Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъдат създадени условия за ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта.
Екипът по проекта ще се състои от трима души: ръководител проект - 1 брой, координатор проект - 1 брой и счетоводител проект - 1 брой.
Отделните задачи в рамките на дейността включват: Разпределяне на дейностите, сформиране на екип по проекта. Ще бъдат сключени договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ще бъдат ясно разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигане на поставените цели и резултати. Сключване на договори с външни изпълнители за реализиране на някои от дейностите предвидени в проекта. Изработване на конкретен работен план.
По време на тази дейност се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и политиката й по отношение на хората. Ще се направи анализ на конкретните нужди и потребности от обучение и заетост на участниците, като се отчете спецификата на дейността на фирмата и проблемни сфери. Конкретни изисквания - в какви насоки ще бъдат обучавани безработните и неактивни лица, теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение и реалните им потребности. Ще се уточнят вариантите за място и време на провеждане на обучението, продължителност, както и разходи за провеждане на обучението.
С оглед на това, дейностите по проекта да се изпълняват навреме и с нужното качество, по време на изпълнение на проектните дейности ще се осъществява непрекъснат вътрешен контрол от членовете на екипа по проекта, отговорни за съответната дейност, както и от Ръководителя на проекта, отговорен за цялостното му изпълнение. Чрез осъществявания мониторинг на проекта членовете на екипа ще имат ясна представа относно спазването на времевия график. Резултатите от мониторинга по проекта ще дадат възможност да се реагира навреме, ако е необходимо и ако има разлика с разписаните проектни дейности. За целта ще се води протокол за извършения вътрешен мониторинг.
Екипа за управление ще изготви правила и процедури за вътрешен мониторинг, които ще включват:
• периодични срещи на екипа за управление;
• оценка на резултатите от подбора и назначаването на работа на лицата от целевата група;
• контрол върху дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места;
• оценка на резултатите от обучението, чрез попълване на анкетни карти от обучаваните;
• текущ контрол на присъствие, чрез отразяване в присъствени списъци;
• изготвяне на междинни доклади на резултатите от проекта и набелязване на коригиращи дейности при необходимост;
• снимков материал;
• отчитане и контрол по време на наемане на лицата на трудов договор от кандидата по проекта;
• окончателен отчет изготвен от ръководителят на проекта с приложени документи, доказващи извършването на дейностите. |
13 750.00
|
13 750.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на закупеното оборудване и обзавеждане е да бъдат създадени нови работни места за представителите на целевата група.
Тази дейност включва:
• обезпечаването на софтуерната фирма за производство на програми и приложения с: 8 броя лаптопи със следните технически показатели: RAM: 8 GB, КАПАЦИТЕТ HDD: 1000 GB,ТИП ПРОЦЕСОР: INTEL CORE i7-6500U,размер на екрана в INCH: 15,6 ",честота на процесора: 2.5 GHz, up to 3.1 GHz, тип графична карта карта: AMD Radeon R7 M340; безжични мишки и 2 бр. настолни Компютърни конфигурации /КАПАЦИТЕТ RAM: 8 GB,КАПАЦИТЕТ HDD: 1000 GB, ТИП ПРОЦЕСОР: INTEL CORE i7-6700, размер на монитора в INCH: 21,5 ",тип графична карта с 2 GB памет; безжични мишки и клавиатури.
Многофункционален лазарен принтер /Разделителна способност 600x600 dpi, Скорост на печат (черно) 27 ppm, Месечно натоварване 50 000 pages, Процесор Processor speed 1200 MHz, Tensilica, Вградена памет 256 MB NAND FLASH, 256 MB DRAM, Двустранен печат, Интерфейс Input Up to 100 sheets; 10 броя Работни бюра; 10 броя Работни стола; 10 броя Кантонерки ( малки шкафчета с чекмеджета) и 10 бр. шкафове за стена; 1 брой Софтуерен продукт - Софтуер за управление на назначените лица и управление на проекти – закупува се софтуер с който всяко назначено лице се включва в система за управление и му се възлагат задачи от преките мениджъри, от клиенти от цял свят и се следи каква част от задачата е изпълнил, какво остава да изпълни, получава оценка от клиентите на фирмата и всичко това се контролира от прекия началник.
Със закупените ДМА и ДНА – 8 броя лаптопи, 2 броя настолни Компютърни конфигурации; 1 брой Многофункционален лазарен принтер ; 10 броя Работни бюра; 10 броя Работни стола; 10 броя Кантонерки и 10 бр. шкафове за стена; 1 брой Софтуерен продукт, ще се осигурят работни места на 10 лица от целевата група. Оборудването ще се използва за работа от лицата от целевата група в офисите с които разполага фирмата. Със закупеното със средства по настоящата процедура изброеното по-горе оборудване и обзавеждане ще се осигури работно място за 10 лице от целевата група преминали професионално обучение по професия "Програмист", специалност "Програмно осигуряване" и обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ с наименование на конкретното обучение – Английски език.
Гореизброеното оборудване и обзавеждане ще бъдат използвани много активно в реализацията на съдържателните дейности на проекта. Чрез него ще се обособят работни места с гъвкави форми на заетост, тъй като разкритите работни места ще бъдат споделени.
