Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Balgrigian Trak Servis Ltd. is a medium enterprise, an employer from the town of Slivnitsa, developing its activity in the sphere of servicing. The applicant initiates this project to acquire the professional qualification and key competencies of its employees, part of the project target group, taking into account the fact that high labor productivity is a consequence of the quality of the workforce and motivation for work through the continuous development of skills, According to the current needs of the business.
The project aims to protect the applicant's investment in training for the development of professional and key skills, thus creating conditions for sustainable employment. The project proposal provides for the implementation of two direct training activities: vocational part-of-profession, "Office Manager", "Business Administration" and Key Competency 2 "Foreign Language Communication". During the implementation of the project the mandatory indirect activities will be implemented: organization and management, information and communication.
The implementation of this project is directly in line with the applicant's development strategy and will contribute to the faster fulfillment of the objectives set in order to adequately meet the rapid changes in the labor market as a result of technological change and globalization. The company's policy is to take care of maintaining and acquiring new skills for its employees, in line with the requirements of the labor market. The implementation of the project proposal will create conditions for the dissemination and introduction of good practices in the field of continuing education.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на професионално обучение за придобиване професионалната квалификация на заетите в "Балгериън Трак Сървис" ООД: Настоящата дейност предвижда провеждане на професионално обучение по част от професия по III кв. степен по професия Офис - мениджър (код 346010 ), специалност Бизнес - администрация (код 3460101) на 10 лица, зети в Балгериън Трак Сървис ООД на длъжности Специалист продажби, Мениджър продажби, Касиер, Счетоводител, Счетоводител- оперативен, Обслужващ магазин, Магазинер. Обучението ще бъде с продължителност 600 учебни часа (с продължителност 45 минути), обхващащи 320 уч. часа практика и 280 уч. часа теория. В края на обучението лицата ще преминат тестова проверка, като на успешно приключилите ще бъдат издадени Удостоверения за придобитите знания и умения за преминато професионално обучение за част от професия III квалификационна степен. С цел по-пълно постигане на съответствие между квалификационния профил на работната сила и реалните нужди на компанията ни, е необходимо включването на служителите в професионално обучение в специалност "Бизнес администрация". Професионалното обучение е включено в списъка на професиите за професионално образование и обучение, което е утвърдено от министъра на образованието и науката. Преди стартирането на курса ще бъде удостоверено тяхното входящо образователно равнище спрямо изискванията на ЗПОО и ДОИ. С оглед постигане на максимална ефективност се предвижда курсистите да преминат обучение в една група, като ще се води присъствен списък за удостоверяване присъствието им по време на занятията и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес. В края на всяка изучавана дисциплина ще се извършва проверка на знанията, удостоверявана с протокол. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебни и помощни материали, с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. В резултат на обучението, лицата ще придобият знания и умения е сферата на - Счетоводство; - Бизнес комуникации; - Делова кореспонденция; - Предприемачество на дребен бизнес; - Мениджмънт на човешкия ресурс и фирмена култура; - Маркетинг; - Документационна дейност и работа с офис техника; Придобитите теоретични и практически знания ще позволят на лицата по-успешно справяне със служебните задължения, тъй като към момента те не притежават квалификация в областта на икономиката. Ще се повишат степента на уменията, качеството на работа и производителността на труда им, в отговор на актуалните нужди на работодателя. Високите стойностни и професионални възможности на участващите в проекта фирмени служители ще ги превърне в ценни кадри, което е гаранция, както за дългосрочната им заетост в Балгериън Трак Сървис ООД, така и за повишения стандарт на живот на тях и техните семейства. На успешно издържалите ще бъдат издадени Удостоверения за придобита професионална квалификация по част от професия по III кв. степен по професия Офис - мениджър (код 346010 ), специалност Бизнес - администрация (код 3460101). 11 250.00 0.00
Обучение за придобиване на ключова компетентност на заети лица, съгласно Европейска квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": Целта на дейността е заетите лица да бъдат включени в обучение по Ключова компетентност 2 за придобиване на умения за общуване на чужд език - за работа със специализиран софтуер и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения, с оглед устойчивото им интегриране на пазара на труда. Анализът на работни места в областта на сервизната дейност, по конкретно в структурата на Балгериън Трак Сървис ООД, налага познания по чужд език, защото освен, че компанията е основен дилър на ИВЕКО за България, работи и със софтуер за всички пътни превозни средства, който се актуализира всяка година. Всъщност документацията и софтуерите за всички ППС, които ремонтира е основно на английски език, също както и сервизните софтуери. Аналогично, документацията и софтуерът за компютъризирания стенд за реглаж на тежкотоварни автомобили JOSAM, с който се изправят шасита на катастрофирали камиони и ремаркета, също е на английски език. Работните места в Балгериън Трак Сървис ООД и длъжностите, на които са наети лицата (Автомонтьор; Ръководител, автосервиз; Автотенекеджия; Склададжия; Шофьор, спец. тежкотоварни автомобили; Техник, механик двигатели; Мениджър продажби; Специалист продажби; Началник склад; Касиер, Диагностик МПС, Приемчик автосервиз; Електромонтьор, Счетоводство, оперативно; Снабдител-доставчик; Счетоводител; Стоковед; Обслужващ магазин, Магазинер) изискват умения за работа със специализиран софтуер, компютър, кореспонденция с клиенти и контрагенти, подготовка на оперативна документация и др. Ежедневните задачи на служителите включват работа със софтуерни приложения за ППС, с които диагностицират и ремонтират превозните средства, използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; водене на официална комуникация с клиенти, съответно с контрагенти на компанията. Лицата, които са придобили знания и умения по чужди езици, ще са по-конкурентоспособни, с по-висока производителност и ще посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда в резултат на структурни фактори като, технологичните промени. Целта на дейността е 70 служители, наети на трудов договор при кандидата, да изградят умения за общуване на чужд език. Лицата ще бъдат включени в обучение, след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението по английски език ще бъде проведено в присъствена форма в рамките на 300 учебни часа, покриващи 160 часа практика и 140 часа теория, с продължителност 45 мин. и ще започне с определяне на входно ниво на 70 заети лица. Обучението ще съответства на три нива от Европейската референтна рамка и при успешно покриване на учебния теоретичен и практически материал ще доведе участниците до овладяване на предвидените умения и компетентности за съответните нива. Резултатите от проведените изпити за входно ниво на участниците ще помогнат на преподавателите при последващото провеждане на обученията по английски език. Ще бъде използвана учебна система, която да предостави на обучаващите се един съвременен и новаторски подход при изучаването на езика, като комбинира модерни текстове, практически ситуации и интерактивни упражнения, с насоченост към използването на езика за комуникация, което е и основна цел на Общата Европейска Езикова Рамка. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебни и помощни материали, с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. След приключване на курса обучаемите ще положат финален изпит по английски език. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Сертификати за завършените нива по английски език. 49 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).