Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

ET "IVAN TODOROV 98" was established in 1998. The main direction in which to develop an advertising and publishing, design and production of advertising and printed materials. The company has established itself with the quality of their services and with very short terms of production and seeks to gain position as a leading company in the field publishing.
The main problems, constraints and challenges for the company are related to the need to constantly maintain a high quality production and effective management of business processes.
For their successful overcoming a draft includes the following activities eligible under the current procedure for selection of projects:
1. Development and implementation of an international system of quality management in accordance with ISO 9001 and its certification.
2. Development and implementation of specialized software for process management in undertaking ERP system.
3. Delivery of equipment, contributing to the implementation of ISO 9001
Now planned through two complementary activities - implementing a system of quality management ISO 9001: 2008 and ERP- system to achieve the following results:
- Improve planning and overall management of the company's activities; optimization of all business processes in the enterprise;
- Timely detection of problems and introduction of means and methods to avoid repeated mistakes;
- Reduced costs by eliminating inefficient business processes;
- Significantly reduced time for administration of the material holding;
- Increase the number of new customers of the company by 20% compared to this number;
- Increase revenues from sales of products offered as a direct result of attracting new customers;
- Maintaining the confidence of clients, attracting new clients;
- Maintaining and expanding market positions in national and international scale
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001: Като модерна организация, осъществяваща своята специфична икономическа дейност в условията на конкурентна борба с висок интензитет и динамични, непредвидими и непрекъснато нарастващи изисквания на външната среда, ЕТ ИВАН ТОДОРОВ 98 трябва да предприема навременни и адекватни стратегически действия в отговор на тези условия, за да може да осигури своята устойчивост, развитие и защита на пазарните си позиции. Към настоящия момент в фирмата няма изградена система за управление на качеството по ISO 9001. Ръководството на организацията осъзнава необходимостта от приложение на подход, ориентиран към клиента и неговите индивидуални нужди, за да си осигури неговата лоялност и да изгради стабилни дългосрочни договорни взаимоотношения. Основните ограничения (проблеми) пред развитието на дружеството, въз основа на които са идентифицирани нуждите и е предвидена настоящата дейност по проект са следните: 1. Проблем - Затруднено идентифициране, проследимост и контрол на документооборота- Необходимост от разписване и прилагане на ефективна процедура за въвеждане, проследяване, извеждане и архивиране на всеки издаден документ, което ще доведе до намаляване на документооборота и улеснено управление на записите, свързани с дейностите в организацията. 2. Проблем - Незадоволителна ефективност на работните процеси, висока себестойност на предлаганите продуктите/ услуги и невъзможност да се постигне пълна удовлетвореност у клиентите 3.Проблем - Невъзможност за оптимизиране организацията на дейноста по начин, който да позволи подобряване на качеството на предоставяните продукти/услуги и преструктуриране и подобряване на пазарните позиции;Необходимост от изграждане и въвеждане на система за управление на качеството, която ще гарантира подобрена ефективност на работните процеси и качество на всеки извършван в дружеството процес и дейност и ще подобри организацията на цялостната дейност на компанията и сертифициране на въведената система, в следствие, на което ще се подобрят пазарните позиции на ЕТ ИВАН ТОДОРОВ 98. Разработване, внедряване, провеждане на вътрешен одит и сертифициране на СУК по стандарт ISO 9001. Дейността ще премине през следните етапи: Диагностика на системата за управление на качеството • провеждане на предварителна среща (предварителен одит) с Ръководството на фирмата; • извършване на анализ на настоящото състояние по отношение на осигуряване на качеството, и по-специално удовлетворяване на изискванията на клиента; • провеждане на обучение на ръководството за запознаване със структурата и изискванията на ISO 9001; • определяне на Представител на ръководството и на специалисти от фирмата, които