи. Ще извършва тяхната първична обработка и касови плащания Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи: Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места Етап 2. Набиране на кандидатите Етап 3. Предварителна проверка на документите Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него Етап 5. Избор на кандидати Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор за период от 12 месеца Етап 7. Приключване на субсидираната заетост Дейността ще се извърши от Екипа за организация и управление на проекта съвместно с управителя на СМДЛ "Кандиларов". При изпълнението на тази дейност ще се прилагат принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. На всички кандидати ще бъдат дадени равни възможности без оглед на раса, етническа принадлежност, религия, национален произход, пол, сексуална ориентация, увреждания, възраст, семейно положение. 6 513.00 0.00
Закупуване на лабораторно оборудване, свързано със създаването на нови работни места : Дейността е насочена към постигане на следните цели: - Закупуване на оборудване за създаване на 2 броя ново работно място; - Създаване на условия за изпълнение на служебните задължения на наетите по проекта лица. За създаването на 2 броя нови работни места "Биолог" е необходимо да бъде закупено ново лабораторно оборудване, а именно "Хематологичен анализатор" (1 брой) за сектор "Хематология". В момента СМДЛ "Кандиларов" разполага с подобно оборудване, но то се използва на други работни места и е с максимално натоварен капацитет. Новозакупеното оборудване ще се използва от наетите по проекта лица на длъжност "Биолог". Закупуването на "Хематологичен анализатор"ще се извърши на следните етапи: Етап 1. Определяне на техническите и функционалните изисквания към предвиденото за доставка по настоящия проект оборудване Етап 2. Избор на доставчик и доставка Етап 3. Визуализация 78 000.00 77 400.00
Дейности за организация и управление на проекта: Тази дейност се извършва с цел успешното изпълнение на настоящия проект, а именно: - Наемане на безработни и неактивни лица - 23 броя, от които от специфични категории "Безработни младежи до 29 г. вкл." - 10 броя и "Безработни лица на възраст над 54 г. - 2 броя; - Запазване на работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица - 12 броя; - Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа - 12 човека - Верифициране на извършените разходи и получаване на договорената БФП. Дейността включва изпълнение на следните етапи: Етап 1: Сформиран на Екип за организация и управление на проекта (месец 1) Състав: 1) Ръководител на Екипа (посочен в т.9 от настоящото проектно предложение); 2) Координатор; 3) Счетоводител. Членовете на Екип ще притежават административен капацитет, както и опит в управлението на подобни проекти. 1) Ръководител на Екипа Отговорности: Общо ръководство и управление дейностите на Екипа; участва в планирането и изпълнението на самите дейности; представлява дружеството по въпроси, свързани с проекта, пред институции и медии; извършва цялостно наблюдение и управление на дейностите и процесите за постигане на резултатите по проекта. Ръководителят на Екипа отговаря за своите действия пред Управителя на СМДЛ "Кандиларов". 2) Координатор Координация на дейностите по проекта, участие в планирането и изпълнението на самите дейности, текущо наблюдение и мониторинг на дейностите и процесите за постигане на резултатите на проекта. Поддържа контакти с членовете на целевата група, идентифицира проблемите и ги представя за решаване на заседания на Екипа и им съдейства за навременно получаване на необходимата им информация във връзка с изпълнение на техните договорни задължения 3) Счетоводител Участва в заседанията на Екипа по организация и управление на проекта. Отговаря за документооборота и осчетоводяване на всички счетоводни документи по проекта; изготвя необходимите финансови отчети; осигурява одитна пътека за проверка на изпълнението на дейностите и други. Изплащане на възнагражденията на членовете на Екипа ще се извършва след представяне на отчетен доклад за извършената работа и отработените часове, поотделно за всеки член. Етап 2: Управление и изпълнение на дейностите по проекта: месец 1 - месец 27 При изпълнение на този етап, членовете на Екипа ще се ръководят от: 1) Подписаният с ДО договор за предоставяне на безвъзмездна помощ 2) Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” 3) Указания на Договарящия орган 4) Плана за действие Етап 3: Заключителни дейности във връзка с изпълнението на проекта: месец 22 - месец 27 Всеки месец и при необходимост ще се провеждат координационни срещи на Екипа за предоставяне на актуална информация за протичането на дейностите, постигнатия напредък, ниво на осъществяване на заложените по проекта резултати. Екипът за организация и управление на проекта ще приложи необходимите мерки за осигуряване на отчетност в изискуемите формати, според сроковете, заложени в договора за безвъзмездна помощ 23 981.00 22 079.95
Дейности по информиране и публичност: Тази дейност се извършва с цел: - Информиране на обществеността и целевата група за приноса на фондовете на ЕС за финансиране на дейностите по проекта; - Подходящо визуализиране на стоките и услугите, доставени във връзка с изпълнението на проекта. Ще бъдат приложени подходящи мерки за визуализация и публичност на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. В рамките на дейността ще бъдат предприети мерки за: 1. Визуализация на всички материали, издавани във връзка с изпълнението на проекта, в т.ч.: - всички отчети за изпълнение на договора; - материали за информиране и публичност; - информацията за изпълнението на проекта, публикувана на фирмената интернет страница http://kandilarov.com/. 2. Информиране на обществеността и целевата група за приноса на фондовете на ЕС за финансиране на дейностите по проекта, в т.ч.: - провеждане на срещи с членове на целевата група при постъпване на лицето на работа; - поставяне на информационен плакат на видно място в офисите на дружеството в София и варна; - публикуване на информация за проекта на фирмената интернет страница http://kandilarov.com/; - поставяне на стикери върху оборудването на подходящи за целта места; - изработване на подходящо визуализирани и разпространяване на промоционални материали, в т.ч.: Информационен плакат: За София и Варна; Химикалки; Хартиени кубчета; Флайери; Дейността ще се изпълява през целия срок на договора - месец 1 - месец 27. Изпълнението на дейността ще се извърши чрез прилагане на единните стандарти при визуализацията на подкрепата от Европейските фондове, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., относно: 1. Лого и слоган на ЕСИФ в Република България: цветност и пропорции; възпроизвеждане; шрифтове 2. Обем и обхват на представяната информация 3. Конкретни указания за визуализиране на документи, информационни плакати, промоционални материали и др. 2 532.00 2 532.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).