Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Business Processes Ltd. was established in 2004 and has a main subject of activity - computer programming.

With the project "Improvement of Production Capacity in Business Processes" equipment and specialized software for server automation will be purchased, which will lead to the creation of a new different production unit within the existing company - CREATION OF NEW BUSINESS OBJECT. The new business site will be self-contained, without relying on joint technical resources with the existing business site, and will also be territorially located in another city. In this way, the new business site will be a spatial, functional and organizationally separate unit characterized by a high degree of autonomy.

Through the implementation of the project "BUSINESS PROCESSES" Ltd. will be able to offer hosting services that are not currently available at all, after hosting the project, the hosting services will be in a large volume, will be faster and more reliable compared to the ones offered to similar services from other competing companies. The implementation of the project "Improvement of Production Capacity in Business Processes" will create a new production unit that will offer hosting services without disturbing the main production process of the company - computer programming.

Acquired tangible / intangible fixed assets within the project will be aimed at expanding the production processes in the company and also creating a new production unit to offer a new additional type of products / services in the field of hosting. The equipment acquired through the project will lead to an improvement in the production capacity of the company, as hardware resources will be added to the project implementation, which will provide the opportunity to deliver (produced) a large number of single hosting packages to potential customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Въвеждане на специализирано оборудване: С изпълнението на дейността се предвижда доставка и въвеждането в експлоатация на: - Сървърна система тип I (5 броя); - Сървърна система тип II (2 броя); - Хъб 25-Gigabit (2 броя); - Хъб Layer 2 (2 броя) С проект “Подобряване на производствения капацитет в Бизнес Процеси” ще бъде закупено оборудване и софтуер, което ще доведе до създаването на нова различна производствена единица в рамките на съществуващото дружество. С изпълнението на проекта ще бъде създаден нов стопански обект, който да предлага продукти/услуги в областта на хостинга, какъвто продукт/услуга не се предлага в момента от "БИЗНЕС ПРОЦЕСИ" ЕООД изобщо. Хостингът е услуга, която работи с интернет сървъри, позволяваща на организации и физически лица да обслужват собствено съдържание в Интернет. Една от най-популярните видове хостинг е уеб хостингът. Също така има и комбинирани услуги; e-mail hosting, например DNS хостинг услугата е обикновено свързана с регистрация на име на домейн. Хостингът по своята същност предоставя сървър, на който клиентът може да пусне всичко, което пожелае (включително уеб сървъри и други сървъри) и осигурява Интернет връзка с много бърза честотна лента. „Виртуалният сървър хостинг“ ще е основният пакет услуги, които фирмата възнаерява да предложи на своите клиенти, в рамките на новия стопански обект и е понятие, което по своето значение стои някъде по средата между 'shared' и 'dedicated' хостинг. При него един физически сървър се разделя на няколко независими виртуални сървъри. Сам по себе си всеки такъв виртуален сървър може да се разглежда като 'dedicated', защото на него се инсталира отделна операционна система според нуждите на клиента, която поддържа приложения само на определен клиент. Най-често използваният софтуер за 'виртуализация' на сървъра е XEN, VMware, FreeVPS, User-mode Linux, Virtuozzo, OpenVZ и др. Настройките на сървъра са максимално оптимизирани за работата на конкретното приложение и ресурсите които то може да използва са далеч повече от предоставяните при shared хостинга. Най-често е насочено към клиенти с уеб сайтове и приложения изискващи специфични настройки на операционната система, както и генериращи голямо сървърно натоварване. В момента услугата „виртуален сървър хостинг“ не се предлага от "Бизнес Процеси" ЕООД. С изпълнението на дейността се предвижда да бъдат закупени и въведени в експлоатация: - 5 бр. сървърни системи с общ капацитет 1068 TB дисково пространство, което ще позволи да бъдат обслужени над 25000 клиента. - 2 бр. сървърни системи за конфигуриране и управление на виртуални сървъри - 'виртуализация'. - 4 бр. хъб устройства за осигуряване на интернет връзка с много бърза честотна лента. С изпълнението на дейността във фирмата ще бъде доставен и пуснат в експлоатация специализиран хардуер, свързан с предлагането на продукт/услуга „виртуален сървър хостинг“. