Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

TSB Group LLC was established in 2010 with its main activity production of PVC joinery. 
In connection with its plans to improve its management and organization processes, the company plans within the project to purchase and introduce into operation an integrated software platform for comprehensive business processes management. The platform includes a full set of working synergistically complex systems and modules: (1) business process management; (2) resource planning system; (3) system for managing interactions with customers; (4) system for extracting, analyzing and reporting; (5) production management system; (6) finance; (7) logistics; (8) sales; (9) administration; (10) marketing; (11) integration; (12) service and (13) waste management.
Technologically, the project will lead to the introduction of a complex automated software platform that will contribute to improving core business processes in the enterprise: (1) planning and decision-making; (2) the organization of resources; (3) organization of the manufacturing process; (4) product realisation and (5) internationalization of the product. All this will contribute to the expansion of technological capabilities and increasing the production capacity of the company and to the quality improvement and reduction in the cost of production.
In economic terms, the project will contribute to increasing the efficiency of production costs, increasing the revenues and an overall increase in profitability. In ecological terms the project will contribute to protecting the environment through more efficient use of resources and waste management.In ecological terms the project will contribute to protecting the environment through more efficient use of resources and waste management. With all this, the project will lead to a lasting increase in the profitability of the company, which will contribute to the sustainable increase in its competitiveness and export potential in the long run.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване и внедряване на интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите в "Ти Ес Би Груп" ЕООД.: В рамките на дейността ще бъде доставена и въведена в експлоатация интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите в "Ти Ес Би Груп" ЕООД. Интегрираната софтуерна платформа представлява комплексно ИКТ-базирано решение, което обхваща широк набор от модули и комплексни системи, работещи в синхрон, осигуряващи технологично всички бизнес процеси от дейността на компанията. Платформата включва следните основни системи и модули: I. Функционални групи: 1. Система за процесен мениджмънт (BPM) 2. Система за ресурсно планиране (ERP) 3. Система за управление на отношенията с клиенти (CRM) 4. Система за извличане, анализиране и докладване на данни (BI) 5. Система за управление на производството (MES) II. Основни модули: 1. Производство: - Модул "Заявки за доставка" - Модул "Заявки за производство" - Модул "Работа на смени" - Модул "Графици" 2. Финанси: - Модул "Каси" - Модул "Фактуриране" 3. Логистика: - Модул "Склад" - Модул "Маршрути" 4. Продажби: - Модул "Номенклатура и цени" - Модул "Оферти" - Модул "Отстъпки" 5. Администрация: - Модул "Управление на документи" - Модул "Справки" - Модул "Сигнали" 6. Маркетинг: - Модул "Оценка на клиенти" - Модул "Съобщения" - Модул "Оценка на доставчици" 7. Интеграция: свързване с външни системи 8. Сервиз: - Модул "Сервиз" 9. Управление на отпадъци: - Модул: "Управление на околната среда и отпадъците от дейността" Функционалностите на платформата ще бъдат достъпни за две групи потребители – вътрешни и външни. Вътрешните потребители (служители и ръководители на „Ти Ес Би Груп“ ЕООД) получават достъп до всички модули и функционални групи на платформата индивидуални клиентски терминали (персонални компютри), като обхватът на достъпа на всеки вътрешен потребител ще бъде индивидуално определен от ръководството на фирмата. Ограничен кръг модули и функционалности на платформата ще бъдат достъпни чрез индивидуални профили за определени от дружеството външни потребители – ключови доставчици и бизнес партньори на „Ти Ес Би Груп“ ЕООД, на които фирмата ще предостави достъп с цел подобряване на ефективността на веригата на доставки и продажби. Платформата предоставя възможност достъпът на различните категории потребители (вътрешни и външни) да бъде свободно конфигуриран (разширяван и ограничаван) от дружеството в зависимост от неговите специфични бизнес потребности и предпочитания. В рамките на внедряването в експлоатация на софтуерната платформа ще бъде извършено инсталиране и конфигурация на платформата, зареждане на клиентски данни и провеждане на обучения на потребителите за работа с нея. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик на интегрираната софтуерна платформа (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на интегрираната софтуерна платформа, подписване на приемо - предавателен протокол за доставката и функционирането на въведената софтуерна платформа от доставчика (от 8-ми до 18-ти месец). 513 200.00 513 200.00
Дейности за визуализация на проекта: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Националната комуникационна стратегия" 2014-2020 г. и на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Ти Ес Би Груп" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта: 1. Поставяне на временен информационен плакат (табела) - 1 бр. на видно място в производствената си база в гр. Костинброд, ул. "Полето" 4, през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му. 2. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и включваща всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител за дейностите по визуализация на проекта (от 1-ви до 3-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (4-ти месец). 3. Изпълнение на дейностите по визуализация на проекта от външния изпълнител (от 5-ти до 18-ти месец). 1 900.00 920.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).