Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The current project proposal is related to the purchase of a software platform for automated product configuration and 3D product synthesis.
The software planned for purchase will lead to the expansion of the capacity of Stilsoft EOOD in an existing commercial facility in the city of Plovdiv.
The purchase of the software will lead to the digitization of the production process, as well as to the improvement of its overall efficiency. The project is implemented in code 62.09, which is also the applicant's main economic activity code. All planned activities under the project, as well as the investment itself, comply with the requirements of the principle of "do no significant harm" to the environment and contribute to the ecological transition of the country.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет и/или разнообразяване на предлаганите продукти/услуги (1 бр. софтуерна платформа за автоматизирано продуктово конфигуриране и триизмерен синтез на продукти): Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиването на високотехнологична софтуерна платформа за автоматизирано продуктово конфигуриране и триизмерен синтез на продукти. Стилсофт осъществява своята основна икономическа дейност в сектор „J“, код 62.09 като внедрява свои софтуерни решения за клиенти от различни индустрии. Закупуването на софтуерната платформа ще доведе до разширяване на капацитета на кандидата по следния начин: Предлаганите от кандидата продукти и услуги представляват софтуери и услуги по тяхното интегриране в различни производства, който водят до оптимизиране на производствени процеси, разходи, ефективно планиране и др. предимства. Според нуждите на клиентите, софтуерът се интегрира за паралелна работа със софтуерни системи, които клиента използва – уеб страници, онлайн магазини и платформи от тип маркетплейс. Внедряваните софтуерни решения са насочени към клиенти с разнообразно продуктово портфолио от модулни продукти, които могат да бъдат конфигурирани по различен начин за генериране на нови продукти, в съответствие с нуждите на пазара и клиентите. Внедряването им изисква тяхното адаптиране към предварително зададени в софтуера на клиента производствени рецепти, материали, правила и опции за всеки един продукт. Това изисква индивидуални доработки, настройки и програмиране от страна на софтуерен специалист, а при промяна в дадена конфигурация, следва софтуерът да бъде обновен с новата информация, което изисква нови доработки и настройки. Закупуването на новата софтуерна платформа ще позволи автоматично генериране на комбинации от предварително зададените модули и рецепти в софтуера, като по този начин ще се генерира неограничен брой продукти по зададени критерии от вече въведени модули и всички продуктови визуализиации, спецификации и синхронизации с външни системи ще се извършват автоматично, без намеса на софтуерни специалисти. Това ще разшири капацитета по следния начин: - В момента внедряването на един софтуерен продукт отнема на кандидата около 5 месеца. Времето за извършване на доработките, свързани с нови конфигурации от съществуващи и въведени вече производствени продуктови модули, е около 2 м., в зависимост от продуктовата гама на клиента. Новият софтуер ще позволи автоматизиран синтез и конфигуриране на продуктовата гама на клиентите, което ще редуцира значително ръчните обработки. Това ще съкрати времето за извършване на този процес на 1 седмица, което ще редуцира цялото време за внедряване на един продукт до 3 м. - В момента извършването на едно обновяване на продуктова гама за клиент отнема на кандидата около 3 седмици и се прави с различна честота, в зависимост от специфични фактори, свързани със самото производство и количеството варианти на продуктовата гама на клиента. Закупуването на новия софтуер ще позволи автоматично конфигуриране на неограничен брой продукти и комбинации от въведените модули, което ще редуцира времето за извършване на ъпдейти до 3 дни, което представлява повишение на капацитета със 7 пъти. - Капацитетът на кандидата позволява внедряване на не повече от 2 софтуерни продукта годишно за различни клиенти. След закупуване на новия софтуер този капацитет ще се разшири до 3 продукта (при средно време от 4 месеца на продукт), което представлява увеличаване на капацитета с 50%. Цифровизацията на производствения процес ще се повиши, поради следните причини: 1) Новият софтуер ще позволява информационна комуникация със софтуера на производителя и ще предоставя възможност за автоматизирано изтегляне на: - наличната продуктова информация от производствения софтуер - продуктовите рецепти от производствения софтуер - наличните материали от производствения софтуер - допълнителни дефиниции, необходими за изграждането на продукта 2) Новият софтуер ще може автоматизирано да изпраща създадените от крайните клиенти продукти (поръчки) в готов вариант за производство към производствения софтуер, включително с фото-реалистични изображения на крайния продукт. 360 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).