Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main objective of this project is to ensure creation of new jobs, following implementation of new firm commercial strategy in VNG Group ltd.  The new commercial strategy will be directed to satisfying the varied needs of our customers.  
Specific project objectives are, as follows: 
1. 12 unemployed or inactive at labor market people, who will meet the target group requirements, to be identified and included in the project, 
2. 12 new job places to be equipped, 
3. 6 sustainable jobs to be created after completion of the subsidized employment, through selection of the best performed and taken part in project people.
 All of the objectives, mentioned above will be achieved by executing the following project activities: 
1.Hiring 12 unemployed or inactive at the labor market people for 12 months to different positions.  
2.Purchasing equipment, furniture and stock related to the creation of 12 new jobs. 
3.Organization and management 
4.Publicity and visualization 
Immediate project results: 12 people hired to positions, as follows: 
1.One Car cargo driver, older than 54 years, 
2.One Cleaner/Hygienist, older than 54 years, 
3.Three Office managers, aged from 30 to 54 years,
4.One Distributor, aged from 30 to 54 years, 
5.One Interior designer, up to 29 years of age, 
6.Four Fitters, including one of them, up to 29 years of age, one of them, older than 54 years and two of them,  aged from 30 to 54 years,
7.One Gardener, up to 29 years of age.
Sustainability, as a result of project realization: At least six  out of twelve  people from the target group to retain their jobs for additional 12 months, after completion of the subsidized employment. 
 Under the requirements of Government decree № 160/2016, purchase of equipment, furniture and stock, related to the creation of new jobs.  
 Publicize the fact, the current project activities are executed with the aid of EU, under the requirements of the Guidance for Publicity and Visualization.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на 12 безработни и/или неактивни лица. за период от 12 месеца на различни длъжности.: Реализирането на новата търговска стратегия на "ВНГ Груп" ООД е свързана с разкриването на нови за фирмата длъжности, като например "Дистрибутор", "Интериорен дизайнер", "Шофьор, лекотоварен автомобил", "Градинар" и "Монтажник". Ще бъдат назначени общо 12 лица за 12 месеца на работа в съществуващия търговски обект на фирмата в град Пловдив, бул. "Санкт Петербург" №63. Ще бъде създадена и базата за последваща заетост на 6 лица за нови 12 месеца, след приключване на срока на субсидираната заетост. Новата търговска стратегия във "ВНГ Груп" ООД, изисква задълбочено изучаване и стремеж към удовлетворяване на нарастващите нужди на нашите клиенти. Това обстоятелство налага разширяване на дейността и създаване на нови работни места. Тези работни места ще бъдат за общо 12 лица при 12 месечна заетост, на пълен работен ден, на следните длъжности: 1."Шофьор, лекотоварен автомобил"/код 83222006/-един, на възраст над 54 год, притежаващ минимум, професионален опит, средно образование и изискващото се свидетелство за управление на лекотоварно МПС, чиито трудови задължения ще се изразяват в транспортиране на стоките до местата, указани от клиентите на фирмата. 2."Чистач/Хигиенист"/код 91120004/-един, на възраст над 54 год, без изискващо се образование, който ще отговаря за почистване и хигиенизиране на административните и търговски площи. 3.Интериорен дизайнер /код 34323005/-един, на възраст до 29 год., с минимум средно образование и професионални умения в областта на интериорния дизайн, чиито функции ще бъдат свързани с изготвянето на проекти, визуализиращи начина, по който ще изглежда закупената стока/кухня, интериорна врата, вътрешно обзавеждане и т.н./ в дома, или офиса на клиента. 4."Дистрибутор"/код 33223006/-един, на възраст от 30 до 54 год, притежаващ минимум средно образование, който ще доставя стоките, ще информира клиентите за характеристиките, за цените, за условията на доставка на продуктите и т.н.5."Офис мениджър" /код 33413004/-трима, на възраст от 30 до 54 год, притежаващи минимум средно образование и компютърна грамотност, които ще осъществяват първоначални контакти с клиентите и ще приемат заявките. 6."Монтажник"/код 73222006/-четирима, в т.ч. един, на възраст до 29 год, един, на възраст над 54 год. и двама на възраст от 30 до 54 год, притежаващи средно техническо образование или друг релевантен документ за притежавана професионална квалификация и/или опит, които ще извършват монтажа на доставените стоки в дома и офиса на клиентите. 7."Градинар"/код 61131002/, който ще отговаря за поддръжката на градинския център, без изискване за образование и квалификация. Подробна възрастова и квалификационна характеристика на целевата група е дадена и в раздел 11.4."Описание на целевата група". Дейност 1 ще бъде осъществена на следните етапи: 1.