Така обезпечаването с изброеното оборудване и обзавеждане ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране. |
29 000.00
|
29 000.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се осигури трудова заетост на 10 лица от целевата група. Завършилите успешно обучението по професионална квалификация, професия "Програмист", специалност "Програмно осигуряване" и обучението по ключова компетентност в областта "Общуване на чужди езици", 10 лица от целевата група ще бъдат назначени на длъжност Програмист, софтуерни приложения.
Трудовата дейност ще се извършва в офисите с които разполага фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД, които се намират на територията на Столична община, в град София. Продължителността на заетостта ще бъде в рамките на 12 /дванадесет/ месеца.
Поради необходимост от квалифицирани работници, на успешно завършилите обучение, наети на работа и ненапуснали работа през горепосочените 12 месеца ще бъде предложено да останат на работа във фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД. |
95 427.00
|
100 078.40
|
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица: Целта на тази дейност е 8 лица от целевата група, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително, и 2 броя безработни и неактивни лица да придобият професионална квалификация.
Участниците в обученията попълват заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта уведомява всички участници за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение.
Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията.
Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на всеки участник в обучението.
След отчитане нуждите на фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД се установи потребност от обучение по професионална квалификация в областта на програмирането за работа в офисите на фирмата. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи лицата от целевата група по професия: 481010 – Програмист; специалност: 4810101 – Програмно осигуряване.
Професия: 481010 – Програмист е от втора квалификационна степен с продължителност 660 учебни часа по 45 минути.
Обучението ще е организирано в една учебна група от 10 човека, в които безработните и неактивни участници ще усвоят основните теоретични и практически знания.
Продължителността на курса ще е 660 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), като се предвиждат допълнителни до 4 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 4 учебни часа на заключителен практически изпит. Брой часове по теория - 260 учебни часа; Брой часове по практика - 400 учебни часа.
На успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Свидетелство за професионална квалификация, образец 3-54 на МОН ). Свидетелството се издава от МОН за ІІ най-висша степен в професията. |
12 000.00
|
12 000.00
|
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности: Целта на тази дейност е 8 лица от целевата група, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително и 2 броя безработни и неактивни лица да придобият познания по ключови компетентности.
Участникът в обучението ще попълни заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта ще уведоми участника за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение.
Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията.
Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на участника в обучението.
След отчитане нуждите на фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД се установи потребност от обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ с наименование на конкретното обучение – Английски език, за работа със софтуерни програми. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма "ТАРА СОФТ" ЕООД се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи 10 лица от целевата група по Общуване на чужди езици с наименование на конкретното обучение – Английски език.
Обучението ще е организирано в една учебна група от 10 човека, в която безработните и неактивни участниците ще усвоят основните теоретични и практически знания.
Продължителността на курса ще е 300 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), и три нива на обучение по 100 учебни часа, като се предвиждат допълнителни до 2 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 2 учебни часа на заключителен практически изпит за всяко ниво. Брой часове - за всяко нива по 50 часа теория и 50 часа практика, общо Брой часове по теория 150 учебни часа; Брой часове по практика - 150 учебни часа.
При успешно полагане на заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение, Общуване на английски език). |
7 000.00
|
7 000.00
|
Осигуряване на информиране и публичност на проекта.: Целта на тази дейност е да се популяризират дейностите и резултатите по проекта.
Популяризирането на дейностите по проекта ще се осъществи като се подготвят информационни брошури, плакати и диплянки с подходящо съдържание, информиращи гражданите на град София за програмата и за дейностите по проекта. Брошурите, плакатите и диплянките ще се разпространяват по обществени места, общината, областта и т.н. Брошурите ще бъдат 300 копия, формат А4, двойно сгъваеми, цветни – представят целите и дейностите по проекта, специално ориентирани към целевата група, адрес, телефон и e-mail за контакти. Плакатите ще бъдат 200 броя, а диплянките ще бъдат 400 броя.
За популяризиране на проекта ще се изработят 28 тениски с логото на проекта.
За популяризиране на проекта ще бъдат изработени 200 броя рекламни химикалки.
За целите на проекта ще се изготвят две табели с номера и наименованието на проекта, които ще се поставят на местата на изпълнение на проекта.
Така ще се постигне промотиране на дейностите и резултатите от проекта и информиране на обществеността за финансирането по настоящата програма.
Особено важно е да бъде подчертавана помощта на ЕС, като начин на интегриране на общоевропейските ценности при вливане на безработни и неактивни лица от уязвими групи в пазара на труда.
С цел осигуряване на максимална прозрачност и публичност се предвижда кандидатът регулярно да информира бенефициентите и медиите относно етапите и резултатите по изпълнението на проекта. Като резултат от предприетите мерки за прозрачност и публичност във връзка с изпълнението на проекта ще се засили общественият интерес към съдържанието на ОП «Развитие на човешките ресурси» и възможностите за финансиране, предоставени от ЕСФ...
Съгласно правилата на Регламент /ЕК/ №1828/ 2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент /ЕО/ № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европийския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие, всички информационни и рекламни материали, както и всеки продукт – резултат от проекта, ще носят символи на ЕС и ЕСФ в указания формат. |
3 000.00
|
3 000.00
|