Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project will lead to improving the working conditions, introducing more effective and flexible ways for organization and management of the human resources and securing geographical labor mobility to 526 employees of Patengeneringstroy - T JSC. The company policy aims to secure in full accordance to national laws and regulations a healthy and safety conditions of work, adequate system for payment and additional benefits and greater opportunities for professional development. Also it will meet the need of improving the workforce productivity and to make it more adaptive and competitive in the context of the goals of the strategy Europe 2020.  
The following activities are planned:
Optimizing the work process in a way to promote a better balance between the professional and personal life of the employees (including the once of age above 54).
Implement policies for securing a longer active professional career for older employees (aged 54 or more) for 184 persons from the target group.
Introduce an innovative model of work organization, which will protect the environment and to influence positively the workforce productivity and the quality of all workplaces.  
Secure workforce mobility for 217 employees by providing an organized transport to their workplaces.

Achieving the maximum in securing healthy and safety working conditions for all employees of "Patengeneringstroy - T" JSC, which will result in higher motivation and competitiveness of the workforce, thanks to the lowered labor risks accomplished  by the purchase of special clothing and personal protective equipment. 

In this project are included activities related to its organization and management and actions for providing information and securing publicity in accordance to the Single Guidance for Beneficiaries.  In all project activities are included measures for implementing the horizontal principles for equal opportunities and non-discrimination, gender equality and sustainable development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Цел на дейността: Целта на дейността е да се гарантира, че всички проектни дейности се изпълняват в съответствие с договора за безвъзмездна финансова помощ, при спазване на графика на проекта и при спазване на принципа за ефективност и ефикасност на разходите. В рамките на дейността ще се контролира напредъкът по постигането на целите на проекта, отчитането на изпълнените дейности и постигнатите цели, както и ще се планират действията при възникване на промени, които налагат допустими изменения в договора за безвъзмездна финансова помощ. Съдържание на дейността: Дейността включва създаване на екип за управление на проекта (ръководител, координатор, счетоводител), инструктиране на екипа за неговите правомощия и отговорности, разработване на подробен план за изпълнение на проекта, планиране и изпълнение на план за мониторинг на дейностите и напредъка по постигането на дейностите, организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнител, съгласно нормативните изисквания и ЗУСЕСИФ в рамките на проекта, сключване на договори с избраните изпълнители, контрол над изпълнението на техните ангажименти, планиране на паричните потоци и навременно разплащане с всички доставчици, експерти и с включените в проекта лица, осигуряване на навременно отчитане пред Договарящия орган на всички изпълнени дейности и постигнати резултати. Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на трудов или граждански договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с документи, регламентиращи тяхната работа договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 20142020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, ЗУСЕСИФ и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите (с конкретни дати и срокове, съобразно датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ), ще организира провеждането на процедури за избор на изпълнители, съгласно нормативната уредба. Ще се осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности. Екипът за управление на проекта ще изготви и план за вътрешен мониторинг на напредъка по изпълнението на дейностите и ще следи за неговото изпълнение. Екипът за управление на проекта ще носи отговорност и за осъществяването на комуникацията с представителите на договарящия орган, ще подготви искане за авансово плащане, както и междинни отчети и искания за плащания. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти и др. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта. 22 524.48 21 555.66
Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността: Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. Предвидени са следните действия: Поставяне на информационна табела на входа на „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД; Дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта; Етапи за изпълнение: 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност, като екипът за управление на проекта ще следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване в съответствие с плана за информиране и публичност. Дейностите за информация и публичност ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целевa групa, а и сред широката общественост. Допълнително, през целия период дружеството ще се възползва от всяка възможност да популяризира сред партньори на компанията и клиенти, неправителствени организации, медии и др. изпълнението на настоящия проект и очакваните резултати, както и финансовия принос на ОП РЧР, респективно на фондовете на Европейския съюз. 2 045.00 2 042.00
Оптимизация на работните процеси, включително въвеждане на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот (включително и на работниците и служителите над 54г.): Целта на дейността е постигане на оптимизация на работните процеси, чрез която да се насърчи по-лесното съвместяване на професионалния и личния живот на работниците и служителите (включително и на тези над 54 г.). Цялостната стратегията за развитие на дружеството е насочена към разширяване на дейността (привличане на нови клиенти, увеличаване на обема на извършените услуги) и увеличаване на производителността на труда. Дружеството извършва основно дейността си в област Търговище, където пазарът на работната сила е изключително конкурентен, и за нас е важно да създадем условия на труд и възможности за професионално развитие, които да привличат и задържат квалифицирани и мотивирани работници. В тази област дружеството е предприемало различни мерки през годините, като получаване на периодични премии по предварително оповестени критерии, провеждане на периодични тиймбилдинги, но вече отчитаме необходимостта от системен подход и изграждане на последователна и прозрачна фирмена политика. Това ще позволи задържането на ценни кадри за предприятието, ще може да повиши продуктивността на отделните служители и удовлетвореността им от работата. Осигуряването на възможности за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот е важен е важен фактор в това отношение. Чрез тази дейност ние искаме да разработим официална фирмена политика, чрез която да предложим такива възможности на работниците и служителите като спазваме принципите за прозрачност, липса на дискриминация и равнопоставеност. Тъй като тази политика трябва да гарантира, че са взети предвид както нуждите на работодателя, така и на работника, които са специфични и се изменят във времето, предвиждаме и въвеждането на правила, по които тя да се адаптира към актуалните нужди на дружеството и работниците (т.е. да осигурим нейната устойчивост). Дейността включва следните елементи: 1. Разработване и въвеждане в практиката на вътрешнофирмена информационна система (правила) за наблюдение на реалните професионални и социални потребности на работниците и служителите, чрез която да се осигурява достоверна информация при вземането на решения от работодателя. Правилата следва да включват как се извършва наблюдението (методи, периоди, отговорни лица), как се обобщава и анализира информацията, как се вземат решения на базата на анализа на информацията и как се проследява тяхното изпълнение. 2. Разработване и въвеждане в практиката на система (правила) за оценка на работните места и организацията на работните процеси (включително препоръки за ре-организация) с оглед на определянето на работни места, за които са допустими/приемливи гъвкави форми на заетост (напр. въвеждане на трудови договори на непълен работен ден, временни (срочни) трудови договори, работно време с променливи граници, избор на смени и взаимозаменяемост, дистанционна работа). Правилата следва да включват как се извършва оценката (методи, периоди, отговорни лица), как се обобщава и анализира информацията, как се вземат решения на базата на анализа на информацията и как се проследява тяхното изпълнение. Етапи на изпълнение: 1. Определяне на екип от специалисти на дружеството, ангажирани в процеса – мениджър „Човешки ресурси, ръководителите на направления. 2. Избор на външен консултант, който да осигури необходимата експертиза (осигурява методология, по която се разработват правилата, препоръки за въвеждане на добри практики, експерти, координира процеса на събиране на информация, изготвя проекти на документите, съгласува, след одобряването им съдейства за въвеждането; 3. Разработване на правилата от външния консултант като вътрешния екип съдейства с осигуряване на достъп, предоставяне на информация, съгласуване на предложения и проекти на документи, окончателно одобряване и въвеждане на правилата в практиката. 4. Практическо въвеждане на одобрените правила – чрез издаване на Заповед на изпълнителния директор, уведомяване/разяснение за ангажирания персонал за прилагането и оповестяване на правилата. 4 500.00 4 500.00
Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54г.): В дружеството са заети 526 души, като средната възраст на персонала е 51 години. Служителите на възраст над 54 г. са 184 души, като има представители от всички нива от йерархията. През 2015 година са регистрирани 216 случая на заболяване, като с най-голям дял са тези на служителите над 54 г. възраст с 91 случая, следвани от възрастовата група 45 – 54 г. с 60 случая. Обобщените данни за предходните години показват сходни резултати, което налага и предприемането на конкретни действия от „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД по отношение на по-възрастните работници. Дружеството идентифицира следните проблеми: Като цяло работната сила застарява на ниво ЕС и в България; Има дефицит на квалифицирани и опитни работници; Възрастните работници имат повече здравословни проблеми и ползват повече болнични дни; Много малък процент от възрастните работници остават на работа след навършването на възрастта за пенсия; Целта на дейността е да се идентифицират и внедрят в практиката на дружеството конкретни мерки за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители. Мерките следва да са взаимосвързани и част от цялостна фирмена програма за управление на възрастта и да постигат следните цели: Увеличаване на експертизата, свързана с управлението на възрастта на всички управленски нива; Насърчаване на положителен подход към възрастта и остаряването на индивидуално и колективно ниво; Гарантиране, че опитът/експертизата на по-възрастните работници се предава на техните „наследници“; Поддържане на работния и функционалния капацитет и ангажираността на възрастните работници; Изпълняваните мерки не следва да дискриминират по-младите работници за сметка на възрастните. Дейността включва следните елементи: Разработване на цялостна фирмена програма за управление на възрастта в следните три направления: 1. Управленски дейности – следва да включва най-малко: разработване на планове за „наследници“, разработване на планове за развитие за възрастните работници и ежегодна актуализация, планиране на обучения за мениджърите за успешно управление на възрастта, организиране на схеми за обучение, в които възрастните работници обучават млади работници. 2. Колектив и работна среда – следва да включва най-малко: събиране на редовна обратна връзка от работниците, организиране на специални обучения за възрастните работници, за да се гарантира, че знанията и уменията им са актуални (напр. по отношение на информационните технологии), организиране на годишни срещи за разпространяване на информация за възможностите и условията, които предлага дружеството на възрастните работници, включително и информация за пенсионирането, правата им и др. 3. Индивидуална работоспособност – разработване и предлагане на индивидуални мерки за насърчаване и запазване на работоспособността като прилагане на гъвкави форми за заетост, адаптиране на длъжностните характеристики към реалните възможности, конкретни стимули за служителите над 54г., които полагат грижи за здравето си, осигуряване на информация за пенсионирането, възможностите за заетост и след него, стратегии за здравословен живот и запазване на работоспособността. Етапи на изпълнение: 1. Определяне на екип от специалисти на дружеството, ангажирани в процеса –мениджър „Човешки ресурси“, ръководителите на направления. 2. Избор на външен изпълнител, който да осигури методология, по която се разработва програмата, препоръки за въвеждане на добри практики, експерти, координира процеса на събиране на информация, изготвя проекти на документите, съгласува, след одобряването им съдейства за въвеждането; 3. Разработване на програмата от външния изпълнител, като вътрешния екип съдейства с предоставяне на информация, съгласуване на предложения и проекти на документи, окончателно одобряване и въвеждане на програмата в практиката. 4. Практическо въвеждане на програмата – чрез издаване на Заповед на изпълнителния директор, уведомяване/разяснение за ангажирания персонал за прилагането и. 4 500.00 4 500.00