Проучване и идентифициране на всички лица, живеещи на територията на община Пловдив, община Марица и община Родопи, които притежават изискващото се образование и квалификация и отговарят на възрастовите изисквания на целевата група за съответните длъжности. 2.Изпращане на заявки за свободните работни места, които ще бъдат подадени както в ДБТ "Пловдив", така и в ДБТ "Марица" и ДБТ "Родопи", а така също и в електронната трудова борса jobs.bg. 3.Подбор на 12 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор, 4.Сключване и регистриране на 12 броя срочни трудови договори за 12 месечен период за посочените длъжности. Назначаването на лицата вероятно ще стане по етапно, не само поради процедурата по подбор, но и поради нуждата от процедура за избор на изпълнител за доставка на лекотоварния автомобил. 5.Работа на субсидирана заетост за срок от 12 месеца на 12 лица на пълен работен ден. 6.Приключване на срока на субсидираната заетост и подбор на 6 лица, с които ще се сключат трудови договори за допълнителни 12 месеца на пълен работен ден, въз основа на извършена оценка на трудовото представяне на всичките 12 лица, от страна на работодателя. 121 115.03 121 182.94
Дейност 2: Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 12 работни места: За да могат да функционират нормално, новосъздадените работни места /раб. места/ във "ВНГ Груп" ООД следва да бъдат обзаведени и оборудвани по длъжности, както следва: 1.За длъжност "Офис мениджър /код 33413004/"- 3 раб. места, за които е нужно закупуване на Многофункционално устройство- лазерен принтер, скенер, факс и копир за формат А4- 1 бр, необходимо за нормалното изпълнение на функциите на лицата, които ще работят на тази длъжност, съгласно описаните функционални задължения за длъжността в дейност 1. 2.За длъжност "Интериорен дизайнер /код 34323005/"- 1 раб. място, за което е нужно закупуване на Преносим компютър /Лаптоп/ 17.3" с LED дисплей, процесор Intel Core i7, памет 8GB DDR3, хард диск 1TB, видео карта AMD Radeor R5- 1 бр, във връзка с нормалното изпълнение на трудовите задължения на лицето, които ще работи на тази длъжност, съгласно описанието на функциите на длъжността в дейност 1. 3.За длъжност "Монтажник /код 73222006/"- 4 раб. места, за които е нужно закупуване на следното оборудване и стопански инвентар: 3.1. Комбиниран циркуляр с опция за бързо пренастройване за работа от герунг циркуляр към циркуляр за работа върху плот- 1 бр, 3.2. Работна маса за комбиниран циркуляр- 1 бр, 3.3. Валова машина за шлайфане на паркет с диаметър на безконечен барабан 200 х 750 мм., разглобяема, с две степени на скоростта, мощност на мотора от 2.2 до 3.7 kW- 1 бр, 3.4. Машина за дисково шлайфане на паркет с мощност 1.5 kW и размер на полиращия диск 407 мм- 1 бр, 3.5.Машина за шлайфане около ъгли и окрайчване на паркет с диаметър на полиращия диск 178 мм, еднофазов мотор с мощност 2 kW- 1 бр, 3.6.Потъващ циркуляр с линеал, с накланяне на главата с мощност до 1650 W- 1 бр, 3.7.Универсална маса за циркуляр- 1 бр, 3.8.Прахосмукачка, универсална за използване към потъващ циркуляр- 1 бр, 3.9.Машина за подрязване- 1 бр, 3.10. Герунг циркуляр, машина за рязане- 1 бр., съгласно описанието на трудовите задължения на лицата на тази длъжност в дейност 1. 4.За длъжност "Дистрибутор /код 33223006/"- 1 раб. място и 5. За длъжност "Шофьор, лекотоварен автомобил /код 83222006/- 1 раб. място, като за двете работни места е необходимо закупуването на Лекотоварен автомобил с дизелов двигател с обем 2.2 литра, 2+1 места, каросерия тип "Товарен ван" и товароносимост до 1300 кг, за нормалното изпълнение на функциите на лицата на посочените длъжности, описани в дейност 1. Новосъздадените раб. места ще обхващат общо 7 вида длъжности- 1."Шофьор, лекотоварен автомобил", 2."Чистач/Хигиенист", 3."Интериорен дизайнер", 4."Дистрибутор", 5."Офис мениджър", 6."Градинар" и 7."Монтажник". За пет от тези длъжности, посочени по-горе, ще е необходимо закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, докато за длъжностите "Чистач/Хигиенист" и "Градинар" няма да е нужно закупуване на оборудване, обзавеждане, или стопански инвентар. Само за лекотоварния автомобил, който ще бъде закупен за нормалното изпълнение на трудовите задължения на длъжностите "Дистрибутор" и "Шофьор, лекотоварен автомобил", ще се прилагат изискванията на чл.1, ал.1 от ПМС №160/01.07.2016 г., поради което ще бъде приложена разпоредбата на чл.2, ал.1 "Избор с публична покана", като лекотоварният автомобил ще бъде закупен до три месеца от стартирането на проекта. За всички останали длъжности, за които е необходимо закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, същите ще бъдат доставени през първия и втория месец от стартирането на проектните дейности, на основание на чл.2, ал.7 от ПМС №160/01.07.2016 г. "Избор без провеждане на процедура", като се публикува съобщение за набиране на ценови предложения в ИСУН 2020 и ЕИП. Разходите ще бъдат доказани само с първични платежни документи. Това се отнася за оборудването, обзавеждането и стопанския инвентар, които ще бъдат закупени за длъжностите "Офис мениджър", "Интериорен дизайнер" и "Монтажник", тъй като сумарната прогнозна стойност на това оборудване, обзавеждане и стопански инвентар е под 30 000 лв. 60 000.00 59 999.99
