Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The entrepreneurial idea proposed for financing under this project is the development of a start-up company - Alpha Struct Ltd., working in the field of engineering and technical consultancy and in particular - design of buildings and structures. The services provided by the enterprise will include designing of building structures, including drawing calculations and analysis of structures, creating sketches, technical and working projects, technical documentation, assurance of quality and security of structures, implementation of building information modeling and creation of the building information model using different types of engineering and design software.The enterprise will provide its services through the implementation of the BIM (Building Information Model). For this purpose 4 pcs. mobile workstations will be delivered, 4 employees  will be hired, work space will be rented for 17 months,  market research and marketing strategy of the enterprise will be developed,  materials and consumables will be purchased,  software application for automated drawing processes and specialized design know-how will be acquired.
For a successful market realization, an Internet site of the company will be created and the employees of the company and members of the project team will take part in at least two specialized design and / or construction exhibitions and / or fairs, etc. For the period of the project implementation, 3 projects for building design are expected to be developed. A visualization of the project will be provided. The duration of the project will be 18 months and its budget will be BGN 249 820.00.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Развитие на предприемаческа идея на Алфа Структ ООД: В рамките на тази дейност по проекта ще бъдат доставени дълготрайни материални активи -4 бр. мобилни работни станции - за всеки от предвидените за наемане на трудови договори четирима служители. Закупуваните активи по проекта са необходими за осъществяване на опративната дейност на предприятието в областта на предприемаческата идея - посредством тях ще се осъществява чертожната работа и проектиране на строителни конструкции, изготвяне на изчисления и анализи на конструкциите, създаване на скици, технически и работни проекти, техническа документация, осигуряване на качеството и сигурността на конструкциите, осъществяване на сградно информационно моделиране и създаване на сградния информационен модел, използване на различни видове инженерен и проектантски софтуер. Така например по проекта ще бъде разработено специализирано софтуерно приложение за автоматизирани чертожни процеси, което ще улеснява и ускорява работата със други чертожни софтуерни продукти, като при използването му се намалява процента на допуснати грешки и неточности, което повишава и качеството на проектантската работа. С цел гарантиране качеството на работа фирмата ще закупи специфично проектантско ноу-хау, изразяващо се в специфичен опит и познания придобити в проектантската дейност на друго подобно предприятие със значителен опит в сферата на дейност, състоящо се от архив от проекти за жилищни, обществени и производствени сгради, съпътстващите ги чертожни стилове, шаблони, изчислителни модели и процедури, чертежи на типови детайли, описание на настъпили проблеми при проектирането и изпълнението на проектите, както и мерките за разрешаването им, концептуални подходи при проектирането водещи до оптимизация и редуциране на количествата на вложените строителни продукти. В рамките на изпълнението на проекта ще бъдат закупувани материали и консумативи, необходими за опертивната дейност на предприятието. Тук ще бъдат включени материали и офис консумативи като напр. хартия, тонер касети, канцеларски материали, и др. необходими за оперативната дейност на фирмата. Ще бъдат наети 4 служителя - двама инженер-проектанти и BIM мениджъри на пълен работен ден и двама двама инженер-проектанти и BIM мениджъри на 4 часов работен ден, като се предвижда единият от тях да бъде назначен в последните 6 месеца на изпълнението на проекта, когато се очаква на фирмата да е е спечелила клиенти и да е осигурила достатъчно работа за 4 -ма инженер - проектанти. Ще бъде наето работно помещение, където ще се осъществява оперативната дейност на предприятието. Очаква се за периода на изпълнението на проекта да се разработят 3 проекта за проектиране на сгради по част "Конструктивна", включващи изработването на сграден информационен модел заедно с планове и чертежи, които отразяват нормативните и техническите изисквания и специфичните особености на избраната строителна система, обяснителна записка, статически и динамически изчисления по приетите конструктивни схеми, количествена сметка. Очаква се към края на проекта фирмата да може да си позволи закупуване на офис, където да продължи работата си. С цел успешна пазарна реализация на Алфа Структ ООД ще бъдат разработени пазарно проучване и маркетингова стратегия, които ще гарантират пазарната реализация на предприятието. В рамките на проекта предприемачът и служители в предприятието ще вземат участие в минимум 2 специализирани проектантски и строителни изложения и панаири, където ще търсят пазарна реализация и клиенти. Ще се разработи интернет сайт на Алфа Структ ООД с цел пазарна реализация на услугите на предприятието. 249 320.00 227 070.06
Визуализация на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде осигурена визуализация проекта. Ще бъдат изработени четири постера с информация за проекта по отношение на неговите цели, продължителност, финансиращи институции, бюджет, бенефициент и др., които ще бъдат поставени на видни места в работното помещение на фирмата, наето по проекта. Ще бъдат изработени 4 стикера с информация за наименованието на проекта, бенефициента, финансиращите институции и т.н., които ще бъдат поставени на всички материални активи закупени по проекта. 500.00 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).