Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

“Proadvise” Ltd. offers consulting services in business and project management.
The goal of this Project proposal is hiring and sustainable integration in business of new employees, unemployed and/or inactive people, to expand and improve the quality of services.  and provide them employment. It is planned to appoint 4 new employees from the target groups.
We will hire young people under 29 years and will enable them to acquire work and professional experience, unemployed professionals  aged 30-54, and professionals over 54 years, thus to increase the capacity and competitiveness of the company.
The newly recruited employees are provided employment for 12 months, and the opportunity to continue working in the company beyond.
For the needs of business and to increase the qualifications of the newly appointed individuals, they will undergo courses in language and computer literacy competence to build on and complement their knowledge with these additional trainings.
The necessaries for the jobs equipment, furniture and software will be purchased, to provide high quality working space.
Of employees on the project will be provided with comprehensive services of Occupational Medicine to protect their health in the workplace and legal compliance.
The project management team will manage and supervise the implementation and reporting of project activities, meeting deadlines and keeping the correct documentation, which will lead to achieving the set results in an effective and efficient manner.
The project allows the new employees to adapt to work, to improve their skills and gain experience and knowledge which are prerequisites for their further sustainable employment. This project will contribute to the successful implementation of its objectives and the objectives and priorities of the operational program and will facilitate the sustainable development of the beneficiary.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Описание на дейността: За доброто организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. ЕУП ще се състои от Ръководител проект - 1, счетоводител - 1. Автобиографията на Ръководителя на проекта е приложена към настоящото проектно предложение. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Съблюдава направените разходи да са в съответствие с бюджета на проекта и изискванията на договора за БФП,; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Провежда регулярни срещи, на които се обсъжда планът и текущото изпълнение на проекта и се вземат необходимите решения или коригиращи мерки по изпълнението му; - Изготвя междинни и окончателни отчети и доклади и заявки за плащания, осъществява контрол и мониторинг на изпълнението и отчитането на проекта и на цялата документация и изпращаните документи до УО . - Следи и носи отговорност за правилното и навременно изпълнение и отчитане на проекта, за законосъобразното водене на счетоводството и доброто финансово управление на средствата на проекта; - При необходимост контактува с УО и ДО. Обосновка на дейността: Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Това е от особено голямо значение предвид големината на проекта. Професионалната организация и управление на проекта ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта. 7 000.00 7 000.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Разширяване на дейността и капацитета на дружеството чрез наемане на нови служители. Описание на дейността: Подбор на безработни или неактивни лица от целевите групи и назначаването им на трудов договор за 12 месеца. За разширяване на дейността на фирмата и за увеличаване на капацитета за предлагане и извършване на консултантски услуги ни е необходимо да назначим двама експерти/експерти бизнес развитие и маркетинг, един финансов консултант/счетоводител/одитор и един специалист по уеб дизайн. Всички те попадат в квалификационна група 2 от НКПД. Обосновка на дейността: Следвайки тенденцията за увеличаване на икономическия растеж в България, 2-3% годишно, увеличаване на оборотите и печалбата на икономическите единици и на доходите на работещите и стартиране изпълнението на оперативните програми 2014-2020, очакваме фирмата да увеличи значително клиентите си. Необходимо е и да разширим обхвата на дейността, за да удовлетворим потребностите на пазара и да предложим повече и по-разнообразни услуги на клиентите. Очакваме да сключим договори за управление на проекти по вече подготвени от нас проектни предложения и за изготвяне на нови проекти по нови процедури. Предлагаме нашите услуги и на чуждестранни фирми. За да се подсигури изпълнението на договорите по посочените по-горе дейности и да предложи повече услуги, на "Проадвайс" ЕООД е необходимо да наеме нови служители. Фирмата ще положи усилия да мотивира новонаетите лица да работят с желание и да се учат и развиват, като им предостави възможност да започнат работа, ще ги включи в обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията им и ще им осигури качествени работни места. Четирите нови работни места са нетно увеличение на щатното разписание. 36 800.00 27 671.03
Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на вече наетите по проекта лица.: Цел на дейността: Повишаване на квалификацията на включените в проекта нови служители Описание на дейността: Предвиждаме да предоставим на новонаетите лица следните обучения по ключови компетентности: А. По Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ 1. Хорариум на обучението 300 учебни часа за всеки обучаем и три нива на обучение 1.1. Теория 150 часа на обучаем 1.2. Практика 150 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат езиков курс за всеки обучаем Б. По Ключовa компетентност 4 „Дигитална компетентност“ 1. Хорариум на обучението 45 учебни часа за всеки обучаем 1.1. Теория 30 часа на обучаем 1.2. Практика 15 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат курс за работа с компютър и интернет за всеки обучаем Обосновка на дейността: Езиковото обучение предвиждаме да предоставим на всички новонаетите служители, защото фирмата има клиенти и контрагенти чуждестранни или смесени предприятия и в работните