Дейност 3: Организация и управление на проекта: Дейност 3 има за цел обезпечаване ефективното управление на проектните дейности и достигане на проектните цели, посредством сформиране на екип за управление на проекта. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, счетоводител и координатор. Първо ще бъде назначен ръководител на проекта на граждански договор, който ще е ангажиран за цялостното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта ще е едновременно с ръководен и експертен опит в организацията и управлението на проекти, финансирани по оперативните програми на ЕС, или от други финансови източници. Единият от управителите на "ВНГ Груп" ООД ще назначи двама души от персонала на дружеството за счетоводител и координатор на проекта. Счетоводителят ще бъде назначен посредством допълнително споразумение към настоящия трудов договор на лицето, а координаторът - на срочен трудов договор. Ще се провеждат задължителни ежемесечни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, на които ще се докладва за напредъка по отношение изпълнението на проектните дейности, ще се дискутират евентуално възникнали трудности в хода на изпълнението на проекта, ще се обсъждат текстове от ръководството за изпълнение на дейностите, подготвено от Договарящия орган, ще се прави преглед на извършените разходи и ще се преценява, дали има необходимост от иницииране на допълнителни споразумения към договора с Договарящия орган, в случай на поява на форсмажорни обстоятелства. При необходимост, ръководителят на проекта може да организира и извънредни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, с цел решаване на внезапно възникнали трудности по изпълнението на проекта, или в резултат на промяна в нормативните документи, имащи отношение към реализацията на настоящия проект. Друга важна задача на дейност 3 е да въведе успешно в условията на "ВНГ Груп" ООД системата за управление на проектите, утвърдена в практиката на ръководителя на проекта, доказала своята жизнеспособност и основана на двата основни фактора- експертност и комуникативност. По този начин ще може да бъде изградена ефикасна система за вътрешен мониторинг на процесите, свързани с реализация на проекти, което ще се превърне в организационна иновация в рамките на "ВНГ Груп" ООД. За изпълнението дейност 1 и дейност 2 оперативно ще отговаря ръководителят на проекта, а за изпълнение на дейности 3 и 4, оперативно ще отговаря координаторът на проекта. Счетоводителят на проекта ще носи административна отговорност за създаване на счетоводната система за отчитане на разходите по проекта, както и за цялостното финансово изпълнение. 17 921.33 17 152.22
Дейност 4: Публичност и визуализация: Дейност 4 има за цел да се оповести фактът, че настоящият проект се изпълнява с финансовата подкрепа на ЕС. За изпълнението на дейността непосредствено ще отговаря координаторът на проекта. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда следните мерки за публичност и визуализация: 1.Поставяне на една постоянна обяснителна табела с размери 0.8 м- 1 м. на фасадата на търговската база на "ВНГ Груп" ООД, намираща се в гр. Пловдив, бул. "Санкт Петербург" №63. Табелата ще бъде изработена в съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация и ще отразява логото на ОП "Развитие на човешките ресурси", наименованието на бенефициента и на проекта, сумата на безвъзмездната финансова помощ и всички други елементи, изрично посочени в Единния наръчник. 2.Ще бъдат отпечатани 800 броя цветни брошури, формат А4, които също ще отговарят на изискванията за визуализация, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Брошурите ще съдържат информация за целите на проекта и основните проектни дейности и ще имат за цел да предоставят първоначална информация на всички заинтересувани лица, както и да популяризират възможностите за инвестиции в човешки капитал, предоставяни от страна на Европейския социален фонд. 3.В края на изпълнението на проекта ще се проведе заключителна пресконференция. Пресконференцията ще се проведе в град Пловдив, извън територията на "ВНГ Груп" ООД и ще има за цел да информират обществеността относно предвидените за изпълнение дейности и цели и постигнатите резултати от реализацията на проекта. По време на заключителната пресконференция, ръководителят на проекта ще обяви имената на участниците в проекта, които ще запазят своята заетост за нови 12 месеца. Ще се закупят и 30 броя стикери, които ще бъдат залепени върху закупеното оборудване и обзавеждане за нуждите на новоразкритите работни места. Съдържанието на стикерите ще бъде с идентично със съдържанието на постоянната обяснителна табела, но в умален размер. 997.00 997.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).