ще бъдат ангажирани с разработването, документирането, внедряването и по-нататъшното поддържане на системата за управление на качеството; • анализ на документите и дейностите, определяне на процесите, разкриване на слабите места и определяне на необходимата документация, ресурси и обучение, произтичащи от изискванията на ISO 9001. Разработване и внедряване на системата за управление на качеството • Определяне на Политика и Цели по качеството; • Разработване на проекти на необходимите документи на системата за управление на качеството /Наръчник, Процедури, Инструкции, Оперативни документи и др./; • Съвместен преглед и редакция на проектите с представители на фирмата и консултантския екип, съгласуване и утвърждаване от ръководството на фирмата; • Провеждане на обучение на подбрани служители на фирмата за придобиване на квалификация “Вътрешен одитор” и “Мениджър по качеството”; • Организиране и пробно внедряване на документите на системата за управление на качеството; • Провеждане на вътрешен одит на внедрените документи на системата за управление на качеството; • Назначаване и изпълнение на коригиращи и превантивни действия по отстраняване на несъответствия, установени при вътрешните одити; • Сертифициране и придобиване на сертификат. 15 000.00 14 700.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: Част от стратегията за развитие на дружеството е свързана с непрекъснато подобрение на производствения процес, разнообразяване на продуктовия асортимент, привличане на нови клиенти и навлизане на нови пазари. Тази стратегия може да бъде осъществена чрез непрекъснати инвестиции в нови машини и оборудване, обучение на персонала, инвестиции в софтуер, който да улесни и подпомага цялостния процес на управление и дейността на организацията ни. Внедряването и използването на ERP системата в предприятието ще подпомогне осъществяването на тази стратегия, тъй като ще се постигне интегриране на основните процеси, възможност за множество анализи и справки, автоматизиране на част от работния процес и подпомага дейността ни във всички аспекти от производството до финансовата политика. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на следната ERP система, чиито основни модули ще бъдат: Управление на проекти- дефинира и управлява основни параметри като клиент, обект и вид на поръчката, количества, отчетни периоди, срокове, етапи, приоритети,изпълните(и), вложени материали и др; осигурява се интеграция и връзка към другите модули, реално време отразяване на необходимите, доставени и вложени количества в материалите, времената и себестойностите; разпределение на количествено дефинираните поръчки/проекти към съответни производствени вериги; връзка към работните графици на служителите. Управление на отношенията с клиенти- Данните, които се показват са в реално време и се получават от всички, свързани с клиентите модули; достъп до пълната история на взаимоотношенията с контрагента ; всички потенциални продажби, проекти или възможности да бъдат свързани с клиента или проспекта и да се проследи целият им цикъл на изпълнение; неограничен брой дейности като телефонни обаждания, срещи, изпратени оферти и поръчки и т.н. Управление на финанси – следене напаричните потоци и наличности в компанията; детайлни справки за всяко отделно движение на пари от и към компанията, вземания, задължения; управлява цялото движение на финансови документи, създадени от служителите - проформи, разписки, фактури и др.,както и движението по банковите сметки на фирмата, данъци, изплатени аванси и др.; оценка на рентабилността. Управление на материалите- управлява пълната номенклатура от материали и спецификации на крайни изделия, както и отразяването на реалното потребление на материали в складовата наличност; подробни справки за материалите, участието им в различни готови изделия, разчети по различни разходни норми; заприхождавания, изписвания, резервации, трансфери; поддържа съответния документооборот, свързан с движението на материали, (складови разписки, планови задания и др.) Управление на отпадъците- необходими данни, свързани с обработката на отпадни продукти, например от гледна точка на логистиката, от правна гледна точка, физико-химични характеристики и т.н.; въвеждани каталози на отпадъците и кодове на отпадъците; въвеждат се количествата на отпадъците и се задейства по-нататъшното обработване на отпадъка; създавани, разпечатвани и управлявани различни типове документи за обработка на отпадъчни продукти; създадени множество отчети, свързани с управлението на отпадъците. Склад и логистика- свързване и координация на всички дейности по управление на материалните, финансовите и информационните потоци в компанията;обединява управлението на различни логистични дейности като: обслужване на клиенти; обработка на поръчки ;управление на запасите; управление на заявки; снабдяване; складиране; адресиране на складови пространства; управление на върнати стоки, брак и др. 232 000.00 232 000.00