срещи и работата с тях е необходимо да се ползват чужди езици. Планираме и привличането на нови чуждестранни клиенти. Обикновено документацията се изготвя на български и на английски език. Освен това се налага да се контактува с чужденците, които работят в тези предприятия, във връзка с предоставяните услуги и затова е необходимо служителите на "Проадвайс" ЕООД много добре да владеят английски език. Предлаганите от нас услуги са предимно в сферата на управлението и подготвяните от нас анализи и доклади за клиентите са на високо ниво. За да отговорят на тези изисквания, новонаетите от нас консултанти и експерти трябва да имат много добра езикова подготовка, съобразена с дейността на фирмата. Обучението по чужди езици в университетите не е достатъчно застъпено, а планираме назначаването и на наскоро завършили млади хора. За новонаетите по проекта служители предвиждаме да предоставим и обучение за работа с компютър и интернет, защото естеството на дейност на фирмата и на всички работни места е свързано със задължително използване на дигитална техника като компютри, принтери, софтуерни продукти и интернет. За качествено изпълнение на задълженията си служителите ни трябва да имат много добра компютърна и дигитална подготовка и компетентност. 3 800.00 2 850.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, работно облекло, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места и застраховане на придобитото оборудване.: Описание на дейността: За създадените нови работни места предвиждаме да закупим 1 специализиран софтуер /финансов или счетоводен и ТРЗ/ с хардуерен или друг лиценз и приложения, 1 бр. сървър, 1 бр. UPS, 3 бр. преносими компютри с лицензирана операционна система, офис пакет, компютърна мишка, 1 бр. таблет, 1 бр. мултифункционално офис устройство (принтер, скенер, копир), 4 бр. работни бюра, 4 бр. работни столове, 2 бр. етажерки, 2 бр. метални шкафове за документи, 1 бр. закачалка за дрехи, 1 бр. мултимедиен проектор, 1 бр. заседателна маса, 3 бр. GSM апарати, 3 бр. настолни калкулатори, 1 комплект тонер касета и барабан за мултифункционалното устройство и офисен стопански инвентар. За новите работни места предвиждаме закупуване и на дребен стопански инвентар за работата им в офиса, като органайзери за бюро, папки и други подобни. Към доставките ще бъдат включени всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване и ДНА. За придобитото оборудване ще се сключат застраховки за предотвратяване на риска от погиване и увреждане в периода на изпълнение на дейностите по проекта. Обосновка на дейността: Новите служители по проекта са нумерично увеличение на персонала на "Проадвайс" ЕООД. За тях във фирмата няма обособени работни места, затова е необходимо да се създадат и оборудват такива. За тази цел ще се закупят бюра с контейнери за бюро, работни офис столове, шкафове и етажерки, маса. Новите работни места са за специалисти и консултанти, чиято работа е предимно в офис и които задължително трябва да работят на компютри и в работата си е необходимо да използват специализирани софтуерни продукти. За оперативна работа при клиенти се ползват таблети. Това се налага от естеството на дейността и работата. Изработените от служителите документи се разпечатват на принтер когато е необходимо. По тези причини за оборудване на работните места ще се закупят компютри, таблети и принтер. Сървърът е необходим за съхраняване и достъп до обща информация дори и когато са при клиенти. По повечето проекти и услуги работят по няколко човека и цялата информация трябва да се съхранява на едно място, достъпно за всички. Обемът на някои проекти също изисква да се ползва сървър, затова се предвижда да се закупи такъв. За качествено и бързо изпълнение на работата си тези служители непрекъснато използват телефон за връзка с клиенти, контрагенти и колеги и използване на интернет. Много често те са при клиенти извън офиса и спешно им трябва достъп до информация. Затова е предвидено закупуване на телефонни апарати за мобилна връзка. За работата в офиса е необходимо ползването на дребен офис инвентар. 21 600.00 20 077.42
Осигуряване на трудова медицина за новонаетите служители за срока на изпълнение на проектните дейности: Описание на дейността: Включват се следните дейности по трудова медицина: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и др. необходими. Обосновка на дейността: За спазване на разпоредбите на действащото законодателство и във връзка с назначаването на нови служители е необходимо да се сключи договор със Служба по трудова медицина за обслужване на работните места и служителите. Изпълнението на тази дейност допринася за опазване здравето и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на служителите. 800.00 802.00
Осигуряване на публичност на проекта: Дейността се изразява в запознаване на обществеността и популяризиране на дейностите и целите на проекта, а с това и на процедурата и на оперативната програма, сред определените целеви групи и всички участващи в проекта. Тази дейност съпътства целия период на изпълнение на проекта и включва: - Изработването на материалите и оформянето на всички документи по проекта е в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020; - Изработване и поставяне на информационно табло/плакат на мястото, където се изпълнява проекта; - Изработване на печатни материали като брошури и листовки - 1000 броя, промоционални материали- папки и тефтери, фланелки, химикалки, флашпамети и други, 300 броя. Те ще се използват по подходящ начин за постигане на целта; - Отпечатване на информационни стикери за оборудването - 30 бр. Обосновка на дейността: Дейността по популяризиране на проекта ще допринесе за информиране на обществеността за извършените по проекта дейности, за постигнатите резултати и за оказаните въздействия за изпълнение на целите по проекта. При всички използвани мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на всички лога, емблеми и надписи, в съответствие с наръчника и с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, освен логата и емблемите се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда 1 200.00 1 198.32

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).