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип (1 м) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (3-4 м) 3. Подписване на договор за доставка на оборудване с избран изпълнител (5 м) 4. Приемане на доставката (8-10 м) 5. Прилагане на мерки за публичност (1-12 м). 470 221.00 464 200.00
Въвеждане на специализиран софтуер: С изпълнението на дейността се предвижда разработване и въвеждане в експлоатация на: - Web-базирана система за автоматизация на сървъри Съгласно описаното в Дейност 1 от проекта, с проект “Подобряване на производствения капацитет в Бизнес Процеси” ще бъде закупено оборудване и софтуер, което ще доведе до създаването на нова различна производствена единица в рамките на съществуващото дружество. С изпълнението на проекта ще бъде създаден нов стопански обект, който да предлага продукти/услуги в областта на хостинга, какъвто продукт/услуга не се предлага в момента от "БИЗНЕС ПРОЦЕСИ" ЕООД изобщо. За целите на продукта/услугата „Виртуален сървър хостинг“ и за целите на споделеният хостинг или shared hosting (друг вид уеб хостинг услуги, който ще се предлагат от фирмата), е нробходимо придобиването на софтуер за управление на ресурсите, каквато се явява и предвидената за закупуване по проекта Web-базирана система за автоматизация на сървъри. Тази система е необходима поради факта, че на един сървър има определен брой потребители (уеб сайтове), които си поделят изчислителните му ресурси, дисковото пространство и инсталираните на машината софтуерни приложения. Всеки потребител получава отделна "сметка" с определени граници и параметри (дисково пространство, реализиран трафик, брой бази данни и т.н.). За управление на "сметката" се използва софтуер за автоматизация на уеб сървъри, или както е популярно да се нарича - контролен панел. Контролният панел позволява на потребителите да управляват различните услуги (уеб, FTP, бази данни и т.н.) и хостинг "сметките" си като цяло. Най-разпространените хостинг контролни панели, които се използват за тази дейност, са СиПанел и Плеск и са лицензирани и платени софтуерни продукти. Други популярни контролни панели, които могат да бъдат използвани за дейността хостинг са DirectAdmin, Hosting Controller, H-Sphere. Сред тези с GPL лиценз са LxAdmin, Webmin, Virtualmin, Usermin, SysCP, които отново са лицензирани и платени софтуерни продукти. Проблема при изброените софтуери за автоматизация - контролни панели, е свързан с това, че ако системата е с малък капацитет те на практика са много евтини и дори безплатни, но ако системата започва да развива по-сложна мрежа от потребители и архитектура, започва да използва повече ресурси, започва да обработва повече процеси и др., цената на контролния панел се увеличава драстично и в един момент даже превишава себестойността на услугата. Тази допълнителна стойност се изчислява автоматизирано и трябва да бъдат плащани отчисления за допълнителни лицензионни права към опасаните по-горе лицензи. С изпълнението на дейността се предвижда разработването на специализиран софтуер за автоматизация на сървъри за управление на "сметката" за всеки отделен клиент, т.е. ще бъде разработен така наречения контролен панел, само и единствено за нуждите на новия стопански обект, в рамките на нашата фирма. Web-базираната система за автоматизация на сървъри ще бъде разработена специално за нуждите на сървърните системи, описани в Дейност 1 и ще бъде с неограничен брой лицензии, което няма да води до поскъпване на услугата в следствие на увеличаване на използваните ресурси. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип (1 м) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (3-4 м) 3. Подписване на договор за разработване на аспециализиран софтуер с избран изпълнител (4 м) 4. Приемане на софтуера (5-7 м) 5. Настройване на работата на софтуера с хардуерното оборудване (8-11 м) 6. Прилагане на мерки за публичност (1-12 м). 148 000.00 140 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).