Въвеждане на иновативни модели за организация на труда в предприятията, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда.: Целта на дейността е въвеждане на иновативен модел за организация на труда, насочен към опазване на околната среда, който да окаже положително въздействие върху производителността на труда и качеството на работните места. Винаги сме се стремили, при планирането, развитието и изпълнението на дейностите на „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД, да съобразяване нашите решения и действия с екологичните нормативни изисквания и с добрите практики за опазване на околната среда. Като отговорна компания е въведена система ISO 14001:2004 “Система за опазване на околна среда” със сертификат №SOF0368097/А издаден от “Лойдс Регистър ЕМЕА”, стриктно се спазва националното законодателство във връзка с опазване на околната среда. В областта на строителството на пътища и магистрали ключовите области, свързани с околната среда, са: - Съответствие с приложимите нормативни и други изисквания, добрите практики; - Управление на качеството на въздуха; - Управление на опасни материали и на отпадъци; - Ефикасно използване на ресурсите; - Шум; - Отговорно енергийно потребление; Считаме, че е важно да се инвестира в политики, свързани с управлението на околната среда, защото: - Те водят до икономия на ресурси; - Те подобряват репутацията на компанията; - Подобряват удовлетворението на работниците, допринасят за намаляване на текучеството и увеличаване на производителността. Целта на дейността е да се въведе иновативен модел за организация на труда, насочен към опазване на околната среда, който да обедини в една обща система досегашните отделни мерки, прилагани от дружеството, и въведе нови, така че да е сигурно, че всички ключови области, свързани с околната среда, са адресирани. Дейността включва следните елементи: 1. Разработване на Ръководство за околна среда – конкретно за дейността на дружеството, по всяка една от ключовите области, с формулирани политики и правила, посочени приложими нормативни изисквания. Ръководството следва да е разписано на достъпен език и илюстрирано, разбираемо да са обяснени правилата, които следва да се спазват. Разработване на правила за неговото актуализиране. 2. Разработване на въпросник за самооценка по всяка от ключовите области, включително разработване на правила за актуализиране, ползване и последващи действия. 3. Разработване на План за действие по околна среда по всяка една от ключовите дейности, включително разработване на правила за актуализиране, ползване и последващи действия. 4. Разработване на седмични чеклисти за проверка на мерките по околна среда и ред за тяхното попълване, преглед и предприемане на последващи действия. Етапи на изпълнение: 1. Определяне на екип от специалисти на дружеството, ангажирани в процеса – ръководител и експерт по опазване на околната среда; 2. Избор на външен изпълнител, който да осигури необходимата експертиза (осигурява методология, по която се разработват документите, дава препоръки за въвеждане на добри практики, осигурява експерти, координира процеса на събиране на информация, изготвя проекти на документите, съгласува, след одобряването им съдейства за въвеждането); 3. Разработване на документите от външния изпълнител, като вътрешния екип съдейства с осигуряване на достъп, предоставяне на информация, съгласуване на предложения и проекти на документи, окончателно одобряване и въвеждане на правилата в практиката. 4. Практическо въвеждане на одобрените правила – чрез издаване на Заповед на изпълнителния директор, уведомяване/разяснение за ангажирания персонал за прилагането и оповестяване на правилата, мониторинг на спазването в продължение на най-малко един месец със съдействието на външния консултант и внасяне на корекции при необходимост. 4 500.00 4 500.00
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в съответното предприятие лица, за период до 12 месеца: Съдържание на дейността: В изпълнение на целите заложени по процедура BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД", проектът цели насърчаване на териториалната мобилност на работната сила и привеждане на условията на труд в „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД в пълно съответствие с нормите на законодателството и добрите практики, като отговори на нуждите от повишаване на производителността и адаптивността на работната сила и респективно нейната конкурентоспособност в контекста на стратегическите цели на стратегия Европа 2020. Реализацията на дейността ще спомогне за по-доброто съвместяване на личния с професионалния живот в следствие на получената социална придобивка, под формата на организиран транспорт от и до работното място, а също така ще даде възможност и за повишаване доходите на заетите в дружеството лица. Ще се осигури адекватна на потребностите на персонала социална придобивка под формата на съобразен с работното време и местоживеене на служителите транспорт, което е изцяло в унисон с общата