Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Flamazing" LTD. is a company, established in 2018 with main activity photo and video recording and processing.

The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization of an entrepreneurial idea on the market falling within the sectors, connected to the European and regional challenges, namely: commercial photography - advertising photography falling as an economic activity within the sector M 74.20 Photographic activities.

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect and it will also correspond to the thematic areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:
Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified staff needed to realize the entrepreneurial idea;
- realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for realization of the entrepreneurial idea;
- rented working space;
- created website of the Candidate, promoting the entrepreneurial idea and supporting its market realization;
- developed market analysis and marketing plan for market realization, creating prerequisites for successful market realization as a source of expert information for appropriate and market-specific actions in this process.
Activity 2: Activity for vizualization of the project  - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 1 : Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 бр.: В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъде наето още 1 лице на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на фотозаснемане, неговото правилно протичане, последваща обработка на фотографиите и всички други,съпътстващи операции и дейности до предоставяне на краен продукт на клиента.Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следното оборудване: 2.1. Компютърно оборудване - Стационарна работна станция - 2 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти и създаване на картинки/анимирини гиф/банери - Мобилна работна станция - 3 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти, както и за работа на място и първична обработка на снимките при заснемане на фотосесии. - Таблет - 1 брой - необходим за графична обработка на фотографиите със стилус. 2.2. Фотографско оборудване - Фотографското оборудване е необходимо за създаване на технологични предпоставки за висококачествено и професионално заснемане на търговска фотография. В тази връзка е планирано закупуването на: - Фотоапарат - 2 броя - Светкавица - 2 броя - Обективи, както следва: вид 1 - 1 брой; вид 2 - 1 брой; вид 3 - 1 брой; вид 4 - 1 брой; вид 5 - 1 брой; вид 6 - 1 брой, вид 7 - 1 брой и вид 8- 1 бр. Планираните за закупуване са 8 вида обективи с различни технически характеристики, определящи тяхното предназначение и препоръчителна употреба в зависимост от условия на средата и вида на фотографиите. Обективите са необходими за обособяване на всеки един от двата фотоапарта със светкавица към тях за целите на заснемането на близко разстояние (посредством широкоъгълни обективи - обективи вид 1, вид 3, вид 5, вид 6 и вид 7) и за целите на заснемане на средно и голямо разстояние (обективи вид 2, вид 4 и вид 8). 216 166.15 225 231.87
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3.Външни услуги (ВУ) за: 3.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 3.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността, свързана с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 36 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 1 950.00 1 932.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).