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез закупуване на ново оборудване необходимо за въвеждане на ISO 9001- Широкоформатен цветен принтер- 1 бр. и Спектрофотометър- 1 бр.: Възприемането на Система за управление на качеството е стратегическо решение на ръководството на дружеството, чиято разработка и изпълнение да създаде нова организационна реалност чрез решителна намеса в управление на целите на компанията, съзнателно подобряване на качеството и генериране на нови концепции за ефективността. Чрез системата ще се постигне повишаване на продуктивността, в следствие на подобрение на основните процеси, като същевременно се цели оптимално икономично използване на ресурсите, повишено качество и ориентация към непрекъснато осъвършенстване, която позволява да се търсят варианти за подобрение на вече постигнати цели. Ръководството на компанията идентифицира и необходимостта от закупуване на оборудване за осигуряване на постигане съответствие със СУК За да приведе процеса на предоставяне на издателски услуги и изработване на основните изделия като магазинни вестници, книги, каталози, фотокниги, брошури, е необходимо придобиването на съвременно високотехнологично оборудване, чрез което да се осигури реално подобряване на качеството. По проекта се предвижда закупуване на принтер от последно поколение. Към момента дружеството не разполага с такъв вид оборудване. Активът е от последно поколение и се отличава със своята точност на полагане на цветовете, а начинът на полагане им придава по-голяма издръжливост и здравина. В момента дейността се възлага на външни подизпълнители, които не работят с необходимата скорост и качество, която да задоволи търсенето на услугите на компанията и води до неефективност на работния процес. Със закупуването на принтера ще се увеличи капацитета на производство на печат на 20%. Новата машина ще подобри качеството и скоростта на предлаганите услуги. Ще даде възможност за увеличаване рентабилността при отпечатването на книги и други печатни изделия. Принтерът се характеризира с бърза обработка и отлична прогнозируемост при интеграция в цялостни PDF работни процеси; повишена сигурност благодарение на вграден контролер, сигурна свързаност в облака, вградена функция за автентикация на потребителя и опционен сваляем твърд диск; оптимално време за безотказна работа и ниво на качеството благодарение на автоматичното коригиране на неизправностите на дюзите без прекъсване на работния процес;новоразработен път на печатните носители без контакт с отпечатаната повърхност; изключителни резултати при сканиране на отбелязани с маркер зони; сензорен интерфейс, управляван с жестове като при таблет, достъпен и чрез мобилни и облачно свързани устройства. За подобряване на качеството на предлаганите към настоящия момент услуги е необходимо и закупуване на Спектрофотометър.Той е от изключителан важност за работните процеси на криейтив и предпечатния отдел, които зависят от акуратния цвят в работния поток. Чрез него ефектнивно ще се управлява и измерва цвета. Активът позволява да се измерва и сканира цвета спектрално, да се постигне прецизен цвят на всички дисплеи, да се използва за линеаризиране на принтерите, като лесно се добавят и допълнителни функционалности чрез модулите за други устройства. Благодарение на оборудване дружеството безпроблемно ще може да: -Създава профили при всякакви светлинни условия за оптимална визуализация на цветово критичните задания. -Избор на неограничени комбинации на параметрите гама, цветна температура на бялата точка и яркост, включително: избрана стойност на гама; избрана стойност на цветната температура на бялата точка в широк диапазон; бялата точка може да симулира белотата на хартия; измерена стойност на яркостта; - Проверка на дисплея за съответствие с еталонните параметри; - Оптимизиране на сивия баланс за по-неутрални и по-добри градации на сивото - Създаване на протокол за прецизността на профилирането - Настройка на предупреждение за необходимост от ново калибриране/профилиране с цел поддържане на точни цветове в целия срок на използване на монитора; -Използване на автоматичната калибрация за най-професионалните монитори за графична работа 100 000.00 100 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).