и специфични цели на ОП РЧР и в допълнение е предпоставка, както за постигане на по-добра мотивираност на служителите на дружеството, така и за повишаване на ефективността на производството и производителността на труда. Целевата група се състои от 217 лица, като в нея са включени представители от всички нива от йерархията на „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД и има представители от всички възрастови групи, вкл. и над 54 год. възраст. Служителите включени в целевата група на настоящето проектно предложение имат местожителство в сравнително отдалечени населени места от постоянната им месторабота. Намирането на подходяща постоянна работа съобразно квалификацията си би било доста трудно да се реализира в населените места по местоживеене. Детайлна транспортна схема: Маршрут 1: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - ул. Кюстенджа – ул. Гладстон – бул. Ал. Стамболийски – кв. Въбел - Околовръстен път – с. Лиляк /Асфалтова База/ - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 2 пъти дневно: 06:00 – 07:00 и 16:30 – 17:30 ч. Превозно средство по маршрута: Автобус Исузо, 31+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до156 дни по 110 км. дневно – общо 17 160 км. Необходимо количество гориво 3689 литра. Брой превозвани лица: 20/25, площадка до която се извършва превоза: кариера с. Лиляк. Маршрут 2: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - ул. Кюстенджа – ул. Гладстон – бул. Ал. Стамболийски – гр.Велики Преслав - с. Лиляк /Асфалтова База/ - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 2 пъти дневно: 07:40 – 09:00 и 18:00 – 19:30 ч. Превозно средство по маршрута: Автобус Исузо, 31+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до156 дни по 156 км. дневно – общо 24 336 км. Необходимо количество гориво 5239 литра. Брой превозвани лица: 20/25, площадка до която се извършва превоза: кариера с. Лиляк. Маршрут 3: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - с. Презвитер Козма – с. Твърдинци – с. Конак - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 06:50 – 18:20 ч. Превозно средство по маршрута: Мерцедес 814, 6+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до156 дни по 162 км. дневно – общо 25 272 км. Необходимо количество гориво 4920 литра. Брой превозвани лица: 6, площадка до която се извършва превоза: текущ ремонт на общинска пътна мрежа Търговище. Поради липса на достатъчно място съдържанието на дейността продължава в следващия раздел: 0.00 132 787.20
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в съответното предприятие лица, за период до 12 месеца: Маршрут 8: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - ул. Кюстенджа – ул. Гладстон – бул. Ал. Стамболийски – гр.Попово – с. Ковачевец – с. Водица - гр. Попово – с.Водица – гр.Попово- с.Водица - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ гр. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 07:00 – 18:00 ч. от общо 3 бр. превозни средства. Превозни средства по маршрута: 1. Форд Транзит, 16+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 176 км. дневно – общо 27 456 км. Необходимо количество гориво 3739 литра, Брой превозвани лица: 16, площадка до която се извършва превоза: с. Водица; 2. Фолксваген Транспортер, 8+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 176 км. дневно – общо 27 456 км. Необходимо количество гориво 3739 литра, Брой превозвани лица: 7, площадка до която се извършва превоза: с. Водица; 3. Форд Транзит Кустом, 8+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 176 км. дневно – общо 27 456 км. Брой превозвани лица: 6, площадка до която се извършва превоза: с. Водица, Необходимо количество гориво 3739 литра. Общо необходимо количество гориво за трите превозни средства: 11 217 литра. Маршрут 9: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - гр. Разград - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 07:10 – 17:50 ч. Превозно средство по маршрута: Пежо Боксер, 15+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 78 км. дневно – общо 12168 км.. Необходимо количество гориво 1414 литра, Брой превозвани лица: 11, площадка до която се извършва превоза: гр. Разград. Маршрут 10: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - с. Кралево – гр. Търговище – с. Буховци – с. Мировец – с. Буховци – с. Мировец - с. Буховци – с. Мировец – с. Буховци – гр. Търговище – с. Баячево – с. Кралево - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 06:40 – 18:10 ч. Превозно средство по маршрута: Форд Транзит 17+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 127 км. дневно – общо 19812 км.. Необходимо количество гориво 2270 литра. Брой превозвани лица: 12, площадка до която се извършва превоза: с. Мировец Маршрут 11: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - гр. Русе – гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 06:30 – 18:20 ч. Превозно средство по маршрута: Форд Транзит 17+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 190 км. дневно – общо 29640 км. Необходимо количество гориво 3782 литра. Брой превозвани лица: 13, площадка до която се извършва превоза: гр. Русе Маршрут 12: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - гр. Омуртаг – с. Панайот Хитово – гр. Омуртаг – гр. Търговище – гр. Разград – гр. Търговище – гр. Омуртаг - с. Панайот Хитово- гр. Омуртаг - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 06:40 – 18:20 ч. Превозно средство по маршрута: Форд Транзит 13+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 215 км. дневно – общо 33540 км.. Необходимо количество гориво 4360 литра. Брой превозвани лица: 8, площадка до която се извършва превоза: гр. Разград. Маршрут 13: гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/ - гр. Попово – с. Горица – с. Зарево – гр. Кардам – гр. Русе – гр. Попово - гр. Търговище, ул. Трети Март /гараж/. Маршрута се изпълнява 1 път дневно: 06:00 – 19:00 ч. Превозно средство по маршрута: Форд Транзит 16+1 места. За периода до 31.12.2018 г., маршрута се изпълнява до 156 дни по 323 км. дневно – общо 50 388 км.. Необходимо количество гориво 6465 литра. Брой превозвани лица: 16, площадка до която се извършва превоза: гр. Русе. Поради липса на достатъчно място съдържанието на дейността продължава в следващия раздел: 132 787.20 0.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите.: Целта на дейността е осигуряване на работещите 526 служители в „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД с максимално качествено специално работно облекло и лични предпазни средства с цел опазване на тяхното здраве и предпазване от наранявания по време на работния процес и подобряване на условията на труд. С изпълнение на дейността ще се даде възможност на дружеството да осигури по-добро и качествено специализирано работно облекло и лични предпазни средства и ще спомогне за запазването на достигнатото високо ниво на постигнатите резултати до този момент относно безопасността и опазване на здравето на работещите. Ще се даде възможност да се продължат полаганите до сега усилия в дружеството относно грижата за работещите и осигуряване на максимално добри и безопасни условия на труд. Съдържание на дейността: „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД осъществява основно дейността си в сектора на строителството, който е един от най-опасните сектори, както се отчита не само за българската икономика, но и за ЕС. Основните опасности включват работа на височина, изкопни дейности и преместване на товари и инертни материали. Колкото и дейностите да са познати за работещите в сектора, всеки обект е уникален със специфични особености и опасности. Работната среда се променя ежедневно, работещите също, защото често различните видове дейности по обекти се извършват от различни екипи, което като цяло прави работната среда изключително динамична и криеща често трудно предвидими опасности. Според данните на Националния осигурителен институт (НОИ) злополуките в икономическата дейност „Строителство” в процентно изражение са 11,03 % спрямо трудовите злополуки за страната, а делът по чл. 55, ал. 1 на КСО е 11,92 %, отчитат се много на брой и с тежки последици на уврежданията трудови злополуки. Осигуряването на минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи е нормативно регламентирано от българското законодателство и „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД стриктно ги спазва, като също така осъществява и целенасочена политика за достигане на съответствие с европейските норми и добри практики за подобряване условията на труд. Идентифицирани са следните основни опасности за работещите при строителството на пътища: - използване на едрогабаритна пътностроителната техника и товаро-разтоварни дейности; - работа в запрашена среда от инертни материали, битумни смеси, пластифициращи добавки и др.; - изгаряния причинени при работа с горещи асфалтови смеси; - контакт с алергизиращи агенти причинен от продължителна работа с определени вещества, изпарения от асфалтовата настилка; - нарушения на опорно-двигателната система при дейности с вибрационна и друга техника; - контузии или смърт поради неизпозване на осигурителни системи при работа на височина, когато се строят на опорни колони, мостове и хидросъоръжения и др.; - контузии при изкопни работи, когато не са спазени правилата за безопасна работа - шум при използване на ръчни инструменти или агрегати; - работа при високи температури и неблагоприятни климатични