Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

TIMS bakery was established in 1991 in the town of Haskovo, with main business activity of bread and pasta manufacturing. The bakery is recognized as one of the largest producers in South Bulgaria. 
Looking for opportunities to increase the volume of sales and gain new markets is the main engine of company continued growth. Restrictions on the company, mainly related to the weaknesses in company management and the challenges of modern markets require conducting activities, which are innovative to the company in order to improve business processes and use new methods to effectively manage the supply chain elements, decision making process and relationships with outside companies. To increase the volume of sales and expand the company’s market share, it is necessary to improve the efficiency of the organization. 
This project proposal aims at ensuring sustainable growth of TIMS through service activities in the area of development and implementation of an ERP system with CRM functionality corresponding to the purpose and scope of company’s specific needs. The planning and decision-making processes, the management of resources and production process, the process of reaching customers and target markets will be improved through the development and deployment of an ICT based software. This will introduce innovative to the company organizational development and strengthening of management capacity as well as new channels for customer relationships and imposing company’s wide range of products in international markets.delivery server configuration for system operation. It will be deliver server configuration for system operation.
The implementation of project activities will lead to increased production capacity and increased revenues from realization of company products in domestic and foreign markets, which will ensure sustainable growth and competitiveness of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги ,чрез разработване и внедряване на "ERP система с CRM фунциoналности" -1 бр. и чрез инвестиция в ново оборудване- Сървър - 1 брой, допринасящ за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на "ERP система с CRM функционалности", отговаряща на специфичната необходимост на ТИМС и доставка на Сървър за функциониране на системата- 1 бр. Разработването и внедряване на системата ще допринесе за постигане целите на проекта и на формулираните нужди на ТИМС с наличието на следните функционални характеристики и модули: Интеграция на модули и функционалности, отворен код за интеграция с външни системи , единна база данни -чрез клиент-сървър , отдалечен достъп през мобилни устройства и приложения , контрол върху правата на достъп на потребител и системен контрол чрез съхраняван на версии на документи , уникални номера на всеки документ , графична визуализация, визуализация ОПИК. Модули: ФИНАНСИ И СЧЕТОВОДСТВО Управление на множество каси и банкови сметки. МОЛ . Титуляри, оператори, наличности, движение, бланки Ежедневни и периодични финансови отчети, Приходи/ разходи разбити по категории, статии на калкулации Регистър финансови сделки, Вземания и Задължения Бюджети и отчитане на проекти, събития,задачи Лимити на разходи по направления Сметкоплан и автоматично осчетоводяване на издадени документи Допълване на работни калкулации , индивидуално контиране на документи Генериране на текущи и годишни баланси Автоматично ДДС дневници Амортизации ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ ТРЗ, Личен състав, Длъжностни характеристики Хронология на обяви за работни места; Връзка и информация за трудови борси ерсонално задаване на таргети и анализ изпълнение по звена и служители Бонуси с възможност за натрупване във времето , критериии Възможност за управление на достъп с карти МАТЕРИАЛИ/ПОКУПКИ Картон за всяка позиция от номенклатурата Управление на множество складове с МОЛ Хронология на движението по позиции, партидна проследимост Ревизии с мобилни терминали Автоматизирано предложение за заявка към доставчици, според роизводствената програма Информация за минимални и максимални количества и сигнализиране при достигането им Складово стопанство Склад резервни части с МОЛ; Номенклатура машини и съоръжения с характеристики, изисквания и др. Анализ разходи по групи- ремонти, техническо обслужване, външни услуги ЦЕНИ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ Себестойност продукция по статии на калкулацията Ценообразуване според зададени методики, със съчетаване с бонусни системи, информация нето цени Прогнозни резултати при цени и бонуси за определени клиенти; Възможност за индивидуални цени Документи за утвърждаване на цена и уведомления за промяна Репорт актуални цени и хронология промяна цени ПРОИЗВОДСТВО Планиране производствена програма на база заявки и налична стока- варианти Производствена програма по звена Заявки за материали по производствени звена Анализ на разход по норма и реален разход за период, продукт Управлнение на партиди на влагане на материали Управление на партиди готова продукция Анализ пряка и пълна себестойност Производствени листове- вложени материали, добита продукция Възможност за влагане на полуфабрикати изработени във фирмата Управление НАССР на всички нива Групиране на артикули Влагане на опаковка с възможност за отделна калкулация Връзка с печат етикети- според опаковка Отчитане работа за външни марки РАЗВОЙНИ ДЕЙНОСТИ, НОВИ ПРОДУКТИ , РЕЦЕПТУРНИК -Формално задание за нов продукт, управление рецепти -Хронология и история на контрагенти за доставка на нови материали -Отчитане и систематизиране на резултати от всички проби ПРОДАЖБИ Фактуриране, Стокови документи, Заявки , Експедитиционни документи Заявки- приемане заявка- телефон,факс,e- mail; Документи към продажбата- сертификати, специални указания др. Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания Бърз отговор при запитване за доставка на база стокови наличности; Проследяване/ отчитане на документи до получаването им от клиента; Всяка продажба с информация за начин на плащане, информация за договор/уговорка; 394 670.00 394 670.00
Визуализация: Изпълнението на дейността се изразява,чрез осигуряване на необходимата информираност и публичност относно оказаната подкрепа по ОПИК ТИМС ще приложи пълният набор от мерки за информиране и публичност, съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. -Компанията ще публикува на уеб сайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати ,като откроява финансовия принос на ЕС. -Софтуерният продукт ще има визуализация, включваща информация за финансовия принос от ЕФРР чрез ОПИК, в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност. -Ще се постави на видно място информационна табела в съответствие с графичните изисквания и правилата за графична идентичност- 1 бр. на стойност 200 00 лв. -На доставения актив Сървърна конфигурация -1 бр. ще бъде поставен информационен стикер -На всички документи във връзка с изпълнението на дейността (тръжни документи, договори, отчети и др.) ще се посочва .че финансирането на проекта се осъществява с подкрепа на фондовете 200.00 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).