Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Under this project an office in the town of Vidin will be equipped with the necessary equipment and specialized software, which will be organized as a centre for IT services management centre. The project will contribute to optimization of the company production capacity for provision of IT services. The work with customers and data will be automated and centralized at one location. So far the requests for provision of services, maintenance, error notification and problems are obtained by phone, letter, e-mail, fax etc. Their processing, allocation and execution of the necesary activities was performed through various channels, not sufficiently organised and with a number of unnecessary operations and loss of time. The implementation of the project will deploy an information system, which includes all processes that cover customer relations. Each communication will be entered into the system and revewed by the responsible manager, who will allocate the tasks and will control the implementation. The experts will be able to see at one place all tasks assigned to them  and to use knowledge data bases on the ways for realization of a given option and solving a given problem. Under the project the following technology and licenses will be purchased: 2 virtualizations servers, 2 uninterruptable power supply devices (UPS), 1 disk aray, 2 switches, 1 firewall, 1 rack, 1 air conditioner, 1 data base license and  2 licenses for server operational system. The technology and licenses will be used, so as to install on them the purchased information system for IT services management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на заявки за реализиране на ИТ услуги и обслужване на клиенти, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за подобряване на производствените процеси по реализиране на услугите. Ще бъде закупена система за управление на заявки заедно с необходимия хардуер, с които ще бъде оборудван нов стопански обект. През системата ще става реализирането на всяка една заявка за услуга, независимо по какъв начин е комуникирана - факс, мейл, писмо и т.н. Ще се автоматизират и ще се централизират процесите на контакт с клиенти и потребители. След въвеждане на системата и вече подобрените процеси ще се повиши качеството на услугите и техния обем. С помощта на системата ще могат да се обслужват и клиенти, които са в чужбина. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталация на система за управление на заявки 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на оборудване 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец) 479 500.00 477 666.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 UPS-a, 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за БД и 2 сървърни лиценза за ОС): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за изпълнение на целите на дейността, тъй като след въвеждане на системата ще се намали ползването на хартия и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Като цяло се очаква значително намаляване на ползваните ресурси и повишаване на ефикасността при реализиране на услугите. Въвеждането на новата система ще минимизира хартиения документооборот до нула, което може да я отнесе като част от съвременни безотпадни технологии. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).