условия; - продължителна работа и стрес от кратките срокове за изпълнение на работата; - използване на неподходящи ЛПС; Осигуряването на добри и безопасни условия на труд е от първостепенно значение за „Пътинженерингстрой – Т” ЕАД, като основна предпоставка е осигуряването на висококачествено специализирано работно облекло и ЛПС за всички представители на целевата група. При изпълнение на дейността ще се спазват принципите за прозрачност, липса на дискриминация и равнопоставеност. Предвиденото специално предпазно облекло и ЛПС е разпределено в следните групи, спрямо изискванията и нуждите за всяка една длъжност, както и спецификата на работния процес: Поради липса на достатъчно място съдържанието на дейността продължава в следващия раздел: 0.00 0.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите.: • Зимни обувки – изработени от естествен материал, водоотблъскващи, с дишаща подплата, антибактериална, попиваща и освобождаваща влагата. Антистатична, анатомична, перфорирана стелка с различна дебелина в плантарната област, противохлъзгащо полиуретаново ходило. Предпазно неметално бомбе с еластични свойства (издържащо на удар с енергия до 200 J). Неметална пластина за категория S3. Ултра леки и ергономични, осигуряващи защита от промишлени замърсявания. Група 3 Пътностроителни работници: Летен комплект: • Полугащеризон - Проветриво лятно облекло от 100% памук, трудногоримо, водонепромокаемо. Абсорбираща потта материя. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. Осигурява защита от производствени замърсявания и механични въздействия. Светлоотразителни ленти. Многофункционални джобове за прибиране на инструменти. • Лятно яке - Проветриво лятно облекло от 100% памук, трудногорим, водонепромокаем. Абсорбираща потта материя. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. Осигурява защита от производствени замърсявания и механични въздействия. Светлоотразителни ленти. Многофункционални джобове за прибиране на инструменти. • Тениска къс ръкав - 100% проветрива трикотажна блуза, абсорбираща потта, намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. • Шапка с козирка - в сигнален цвят с козирка и светлоотразителен кант, слънцезащитна, изработена от естествена материя, антиалергенна. • Обувки – летни половинки изработени от естествен материал, дишаща подплата с голяма паропропускливост за да осигури максимално удобство. Анатомична, антистатична и анти-бактериална стелка. Полиуретаново двуцветно абсорбиращо енергията при ходене ходило. Бомбе: композитно неметално, олекотено, без магнитни свойства (издържащо на удар с енергия 200 J). Пластина: от устойчив на перфорация неметален текстил, осигуряващ лекота и гъвкавост на подметката. Ултра леки и ергономични осигуряващи защита от промишлени замърсявания. Зимен комплект: • Полугащеризон – Осигурява защита от ниска температура на въздуха, вятър, влага, пръски вода и промишлени замърсявания. Задържа естествената топлина на тялото. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. Многофункционални джобове за прибиране на инструменти. • Ватирано яке – Осигурява защита от ниска температура на въздуха, вятър, влага, пръски вода и промишлени замърсявания. Задържа естествената топлина на тялото. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. Многофункционални джобове за прибиране на инструменти. • Памучна блуза с дълъг ръкав, кардирано трико - Осигурява защита от ниска температура на въздуха, задържа естествената топлина на тялото, абсорбираща потта материя. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. • Зимна шапка - в сигнален цвят с козирка и светлоотразителен кант, студозащитна, изработена от естествена материя, антиалергенна. • Зимни боти – изработени от естествен материал, водоотблъскващи, с дишаща подплата, антибактериална, попиваща и освобождаваща влагата. Антистатична, анатомична, перфорирана стелка с различна дебелина в плантарната област, противохлъзгащо полиуретаново ходило. Предпазно неметално бомбе с еластични свойства (издържащо на удар с енергия до 200 J). Неметална пластина за категория S3. Ултра леки и ергономични, осигуряващи защита от промишлени замърсявания. Лични предпазни средства: • Каска - в сигнален цвят, ударозащитна, с лента срещу изпотяване от памук с поресто покритие. • Респираторна маска - защитава от твърди частици и течни аерозоли до 10 пъти МДК. Сигурна и удобна система на закрепване. Гарантира добро удобство на дишане при високо запрашена среда. • Ръкавици – с пет пръста, антистатични, изработени от безшевно полиестерно трико с дишащ гръб. Поради липса на достатъчно място съдържанието на дейността продължава в следващия раздел: 315 504.00 314 724.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).